mi s-au dereglat distantele la bujii, masina merge foarte "oval" si se opreste la relanti
![]() ![]() ![]() |
mi s-au dereglat distantele la bujii, masina merge foarte "oval" si se opreste la relanti
tzepesch |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Japan Jupan Group: Members Posts: 2.403 Joined: 22 June 05 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
DELTA GALIDI Station Wagon
1982 - 1310 - 4VIT.
- B-xx-xxx De ce caraie cioara in zbor? ... Schimba vitezele
Toyota Auris 2L D-4D Luna Plus + |
|||
aalinte |
![]()
Post
#2
|
![]() membru pasionat de daciute vechi Group: Members Posts: 102 Joined: 2 January 07 ![]() |
in primul rand distanta optima la bujii este de 0,8!! distanta la platina este intre 0,2 si 0,4 totusi cam mare 0,4. avansul se regleaza nu dupa auz nu la ochi ci cu stroboscopul.daca nu ai stoboscop iei un bec de pozitie ii pui 2 fire si faci in felul urmator:
-dai motorul la zero (pistonul 1 in compresie) (se numara de la volanta ,dinspre bord) asta se face scotand masina pe liber si invarti de paletii de la radiator astefel incat sa se invarta si motorul.la volanta este un locas in care se vede aceasta invartindu-se invarti pana coincide crestatura de pe volanta cu semnul de pe carcasa acesteia. -vezi ca motorul vine de doua ori la semn ,asta nu inseamna ca pistonul 1 este sus(poate sa fie si 4) asa ca dai capacul de delcou jos di lasi pipa.cand a ajuns motorul la semn te uiti ca pipa sa fie indreptata catre avansul vacumatic de pe delcou. -pui platina la distanta de 0,2-0,4 vezi sa calce perpendicular daca nu calca asa o mai indoi cat sa fie bine. -faci distanta la bujii de 0,8 -seglezi avansul cu becul astfel: iei becul confectionat mai sus, pui contanctul , pui un fir al becului pe surubul unde vine firul de la condensator si de la ruptor si celala;t fir pe delcou.invarti delcoul spre stanga , iar apoi spre dreapta pana se aprinde becul. aceea este pozitia ideala a avansului. dupa asta pornesti masina care te asigur ca va merge frumos, o incalzesti la 85 de grade sau aproape si reglezi relantiul si aerul. Mult succes si daca vei respecta intructiunile mele va merge ok masina.daca nu te descurci da un PM |
--------------------
dacia,opel
1304,astra G
1998 izoterma,2004 1,7CDTI
- il-03-tzt; il-03-mhr papucar
|
|
tabek |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 305 Joined: 23 June 05 From: Cluj Napoca ![]() |
Eu cred ca (si nu numai eu
![]() Verifica platinile sa nu fie impuscate, desi dupa 2000km n-ar trebui. Schimba si bujiile cu altele, chiar si folosite numai sa stii ca sunt bune. Alta cauza ar putea fi carburatorul infundat. |
--------------------
Dacia/Peugeot
1310L/307
1996/2006
- MM05HVM
|
|
omegabear |
![]()
Post
#4
|
![]() membru Group: Members Posts: 116 Joined: 24 January 06 From: Bucuresti ![]() |
0.2 pentru aprindere tranzistorizata, dar cam incinge bobina. 0.3 - 0.4 normal.
Eu as schimba bujiile, ca par prea calde. Am luat chiar azi Bosch w7bc de la praktiker cu 23 de lei, nu mi se par scumpe mai ales ca par facute in Germania. Multi recomanda w8bc adica mai calde... chestia cu suflat/tras in/din furtunas se face pentru verificarea integritatii membranei avansului vacumatic dar mai trebuie astupat cu un deget micul orificiu de sub "clopotelul" acela. Cursa se regleaza in functie de cum trage la accelerare brusca si frana de motor, in principiu se pune cam pe mijloc. Daca arcul este mai moale masina este mai naravasa si daca este mai comprimat se simte mai putin frana de motor si accelerarea brusca. Pe GPL e de-a dreptul soft. |
--------------------
DACIA
1310 L
1994
- B 10 AGE "Nu are convingeri decât acela care n-a aprofundat nimic."
