DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Da inapoi la 4000 de ture.., Motorul da inapoi la 4000 de ture si pierde putere

alexandrudragomir
post 6 Jun 2007, 11:37
Post #1


Membru


Group: Members
Posts: 131
Joined: 15 April 03
From: Constanta




Am 100.900km .... si azi cand veneam de la facultate.. a trebuit sa depasesc un tir pe varianta si in a 2-a la 5000 mi-a dat inapoi ( ca si cum acolo era in rosu).

M-am oprit pe dreapta.. si am deschis capota.. si nu se vedea nimic suspect la fire si furtune.. ci doar faptul ca dupa 2 km deja mi s-a incalzit motorul de a pornit electroventilatorul ( am stat la un semafor timp de 80 sec).

Apoi am plecat incet schimbant fiecare viteza la 3000... dar cand am ajuns in parcare.. pe loc nu mai urca in turatie mai mult de 4000 ture.

Imi poate spune cineva de la ce ar putea sa fie.

6 Jun 2007, 14:15:
inca o precizare.. acum 2 seri m-am luat la intrecere cu un prieten prin oras.. care are un Clio symbol de 1.4 8v modificat ( in prezent 105 cp, prin montarea unei admisi si evacuari borla si modificarea motorului de la 8v la 16v + cip ).
Atuncea mergea perfect, schimbam a 2-a la 80km ( 5500 ture ) dar se auzea un harait pe partea dreapta dupa ce trecea de 3600. Acum acest harait nu se mai aude.

This post has been edited by alexandrudragomir: 6 Jun 2007, 12:15


--------------------
DACIA SuperNova - CT-02-DSA
Km facuti: 101.000
Data: 08.06.2007

SuperNOVA Campus 2003, 1.4L, 75CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pastrama
post 6 Jun 2007, 12:52
Post #2


scursura umana


Group: Members
Posts: 2.603
Joined: 18 August 05
From: Ct




Posibil sa ai catalizatorul infundat.


--------------------
Tedei - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alexandrudragomir
post 6 Jun 2007, 12:58
Post #3


Membru


Group: Members
Posts: 131
Joined: 15 April 03
From: Constanta




si acum intrebarea este ... cam cat ma costa in service ... ptr ca luna asta trebuie sa fac si ITP-ul ( pe talon scrie data urmatoarei inspectii tehnice 15.06.2007).

Am vazut ca si tu esti din cta, poti sa-mi dai o solutie la problema mea ?


--------------------
DACIA SuperNova - CT-02-DSA
Km facuti: 101.000
Data: 08.06.2007

SuperNOVA Campus 2003, 1.4L, 75CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B-13-FFA
post 6 Jun 2007, 20:10
Post #4


Membru incepator


Group: Members
Posts: 53
Joined: 11 July 06




sigur ai catalizatorul infundat si nu mai au gazele p unde sa iasa la acea turatie.....debit foarte mare....du-te si scoate-l la cineva care are aparat de sudura.........fa un capac cutiei sparge-l k e din ceramica si sudeaza capacul taiat de tine la loc. enjoy


--------------------
Dacia Supernova 2002/clima - B-85-FFA
[COLOR=red][B]VROOOM RACING[/B][/COLOR]
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ZaiR
post 7 Jun 2007, 16:14
Post #5


Against the System


Group: Members
Posts: 345
Joined: 7 January 04
From: Bucuresti




intr-adevar de la catalizator este.. iar in timp incet, incet nu o sa mai urce deloc pana o sa se si opreasca..incearca metoda de mai sus


--------------------
DUCATI 900 SuperSport 2003 - este!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nh1980ro
post 7 Jun 2007, 17:08
Post #6


Membru


Group: Members
Posts: 3.612
Joined: 7 February 07
From: Togo-Togo.




Problema ar fi ca prin spargerea catalizatorului nu prea mai treci nici un ITP.


