DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Motorul DiesOtto, un nou concept

SANDRINO
post 27 Jul 2007, 10:09
Post #1


Membru autentic


Group: Members
Posts: 252
Joined: 16 December 04
From: Bucuresti




Mercedes_DiesOtto_1.jpg ( Size: 8.54k ) Number of downloads: 321
Ca toti producatorii europeni, Mercedes-Benz si-a concentrat atentia, in ultimii ani, asupra dezvoltarii unor motorizari diesel cat mai economice si mai “curate” si la fel de puternice ca cele pe benzina. Obiectivul actual vizeaza consumul propulsoarelor pe benzina, pentru a-l aduce la un nivel la fel de scazut ca cel al unui diesel. Conceptul DiesOtto, pus la punct de Mercedes, are toate calitatile motoarelor diesel, dar si ale celor pe benzina, incluzand tehnologii de ultima generatie, precum injectia directa de benzina, supraalimentarea prin turbo, distributia variabila si un modul hibrid cu un generator integrat si, in special, sistemul de control al aprinderii, care include un proces eficient de ardere, similar cu cel de la agregatele diesel. Rezultatul este un motor pe benzina in 4 cilindri turbo, de doar 1.8 litri, ce dezvolta nu mai putin de 238 CP si 400 Nm, cu un consum mediu sub 6 litri la 100 km! Si asta in conditiile amplasarii lui pe un model de dimensiunea navei-amiral, S-Klasse!


--------------------
RENAULT Kadjar Intens 1.3 140 EDC GPF - 2019 - B
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Andy_ACS
post 27 Jul 2007, 13:58
Post #2


Yes, I'm not!


Group: Members
Posts: 6.304
Joined: 19 July 04
From: Craiova




Tare as vrea sa o vad si pe asta smile.gif
Ai cumva un link, ceva?


--------------------
- - -
"Be the change you want to see in the world"
User is online!Galerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C a t a l i n
post 27 Jul 2007, 14:20
Post #3


______________________


Group: Members
Posts: 12.175
Joined: 21 August 06




Sursa?


--------------------
- - -
Când vrei și, și, iese nici, nici!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cmandrei
post 27 Jul 2007, 14:38
Post #4


NEWSMAN


Group: Moderatori
Posts: 10.439
Joined: 9 March 05
From: Bucuresti/Targu Mures




Nu-i frumos fara sursa ... dar e si greu de cautat ... o posibila sursa


--------------------
ex. Renault Clio Symbol 2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7) - RO
33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013
Andrei
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Wolfman
post 27 Jul 2007, 14:41
Post #5


The Fastest


Group: Members
Posts: 483
Joined: 9 July 04
From: Murciélagos






--------------------
Opel MOKKA X 1.4 T 2019
"Cu stinga nici cruce nu poti sa-ti faci, daramite sa conduci o tara!" Petre Tutea
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Andy_ACS
post 29 Jul 2007, 00:53
Post #6


Yes, I'm not!


Group: Members
Posts: 6.304
Joined: 19 July 04
From: Craiova




Pare incredibil, cel putin deocamdata... Sper ca macar 30% sa fie adevarat, si tot o sa fie super. Atunci put exista motorase de 1000 cmc de 120-130 de cai, cu consum mediu de 4% (montate pe masini compacte) smile.gif

Bafta!


--------------------
- - -
"Be the change you want to see in the world"
User is online!Galerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Kruger
post 29 Jul 2007, 04:08
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.660
Joined: 18 August 05
From: Bucuresti




Totul depinde de costul unui asemenea motor. Nici un fabricant nu-l va pune pe o masina compacta sau de familie de circa 10.000 de euro, daca motorul costa 5000, indiferent de raportul putere/consum/greutate.

Daca in schimb vorbim de sportive, lucrurile vor sta foarte bine.


