problema schimator viteze
![]() ![]() ![]() |
problema schimator viteze
lvl100 |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 45 Joined: 5 November 06 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Nova GT
1998
|
|||
C a t a l i n |
![]()
Post
#2
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
Acel inel, când funcționează normal, cu ajutorul acelui arc, ridică alte 2 inele ce se află sub burduful manetei...
Deci, fără să ridici inelul acela, maneta nu se duce la maxim în stânga, și astfel intră ușor treptele I și II. Când ridici inelul, maneta merge maxim spre stânga, permițând să intre în R... E o protecție contra cuplării accidentale a marche arrierului... |
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
codrin_ando |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru Group: Members Posts: 108 Joined: 6 March 07 From: Sv ![]() |
Da, are rol doar de a proteja cuplarea R din gresela si la repezela can vrei sa dai a 2a.
Personal am eliminat complet acel inel (care e defapt un cilndru de plastic ce imbraca tija la schimbator, treminandu-se cu un inel) am taiat schimbatorul , am pus alta husa si alta nuca...si e mai elegant de 1000 de ori. ![]() Manevrabilitatea a ramas la fel pentru mine...si doar pt mine ...pt ca masina nu prea vede mai mult de un sofer(adica eu ![]() Trebuie de avut grija la schibare in tr 2 sa nu trageti prea mult inspre voi (sa intre in R)pentru ca o sa auziti un carait ...cam neplacut si cam destructiv pt cutie...in rest toate cele bune ....si parerea mea ca ofera masinii un aer mai sportiv. DRUM INTINS !!! ![]() |
--------------------
DACIA
NOVA
1999 GT, 1,6l
- SV 04 PMU <<CODRIN_A>>
|
|
mihai0070 |
![]()
Post
#4
|
![]() NOVA Gt , 1997 Group: Members Posts: 2.752 Joined: 5 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Asa cum au spus si colegii de mai sus ... inelul ridica in partea de jos un alt inel mult mai gros si putin mai lat ... inelul de jos ...culiseaza pe o piedica care permite ghidarea manetei sa intre in 1 si in 2 ... cand ridici inelul ... inelul de jos se ridica si el si calca peste ghidajul de 1 si 2 ...si iti permite deplasarea manetei in stanga cu vre-o 2 cm mai mult decat normal si cupleaza R ... fara aceasta siguranta ... cam riscati sa cuplati R si sa caraiti cutia ... asa ca recomand repunerea in functiune a inelului ...chiar daca ati micsorat schimbatorul ... (incercati unul de renault ... are inel mult mai elegant decat nova ...)
codrin_ando esti pescar ![]() This post has been edited by mihai0070: 29 Jun 2007, 07:08 |
--------------------
Dacia Nova LPG
Benzina
1997 GT Rosu 1600cc
- 1-B-5550
|
|
lvl100 |
![]()
Post
#5
|
Membru incepator Group: Members Posts: 45 Joined: 5 November 06 ![]() |
Multumesc pentru lamuriri.
Oricum pentru a fi sigur ca nu apar probleme i-am tras ca meseriasul 3 picaturi de superglue si l-am rezolvat ![]() |
--------------------
Dacia
Nova GT
1998
|
|
mihai0070 |
![]()
Post
#6
|
![]() NOVA Gt , 1997 Group: Members Posts: 2.752 Joined: 5 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Spune cineva ca dacia nu este moderna ...
![]() |
--------------------
Dacia Nova LPG
Benzina
1997 GT Rosu 1600cc
- 1-B-5550
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 16th May 2025 - 00:11 |