Germania, Vacanta sau Safari European
![]() ![]() ![]() |
Germania, Vacanta sau Safari European
Gorbaciov |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 91 Joined: 28 July 07 ![]() |
|
||
--------------------
Citroen
C5
2007/Elegance
- B-01-DRC
|
|||
Amedeus |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru cu Logan Group: Members Posts: 1.907 Joined: 13 December 04 From: TM ![]() |
Pe 15 zile nu cred sa fie.
Preturi de pe net: Jahresvignette: 72,60 Euro (pe un an) Monats-Vignette: 21,80 Euro (pe o luna) Zehn-Tages-Vignette: 7,60 Euro (pe 10 zile) |
--------------------
Renault
Megane Sedan IV Tce 116
2019 Business
|
|
mitzaciobanu |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru Group: Members Posts: 137 Joined: 21 May 05 From: Brasov ![]() |
O mica precizare: Monats-Vignette pentru Austria (21,80 euro) este valabila DOUA luni.
Gorbaciov: pentru D8: intr-adevar zona este superba, se traverseaza muntele "Arlberg". Exista un drum "rapid" care se numeste S16 "Arlberg Schnellstrasse". Insa chiar cand peisajul devine mai frumos, apare un tunel de 14 km, care in plus mai costa si 8,50 euro. Asa ca sfatul meu este sa o iei (incet) pe drumul care traverseaza muntele ("Paßstrasse"). Ai grija sa nu ratezi iesirea de pe S16 pe aceasta Paßstrasse. Iesirea se numeste "Sankt Anton am Arlberg" si este chiar inaintea intrarii in tunelul de care vorbeam. Ai vreo 10 km in plus (poate 20 min ca si timp, pentru ca sunt serpentine multe), insa peisajul "face toti banii" fata de un tunel in care timp de 14 km nu vezi nimic... Tunelul: este indispensabil pentru camioane, dar si pentru masini, pe timp de iarna, cand Paßstrasse este impracticabil si/sau periculos. This post has been edited by mitzaciobanu: 30 Jul 2007, 15:58 |
--------------------
Dacia
Logan
1.6 MPI Ambition - 2005
- BV
|
|
Gorbaciov |
![]()
Post
#4
|
Membru incepator Group: Members Posts: 91 Joined: 28 July 07 ![]() |
Mitzaciobanu: merci de info. Auzisem si eu ceva vag de Passtrasse, dar nu stiam ca e defapt un ocol.
Am vazut niste poze din avion/elicopter care mi-au starnit pofta acelui drum. Oricum, stiam toate povestie cu OrientExpress. Acolo, e o statiune, Langen, unde e un restaurant foarte fain si renumit pentru chestii, mai....romantice. Nu am gasit ceva pe net cu el sa va arat. Dar acolo vreau sa serbez practic 8 ani de casatorie. ![]() Merci la amandoi de info Vignetta. This post has been edited by Gorbaciov: 30 Jul 2007, 18:20 |
--------------------
Citroen
C5
2007/Elegance
- B-01-DRC
|
|
mitzaciobanu |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru Group: Members Posts: 137 Joined: 21 May 05 From: Brasov ![]() |
Pai multi multi inainte
![]() Langen este marcat cu tinta albastra. Arlberg Schnellstrasse S16 este drumul principal rosu. Insa pe o bucata lunga este intrerupt de Arlbergtunnel. Varianta este deci drumul galben (B197, Passtrasse), cu contur verde (= deosebit de frumos ![]() Daca cumva ratezi iesirea St. Anton am Arlberg si intri in tunel, nu-i bai. Il traversezi, si la prima iesire dupa tunel este un drum spre Langen. Daca ma gandesc mai bine, daca ajungi noaptea, poate ar fi mai bine s-o iei prin tunel. Off-topic: S16 este E60, adica acelasi drum care trece prin Constanta, Bucuresti, Brasov, Tg Mures, Cluj, Oradea ![]() Attached File(s) ![]() |
--------------------
Dacia
Logan
1.6 MPI Ambition - 2005
- BV
|
|
Gorbaciov |
![]()
Post
#6
|
Membru incepator Group: Members Posts: 91 Joined: 28 July 07 ![]() |
QUOTE(mitzaciobanu @ 30 Jul 2007, 19:58) Pai multi multi inainte ![]() Nevasta-mea habar nu are inca! Merci de info. E buna harta aia, dar totusi, ma gandeam sa folosesc GPS-ul, desi de fiecare data, mai ales cand am luat-o pe drumuri secundare am avut si o harta sa verific pe unde ma duce. |
--------------------
Citroen
C5
2007/Elegance
- B-01-DRC
|
|
Seducatorul |
![]()
Post
#7
|
Membru incepator Group: Members Posts: 25 Joined: 22 February 05 ![]() |
Salutare!
imi puteti recomanda si mie un hotel sau o penisune in una din zonele: Karlsruhe / Ingollstadt / Heilbronn? Multumesc anticipat! |
--------------------
Dacia
1310
- nu
|
|
Gorbaciov |
![]()
Post
#8
|
Membru incepator Group: Members Posts: 91 Joined: 28 July 07 ![]() |
Salut!
