Imi Vine Turbina!
![]() ![]() ![]() |
Imi Vine Turbina!
Ciumonk |
![]() ![]()
Post
#1
|
||
![]() EPURUL UCIGAS Group: Members Posts: 429 Joined: 10 April 04 From: Oradea ![]() |
|
||
--------------------
Fiat 500,Fiat 600
`64 Fiat 600 VTM,
`65 VW 1200
- BH-xx-xxx;BH-xx-xxx
|
|||
GeorgeB |
![]()
Post
#2
|
![]() the 7 stars of Pleiades constellation Group: Members Posts: 1.870 Joined: 7 January 03 From: Bucuresti ![]() |
esti constient ca trebuie sa schimbi tot pe motorul ala , nu ?
|
--------------------
SUBARU
Legacy 2.5
- --- L7 2.5 all in black - edition -
|
|
EvilOne |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 325 Joined: 23 December 03 From: Bucuresti/Alexandria ![]() |
Trebuie neaparat wastegate, altfel distrugi turbina (si motorul)
![]() Eu as merge cu un boost mediu (cam 0,5 bar) ca oricum performantele o sa creasca ametitor si n-are sens sa omori motorul aiurea. Un wastegate reglabil ar fi minunat functie de strada ![]() ![]() Pe linga asta, o pompa de benzna cu debit mai mare e necesara altfel o sa ai detonatii la turatii mari. Uite aici un articol care zice cite ceva despre turbo, wastegate si blow-off valve. Cum o sa racesti turbo? Ulei/apa sau ulei si apa?? ![]() Intercooler o sa fie?? In fata sau sub capota? This post has been edited by EvilOne: 14 Oct 2004, 23:30 |
--------------------
Reno
Megan Sedan (coaja) 1.6
2008 156
|
|
SiloS |
![]()
Post
#4
|
![]() Gangester Group: Members Posts: 4.298 Joined: 23 February 04 From: Buzau ![]() |
Cat ai dat pe turbina ? De pe ce masina e luata ?
|
--------------------
1988
BMW
E30 325i 2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA 1988 Nissan Patrol Y60 1989 Suzuki Samurai 1975 Dacia 1300 2000 VW LT25 1999 FIAT ARCA AMERICA 403 |
|
EvilOne |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 325 Joined: 23 December 03 From: Bucuresti/Alexandria ![]() |
|
--------------------
Reno
Megan Sedan (coaja) 1.6
2008 156
|
|
Ciumonk |
![]()
Post
#6
|
![]() EPURUL UCIGAS Group: Members Posts: 429 Joined: 10 April 04 From: Oradea ![]() |
va avea intercooler si wastegate-ul l-am cumparat azi ca mi-a spus cineva ca trebuie naeparat.e de fapt o simpla supapa reglabila si rezistenta la caldura.
va fi racit si uleiul si o sa am radiator mai mare. nu stiu cat am dat pe ea ca mi-o trimite unchiul meu. problema este ca nu stiu de unde sa iau pistoane scobite si si mai grav este ca chiuloasa e rabotata asa ca nu stiu daca voi mai obtine un raport de compresie destul de mic chiar si cu pistoane scobite.cine are informatii sa imi spuna si mie. original cred ca avea raportul 8.5.eu am rabotat 1.5 mm din ea.va trebui sa scot chiuloasa si sa masor volumul camerei de ardere. din cate tin eu minte era cineva cu turbo pe dacie care si-a lasat chiuloasa originala de dacie si si-a pus pistoane scobite. stie cineva adresa de mail a acelei persoane? |
--------------------
Fiat 500,Fiat 600
`64 Fiat 600 VTM,
`65 VW 1200
- BH-xx-xxx;BH-xx-xxx
|
|
EvilOne |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 325 Joined: 23 December 03 From: Bucuresti/Alexandria ![]() |
Inseamna ca o sa reglezi wastegate la o presiune mica de supraalimentare.
|
--------------------
Reno
Megan Sedan (coaja) 1.6
2008 156
|
|
pui de drac |
![]()
Post
#8
|
Membru fals Group: Members Posts: 634 Joined: 13 January 04 From: Iasi ![]() |
relaxeaza-te,ar fi ideal sa pui o chiuloasa normala sa ai 8,5 compresia si cu turbo vei avea boost-ul necesar suficient de mare.nu-ti trebe pistoane scobite pt compresia asta.
