Putere solenza cu ac pornit
![]() ![]() ![]() |
Putere solenza cu ac pornit
apostuviorel |
![]()
Post
#1
|
||
Membru Group: Members Posts: 155 Joined: 4 May 07 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia Solenza
Scala
2003
|
|||
catalin06 |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 357 Joined: 15 March 07 From: Arges ![]() |
Nu e nici o problema .
|
--------------------
Renault
Megane III
2010
- AG 66 -_-
|
|
i96nds |
![]()
Post
#3
|
![]() Stefan Group: Moderatori Posts: 2.708 Joined: 16 May 03 From: Bucuresti ![]() |
A/C consuma energie. Si acasa aparatul de A/C il bagi in priza, nu ?
Energia aia trebuie sa vina de undeva. In cazul A/C de la masina energia este "supta" de la motor. Asa ca e normal. |
--------------------
Dacia
SLZ Scala 1.4/2003
- B-77-XXX Stefan
|
|
klaus |
![]()
Post
#4
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
AC-ul consuma 3-5 CP din puterea motorului, poate si ceva mai mult daca e in sarcina maxima.
Este normal sa se cunoasca, mai ales daca ai si servodirectie, care consuma si aia ceva pe ici-pe colo |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
Plictisitul |
![]()
Post
#5
|
Membru incepator Group: Members Posts: 47 Joined: 10 June 07 ![]() |
nu consuma energie, ci doar ia din puterea motorului...dar daca nu aveai calculator pe masina, iti garantez ca motorul murea la cumplarea A/C-ului, pt ca in cazut masinilor moderne, calculatorul compenseaza automat relaniul..iar cand iai dat talpa, nu cred ca mai simti ca A/C-ul iti ia din putere
![]() ![]() |
--------------------
---
...
- xxx
|
|
klaus |
![]()
Post
#6
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Si ce treaba are climatronicul cu capacitatea la care functioneaza compresorul?
Si pe SLZ e un compresor cu cilindree variabila, nu merge tot timpul "la capacitate maxima" |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
horsewhisperer27 |
![]()
Post
#7
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.491 Joined: 15 March 04 From: Bucuresti ![]() |
cum sa nu simti cand ii dai talpa?
da cand sa simta, la relanti? normal ca se simte, trage ceva mai greu si e mai lenesa! si se simte si daca ai mama climatronicului, numai ca la motoarele mai puternice se simte ceva mai putin! |
-------------------- fan VAG!
|
|
Plictisitul |
![]()
Post
#8
|
Membru incepator Group: Members Posts: 47 Joined: 10 June 07 ![]() |
![]() climatronicul, regleaza turatia ventilatorului, pornirea/oprirea compresorului, il tine mai la respect, nu merge continuu ca tontul... ps: unde ai auzit de compresor cu cilindree variabila??? ai vreo baza solida pt ceea ce afirmi??? ca m-ai facut curios... ![]() |
--------------------
---
...
- xxx
|
|
klaus |
![]()
Post
#9
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
O, tine-ma Doamne...
Sa vezi ce baza solida e in manualele de service de la Dacia. Doar ca trebuiesc citite... Pana atunci, sa dau niste linkuri publice: http://www.motorage.com/motorage/data/arti...230/article.pdf http://www.delphi.com/manufacturers/auto/h...ompressors/cvc/ http://www.globaldensoproducts.com/cc/cacs...compressor.html http://www.visteon.com/products/automotive..._swashplate.pdf |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
marius80_eugen |
![]() ![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.978 Joined: 9 December 05 From: Bucuresti ![]() |
S-a explicat ca odata pornit A/C-ul scade din puterea motorului , deci consuma putere si consuma mai multa benzina cu 1 - 1,5 % decat normal .
This post has been edited by b64chr: 19 Jun 2007, 23:07 |
--------------------
Reno / de toate
Reno
2003 - 2017
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#11
|
![]() - Group: Members Posts: 22.609 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
Eugen, tu iar vorbesti in necunostinta de cauza.
Benzina (temp exterioara 30ºC) Ciclu urban +3.1(+31%) Ciclu Extra-urban +0.9(+16%) Ciclu Mixt +1.7(+23%) Ca o concluzie, in ciclu urban creste consumul cu 25-35% si 10-20% în rest. This post has been edited by IRONICK: 19 Jun 2007, 14:46 |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
marius80_eugen |
![]() ![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.978 Joined: 9 December 05 From: Bucuresti ![]() |
Eh
![]() Din punctul meu de vedere nu ajunge la 35% in plus ! La un consum mediu in oras de 8,5% ar iesi -> 11,475 L % ceeea ce nu are cum ... deci mai calculeaza si tu putin ! De la 8,5% fara A/C in oras , poate ajunge la un 9,5% , hai 10% , deci creste cu 12 - 17% !!! This post has been edited by marius80_eugen: 19 Jun 2007, 16:25 |
--------------------
Reno / de toate
Reno
2003 - 2017
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 8th June 2025 - 08:45 |