Berlina injectie - cateva probleme !, sper sa imi dati raspunsuri la ele
![]() ![]() ![]() |
Berlina injectie - cateva probleme !, sper sa imi dati raspunsuri la ele
scooby |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 9 Joined: 16 July 07 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia / Renault
1310Li Berlina - Clio 2 Bicorp
2003 Berlina - 2005 Hatchback
|
|||
C a t a l i n |
![]()
Post
#2
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
Caută pe forum cuvântul "muget".
![]() |
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
Merced |
![]()
Post
#3
|
![]() No fear. No limit. No equal. Group: Members Posts: 8.280 Joined: 24 June 07 ![]() |
1. Consumul nu cred ca este exagerat, sa scoti 5.x% cu masini d-astea e greu, fara niste modificari si un stil de condus adecvat.
2. Mergi si controleaza si unghiurile, si echilibreaza si tu toate rotile. Faza cu inversatul cauciucurilor nu prea mai are rost in ziua de azi, dar ma rog, ai facut cum ai crezut tu de cuviinta. 3. Cu problema mugetului, nu stiu ce sa zic. Dar presiunea care e observabila la desfacerea busonului e perfect normala. Ca-ti miroase a benzina cand bagi mai mult inseamna ca scapa pe undeva. Sigur ai rezervorul intact? |
--------------------
Ford
Ka
2012 1.2 benzina 69 cai Titanium it's a kind of peace.
|
|
scooby |
![]()
Post
#4
|
Membru incepator Group: Members Posts: 9 Joined: 16 July 07 ![]() |
ok,merci pt sugestii astept mai multe pareri de la detinatorii de dacii sau de la cei care s-au confruntat cu asa ceva.
In special la punctele 2 si 3 ? 17 Jul 2007, 09:16: nimeni nu are idee ce pot face la puncul 2. ca sa rezolv situatia ? This post has been edited by scooby: 17 Jul 2007, 09:16 |
--------------------
Dacia / Renault
1310Li Berlina - Clio 2 Bicorp
2003 Berlina - 2005 Hatchback
|
|
scooby |
![]()
Post
#5
|
Membru incepator Group: Members Posts: 9 Joined: 16 July 07 ![]() |
Nimeni nu mai stie nimic ?
![]() |
--------------------
Dacia / Renault
1310Li Berlina - Clio 2 Bicorp
2003 Berlina - 2005 Hatchback
|
|
Ov |
![]()
Post
#6
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.526 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
ai primit deja sfaturi pt pct 2, si anume verifica si fa unghiurile
|
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
annem |
![]()
Post
#7
|
Omul Gras Group: Members Posts: 401 Joined: 18 January 07 From: Bucuresti ![]() |
Am o Dacia break din Ianuarie 2003 pe care este montata si o instalatie GPL.
1. Am parcurs Bucuresti-Constanta-Mangalia-Ostrov-Calarasi-Bucuresti + circulat prin Mangalia si imprejurimi. In total 710 km. Benzina de 95 de la Petrom (am o cota lunara de consumat). Mers similar cu ce ai descris. Eram singur + aproximativ 100 kg (butelia de gaz cam jumate si ceva bagaj). Consumul a fost de 43.4l (aproximativ 6.1l/100km). Cred ca berlina ar trebui sa consume mai putin decit break-ul. 2. Este interesant tremuratul simultan al motorului si a manetei de viteze, atit la relanti cit si la viteza. Am patit acest lucru, o data de la buji, si alta data de la placa sau rulmentul de presiune. Mecanicul a tras concluzia ca tremuratul este de la ambreiaj, iar eu l-am ascultat si am schimbat tot ansamblul: disc ambreiaj, rulment si placa de presiune. Cred ca daca placa crapa de tot nici nu mai puteam sa bag in viteza. Dupa schimbare nu mai recunosteam masina. Intra in viteze foarte usor, tragea mult mai bine si era parca mai putin zgomotoasa. Desi nu am masurat, cred ca aceste probleme au dus si la un consum mai mare de benzina. 3. La break cind merg cu geamul deschis si este benzina peste 3 sferturi in rezervor miroase a benzina. La break am inteles ca este o problema generala. Am schimbat 3 break-uri din 1996 pina acum si toate aveau problema asta. Am ajuns chiar sa ma gindesc la defectiuni daca nu simt miros de benzina. Am primit o explicatie de la cineva, dar nu m-am obosit sa tin minte. S-ar putea sa fie de la busonul de benzina. Am avut si berline pina in 2003 dar nu erau pe injectie si nu am simtit miros de benzina cind aveam rezervorul plin si geamul deschis. Am avut si eu acel muget in rezervor. Sau parca era un scrisnet de metal, sau zgomot de circular, nici nu stiu cum sa-l descriu. Se intimpla cind rezervorul era sub jumatate. Mecanicul a scos pompa de benzina din rezervor si am observat ca sita de la sorb era rupta iar pompa era plina cu rugina si mizerie, probabil trase din rezervor. S-a inlocuit sita, s-a curatat pompa, am inlocuit si filtrul de benzina care parca era plin de noroi, si nu a mai fost nici un muget. Nu mai tin minte daca motorul tremura sau aveam probleme la viteza sau demaraj. Oricum, putea sa se strice pompa de benzina. Nu am verificat atunci daca se facea presiune in rezervor. O presiune mare in rezervor si un mers neregulat pot fi generate de sistemul de colectare a vaporilor de benzina, daca acesta functioneaza prost. |
--------------------
Dacia
Logan
2005 Laureate, 2008 Laureate MCV GPL - Puisor 2011 Laureate MCV GPL - Puisor (de la Dacia)
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 8th July 2025 - 15:14 |