... Am nevoie de un sfat, DSN - Confort
![]() ![]() ![]() |
... Am nevoie de un sfat, DSN - Confort
oringi |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 8 Joined: 27 July 07 ![]() |
|
||
--------------------
DSN
DSN
2002 - Confort
- B88BBB
|
|||
DragosP |
![]()
Post
#2
|
![]() Nu zic nimic...nou Group: Moderatori Posts: 4.929 Joined: 12 August 04 From: Lumea mea ![]() |
Păi dacă zici că (cică) ar fi fost pompa nașpa, la rezervor s-a uitat cineva?
|
--------------------
Ceva de plastic
.
.
- BRRC Scuze celor pe care i-am supărat!
Cu noi este Dumnezeu! |
|
preghicialex |
![]()
Post
#3
|
Z Group: Members Posts: 240 Joined: 10 August 06 ![]() |
Nu zice Dragos rau. Daca pompa era plina de nisip, era nisip si in rezervor. Nisip care nu prea are ce cauta acolo. Cum ajunge acolo? Mai mult ca sigur a crapat cotul de la busonul de alimentare, si tot praful si jegul de pe strazi e aruncat pe acolo in rezervor.
Eu iti propun inainte sa schimbi iar pompa, sa dai jos rezervorul, verifici cotul, il schimbi daca este crapat si apoi speli panarama aia de rezervor. (De ce panarama? Pentru ca rugineste pe interior ![]() |
--------------------
X
Y
Z Ex: SuperNova
|
|
oringi |
![]()
Post
#4
|
Membru incepator Group: Members Posts: 8 Joined: 27 July 07 ![]() |
multam mult de raspuns. Sunt surprins de prmptitudine. :-)
-rezervorul a fost verificat, era curat si fara rugina. -la varianta cu cotul posibil crapat nu m-am gandit, insa... daca ar fi asa nu ar mai face presiune in rezervor(fas-ul care se aude cand scot busonul sa alimentez)..?? - deci pana la urma tot de pompa si rezervor trebuie sa ma leg...? |
--------------------
DSN
DSN
2002 - Confort
- B88BBB
|
|
preghicialex |
![]()
Post
#5
|
Z Group: Members Posts: 240 Joined: 10 August 06 ![]() |
Daca face "fass" cand deschizi busonul ar trebui sa fie etans. Si atunci problema ta nu se trage de acolo. Si pompele de benzina nu cedeaza asa usor, astfel incat sa tina sub o saptamana. Ciudata explicatia celor de la service cu "era plina de nisip domle'". Nisipul in rezervor numai pe la cotul acela poate ajunge. Dar cum am zis daca face "fass" atunci e sub presiune rezervorul.
Se poate sa piarda presiune in rampa de injectie. Asa s-ar explica si pornirea la a doua cheie dupa ce se opreste, pompa de benzina munceste ceva pana amorseaza iar circuitul. De ce pierde presiunea mai exact nu stiu. Dar sunt persoane pe forum care cred ca stiu. Klaus? ![]() |
--------------------
X
Y
Z Ex: SuperNova
|
|
oringi |
![]()
Post
#6
|
Membru incepator Group: Members Posts: 8 Joined: 27 July 07 ![]() |
tks pentru explicatie... acelasi gand il aveam si eu vis-a-vis de presiunea din rezervor si fass-ul de la deschiderea busonului... Si pe mine m-a mirat faptul ca a cazut asa din senin pompa la 60k dupa ce am bagat benzina de la Luk... de la Ilioara... asta este.. oricum am decis sa schimb pompa dupa ce am ceru sfaturi si prin alt parti si raspunsul a fost identic...
Acum am schimbat si fisele, masina aplecat la mare si nu a mai facut nici o problema.. ce va fi ... nu stiu.. si pana alaltaieri a mers ok(cu fisele vechi) timp de o saptamana... nu stiu daca la o eventuala diagnoza computerizata pot aparea mai multe solutii... stie cineva? multumiri, Laur |
--------------------
DSN
DSN
2002 - Confort
- B88BBB
|
|
Amedeus |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru cu Logan Group: Members Posts: 1.907 Joined: 13 December 04 From: TM ![]() |
Presiunea in rampa se poate pierde daca supapa de sens aflata in corpul pompei nu inchide cum trebuie.
Aproape sigur la diagnoza nu vei afla nimic, daca problema e pe circuitul de alimentare cu benzina. This post has been edited by Amedeus: 29 Jul 2007, 10:16 |
--------------------
Renault
Megane Sedan IV Tce 116
2019 Business
|
|
oringi |
![]()
Post
#8
|
Membru incepator Group: Members Posts: 8 Joined: 27 July 07 ![]() |
pompa fiind abia schimbata nu ar trebui sa faca probleme la supapa de sens.. ramane sa vad ce se mai intampla...
|
--------------------
DSN
DSN
2002 - Confort
- B88BBB
|
|
Geox16v |
![]()
Post
#9
|
Membru autentic Group: Members Posts: 613 Joined: 29 March 07 ![]() |
Nu ai o garantie la pompa aia ? Daca spui ca sunt aceleasi simptome ar trebui sa mergi sa iti verifice presiunea acolo unde ai montat-o sau sa puna alta de proba
|
--------------------
EX-DACIA
LOGAN PRESTIGE
2006 1,6 16v Creierul a invins intotdeauna muschii!
|
|
DragosP |
![]()
Post
#10
|
![]() Nu zic nimic...nou Group: Moderatori Posts: 4.929 Joined: 12 August 04 From: Lumea mea ![]() |
Atenție: la DSN, regulatorul de presiune-n rampa de injecție este în capul rampei (mașina are și tur și retur), nu-i ca la SLZ sau LGN în pompă!
|
--------------------
Ceva de plastic
.
