DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Dacia Berlina Alias Bolid De Lux Romanes, Fratilor cititi si nu va vine sa credeti

virus2150
post 12 Oct 2004, 13:21
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 2
Joined: 3 September 04




Veneam sambata seara din Bolentin Vale de la mosie spre bucuresti si mergeam cu 110Km/h cu 3000 rot/min. Toate bune pana cand ma aflam in depasire. Am incercat sa depasesc un camion cand de o data in timp ce eram pe banda 2 a venit unu cu un pasat si mi-a dat semnale si claxoane si nici nu ma asteptat sa termin depasirea ca a trecut pe langa mine si parapet de protectie. Eu am instalata o camera de filmat pe bord care a surprins momentul asa ca am dat si eu bataie sa ma tin dupa el sa-l injur si sa-i dau la bot cum ii romanu inervat. Am accelerat pana la 140 km m-am tinut dupa el dar el avansa mai repede cand a vazut ca il ajung din urma.
Eu cel mai mult am mers cu dacia mea pana acum 4000 rot/min 140km/hm.
Asa ca ai sa vad cat poate si ma sina mea si am bagat talpa in podea. Fratilor am ajuns la 145 apa era normala totul ok masina accelar frumos cand am depasit 147km am auzit un trosc sub capota dar nu a metal ci cum suna un dop de sampanie aruncat intr-un zid. Si masina mea a inceput sa accelereze singura fratilor.
M-am speriat rau cand am vazut ca am urcat la 160 km si inca continua sa urce asa ca ma vedeam oprit undeva am incercat sa franez dar credetima ca masina incepea sa ma arunce adica sa nu o mai pot sa controlez asa ca am scoso din viteza si am franat linisti. In timpu turometru meau accelera la maxim dupa care rmai cobora iar accelera etc. Dar faza este ca il cam depasisem pe ala cu masina si a oprit si el cand a vazut ca ma duc ca idiotu cu o biata dacia si apoi ma opresc.
Am oprit motoru si cand cobor jos ala i-mi zice razand gata poti sa o arunci.
Eu eram alb ca varu si i-am zis ca nu dar banui de unde ar fi si din curiozitate a ramas si ala cu mine sa vada daca o rezolv. M- am uitat la ea de 100 de ori si nu stiam ce are pan ala urma mi-a venit idee sa ma uit la capacul ala de evacuare al doilea de care vorbeam si ala lipsea. Atunci l-am inlocuit si am dat ocheie si motorul meu mergea ca si nou. Am avut noroc ca nu sa stricat si motoru mi-a zis ala. Ulterior am pornit si am mers cu 140Km normal pana in bucuresti. La intrare acolo la trolebuze mai exact la liceul opt la stop ala mi-a facut semn sa deschid geamu si mi-a zis ca nu a mai vazut dacia sa mearga asa fara sa pateasca nimic.
Io i-am zis ca de regula merg cu 120 si mai dau si 140 cand ma grabesc si cred ca am fortato de sa intamplat faza aia. La cara asta zice: dar totusi nu puteau sa infunde si ei teava aia cu ceva metalic in loc de doua capacele care nu costa mai mult de 10 mii lei. Daca nu ma credeti am filmat cand am mer cu 145 si va pot dovedi dar numai pana in momentul zgomotului respect pentru ca am lasat camera atunci pe bancheta si se aude doar ce se intampla si pe caseta apare doare picoarele mele si maneta de viteza.
Ai mei mi-au zis ca daca filmam si cum aratam si bordul as fi avut sanse sa intru in cartea recordurilor. Eu i-am spus lu taicamiu ce mi sa intamplat si el a afirmat ca crede ca peste 1000sau 2000km o sa-i fac segmentarea deoarece la dacie daca mergi cu 160 de mai multe ori ii faci praf motoru dar el se referea la alea pe carburator. Dar dupa ce a vazut caseta si a consultat motoru a zis ca sunt sanse sa nu ii fac curand segentarea dar sa nu mai merg decat cu maxim 140.
Voi ce credeti de faza asta cu doapele alea?
Daca nu credeti scoateti doapele pe rand si o sa vedeti ce se intampla.


