probleme servo frana nova GT, pedala moale
![]() ![]() ![]() |
probleme servo frana nova GT, pedala moale
mtphoto |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 15 July 07 ![]() |
|
||
--------------------
dacia
dacia nova GT
1998-GT
- B 38 GAO
|
|||
C a t a l i n |
![]()
Post
#2
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
Lichid de frână mai ai în rezervorul de pe pompă? Nu pierde pe nicăieri?
Schimbă garniturile din pompă, din etrieri și pistonașe, și apoi aerisire completă, cu ICP scos... |
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
mtphoto |
![]()
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 15 July 07 ![]() |
Mersi pentru raspuns, cand mi-a facut probleme lichidul era la minim, o sa incerc maine sa-i schimb garniturile
|
--------------------
dacia
dacia nova GT
1998-GT
- B 38 GAO
|
|
gti98 |
![]()
Post
#4
|
Membru autentic Group: Members Posts: 700 Joined: 12 November 05 ![]() |
Nu ai mai spus ce-ai gasit, daca ai rezolvat....
Si in alta ordine de idei, vad ca numar pe degetele de la o mana pe cei care stiu la nivel elementar functionarea automobilului (cand se buleste servo pedala e tare, nicidecum moale...Mai apar si altele, "galop" la relanti din cauza aerului suplimentar....) Bune ar fi barem lectura vechii "Dacia 1300" a lui Mondiru, ca schimbarile nu-s chiar asa de multe.... Multumesc celor care fac posibila existenta forumului!!! |
--------------------
Dacia Nova GTI
GTI 98
- IS 57 ENB
|
|
mtphoto |
![]()
Post
#5
|
Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 15 July 07 ![]() |
s-a rezolvat, multumesc ptr. ajutor, era de la garnitura pistonasului dreapta fata pe unde pierdeam lichid, am inlocuit garniturile, m-am chinuit o gramada sa o aerisesc singur la pedale, dute fa pedala, blocheaza pedala cu un levier, date jos, etc, dar nu a mers si am mai citit un alt topic si am vazut ca se recoanda sa se faca aerisire prin cadere, si asa am facut si.... a mers, ma rog am aceeasi problema ca multi alti, pana la jumate e moale si prinde de la jumate in jos, probabil mai trebuie aerisita.
|
--------------------
dacia
dacia nova GT
1998-GT
- B 38 GAO
|
|
tucurel_day |
![]()
Post
#6
|
Membru incepator Group: Members Posts: 34 Joined: 7 January 06 ![]() |
probabil ca si servofrana trebuie schimbata eu asa am facut si garnituri si servofrana si tine acum foarte bine cum o ating se opreste
![]() |
--------------------
dacia
nova
- ph06hap
|
|
mtphoto |
![]()
Post
#7
|
Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 15 July 07 ![]() |
Am schimbat si pompa ca sa sficuit filetul din corpul pompei la una din tevi, dar cred ca asta e, mai trebuie aerisita
|
--------------------
dacia
dacia nova GT
1998-GT
- B 38 GAO
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#8
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
Pe pompa ai acel ICP, sonda cu fir; ai fir legat acolo? Daca nu, trebuie identificat si montat. Daca da, pornesti motorul, scoti acel papuc si-l atingi de masa; in momentul ala becul (!) trebuie sa se aprinda. Daca s-a aprins, pui firul inapoi si privesti iar becul (!); daca e aprins, trebuie scoasa pompa din avarie, cum ai citit pe acolo pe unde ai vazut aerisirea prin cadere.
|
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 6th May 2025 - 23:00 |