--------------------
Kona/Renault Lana'i/Clio 3 2007/2009
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alexandrudragomir
post 8 Jun 2007, 06:48
Post #7


Membru


Group: Members
Posts: 131
Joined: 15 April 03
From: Constanta




M-am programat la service pentru ziua de luni.. dar in acest week-end mai am ceva drumuri de facut prin oras.

Ce chestie.. cand motorul este rece.. trage la fel ca inainte.. pot schimba vitezele pe la 3000 de ture.. cum a urcat temperatura la jumatate.. abia daca mai urca peste 3000 ture..

Imi este foarte greu sa o conduc subturata ( la maxim 2500 sa schimb ) eu care schimb intodeauna peste 3000 de ture.

This post has been edited by alexandrudragomir: 8 Jun 2007, 06:49


--------------------
DACIA SuperNova - CT-02-DSA
Km facuti: 101.000
Data: 08.06.2007

SuperNOVA Campus 2003, 1.4L, 75CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alexandrudragomir
post 11 Jun 2007, 12:56
Post #8


Membru


Group: Members
Posts: 131
Joined: 15 April 03
From: Constanta




Gata, azi de dimineatza s-a rezolvat problema... am fost in service si mi-ai schimbat catalizatorul. A durat cam vreo 2 ore total, dar a meritat ca nu mai puteam sa mai conduc asa... nu mai puteam sa depasesc 2000 de ture in week-end. Vineri ma astepta sa ma duc la ei sa fac si ITP-ul.
Catalizatorul a fost 825 ron si 64 ron manopera+ receptie masina.

Acum a revenit la perfomantele ei normale.... accepta din nou scartait de cauciucuri la schimbarea din 1-a in a 2-a.... smile.gif


--------------------
DACIA SuperNova - CT-02-DSA
Km facuti: 101.000
Data: 08.06.2007

SuperNOVA Campus 2003, 1.4L, 75CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Iuliutz
post 11 Jun 2007, 13:42
Post #9


No Signal


Group: Members
Posts: 309
Joined: 9 April 07
From: Alba Iulia




nu ai gasit pe la dezmembrari mai ieftin ?


--------------------
Dacia Super Nova 2001 Confort - AB05XTP
Statie: Yaesu ft857d, Wouxun KG-UVD1P
Antena: Sirio ML145, Proxel Slim Gainer AZ505
Ford Focus turnier 2002, 1.6 benzina
Matiz 2003 798 cc
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DragosP
post 11 Jun 2007, 14:25
Post #10


Nu zic nimic...nou


Group: Moderatori
Posts: 4.929
Joined: 12 August 04
From: Lumea mea




QUOTE(alexandrudragomir @ 11 Jun 2007, 13:56)
Acum a revenit la perfomantele ei normale.... accepta din nou scartait de cauciucuri la schimbarea din 1-a in a 2-a.... smile.gif

Nu că aș recomanda, da' vezi că se poate lejer și de la a 2-a la a 3-a! wink.gif


--------------------
Ceva de plastic . . - BRRC
Scuze celor pe care i-am supărat!
Cu noi este Dumnezeu!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Plictisitul
post 11 Jun 2007, 18:32
Post #11


Membru incepator


Group: Members
Posts: 47
Joined: 10 June 07




tot ce s-a zis despre incercarea remedierii problemei, pana la a fi schimbat catalizatorul cu totul, este corect, mai putin un amanunt... acela cu taiatul tobei catalizator, apoi resudarea...la cat de fierbinti sunt gazele la evacuare, unde s-a sudat, tabla cedeaza foarte repede... se pune masina pe o groapa, se demonteaza copilerul de dupa catalizator, se indeparteaza tobele, si cu un levier, ranga sau orice alta idee din asta si cu un ciocan se va sparge ceramica din interior... la intrebarea, cum se scoate mizeria, raspunsul e simplu smile.gif pornesti masina si ii dai talpa smile.gif se curata tot, praf aschii, care sigur nu vor ajunge in tobele finale...deci....nu mai taiati catalizatorul...


--------------------
--- ... - xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 7th June 2025 - 20:50
Forum Renault