Comprimare motor si trecere pe carburatie, vreau sa ii pun caii la inmultit
![]() ![]() ![]() |
Comprimare motor si trecere pe carburatie, vreau sa ii pun caii la inmultit
Mircea_DSN |
![]() ![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 11 Joined: 4 June 07 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
SupeRNova
2002/Rapsodie Dumneavoastra cum conduceti? DREPT
|
|||
nicu022003 |
![]()
Post
#2
|
![]() membru Group: Members Posts: 537 Joined: 27 February 07 ![]() |
Eu cred ca nu isi are rostul ce vrei tu sa faci. Daca vrei o masina asa puternica cum scrii tu ca vrei sa iti faci DSNul mai bine iti iei un Lamborghini ceva si nu mai stai sa modifici pe bune acum.
|
--------------------
Volkswagen
Golf
2010
- B184PAN
|
|
driverx |
![]()
Post
#3
|
![]() --- Membru cu ralanti --- Group: Members Posts: 7.656 Joined: 21 November 03 ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() Aparent pare off-topic ce am scris mai sus, dar va asigur ca e tare on-topic. Pur si simplu nu am putut scrie altceva. |
--------------------
Mitsubishi
Lancer
2008 Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#4
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.559 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Asa, si daca iei din blocul motor, nu or sa iasa pistoanele din bloc si or sa loveasca in chiulasa? Sau si mai repede sa loveasca direct supapele?
Daca anulezi injectia, aprinderea cum o controlezi? Si in incheiere, subscriu la ce a zis driverx mai sus, in primul rand al postului. |
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
mihai0070 |
![]()
Post
#5
|
![]() NOVA Gt , 1997 Group: Members Posts: 2.752 Joined: 5 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Eu zic sa pui un motor de NOVA de 1.6 l ... cu dublu corp de 1600 regalt pentru viteza si consum ... poate reusesti sa legi cutia de DSN la motorul de nova ... si o sa ai un sprint si o viteza de abia o sa controlezi masina ... daca mai modifici si galeria si o sa poti pune 2 carburatoare dublu corp de nova ... deja o sa treci ca racheta pe autostrada ... cu un consum pe masura ... cam de 20 % poate chiar 25% ... dar daca tot renunti la injectie ... vezi ce faci cu socul ca la carburatie trebuie sa il tragi dimineata ... poate reusesti sa il faci automat ca la TICO ...
![]() |
--------------------
Dacia Nova LPG
Benzina
1997 GT Rosu 1600cc
- 1-B-5550
|
|
Mircea_DSN |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 11 Joined: 4 June 07 ![]() |
Ok, o luam in ordine: _de ce vreau sa o modific: mi se pare ceva misto sa modifici ceva modest si sa creezi o bestie.
_aprinderea: in mod sigur acest bloc motor e proiectat cu mai mult timp in urma, trebuie doar identificat (un exemplu viu este Ford: motorul 2.0 OHC de Sierra are radacinile in 2.0 de Ford Cortina, prin anii 70.../ Skoda Fabia...unul din motoare are blocul motor al batranei S100/120)si dupa aceasta identificare, se poate pune un ruptor - distribuitor clasic _camera de ardere: in cazul comprimarii, nuse poate lua oricum atat de mult din bloc, incat sa apara probleme, pt ca s-ar ajunge la un rap de compresie prea ridicat, si as avea de-a face cu autoaprindere si probleme de avans. Oricum, pistoanele vor fi si ele modificate, daca va fi necesar. _ideea motorului de Nova....m-a facut sa ma gandesc, ar fi ok, insa, la capitolul carburatie, tot perechea de Solex ramane in picioare, de ce: au CNC presurizata, si 2: sunt dublu-corp sincrone cu actionare mecanica, camera a doua se deschide deodata cu prima, nu la 3/4 din cursa acceleratiei sau ca la cele vacuumatice, in momentul in care motorul aspira amestec cu o anume forta. Mihai, mersi de idei, cat despre consum...vin de pe OPEL Senator de 3.0....pe carburatie, daca mergeam potolit lua 17% daca bagam piciorul, tragea lejer 25% This post has been edited by Mircea_DSN: 6 Jun 2007, 13:37 |
--------------------
Dacia
SupeRNova
2002/Rapsodie Dumneavoastra cum conduceti? DREPT
|
|
klaus |
![]()
Post
#7
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Sa ne tii la curent cu modificarile pe care le vei face efectiv, ca multi pe aici visau marea cu sarea si de fapt ei nu puteai sa bea apa din pahar cum trebuie ca le tremura mana prea tare.