ai de ales,ori pistoane scobite si chiuloasa asta,ori una originala da pastrezi setul de-acum daca iti lasi compresia asa si reglezi din supapa mai mica presiunea din turbina boost-ul nu va fi asa mare. inca o belea,daca ai ceva jocuri oricat de mici in biele/arbore,segmenti usurel obositi,in scurt timp ti-i va omori turbo,aia baga de oboseste totul... de-aia zicea ca tre sa schimbi tot.cu motorul nou si tot se duce repede,daramite un motor uzat putin,oricat de putin ar fi el... si modificarile nu-s asa de usoare incat sa zici ca ei,si ce? dau jos turbina si n-o mai folosesc...trebuie sa te gandesti exact ce ai de gand sa faci:) oricum,succes la treaba,sa ne spui si noua ce-ai facut |
--------------------
DACIA
1100
- IS 99 HRB
|
|
Ciumonk |
![]()
Post
#9
|
![]() EPURUL UCIGAS Group: Members Posts: 429 Joined: 10 April 04 From: Oradea ![]() |
motoru e nou.5000 km.
o chiuloasa originala ma costa cel putin 2.5-3 mil. am studiat renaulturile 5gt turbo ,alpine turbo etc si raportu e intre 7.5 si 8 asa l-au gandit baietii pt fiabilitate maxima posibila.eu pot sa pun turbina si la 9.5 si sa-i fac boost mare da imi omoara motoru.facand un calcul: la 20-30 mii de km tre sa fac motrul:800 pist 800 camasi 1.5 mil segmenti biela ,boltz 1 mil cuzinetzi 1 mil axa came 1.5 mil = 6.5 mil odata la 5 ani .nu e mult pt mine da lu` tata nici nu-i pasa. a,plus cat cresc pretzurile etc.de fapt nici nu mai tinem mult masina asta.numa vreo 15-20 ani.o sa ttrreaca repede timpul. da o sa am putere ![]() deci pistoane scobite sa-mi ofere careva info:de unde le iau? nici unu nu-l stie pe ala cu dacia turbo cu pist scobelnitze? This post has been edited by Ciumonk: 16 Oct 2004, 10:20 |
--------------------
Fiat 500,Fiat 600
`64 Fiat 600 VTM,
`65 VW 1200
- BH-xx-xxx;BH-xx-xxx
|
|
SiloS |
![]()
Post
#10
|
![]() Gangester Group: Members Posts: 4.298 Joined: 23 February 04 From: Buzau ![]() |
Cica se fabricau inainte de revolutie pistoane scobite pentru dacii ca sa mearga masina si cu benzina mai proasta
![]() |
--------------------
1988
BMW
E30 325i 2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA 1988 Nissan Patrol Y60 1989 Suzuki Samurai 1975 Dacia 1300 2000 VW LT25 1999 FIAT ARCA AMERICA 403 |
|
pui de drac |
![]()
Post
#11
|
Membru fals Group: Members Posts: 634 Joined: 13 January 04 From: Iasi ![]() |
mosule,pai de ce vrei pistoane scobite? sa-i scazi compresia,nu?
pai daca tii neaparat sa o scazi,ia o chiuloasa sh care o rectifici si ii pasuiesti supapele si gata...mare lucru...si iesi la un mil maxim...fara sa mai desfaci motoru sa schimbi pistoanele. si la 8,5 compresia initiala te tine motoru de-ajuns... oricum,sport la treaba:) |
--------------------
DACIA
1100
- IS 99 HRB
|
|
Ciumonk |
![]()
Post
#12
|
![]() EPURUL UCIGAS Group: Members Posts: 429 Joined: 10 April 04 From: Oradea ![]() |
n-am incredere in piesele sh.asa ca mai bine schimb setu ca oricum e de 1297 si vreau sa-i pun 1400.
si dupa cum am mai spus,toate motoarele renault (r 5 gt turbo are exact acelasi motru ca si dacia ,de 1400 si are pistoane scobite)care au turbo au compresie maxim 8 ,asta pt fiabilitate.acuma ca la o cursa reglez eu boost-ul mai mare e altceva dar vreau si un pic de fiabilitate. chiuloasa originala am gasit la 1.2 mil sh.da n-am cumparat-o bineinteles |
--------------------
Fiat 500,Fiat 600
`64 Fiat 600 VTM,
`65 VW 1200
- BH-xx-xxx;BH-xx-xxx
|
|
pui de drac |
![]()
Post
#13
|
Membru fals Group: Members Posts: 634 Joined: 13 January 04 From: Iasi ![]() |
acuma ce sa-ti zic,eu n-am incredere nici in piesele noi,da in fine....
un pik off-topic,fiind din iasi,de unde ai luat turbina?? din dezmembrari sau de unde? |
--------------------
DACIA
1100
- IS 99 HRB
|
|
Ciumonk |
![]()
Post
#14
|
![]() EPURUL UCIGAS Group: Members Posts: 429 Joined: 10 April 04 From: Oradea ![]() |
de la un dezmembrari.da mi-a luat-o unchiu meu da nu a trimis-o inca.nu stiu de ce.zice ca are treaba .
|
--------------------
Fiat 500,Fiat 600
`64 Fiat 600 VTM,
`65 VW 1200
- BH-xx-xxx;BH-xx-xxx
|
|
cei7pitici |
![]()
Post
#15
|
![]() Pilot de carute Group: Members Posts: 370 Joined: 24 January 04 From: Pitesti ![]() |
vezi sa-ti trimita si galeriile, evntual si carburatorul
|
--------------------
Dacia
1410 Sport
xxx
- ag-08-umu Decat sarac si bolnav,...mai bine sanatos si bogat !!!!
|
|
Mad MAX |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru Group: Members Posts: 186 Joined: 5 January 04 From: Bucuresti ![]() |
inca nu ai zis cat face !!
