Da inapoi la 4000 de ture.., Motorul da inapoi la 4000 de ture si pierde putere
![]() ![]() ![]() |
Da inapoi la 4000 de ture.., Motorul da inapoi la 4000 de ture si pierde putere
alexandrudragomir |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru Group: Members Posts: 131 Joined: 15 April 03 From: Constanta ![]() |
|
||
--------------------
DACIA
SuperNova
- CT-02-DSA Km facuti: 101.000
Data: 08.06.2007 SuperNOVA Campus 2003, 1.4L, 75CP |
|||
pastrama |
![]()
Post
#2
|
![]() scursura umana Group: Members Posts: 2.603 Joined: 18 August 05 From: Ct ![]() |
Posibil sa ai catalizatorul infundat.
|
--------------------
Tedei
-
-
|
|
alexandrudragomir |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru Group: Members Posts: 131 Joined: 15 April 03 From: Constanta ![]() |
si acum intrebarea este ... cam cat ma costa in service ... ptr ca luna asta trebuie sa fac si ITP-ul ( pe talon scrie data urmatoarei inspectii tehnice 15.06.2007).
Am vazut ca si tu esti din cta, poti sa-mi dai o solutie la problema mea ? |
--------------------
DACIA
SuperNova
- CT-02-DSA Km facuti: 101.000
Data: 08.06.2007 SuperNOVA Campus 2003, 1.4L, 75CP |
|
B-13-FFA |
![]()
Post
#4
|
Membru incepator Group: Members Posts: 53 Joined: 11 July 06 ![]() |
sigur ai catalizatorul infundat si nu mai au gazele p unde sa iasa la acea turatie.....debit foarte mare....du-te si scoate-l la cineva care are aparat de sudura.........fa un capac cutiei sparge-l k e din ceramica si sudeaza capacul taiat de tine la loc. enjoy
|
--------------------
Dacia
Supernova
2002/clima
- B-85-FFA [COLOR=red][B]VROOOM RACING[/B][/COLOR]
|
|
ZaiR |
![]()
Post
#5
|
![]() Against the System Group: Members Posts: 345 Joined: 7 January 04 From: Bucuresti ![]() |
intr-adevar de la catalizator este.. iar in timp incet, incet nu o sa mai urce deloc pana o sa se si opreasca..incearca metoda de mai sus
|
--------------------
DUCATI
900 SuperSport
2003
- este!
|
|
nh1980ro |
![]()
Post
#6
|
Membru Group: Members Posts: 3.612 Joined: 7 February 07 From: Togo-Togo. ![]() |
Problema ar fi ca prin spargerea catalizatorului nu prea mai treci nici un ITP.
|
--------------------
Kona/Renault
Lana'i/Clio 3
2007/2009
|
|
alexandrudragomir |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru Group: Members Posts: 131 Joined: 15 April 03 From: Constanta ![]() |
M-am programat la service pentru ziua de luni.. dar in acest week-end mai am ceva drumuri de facut prin oras.
Ce chestie.. cand motorul este rece.. trage la fel ca inainte.. pot schimba vitezele pe la 3000 de ture.. cum a urcat temperatura la jumatate.. abia daca mai urca peste 3000 ture.. Imi este foarte greu sa o conduc subturata ( la maxim 2500 sa schimb ) eu care schimb intodeauna peste 3000 de ture. This post has been edited by alexandrudragomir: 8 Jun 2007, 06:49 |
--------------------
DACIA
SuperNova
- CT-02-DSA Km facuti: 101.000
Data: 08.06.2007 SuperNOVA Campus 2003, 1.4L, 75CP |
|
alexandrudragomir |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru Group: Members Posts: 131 Joined: 15 April 03 From: Constanta ![]() |
Gata, azi de dimineatza s-a rezolvat problema... am fost in service si mi-ai schimbat catalizatorul. A durat cam vreo 2 ore total, dar a meritat ca nu mai puteam sa mai conduc asa... nu mai puteam sa depasesc 2000 de ture in week-end. Vineri ma astepta sa ma duc la ei sa fac si ITP-ul.
Catalizatorul a fost 825 ron si 64 ron manopera+ receptie masina. Acum a revenit la perfomantele ei normale.... accepta din nou scartait de cauciucuri la schimbarea din 1-a in a 2-a.... ![]() |
--------------------
DACIA
SuperNova
- CT-02-DSA Km facuti: 101.000
Data: 08.06.2007 SuperNOVA Campus 2003, 1.4L, 75CP |
|
Iuliutz |
![]()
Post
#9
|
![]() No Signal Group: Members Posts: 309 Joined: 9 April 07 From: Alba Iulia ![]() |
nu ai gasit pe la dezmembrari mai ieftin ?
|
--------------------
Dacia
Super Nova
2001 Confort
- AB05XTP Statie: Yaesu ft857d, Wouxun KG-UVD1P
Antena: Sirio ML145, Proxel Slim Gainer AZ505 Ford Focus turnier 2002, 1.6 benzina Matiz 2003 798 cc |
|
DragosP |
![]()
Post
#10
|
![]() Nu zic nimic...nou Group: Moderatori Posts: 4.929 Joined: 12 August 04 From: Lumea mea ![]() |
QUOTE(alexandrudragomir @ 11 Jun 2007, 13:56) Acum a revenit la perfomantele ei normale.... accepta din nou scartait de cauciucuri la schimbarea din 1-a in a 2-a.... ![]() Nu că aș recomanda, da' vezi că se poate lejer și de la a 2-a la a 3-a! ![]() |
--------------------
Ceva de plastic
.
.
- BRRC Scuze celor pe care i-am supărat!
Cu noi este Dumnezeu! |
|
Plictisitul |
![]()
Post
#11
|
Membru incepator Group: Members Posts: 47 Joined: 10 June 07 ![]() |
tot ce s-a zis despre incercarea remedierii problemei, pana la a fi schimbat catalizatorul cu totul, este corect, mai putin un amanunt... acela cu taiatul tobei catalizator, apoi resudarea...la cat de fierbinti sunt gazele la evacuare, unde s-a sudat, tabla cedeaza foarte repede... se pune masina pe o groapa, se demonteaza copilerul de dupa catalizator, se indeparteaza tobele, si cu un levier, ranga sau orice alta idee din asta si cu un ciocan se va sparge ceramica din interior... la intrebarea, cum se scoate mizeria, raspunsul e simplu
![]() ![]() |
--------------------
---
...
- xxx
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 7th June 2025 - 20:50 |