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
virus2150
post 12 Oct 2004, 13:24
Post #2


Membru incepator


Group: Members
Posts: 2
Joined: 3 September 04




Completare.
Eu am o berlina pe injectie din oct 2000 si pana in prezent am 16000Km.
Si vreau sa zic ca am patit acelasi lucru. La motorul pe injectie al daceiei berline langa filtru de aer, acolo la ramificatie cu motorul sub ciuperca aia rotunda cam pe unde ar fi carburatorul la alea vechi se afla doua capacele de rahat. Care au rolul de a astupa 2 gaurele. In 2002 mi-a sarit un capacel din ala si nu mai i-mi mergea motorul mergea inecat pufaia de il gasea dracii cand era turat si cand il lasai la relanti se oprea .Iar la cel de al doilea daca este scos accelereaza masina in draci sus jos sus etc.. Am cautat capacelele alea si nu se gaseau nicaieri asa ca am facut comanda de VC pitesti sa-mi aduca 20. Pe factura am primit 20 la service-ul adras dar baietii mi-au dat 2 pe motiv ca le-au pierdut sau nustiu pe unde leau pus.


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
costi
post 12 Oct 2004, 13:26
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.230
Joined: 15 October 03
From: Bucuresti




Tare faza da' tradu-ne si noua ce-i ala "capacul ala de evacuare al doilea de care vorbeam si ala lipsea".
Apoi vezi ca "romanes" are un inteles anume sau.....
Si in cele din urma de ce naiba ai postat si la "Motiv Bun de Mers cu cit te tine Masina" ?

This post has been edited by costi: 12 Oct 2004, 13:30


--------------------
DSN/SLZ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
virus2150
post 12 Oct 2004, 13:32
Post #4


Membru incepator


Group: Members
Posts: 2
Joined: 3 September 04




La carburator sunt 2 capacele din cauciuc.
Nustiu cum se numesc arata asa ca un degetar numai ca este mai mic.
Dar daca vrei ma uit acasa pe factura si i-ti zic exact.


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Marty
post 12 Oct 2004, 13:36
Post #5


Membru cu privire de ansamblu


Group: Members
Posts: 5.840
Joined: 14 April 03
From: Corbu




Mult e dulce si frumoasa...... Pastele mamii ei de limba romana ca m-am satturat! De unde cumparati , frateeeee, tastaturi d-astea incomplete ? Toate tastaturile care le-am avut pina acum au avut virgule pe ele, pe bune!
Alex, vezi omule ca-i ceva gresit la forum, iti face un spelling check si-ti scoate cratimele de unde ar trebui sa fie-n limba romana; deh, le pune in limba engleza .....


--------------------
Gillette De unica folosinta - B 999 NAM 2011
Mindru absolvent de grup scolar.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Metalic
post 12 Oct 2004, 13:40
Post #6


Membru incepator


Group: Members
Posts: 28
Joined: 5 October 04
From: Bucuresti




Virus2150 tu ai masina pe injectie sau pe carburator , hotaraste-te.
Mai ia si tu o gura de aer curat in piept cand vorbesti respectiv scri ca am terminat de citit de zici ca sunt high wacko.gif . In plus asa e cu pocnitorile astea , trebuie sa curga sampania sa inceapa petrecerea


--------------------
Dacia 1300 berlina
On the day I was born, the nurses all gathered 'round
And they gazed in wide wonder, at the joy they had found
The head nurse spoke up, and she said leave this one alone
She could tell right away, that I was bad to the bone.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SYL
post 12 Oct 2004, 13:41
Post #7


doc


Group: Members
Posts: 2.876
Joined: 16 December 03
From: IF, Balotesti




Sfatul meu ar fi sa nu te chinui sa inlocuiesti capacelul (capacelele ca de fapt sunt 2), pt ca tot o sa sara. Eu la masina mea (Nova GTi) la cele 2 orificii am pus cate un furtun de cauciuc cu surub/holsurub (cum naibi s-o numi) in capat. Acest procedeu l-am aplicat dupa ce am vazut la un vecin de al meu cu berlina pe injectie,caruia i-au facut la service asa ceva (bine nu stiu daca era service autorizat Dacia, era oricum un service in provincie).

PS. (pt Costi) La motorarele romanesti pe injectie exista la "carburator"(nu stiu cum se numeste exact..) 3 orificii: din unul din ele pleaca un furtun (nu stiu unde duce, posibil sa fie returul benzinei), iar celelate 2 sunt libere (la modelele la care exita cansitra de recirculare a vaporilor din unul din orificii pleaca un furtun spre aceasta). Orificiul/orificiile ramase libere din fabrica vin acoperite cu un dop de plasti de calitate f proasta care cu timpul se rupe si cade de acolo. In momentul in care acele orificii sunt libere relantiul devine f instabil (acesta e simptomul principal), iar daca ridici capota cu motorul pornit se aude un suierat.....
Nu stiu cat de clara a fost explicatia mea.


