paradox, ???
![]() ![]() ![]() |
paradox, ???
edyneacsu |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 30 Joined: 25 May 06 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia Super Nova
1,4 mpi
2001 Clima
- CL-03- AZE
|
|||
ATTOL |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 45 Joined: 23 June 06 ![]() |
nu inteleg ce ti se pare anormal (sau paradoxal) in treaba asta...
|
--------------------
Dacia
Supernova
2002 - Clima
- (SH)
|
|
cosmin_2300 |
![]()
Post
#3
|
![]() Banned Group: Members Posts: 5.050 Joined: 5 May 06 From: București ![]() |
Adica el cand porneste AC temperatura lichidului de racire CRESTE nu scade cum e normal ... asta e paradoxul ...
|
--------------------
Opel
Astra J - 2016 -
Diesel inside. My friends, it has often been said that I like war. Friends, I love war!
|
|
miki |
![]()
Post
#4
|
![]() #Hırsızlargibigeceniniçine Group: Members Posts: 1.222 Joined: 30 July 02 From: Bucuresti ![]() |
Depinde de viteza!
De la 120+ Km/h... ventilatorul (GMV) se comporta cumva ca un "carton"! |
--------------------
Renault
Sedan 1.6 16V / Megane IV 1.33 TCE
2004 / 2019
- XX-B-XXX #Hırsızlargibigeceniniçine
Funken Kurbelwelle Uzun Araç! Değer Așılırsa |
|
edyneacsu |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 30 Joined: 25 May 06 ![]() |
Cand am spus drum intins m-am referit la 90- 100 km/h, insa nu am mentionat asta.
Pana la urma are cineva o explicatie? |
--------------------
Dacia Super Nova
1,4 mpi
2001 Clima
- CL-03- AZE
|
|
ageana |
![]()
Post
#6
|
![]() -> Group: Members Posts: 1.885 Joined: 9 September 06 ![]() |
Esti amuzant
![]() Pai doar nu crezi ca racirea aerului la AC se face cu lichidul de racirea al motorului ![]() Normal ca se incalzeste motorul mai tare, doar trebuie sa traga si de compresorul AC. |
--------------------
Ideal
Pro Rider
2009 Percussive maintenance engineer.
Turkish rhombus owner. Dezmembrez Ferrari Enzo 2003, motor bun, nu papă ulei. |
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#7
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
Când funcționează AC, radiatorul dedicat se încălzește și trebuie răcit. Astfel aerul ce ajunge în radiatorul de răcire al motorului e ceva mai cald...
Merge asta?: ![]() |
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
DragosP |
![]()
Post
#8
|
![]() Nu zic nimic...nou Group: Moderatori Posts: 4.929 Joined: 12 August 04 From: Lumea mea ![]() |
QUOTE(Catalin Marinarul @ 26 Jun 2007, 17:46) Merge asta?: ![]() Merge. |
--------------------
Ceva de plastic
.
.
- BRRC Scuze celor pe care i-am supărat!
Cu noi este Dumnezeu! |
|
ATTOL |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 45 Joined: 23 June 06 ![]() |
QUOTE(cosmin_2300 @ 26 Jun 2007, 14:20) Adica el cand porneste AC temperatura lichidului de racire CRESTE nu scade cum e normal ... asta e paradoxul ... de ce ar fi normal sa scada??? sistemul de clima este o "masina termica". ca orice masina termica, are randamentul subunitar. de aici vine si explicatia... ca sa "produci frig" intr-un loc, trebuie sa "produci" mai multa caldura in alt loc. din p d v termic, bilantul va fi de fiecare data cu mai multa caldura decat frig... este ca si cum ai vrea sa scazi temperatura intr-o incapere, deschizand usa la frigider. nu vei face altceva decat sa o cresti si mai mult... This post has been edited by ATTOL: 27 Jun 2007, 08:24 |
--------------------
Dacia
Supernova
2002 - Clima
- (SH)
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 9th June 2025 - 11:08 |