DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Elicea atinge traversa!, Am gasit si problema.. cum o rezolv?

nambanidealtceva
post 22 Jul 2007, 21:59
Post #1


Pe volan din 96


Group: Members
Posts: 335
Joined: 31 October 05
From: B U C U R E S T I




O problema care a aparut brusc, dupa ce m-am intors in seara asta de la tara, pe niste drumuri de sa-ti bati copiii..
Cum am intrat in Bucuresti, BRUSC a inceput sa atinga elicea traversa dintre lonjeroane (la mine e ceva mai dusa in spate, dupa o buseala nu cine stie ce..), mai intai in frana de motor si apoi tot timpul. Banuiesc ca de vina e vreun suport de la motor, nu prea pot sa imi dau seama pentru ca nu vad la ora asta.. Aveti idee ce ar putea fi?

This post has been edited by nambanidealtceva: 23 Jul 2007, 20:08


--------------------
Citroen C4 1.6 16V, 2005, vandut Dacia 1310 Li, 2000 (cu regret)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
paulca
post 22 Jul 2007, 23:05
Post #2


Membru incepator


Group: Members
Posts: 79
Joined: 16 March 07
From: medias




Aoleu , la tine cred ca numai cutia si esapamentul tin motorul pe loc. Vezi sa nu se strice si altceva! Mult noroc.


--------------------
dacia 1310+GPL 1997 - sb03kfs
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
omegabear
post 22 Jul 2007, 23:16
Post #3


membru


Group: Members
Posts: 116
Joined: 24 January 06
From: Bucuresti




...dar radiatorul? Ca doar sta pe traversa aia si banuiesc ca elice ar atinge mai intai in el. Daca e doar indoita (traversa dintre lonjeroane) se rezolva cu cateva ciocane, numai sa nu fi afectat distanta dintre lonjeroane.

This post has been edited by omegabear: 22 Jul 2007, 23:18


--------------------
DACIA 1310 L 1994 - B 10 AGE
"Nu are convingeri decât acela care n-a aprofundat nimic."
E. M. Cioran
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nambanidealtceva
post 22 Jul 2007, 23:53
Post #4


Pe volan din 96


Group: Members
Posts: 335
Joined: 31 October 05
From: B U C U R E S T I




radiatorul sta pe traversa, dar mai in fata, mai sunt vreo 2-3 cm pana la radiator.. in schimb elicea sta cumva deasupra traversei, si o atinge cu varful palelor (practic de sus in jos, nu din spate in fata). lonjeroanele nu au absolut nimic, geometria e brici etc.. stiu ca as putea-o rezolva cu cateva ciocane, dar pe mine ma ingrijoreaza faptul ca a inceput brusc sa atinga traversa, deci ceva s-a intamplat.. vorba lui paulca, sa nu las motorul pe drum..


--------------------
Citroen C4 1.6 16V, 2005, vandut Dacia 1310 Li, 2000 (cu regret)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
driverx
post 23 Jul 2007, 00:03
Post #5


--- Membru cu ralanti ---


Group: Members
Posts: 7.656
Joined: 21 November 03




NU mai folosi masina. Schimba TOATE tampoanele si cele de la motor si cele de la cutie.


--------------------
Mitsubishi Lancer 2008
Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
yo9hrb
post 23 Jul 2007, 08:22
Post #6


Membru


Group: Members
Posts: 148
Joined: 12 December 06
From: Ploiesti




Vezi jugul de la cutie, inclusiv prinderea acestuia pe CV.


--------------------
Dacia MCV/Sandero 2008 - PH-10-DBV, PH-10-PAR
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bogdan 1300
post 23 Jul 2007, 09:12
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 455
Joined: 25 April 07




Cred ca la prinderea cutiei de traversa nu mai ai nici-un surub(sau poate 1 si ala f slab) iar la tampoanele motor e posibil sa fi pierdut si p-acolo un surub,doua..cred ca pe o parte nu mai ai nici-unu.
Verifica repede care-i treaba ca-ti pierzi GMP-ul pe drum..
Spor la treaba 053.gif


--------------------
Dacia 1300 1979 - BR 98 NIG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nambanidealtceva
post 23 Jul 2007, 20:05
Post #8


Pe volan din 96


Group: Members
Posts: 335
Joined: 31 October 05
From: B U C U R E S T I




Multumesc pentru sfaturi.
Deci buba este urmatoarea: suportul de la motor din partea dreapta s-a rupt in partea dinspre motor.