--------------------
Honda Accord 2005, Sport Tourer Automatic 2.0
VITEZA NU UCIDE
OPRIREA BRUSCA DA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
eminescu0
post 29 Jul 2007, 11:10
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.180
Joined: 1 September 04
From: Colentina, inima strazii




asta deocamdata, in timp totul devine mai ieftin si accesibil.
insa la fel cum am spus si in topicul despre motorul Nevis, e cam tarziu sa mai faci experimente pe motoare cu petrol cand rezervele sunt pe terminate si pretul lui va fi din ce in ce mai scump. aceste inovatii le dau doar cateva puncte in plus la imagine. adevaratele succese vor fi la capitolul motoare cu combustibili alternativi, motoare electrice.


--------------------
Reno Megane I hatch
If you can't convince 'em, confuse 'em.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
eugeniuz2004
post 29 Jul 2007, 13:43
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.004
Joined: 13 August 04
From: Iasi




un astfel de prototip in functionare schematica, poate chiar mai interesant, am vazut in 2005 la IAA Frankfurt la standul VW unde aveau prezentat alaturi de principiile arhicunoscute ale motoarelor Otto si Diesel si unul hibrid, si cu motorina si cu benzina. Ciudata chestia si imposibil de spus daca era si fezabila. Mai interesant ar fi fost sa mergi la benzinarie si sa te gandesti ce fel de combustibil trebuie sa pui, si cat din fiecare.

Dar cum spunea cineva aici ideea revolutionara va fi de a face un motor cu sursa alternativa de energie, fiabil, economic si fezabil din toate punctele de vedere ca petrolul e pe terminate rau de tot.


--------------------
Kia Cee'd 2008 SW BEST - IS-96-AEU
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
eminescu0
post 11 Sep 2007, 18:34
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.180
Joined: 1 September 04
From: Colentina, inima strazii




QUOTE
The Mercedes-Benz F700 has a motor of 1.8 ls of four cylinders with DiesOtto technology. It is a motor of direct gasoline injection, with turbocompressor and whose ignition can be by compression (like a diesel engine) or with spark (like one of gasoline). She has variable compression.
In the motor east F700 it gives 238 CV and it goes united to an automatic gear box of seven speeds 7-Tronic.
The F7000 accelerates up to 100 km/h in 7,5 second and has 200 the terminal velocity limited km/h. Tiene 5.3 a mean consumption of l/100 km (or emissions of 127C0 2 of gr/km). According to Mercedes-Benz, the F700 has the benefits of a Class S with motor V6 the gasoline of 3.5 ls (272 CV) or the V6 Diesel engine of 3.0 ls (235 CV), with a consumption far below to both.


Tradus cu Google din spaniola.
Motorul e montat pe conceptul Mercedes-Benz F300, care prefateasa viitorul coupe de 4 usi, mai mare ca CLS.

004.jpg


--------------------
Reno Megane I hatch
If you can't convince 'em, confuse 'em.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diesel_power
post 12 Sep 2007, 09:01
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.964
Joined: 18 February 05
From: diaspora




Nu prea imi vine sa cred ca au putut face asa ceva, sau poate au facut dar cu un cost exorbitant. Oricum mi se pare inutil din moment ce motoarele diesel actuale sunt din ce in ce mai rafinate, si se apropie la performante si zgomot cu cele otto.

Asa au zis si VAG atunci cand au lansat 1.4TSI 170cp, cum ca are acelasi consum cu un echivalent diesel. Dar in fapt nu are, echivalentul sau diesel este 2.0TDI 170cp si are consum mai mic.
ConsumTSI_TDI.jpg ( Size: 35.28k ) Number of downloads: 124


--------------------
Renault Symbol faza 3, 1.5dCi 60kW, 2005, Fidji
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Andy_ACS
post 12 Sep 2007, 10:59
Post #12


Yes, I'm not!


Group: Members
Posts: 6.304
Joined: 19 July 04
From: Craiova




Din cate am citit, tehnologia lor e ceva de genul:
- la accelerari puternice se motorul se comporta ca un MAS
- la mers constant se comporta ca un MAC

cu alte cuvinte, cand nu e cazul de performante maxime benzina este aprinsa prin compresie, asa cum e aprinsa motorina la diesel.

E o idee interesanta, sa vedem daca se poate pune in productie de serie (costuri de productie si fiabilitate)

Bafta!


--------------------
- - -
"Be the change you want to see in the world"
User is online!Galerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 27th July 2025 - 08:54
Forum Renault