--------------------
Dacia Duster 1.33 TCe 4x4 (2024)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SYL
post 12 Oct 2004, 13:44
Post #8


doc


Group: Members
Posts: 2.876
Joined: 16 December 03
From: IF, Balotesti




QUOTE(Metalic @ 12 Oct 2004, 15:40)
Virus2150 tu ai masina pe injectie sau pe carburator , hotaraste-te.
*



Are masina pe injectie. A vrut sa spuna ca orificiile se afla la nivelul "carburatorului" (nu stiu nici eu exact cum se numete).


--------------------
Dacia Duster 1.33 TCe 4x4 (2024)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
virus2150
post 12 Oct 2004, 13:51
Post #9


Membru incepator


Group: Members
Posts: 2
Joined: 3 September 04




Ai dreptate frate.
Dar sti eu nu inteleg, dece nu le-au astupat si ei cu ceva, ca e c-am periculos.
Daca pateam asta in trafic? Sau cum poti explica asta cand te opreste la radar fara sa-ti i-a talonu sau permisu sau faci accidenti si explici ca a luat-o razna turometru .
Sti eu cred ca asta este o greseala de proiectare sau de fabricatie.
Cred asta si pentru ca daca stai sa te gandesti nu este logic, ca un simplu capacel sa-ti faca astfel de probleme.
Oricum sunt multumit de masina mea nu am schimbat pana acum decat filtru si uleiul in rest merge ca noua.


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Metalic
post 12 Oct 2004, 13:53
Post #10


Membru incepator


Group: Members
Posts: 28
Joined: 5 October 04
From: Bucuresti




QUOTE
berlina pe injectie din oct 2000
QUOTE
La carburator sunt 2 capacele din cauciuc.
Nustiu cum se numesc arata asa ca un degetar numai ca este mai mic.
Dar daca vrei ma uit acasa pe factura si i-ti zic exact.


Si acum poate imi explici si mie SYL de unde naiba intelesesi matale ce vrea virus2150 sa spuna


--------------------
Dacia 1300 berlina
On the day I was born, the nurses all gathered 'round
And they gazed in wide wonder, at the joy they had found
The head nurse spoke up, and she said leave this one alone
She could tell right away, that I was bad to the bone.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Metalic
post 12 Oct 2004, 14:04
Post #11


Membru incepator


Group: Members
Posts: 28
Joined: 5 October 04
From: Bucuresti




QUOTE
Sau cum poti explica asta cand te opreste la radar fara sa-ti i-a talonu sau permisu sau faci accidenti si explici ca a luat-o razna turometru .
Sti eu cred ca asta este o greseala de proiectare sau de fabricatie.
Le spui si tu ca esti de neoprit si cu asta basta si dupa aia te duci la dacia si faci reclamatie ca ti-a sarit dopul de unde nu trebuia la viteza prea mare huh.gif .


P.S. mai greu o sa fie sa-i convingi pe meseriasi ca tu mergeai cu 150 km/h cu 3000 rot/min


--------------------
Dacia 1300 berlina
On the day I was born, the nurses all gathered 'round
And they gazed in wide wonder, at the joy they had found
The head nurse spoke up, and she said leave this one alone
She could tell right away, that I was bad to the bone.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
virus2150
post 12 Oct 2004, 14:44
Post #12


Membru incepator


Group: Members
Posts: 2
Joined: 3 September 04




Am spus ca mergeam la 110Km/h cu 3000 rot/min. iar la 4000 rot/min 140km/hm.
Cand am mers cu viteza mai mare, sincer nu stiu ce turatie aveam, ca eram atent la drum si speriat ca nu stiam cum sa opresc masina, mai ales ca turometru o loase razna.
Deci nu stiu cum ai inteles ca aveam la 3000 rot/min 150km.
Iar cei de la dacia au spus ca este normal sa se intample asa, deoarece viata unui cauciuc este de de cel mult 3 ani dupa care crapa sau se intareste si trebuie schimbat ca si cureaua sau mai bine spus zgarciu de la rezervorul de apa si la filtru de aer sau de la borcanul de apa.