Intrebarea mea (evidenta, dealtfel) este: cum il schimb? Mi-a zis cineva sa scot electromotorul, dar nu prea imi convine, pentru ca stiu ca se scoate greu.. mi-ar fi mai usor sa dau jos scutul.. pot sa o rezolv asa?


--------------------
Citroen C4 1.6 16V, 2005, vandut Dacia 1310 Li, 2000 (cu regret)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mircea.a
post 24 Jul 2007, 12:38
Post #9


Posesor Dacia din 1987


Group: Members
Posts: 295
Joined: 9 June 07




Suportul ala e cam slab. Au patit-o si altii. Se rupe si este greu de depistat. Se schimba astfel:
1. SCOTI BORNELE DE LA BATERIE. ( PRIMA DATA BORNA - ).
2. Dai scutul jos.
3. Dai jos scutul termic de deasupra electromotorului.
4. Dai jos electromotorul. 04.gif (Altfel nu se poate).
5. Bagi cricul sub motor ca sa il sustii si ca sa reglezi inaltimea lui cand demontezi suportul rupt si montezi suportul bun.
6. Demontezi suportul defect.


--------------------
Dacia Logan Kissfm 1.5 dCi 85 cp. 2008 - B-83-WUF
Dacia Logan KissFM 1.5 dCi 85cp B-83-WUF
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mircea.a
post 24 Jul 2007, 14:32
Post #10


Posesor Dacia din 1987


Group: Members
Posts: 295
Joined: 9 June 07




Ai cumva cutie in 5 trepte si jug din doua bucati? Trebuie vazute si tampoanele si jugul cutiei. Ca dupa cum zici tu parca e motorul cam in fata.

Succes!! Si bere la rece. drunksinging.gif


--------------------
Dacia Logan Kissfm 1.5 dCi 85 cp. 2008 - B-83-WUF
Dacia Logan KissFM 1.5 dCi 85cp B-83-WUF
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
yo9hrb
post 24 Jul 2007, 22:25
Post #11


Membru


Group: Members
Posts: 148
Joined: 12 December 06
From: Ploiesti




QUOTE(mircea.a @ 24 Jul 2007, 15:32)
Ai cumva cutie in 5 trepte si jug din doua bucati? Trebuie vazute si tampoanele si jugul cutiei. Ca dupa cum zici tu parca e motorul cam in fata.

  Succes!! Si bere la rece. drunksinging.gif
*


Nu vad cum ar fi motorul mai in fata. Decat daca se rup toate 4 tampoanele pe care sta (2 pe bloc, 2 pe cutie).


--------------------
Dacia MCV/Sandero 2008 - PH-10-DBV, PH-10-PAR
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mircea.a
post 25 Jul 2007, 10:40
Post #12


Posesor Dacia din 1987


Group: Members
Posts: 295
Joined: 9 June 07




QUOTE(yo9hrb @ 24 Jul 2007, 23:25)
Nu vad cum ar fi motorul mai in fata. Decat daca se rup toate 4 tampoanele pe care sta (2 pe bloc, 2 pe cutie).
*




@yo9hrb

Pai stai sa-mi dezvolt ideea...
La inceputurile cutiilor in 5 trepte sau montat tampoanele de sustinere spre inainte si s-au folosit juguri din doua bucati. Inconvenientele au aparut imediat: tampoanele erau solicitate mai mult deoarece asupra lor se exercita o forta de smulgere nu de compresie ca la sistemul clasic (orientate inapoi), iar jugurile se slabeau foarte repede si se mai si rupeau urechile de prindere. De aceea, la acest tip de prindere, grupul motopropulsor se deplaseaza spre inainte daca apar nereguli la prinderea cutiei de viteze. Daca aici se mai adauga si suportul de la motor rupt, iti dai seama de ce am pus acea intrebare. Eu am vazut cateva cazuri din acestea si de aceea am putut sa-mi fac o parere.


--------------------
Dacia Logan Kissfm 1.5 dCi 85 cp. 2008 - B-83-WUF
Dacia Logan KissFM 1.5 dCi 85cp B-83-WUF
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 14th May 2025 - 19:45
Forum Renault