Sa nu ne uiti, sa ne spui si sa ne arati ce faci. Daca o sa faci... |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
mircea_al |
![]()
Post
#8
|
Membru incepator Group: Members Posts: 9 Joined: 16 June 05 ![]() |
Succes in modificare, insa sunt curios cum o sa rezolvi problema ITP-ului, ca motorul nu va mai fi Euro II.
Compresie mai buna nu credca vei reusi sa faci. Sfatul meu ar fi sa incerci sa bagi aer cu un compresor, iar ca urmare vei putea sa arzi mai multa benzina chiar si cu injectoarele actuale. O alta posibilitate ar fi sa modifici rezistenta sondei de oxigen, in asa fel incat calculatorul sa creada ca trebuie sa bage mai multa benzina. In felul asta vei putea reveni oricand la catalizator pentru ITP. Succes! |
--------------------
Dacia
SuperNova
- PH-55-AAM
|
|
b64chr |
![]()
Post
#9
|
![]() Moderator incepator Group: Moderatori Posts: 1.004 Joined: 17 December 04 From: Buzias, Timis ![]() |
Ai putea sa-i atasezi in spate doua motoare de racheta cu combustibil solid. Combustibilul il obtii dintr-un amestec de azotat de potasiu si carbune. Avantajul este ca nu mai depinzi de atmosfera, fiindca motoarele de racheta functioneaza fara oxigen.
|
--------------------
Dacia Solenza 2003
/ Skoda Octavia
2009
|
|
driverx |
![]()
Post
#10
|
![]() --- Membru cu ralanti --- Group: Members Posts: 7.656 Joined: 21 November 03 ![]() |
|
--------------------
Mitsubishi
Lancer
2008 Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
|
|
DragosP |
![]()
Post
#11
|
![]() Nu zic nimic...nou Group: Moderatori Posts: 4.929 Joined: 12 August 04 From: Lumea mea ![]() |
Mă, vouă vi s-a urât cu binele?
![]() Gata cu offtopicul și așteptăm cu interes să fim ținuți la curent, așa cum a rugat mai sus și klaus. |
--------------------
Ceva de plastic
.
.
- BRRC Scuze celor pe care i-am supărat!
Cu noi este Dumnezeu! |
|
mihai0070 |
![]()
Post
#12
|
![]() NOVA Gt , 1997 Group: Members Posts: 2.752 Joined: 5 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Mircea_DSN te anunt ca si carburatorul de nova se poate face in asa fel incant camerele sa se deschida amandoua ... au un surub de reglaj progresiune pe acolo pe undeva ... ideea era sa adaptezi cele doua carburatoare la galeria de nova asa scapai mai ieftin si aveai un motor supraalimentat
![]() ( Mă, vouă vi s-a urât cu binele? smile.gif ) ![]() This post has been edited by mihai0070: 7 Jun 2007, 13:59 |
--------------------
Dacia Nova LPG
Benzina
1997 GT Rosu 1600cc
- 1-B-5550
|
|
nh1980ro |
![]()
Post
#13
|
Membru Group: Members Posts: 3.612 Joined: 7 February 07 From: Togo-Togo. ![]() |
Bre, eu nu prea inteleg de ce mi-ati sters topicul. Daca voi n-ati auzit de alimentare cu hidrogen folosind combustibil solid (carbit) asta nu inseamna ca nu exista.