Am revenit si dupa cateva zile de refacere, m-am gandit sa va povestesc cum a fost. Plecarea Vineri 17 August, am iesit din Petrom-ul de la capatul A1 pe la ora 18. Totul bine si frumos, pana la iesirea din Rm. Vilcea, unde exact la iesirea de pe centura orasului, ne-am trezit in spatele unui transport agabaritic, care s-a dovedit imposibil de depasit pana aproape de Sibiu (unde apar doua benzi). A fost groaznic, am mers cu viteze intre 5 si 30 Km/h. Am trecut vama cu Ungaria pe la 4 dimineata (ora RO), e drept dupa o oprire de aproximativ 1 ora inainte de Deva unde ne-am intalnit cu niste amici care veneau in tara din Padova. Dupa o ora de somn in masina, am continuat drumul spre Viena, cu o oprire de vreo doua ore in Parndorf. Am reusit sa ajungem in parcarea de la langa Schonbrunn in jur de ora 15.00 (ora AT). Cu groaza, am vazut ca am ajuns acolo cu o viteza medie de 51 Km/h, desi pe autostrazile din HU si AT am mers cu cruise control la 150 Km/h, dar drumul din tara si blocajele de pe M0 si de dinainte de Gyor au scazut dramatic media orara. Dupa vizita la Schonbrunn (inclusiv Zoo) ne-am dus sa ne cazam (Camping West) dupa care o plimbare in Ring. A doua zi, dimineata am plecat spre Schwangau, pe ruta A1-St. Polten-Krems-Durnstein-Melk-A1-Salzburg. In Salzburg, o vizita in MirabellPlaz si apoi in orasul vechi. Continuarea drumului, pe A8, apoi pe A93/A12 spre Innsbruck, unde iar am fost urmariti de ambuteiaje si de ploi torentiale. Cu greu, in jur de ora 11.00 (ora DE), am ajuns in Schwangau, dupa ce am traversta Alpii, pe un drum destul de dificil de 75 Km intre Telfs si Schwangau (un drum similar celui de pe “vaile” de dinainte de Sinaia). Cazarea din Schwangau si primirea. Excelente. Cazarea, mult mai frumoasa decat in pozele de pe sitea, iar primirea, as putea spune mai degraba latina decat germana. Oua si lapte proaspete din productia proprie. sany2218ru2.th.jpg Cazarea, http://www.schwangau-hausamweiher.de/index.html (wohnung 3, Osterhalde) a costat 43 EUR/noapte + 0.9 EUR/zi taxa de statiune. Vedeti pe site cum arata apartamentul. Prima zi, practic, de vacanta am petrecuto in Schwangau, unde, pe langa ziua fetei mele, am facut o plimbare prin zona, cu o vizita la Castelul Neuschwanstein pe o ploaie destul de enervanta. sany0575gr9.th.jpg Dupa vizita la Castel, am fost in orasul vechi in Fussen, o frumusete, foarte intins ca suprafata si bineinteles foarte ingrijit. sany0618pw7.th.jpg A doua zi, a fost oribila la inceput. Am trecut din Austria spre Elvetia prin Lindau spre St. Gallen, unde, vamesul elvetian, probabil cu origini in SS, ne-a facut sa ne simtim groaznic. Desi si eu si sotia mai aveam intrari fara “pete” in anii anteriori in Elvetia, ne-a supus unui tratament umilitor. Dupa verificarea actelor, a urmat verificarea portbagajului, dupa care, vamesul mi-a pus mana in piept si m-a perchezitionat. Dupa ce a vazut ca nu am nicio bomba in buzunare, mi-a rascolit torpedoul (plin de CD-uri) si buzunarul lateral, de unde mi-a aruncat pe jos cablurile din acel buzunar. Jenant. Mare chef nu prea am avut de St. Gallen, desi centrul istoric este destul de frumos. La intoarcere, am preferat o ruta ocolitoare prin Konstanz, cu traversarea lacului cu vaporul. In drum spre casa, am facut o mica escala si in Kempten, un oar mic, dar foarte cochet. sany0807bv4.th.jpg A treia zi excursie la Munchen. Mai intai Zoo, care e impresionanta. Daca aveti copii si treceti prin zona, nu ratati, pe langa animalele din Zoo, e o placere deosebita pentru copii distractia din parcurile cu animale mai blande (caprioare, oi, etc) unde se pot juca cu ele. Chiar si pentru cei mari mi se pare o experienta interesanta. Dupa Zoo, am tinut neaparat sa imi fac o poza in fata la AllianzArena si sa vad stadionul care e deosebit. Apoi, vizita prin Munchen, in centrul istoric, care, desi era cam in recosntructie, tot mi s-a parut frumos. sany1044jf0.th.jpg A patra zi, excursie in Liechtenstein – Vaduz si Triesenberg. De data asta, nu am mai avut probleme