DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Batai La Motor Dimineata?

alinrotaru
post 7 Oct 2004, 19:42
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 5
Joined: 7 October 04




[quote=Sergiu,13 Oct 2003, 13:31]
Uleiul este Aral si filtrul Knecht... aduse din Germania. Dar, cum s-a mai discutat aici si s-a stabilit (ca o speculatie), nu e vorba ca nu exista ungere, ci de faptul ca rolele sunt blocate. Cu ulei intarit...

Nu ca ma dau mare, dar "ma pricep". Nu urca uleiul in chiulasasi bate axul cu came. Nu exista solutie(alt motor). Nu uitati ca motorul este "facut" la Pitesti blush.gif


--------------------
Dacia Solenza - MH-03-BBU
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tyka
post 7 Oct 2004, 20:00
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 356
Joined: 22 February 04
From: slobozia




[quote=alinrotaru,7 Oct 2004, 21:42]
[quote=Sergiu,13 Oct 2003, 13:31]
Uleiul este Aral si filtrul Knecht... aduse din Germania. Dar, cum s-a mai discutat aici si s-a stabilit (ca o speculatie), nu e vorba ca nu exista ungere, ci de faptul ca rolele sunt blocate. Cu ulei intarit...

Nu ca ma dau mare, dar "ma pricep". Nu urca uleiul in chiulasasi bate axul cu came. Nu exista solutie(alt motor). Nu uitati ca motorul este "facut" la Pitesti blush.gif
*

[/quote]
axul cu came bate tot timpul ,daca nu urca ulei la el si pe deasupra se si gripeaza daca nu este uns.io zic ca ai probleme cu pistoanele sau bolturile.acestea bat dimineata cat sunt reci ,dupa ce se incalzesc acestea se dilata si bataia dispare.afla unde se aude bataia,daca se aude sus sunt pistoanele daca se aud jos sunt bolturile.fa bine si umbla in el sa nu te trezesti cu vreo biela cati sparge blocu.


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Liviu
post 8 Oct 2004, 13:38
Post #3


expat naiv


Group: Banned
Posts: 3.526
Joined: 5 July 02
From: Peste gard




Mai copii ... bataile de la DSN care se aud la pornirea pe vreme rece, cu motorul rece de asemenea sunt "normale".

In primul rand DSN-ul are culbutori cu role ("un lux inutil" cum spunea cineva la intalnire).
Rolele de la culbutori au marele avantaj ca reduc extrem de mult frecarile si uzura care apar in aceste locuri.
Dezavantajul este ca implica un joc mai mare.

Aceste lucruri combinate cu metalul contractat din cauza frigului (jocuri si mai mari) si lipsa uleiului in primele momente => zgomot.

S-a discutat si paradiscutat subiectul .. e vorba de "celebrul" tacanit la rece.


--------------------
. . .
-= age is just a number =-
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 22nd July 2025 - 13:36
Forum Renault