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Metalic
post 12 Oct 2004, 15:07
Post #13


Membru incepator


Group: Members
Posts: 28
Joined: 5 October 04
From: Bucuresti




Mosule tu-ti bati joc de sufletu meu, ba ti-a luat-o turometru razna ba sti exact cate rot/min aveai plus de asta ce naiba legatura are borcanul cu apa si filtru de aer cu cat aveai pe kilometraj. Iti mai spun odata , vezi ca odata cu trecerea timpului daca nu te controlezi dai in dementa , ti-o spun in calitate de viitor psiholog. Ia o pauza linisteste-te si ia-o de la cap cu rezonanta .


--------------------
Dacia 1300 berlina
On the day I was born, the nurses all gathered 'round
And they gazed in wide wonder, at the joy they had found
The head nurse spoke up, and she said leave this one alone
She could tell right away, that I was bad to the bone.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
costi
post 12 Oct 2004, 15:30
Post #14


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.230
Joined: 15 October 03
From: Bucuresti




053.gif 124.gif 168.gif
Abia astept sa plec din Bucurestiul asta ca innebunim de tot
popa.gif


--------------------
DSN/SLZ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SiloS
post 12 Oct 2004, 20:07
Post #15


Gangester


Group: Members
Posts: 4.305
Joined: 23 February 04
From: Buzau




am inteles clar :

Dacia cu injectie are doua gaurele langa carburator care sunt astupate cu ceva care daca sare "pregateste" masina pentru raliu biggrin.gif


--------------------
1988 BMW E30 325i
2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA
1988 Nissan Patrol Y60
1989 Suzuki Samurai
1975 Dacia 1300
2000 VW LT25
1999 FIAT ARCA AMERICA 403
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RIon
post 12 Oct 2004, 20:36
Post #16


pasionat


Group: Members
Posts: 2.835
Joined: 22 May 04
From: CJ




mai, puneti careva o poza, ca eu tot nu stiu care sunt alea...de cauciuc la nivel carburator...


--------------------
Skoda Octavia 2 - de CJ 2005, TDI 160CP 2008, Ford Focus 115 CP
www.raresion.ro
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SYL
post 12 Oct 2004, 21:55
Post #17


doc


Group: Members
Posts: 2.876
Joined: 16 December 03
From: IF, Balotesti




QUOTE(Metalic @ 12 Oct 2004, 15:53)
Si acum poate imi explici si mie SYL de unde naiba intelesesi matale ce vrea virus2150 sa spuna
*




Pt ca stiu la ce se refera. Si eu am masina pe injectie, si e cunoscuta aceasta mica pb. (bine eu personal am fost avertizat in ziua cand am cumparat masina).


PS. Cand sar acele capacele turatia "o ia iarazna" doar la relanti (variaza destul de mult (500-1500rpm). In accelerare(in mers) nu e nici o diferenta.


--------------------
Dacia Duster 1.33 TCe 4x4 (2024)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Metalic
post 13 Oct 2004, 07:10
Post #18


Membru incepator


Group: Members
Posts: 28
Joined: 5 October 04
From: Bucuresti




QUOTE
Abia astept sa plec din Bucurestiul asta ca innebunim de tot
Nici nu sti cata dreptate ai . Eu unul vreau sa plec in weekend, da nu stiu pe unde , oricum la munte sa fie. Se poate ajunge la Caraiman sau Babele cu trocariciul?

Scuze pentru off topic


--------------------
Dacia 1300 berlina
On the day I was born, the nurses all gathered 'round
And they gazed in wide wonder, at the joy they had found
The head nurse spoke up, and she said leave this one alone
She could tell right away, that I was bad to the bone.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
costi
post 13 Oct 2004, 08:16
Post #19


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.230
Joined: 15 October 03
From: Bucuresti




QUOTE(Metalic @ 13 Oct 2004, 07:10)
Se poate ajunge la Caraiman sau Babele cu trocariciul?
*


Nu cred da' pina la Piatra Arsa poti si de acolo o iei pe jos. Oricum la Babele e mai usor cu telecabina daca stai bine cu nervii biggrin.gif



--------------------
DSN/SLZ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tarzy
post 13 Oct 2004, 14:58
Post #20


aroist


Group: Members
Posts: 1.958
Joined: 12 January 04
From: Bucuresti




QUOTE(costi @ 13 Oct 2004, 10:16)
Nu cred da' pina la Piatra Arsa poti si de acolo o iei pe jos. Oricum la Babele e mai usor cu telecabina daca stai bine cu nervii  biggrin.gif
*




se poate si pana in Babele.