E. M. Cioran |
|
argon |
![]()
Post
#5
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
QUOTE(tzepesch @ 5 Jun 2007, 22:24) bai fratilor, cum se poate, mi s-au inclinat contactele la bujii... sunt relativ noi, n-au nici 2000km... ghici ghicitoare ce-i?! ti-ai dat singur raspunsul la problema: QUOTE(tzepesch @ 5 Jun 2007, 22:24) LA unele e asa prost materialul incat se modifica distanta dintre electrozi de la caldura. Bucura-te ca nu ti-a picat vre'un electrod de masa in cilindrii ![]() |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
mihai0070 |
![]()
Post
#6
|
![]() NOVA Gt , 1997 Group: Members Posts: 2.752 Joined: 5 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Sinterom asa de varza sunt ... ca toata lumea le lauda
![]() |
--------------------
Dacia Nova LPG
Benzina
1997 GT Rosu 1600cc
- 1-B-5550
|
|
v_razvan_c |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 665 Joined: 11 March 07 ![]() |
Si eu am"Sinterom",sunt chiar varza,dupa 8.000 km am observat ca a inceput sa se sparga materialul acela care sta in jurul electrodului.Sper sa nu fie vreo problema daca au intrat acele mici particule in cilindrii.
![]() |
--------------------
-
-
-
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#8
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
Cum ti-o fi norocul. Acele "particule" sint foarte dure, zgirie usor camasa si/sau pistonul. Daca ai ghinion, se pot incastra in inerenta calamina existenta pe supape, tinind una deschisa partial.
De spart, s-or sparge si de proaste dar nu cumva ai [si] detonatii? |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
v_razvan_c |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 665 Joined: 11 March 07 ![]() |
Nu cred ca am detonatii,greseala mea a fost ca nu m-am uitat imediat ce le-am scos,am observat abia dupa ce le-am curatat...cu peria de sarma,am auzit ca nu-i bine,dar asta e.Si...ramane sa sper ca nu se va intampla nimic.
![]() |
--------------------
-
-
-
|
|
aalinte |
![]()
Post
#10
|
![]() membru pasionat de daciute vechi Group: Members Posts: 102 Joined: 2 January 07 ![]() |
masina mea de cand se stie a papat numai bujii sinterom si nu am avut probleme cu ele.le schimb cand aproape nu mai au electrod deloc. am acum pe ea unele relativ noi nu au decat 12000 si de cand le am nu am avut probleme. tot de 12000 am si GPL ,am montat si aprindere tranzistorata AT01 fise , platini si capac de delcou noi. tot atunci am reglat si carburatia. de 12000 de km nu am ridicat capota decat sa verific uleiul si sa ii fac schimbul, in rest masina merge ok. gaz sa aiba in butelie ca are un dor de duca...
|
--------------------
dacia,opel
1304,astra G
1998 izoterma,2004 1,7CDTI
- il-03-tzt; il-03-mhr papucar
|
|
cristidb |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru Group: Members Posts: 1.462 Joined: 23 May 02 From: Bucuresti ![]() |
Sinterom chiar sunt cele mai proaste bujii. Sunt facute din material prost. Si la mine, dupa forja am constatat electrozi deformati sau izolator crapat. Mai au si prosul obicei sa se defecteze prematur, in sensul ca ori nu merge cate una la rece sau la cald, sau pierde scantei. Toate astea in conditiile in care motorul era in stare perfecta.
Eu am fost multumit de Bosch si Brisk. This post has been edited by cristidb: 9 Jun 2007, 07:55 |
--------------------
CBR 600 F4i ;
Astra GTC
Sport 124CP remap Superchips, K&N, Eibach.
- .
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 12th July 2025 - 21:13 |