"cei7pitici" : vad ca esti in tema si ai si nova .... stii cumva cat costa toata tarasenia asta cu turbina+ce mai trebuie la nova? |
--------------------
Daewoo Cielo
ex NOVA GT
- . Totul pare mare atunci cand esti mic.
|
|
Ciumonk |
![]()
Post
#17
|
![]() EPURUL UCIGAS Group: Members Posts: 429 Joined: 10 April 04 From: Oradea ![]() |
am vrut sa sterg mesaju asta da n-am putut
This post has been edited by Ciumonk: 19 Oct 2004, 20:16 |
--------------------
Fiat 500,Fiat 600
`64 Fiat 600 VTM,
`65 VW 1200
- BH-xx-xxx;BH-xx-xxx
|
|
Ciumonk |
![]()
Post
#18
|
![]() EPURUL UCIGAS Group: Members Posts: 429 Joined: 10 April 04 From: Oradea ![]() |
m-a sunat acu vreo ora si mi-a spus ca are lagaru` cam nenoroprostit.
nu stiu cat a dat pe ea da nu a dat mult ca ii stia pe aia de acolo de la dezmembrari ca de acolo isi ia piesele pentru masinile lui.are un Audi 100 1 volovo 240 sau 244 ,nu stiu si un opel ascona vechi. lagaru` se poate repara destul de usor daca ii gasesti piese de schimb sau daca ii faci tu piese noi. galeria cred ca o fac eu sau o modific pe asta de pe dacie,inca nu m-am gandit.carbul normal ca va trebui sa-l schimb.cred ca cu 2 orizontale dublcorp sincron sau poate chiar cu 4.nu stiu daca intra 4 .si nu stiu daca nu ai randament mai bun cu 2 orizont dublucorp sincron decat cu 4 simple ca 4 dublu corp nu cred ca gasesc.vreau putere.NU MA INTERESEAZA CONSUMUL. ![]() This post has been edited by Ciumonk: 19 Oct 2004, 20:14 |
--------------------
Fiat 500,Fiat 600
`64 Fiat 600 VTM,
`65 VW 1200
- BH-xx-xxx;BH-xx-xxx
|
|
cei7pitici |
![]()
Post
#19
|
![]() Pilot de carute Group: Members Posts: 370 Joined: 24 January 04 From: Pitesti ![]() |
QUOTE(Mad MAX @ 19 Oct 2004, 20:29) inca nu ai zis cat face !! "cei7pitici" : vad ca esti in tema si ai si nova .... stii cumva cat costa toata tarasenia asta cu turbina+ce mai trebuie la nova? Pt. a monta "turbo" pe orice dacie cel mai bine e sa faci implantul cu tot motorul (la Nova merge si CV-ul). Chiar daca la prima vedere motoarele sunt la fel , ele difera foarte mult (dar se potrivesc) nu numai la calitatea materialelor. Blocul motor si chiuloasa sunt f.importante (de fapt tot motorul). Pui doar turbina (obligatoriu si galeriile pt. turbina respectiva) vei constata ca-ti trebuie alt carburator. Apoi vei vedea ca setul motor nu face fata, axa cu came de r5GTT difera mult de cea clasica de dacie ceea ce influenteaza plaja de turatii la care va lucra turbina, schimbi axa si atunci schimbi sisupape, scaune, tije si ajungi sa schimbi si chiuloasa (cele romanesti au un material poros foarte prost) si rampa si tachetii si ajungi la blocul motor . Dupa ce faci motorul constati ca pt un motor "turbo" CV-ul nu face fata nici pe departe (daca nu cedeaza inainte sa constati asta). PAREREA MEA: daca vrea cineva sa treaca la "turbo" sa nu faca improvizatii, sa ia tot motorul de R5GTT sau de R9 sau R11 Gtt care sunt ceva mai cuminti. Nici costurile si nici bataile de cap nu vor fi mari, iar fiabilitatea lor e garantata de constructor (doar le-au gandit fiecare piesa pt. asta , nu le facem noi mai bune). |
--------------------
Dacia
1410 Sport
xxx
- ag-08-umu Decat sarac si bolnav,...mai bine sanatos si bogat !!!!
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 21st July 2025 - 04:53 |