prin ani 80 am vazut chiar si trabant la babele


--------------------
DACIA / ARO / TICO L 1,6 / 244 / SX - B55MGY 2005 / 1993 / 1999
Aha
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
maddan
post 13 Oct 2004, 15:20
Post #21


Speedy Gonzales


Group: Members
Posts: 795
Joined: 27 February 03
From: Bucuresti




Da, se poate.
Dar nu fa greseala sa mergi pe drumul de pe Paduchiosu (i.e. faci stanga inainte de Sinaia, spre Cuibul Dorului), ca o sa-ti rupi masina.
Io am fost acum doua luni, si Dacia aia a tinut, dar la limita.
Mergi matale prin Targoviste, apoi Moroieni (drum destul de bun), si urci pe drumul pietruit pana cand dai (pe culmea muntelui) de o intersectie, bine de tot dotata cu indicatoare. O iei la dreapta si inainte, si poti ajunge cu masina pana la Piatra Arsa. Pana la Babele, ma indoiesc profund, desi drumul se continua ceva timp de la Piatra Arsa spre Babele.

Da' avand in vedere vremea de la munte, te sfatuiesc calduros sa NU incerci sa urci cu masina acolo, in afara de cazul in care ai un 4x4 super suparat (adica bine dotat pentru off-road).
Drumul ala e greu si vara, daramite iarna. Iarna poti avea surpriza sa urci trei sferturi din drumul de la Moroieni spre munte, si apoi sa dai de trei-patru torente inghetate de-a curmezisul drumului, si de cei 3-5 cm de gheata aferenti. Si sa fii nevoit sa faci drumul inapoi.

Oricum, drumul in sine e superb, daca e cald afara se poate face inca (sau o poti coti la stanga catre Bolboci si Padina), insa cu foarte multa atentie, si numai dupa o verificare la sange a dotarii tehnice a masinii.
Mai ales directia va avea ceva de suferit... din cauza milioanelor de pietre luate in viteza a doua... tongue.gif


--------------------
Renault Megane II 1.5 dci 100 CP Lux Privilege... - Bsiceva... 2006/7
Mirror mirror on the wall, show me where the forums fall...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Marty
post 13 Oct 2004, 15:37
Post #22


Membru cu privire de ansamblu


Group: Members
Posts: 5.840
Joined: 14 April 03
From: Corbu




Asta apropos de capacelele de cauciuc de la "carburatorul" berlinei injectate! tongue.gif


--------------------
Gillette De unica folosinta - B 999 NAM 2011
Mindru absolvent de grup scolar.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
maddan
post 13 Oct 2004, 17:09
Post #23


Speedy Gonzales


Group: Members
Posts: 795
Joined: 27 February 03
From: Bucuresti




Pai stergeti off-topicul despre capace, si... gata! Avem un topic mult mai interesant.... tongue.gif 04.gif


--------------------
Renault Megane II 1.5 dci 100 CP Lux Privilege... - Bsiceva... 2006/7
Mirror mirror on the wall, show me where the forums fall...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RIon
post 13 Oct 2004, 17:45
Post #24


pasionat


Group: Members
Posts: 2.835
Joined: 22 May 04
From: CJ




ce sunt capacelele pana la urma???


--------------------
Skoda Octavia 2 - de CJ 2005, TDI 160CP 2008, Ford Focus 115 CP
www.raresion.ro
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Marty
post 14 Oct 2004, 07:50
Post #25


Membru cu privire de ansamblu


Group: Members
Posts: 5.840
Joined: 14 April 03
From: Corbu




Capacele este ca niste chestii, asa.... care acopera diverse gauri 04.gif


--------------------
Gillette De unica folosinta - B 999 NAM 2011
Mindru absolvent de grup scolar.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Metalic
post 14 Oct 2004, 07:54
Post #26


Membru incepator


Group: Members
Posts: 28
Joined: 5 October 04
From: Bucuresti




Cunoscute si sub numele de dopuri sau doape in functie de unde le ai indesate


--------------------
Dacia 1300 berlina
On the day I was born, the nurses all gathered 'round
And they gazed in wide wonder, at the joy they had found
The head nurse spoke up, and she said leave this one alone
She could tell right away, that I was bad to the bone.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Marty
post 14 Oct 2004, 07:57
Post #27