Asta ajuta la marirea puterii motorului (cam la fel cum se intampla la NOS sau supraalimentare, doar ca aici e vorba de imbogatirea combustibilului si nu a oxigenului din amestec). Desi nu e direct legat de titlul topicului, postul meu poate ajuta la marirea "nervozitatii" unui motor. |
--------------------
Kona/Renault
Lana'i/Clio 3
2007/2009
|
|
sefu_alx |
![]()
Post
#14
|
Membru autentic Group: Members Posts: 878 Joined: 2 February 06 ![]() |
poti incerca si cu un cooler de procesor montat in filtru de aer sa ajute la admisie
eventual si unul la evacuare,sa traga ![]() |
--------------------
x
y
2009
|
|
Mircea_DSN |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 11 Joined: 4 June 07 ![]() |
![]() ![]() Ca idee, mai curand exista posibilitatea de a-l face turbo, decat cea de a monta un supercharger. In plus, superchargerul e antrenat de curea, nu de gazele din evacuare...parte buna: baga putere inca din turatii mici, dar in turatii inalte, nu prea face nimic...pe un motor de 3.0 merge compresor...dar pe asta cred ca scoti cam 15-20 CP cu o investitie colosala. La treaba cu sonda lambda, nu m-am gandit. Masinile pe care le mai am, nu au asa ceva...si nu sunt orice rable: una bucata Opel Monza, un Ford Sierra, si un Opel Ascona, ceva mai batran, insa ce am e mai putin important, ideea e ca oricum masinile seamana intre ele doar ca principiu. Despre ideea cu copmrimarea insa, am vorbit cu cativa si mi-au zis ca e o prostie, pt ca am la dispozitie un motor mult mai puternic, provenit de pe Renault 19. Intrucat, modificarea motorului original, duce cu totul peste 1000E, ma gandesc la achizitionarea unui motor de R19, pt ca in general un motor nu costa mai mult de 500E, iar cele Renault nu pot costa atat, pt ca sunt mai slabe decat multe alte motoare de pe piata. |
--------------------
Dacia
SupeRNova
2002/Rapsodie Dumneavoastra cum conduceti? DREPT
|
|
jake |
![]()
Post
#16
|
Membru incepator Group: Members Posts: 58 Joined: 24 May 04 ![]() |
QUOTE Daca voi n-ati auzit de alimentare cu hidrogen folosind combustibil solid (carbit) asta nu inseamna ca nu exista. A nu se confunda hidrogenul cu acetilena. Si masini sa mearga cu acetilena nu am auzit , doar aparatele de sudura oxiacetilenice. |
--------------------
Corolla 2.0 DTD
- B-0xxxxx
|
|
nh1980ro |
![]()
Post
#17
|
Membru Group: Members Posts: 3.612 Joined: 7 February 07 From: Togo-Togo. ![]() |
Pai tu ai umbla dupa tine cu un rezervor de hidrogen lichid?
Din acetilena hidrogenul e cel care face treaba. Masini care sa mearga cu acetilena si atat nu cred ca or sa existe prea curand. Se adauga maxim 10% in combustibilul normal al autovehicolului. This post has been edited by nh1980ro: 8 Jun 2007, 16:45 |
--------------------
Kona/Renault
Lana'i/Clio 3
2007/2009
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#18
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.559 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
BMW 750Li Hydrogen exact cu hidrogen lichid umbla dupa el. Si in plus, acetilena fiind o hidrocarbura, sunt destul de sigur ca si Carbonul ala arde!
This post has been edited by einstein1984: 8 Jun 2007, 17:16 |
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
evo |
![]()
Post
#19
|
Membru incepator Group: Members Posts: 13 Joined: 20 July 06 ![]() |
QUOTE(Mircea_DSN @ 8 Jun 2007, 10:02) In plus, superchargerul e antrenat de curea, nu de gazele din evacuare...parte buna: baga putere inca din turatii mici, dar in turatii inalte, nu prea face nimic...pe un motor de 3.0 merge compresor...dar pe asta cred ca scoti cam 15-20 CP cu o investitie colosala. Depinde ce tip de compresor mecanic folosesti.Cresterea de putere poate fi mai mare decat ce ai preconizat tu,chiar si cu componente interne stock.Intr-adevar investitia e mare,dar poate e mai ieftina decat montarea unei turbine. |
--------------------
Dacia
Supernova
2001 rapsodie
- b xx XXX
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 9th July 2025 - 12:43 |