.
- BRRC Scuze celor pe care i-am supărat!
Cu noi este Dumnezeu! |
|
oringi |
![]()
Post
#11
|
Membru incepator Group: Members Posts: 8 Joined: 27 July 07 ![]() |
.... cum si cine imi poate masura parametrii la regulatorul de presiune..?
ma cam feresc de service-uri asa zis autorizate.. nu mai am incredere.. ![]() update: ieri seara am recuperat masina(a fost pana la Constanta) si neregularitatile persista: se opreste in mers si are mari pierderi de cuplu. Asta dupa ce am schimbat fisele de bujii vineri. ... as avea nevoie de o parere pertinenta inainte sa schimb si bobina de inductie.. ![]() This post has been edited by oringi: 31 Jul 2007, 07:51 |
--------------------
DSN
DSN
2002 - Confort
- B88BBB
|
|
oringi |
![]()
Post
#12
|
Membru incepator Group: Members Posts: 8 Joined: 27 July 07 ![]() |
... am mai intrebat pe la cateva service-uri si toata lumea ridica din umeri.. sau imi recomanda cauze pe care eu deja le-am tratat..
are cineva o recomandare..? |
--------------------
DSN
DSN
2002 - Confort
- B88BBB
|
|
oringi |
![]()
Post
#13
|
Membru incepator Group: Members Posts: 8 Joined: 27 July 07 ![]() |
.. se pare ca am rezolvat problema. Am curatat corpul de clapeta de acceleratie. Nu am mai avut probleme..
|
--------------------
DSN
DSN
2002 - Confort
- B88BBB
|
|
spiridon |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 786 Joined: 5 May 05 From: Iasi ![]() |
eu am patit o problema asemanatoare cu bujiile noi ! Una din ele era proasta, adica nu dadea scinteie; asa ca acum merg in 3 noi si una veche !
|
--------------------
Dacia Supernova
- prima iubire, a inceput in...
2001
- IS- inginer - frezez si programez chei, repar telecomenzi, immo off 0741024494
|
|
luciank |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 328 Joined: 5 April 07 ![]() |
Si eu am patit-o nu de mult cu bujiile noi. Noroc ca nu le-am aruncat pe cele vechi dupa schimbare ca 2 din cele noi nu functionau bine. Asa ca le-am pus pe cele vechi inapoi.
|
--------------------
Renault Megane 1
Hatchback
1999 1.6 16V RXE
|
|
dr_mKe |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru cu stetoscop Group: Members Posts: 7.222 Joined: 25 November 06 From: Deva ![]() |
Presiunea debitata de pompa se poate masura cu un manometru
Daca ai benzina scursa sub masina, nu te-ai gandit sa verifici intergritatea circuitlui ? Un colier destrans, un furtun, o perforatie undeva ? Pierderile de presiune datorate unei brese explica pierderile de putere. Bujiile Equiem or fi ele de rahat, dar nici chiar asa. Cine va impiedica sa folositi Bosh, Denso, NGK ? Eu folosesc Bosh SuperPlus De vreme ce ai ajuns sa rezolvi problema, cum de nu a vazut-o testerul ? Sau ma intreb, ce mizerie putea fi acolo, intra-asa hal. Si cu balta de benzina cum ramane ? Detalii. Ce a fost de vina ? Motorasul pas cu pas ? Un contact corodat ? |
--------------------
RENAULT
LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE
2010 / 2022
|
|
oringi |
![]()
Post
#17
|
Membru incepator Group: Members Posts: 8 Joined: 27 July 07 ![]() |
... nu cred ca bujiile au fost problema.. am auzit si eu de siuatii asemanatoare si preventiv si eu folosesc Bosch de pe la 30k... preventiv.. si eu am setul de bujii vechi in masina.. "just in case"
- partea cu circuitul.. a fost inceputul-vezi primul meu post- cred ca am eliminat problema de la prima interventie; nu a mai aparut. -partea cu testerul .. mi-e neclara.. am pus Diagnosis-ul din nou pe ea sambata la Autocobalcescu si la fel.. nici un defect. -in ce priveste corpul de clapeta nu a fost decat dat jos si curatat spray.. era intr-adevar murdarel(.. nu am realizat asta decat dupa ce a fost curatat) dar rezultatul final este ca nu am mai "colectat" injuraturi prin intersectiile din Buc ca mi se oprea motorul... si nici nu am mai avut ruperile de cuplu.. -inainte sa plec de la service convenisem ca daca nu se rezolva sa las masina vreo doua zile sa se verifice toate masele.. si partea asta era ultima solutie intuita... ... sper ca a fost vorba doar de mizerie.. si am scapat.. ramane de vazut.. oricum va multumesc mult la toti pentru sugestii si sfaturi ![]() |
--------------------
DSN
DSN
2002 - Confort
- B88BBB
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 15th June 2025 - 23:42 |