Membru cu privire de ansamblu


Group: Members
Posts: 5.840
Joined: 14 April 03
From: Corbu




Totusi, sa raminem in aceeasi linie si sa nu dam informatii eronate!!! Capacele ACOPERA pe cind doapele INFUNDA. Deci da, da ? wink.gif


--------------------
Gillette De unica folosinta - B 999 NAM 2011
Mindru absolvent de grup scolar.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Metalic
post 14 Oct 2004, 08:20
Post #28


Membru incepator


Group: Members
Posts: 28
Joined: 5 October 04
From: Bucuresti




Daca tot vorbim de dacie versus doape sau bolizi am si eu sufletul incarcat.
As vrea pe aceasta cale sa multumesc din inima soferitei care ma confundat cu un OZN pe ultimele sute de metri ale Transfagarasanului acum exact 14 zile. Cucoana draga daca te regasesti in randurile mele am rugamintea ca incepand de acum 14 zile sa te consideri norocoasa ca nu dau in persoane de sex feminin din principiu.
Acum doua saptamani pe ultimele sute de metri ale Transfagarasanului ma aflam in spatele a doua masini , o utilitara si o dacie care si era cap de coloana . Am stat ce-am stat in spatele utilitarei dar fiind mult pietris deversat pe asfalt si pietricelele respective busindu-mi parbrizul intr-o veselie din bunavointa involuntara a partenerului din fata , am hotarat sa intru in depasire . M-am asigurat , prinzand o portiune cu vizibilitate excelenta si am purces in a depasi. Depasesc utilitara , ajung in dreptul daciei, cap de coloana (deja aveam 90 km/h) , in dreptul daciei , .....surpriza , 100-110-120-130km/h si soferita (caci era soferita) nu si nu, se tinea scai de mine in paralel, deja persoana de langa mine intrase in panica (aderenta din cauza pietrisului era egala cu mersul pe gheata) , in spatele daciei se formase deja coloana si toti ca nebunii se tineau dupa ea, eu nemaiavand unde sa ma bag in spate (in cazul in care va ganditi ca as fi putut incetini). Inevitabilul s-a produs , undeva in jur de 135km/h , bineanteles in continuare tembela la unison cu mine, apare pe contrasens un aro 244. Impactul frontal cu acel aro la aproape 140 km/h ar fi fost ..........., mai bine nu ma mai gandesc , in fine , omul ma vede si trage dreapta cat poate si opreste pe aratura , am trecut glont pe langa el cu un singur gand in cap , pe care n-am sa-l uit vreaodata si anume acela ca omului de la volanul aroului ii datorez viata. Sincer multumesc si iti doresc drumuri cat mai sigure si toata recunostinta mea.


--------------------
Dacia 1300 berlina
On the day I was born, the nurses all gathered 'round
And they gazed in wide wonder, at the joy they had found
The head nurse spoke up, and she said leave this one alone
She could tell right away, that I was bad to the bone.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ciombe
post 14 Oct 2004, 08:41
Post #29


Membru autentic


Group: Members
Posts: 368
Joined: 9 January 04
From: Arad




Metalic, asa ceva mi s-a intamplat si mie de multe ori... se intampla mai ales cand incerc sa depasesc cu oltcitul... atunci multi uita de regulile de circulatie si se iau la intrecere "pai ce, se simt raniti in orgoliul propriu daca-i depaseste un oltcit"... si apoi vin aici pe forum si povestesc cum s-a intamplat si ca dupa ce am depasit si plin de nervi i-am pus frana brusca la ala obligandu-l sa danseze pe sosea ca sa nu se izbeasca de cuiul meu de remorcare - si atunci lumea de aici imi da in cap, imi da warn etc. Iata ca incet - incet fiecare dintre cei de aici ajunge sa faca ce fac io. Ultima intamplare - a madalinei - chiar confirma spusele mele. Adevarul e ca traim intr-o tara frumoasa populata de oameni necivilizati.

P.S. Stiai ca pe tronsoanele de drum acoperite cu criblura DEPASIREA ESTE INTERZISA???

Numai bine!


--------------------
Oltena 12 TRS, Dacia 1304 Papuc - B-83-JJJ, AR-30-JJJ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 10th September 2025 - 16:30
Forum Renault