cu vamesii elvetieni, probabil au vazut si vigneta si au banuit ca nu vom face prostii pe acolo. O zona frumoasa, cu casele “in terasa”, foarte ingrijite si foarte elegante. La intoarcere, am preferat sa lasam autostrada si sa o luam printre Alpi, pe o ruta ocolitoare dar superba. A cincea zi, vizita la Castelul Hohenschwangau. sany1249og4.th.jpg Dupa castel, am urcat pe un varf de munte (cu telecabina fireste!), de unde peisajul era ametitor. Se vedeau 4 lacuri, ambele castele….plus norii care ne inconjurau amenintatori. sany1353th4.th.jpg “Asezarea” din centrul imaginii este orasul/satul Schwangau. Seara, pe o terasa din Schwangau cateva beri, unde am trait o experienta mai deosebita. Dupa ce am plecat de la terasa, peste vreo doua ore, mi-am dat seama ca am uitat pe scaun o borseta, unde aveam ambele pasapoarte plus majoritatea banilor. Am alergat 1 km de la cazare la terasa cum nu credeam niciodata ca pot sa o fac. Cand am ajuns, o singura masa libera, cea unde am stat noi. Borseta mea, era cuminte pe scaun….dupa doua ore!!!!! Cred ca cei care au vazut-o nu s-au asezat la acea masa, crezand ca cineva a marcat “locul” cu borseta. As vrea sa patesc asa ceva si la noi… A sasea zi, cred ca a fost si cea mai frumoasa din tot concediul (in afara de Innsbruck). Excursii in Davos si St. Moritz, dar in special drumul dintre Sus si Davos. La aproape 2400 m altitudine. sany1495nl3.th.jpg Desi foarte greu si pentru masina si pentru sofer, merita. Despre Davos si St. Moritz…nu pot sa mai adaug prea multe, decat ca isi merita renumele care il au. Si culmea, ambele sunt mai ieftine decat Poiana Brasov sau Sinaia. In Davos, o bere si o cafea costa 9 CHF, iar in St. Moritz, un pranz cu o salata, cartofi, snitel din piept de pui, paste, doua beri, doua cafele si un suc de portocale a costat 36 CHF. A saptea zi, cea mai frumoasa pentru fata mea. Ii promisesem de mult ca o ducem la “porumbei”, in Venezia si pana la urma am zis ca cei 1.000 Km, dus-intors, intr-o singura zi merita. Am avut totusi 850 km de autostrada care ne-au ajutat foarte mult. Apropos de autostrada, ce au facut austriecii si italienii prin Brenner Pass e incredibil. A opta zi, repaus in Schwangau, la helesteul din spatele casei, unde fata mea abia astepta sa hraneasca pestii. sany1852ec0.th.jpg sany1854yz7.th.jpg Dupa distractia de la helesteu si o mica plimbare prin padurea din zona, am plecat o fuga pana in Innsbruck, care, pentru mine e cel mai frumos loc de pe pamant. Imi place enorm zona din jurul Golden Dahl, iar cateva beri baute pe terasele de acolo sunt de ne-egalat. sany1938yi0.th.jpg A noua zi, o excursie la Linderhof si la Obberamergau. Linderhof, al treilea castel construit de King Ludwig al Bavariei este inspirat din stilul Palatului Versailles. O frumusete. sany2103mh7.th.jpg Dupa castel, am facut o excursie mica si pana in Obberamergau, un oras foarte vechi cu o pasiune deosebita pentru pictatul caselor. sany2130my8.th.jpg A zecea zi, plecarea spre Romania, nu inainte de a mai hranii inca odata “pestulu” din helesteu. Inaine de a ajunge in Vienna (tot Camping West, acelasi bungallow ca la dus, 12), am facu o escala mica de dragul nostalgiei concediului de anul trecut in Mondsee. sany2275pm8.th.jpg Dupa Viena, inca o noapte dormita in Praid la nasii nostri. Totusi, inainte de a ajunge la Praid, am avut un incident neplacut, in sensul ca la o mica oprire inainte de ClujNapoca am uitat GPS-ul pe masina. La prima curba l-am auzit cum a sarit. M-am oprit, dar l-am gasit imprastiat pe vreo 50 de metri. Inca functioneaza, se sincronizeaza cu computerul via ActiveSync, dar, din pacate ecranul este spart. Asa ca azi, cand imi vine cel nou (acelasi model, Pocket Loox N520) o sa ma gandesc nu ca am luat unul nou, ci ca defapt mi-am cumparat accesorii (bateria, pen-ul, husa, cablurile de la cel vechi sunt OK). Am ajuns in Bucuresti, dupa 6525 Km, cu o medie de 65 Km/h si un consum mediu de 5.3 l/100 Km (in realitate, am bagat in total 355 l motorina si am ajuns in Bucuresti cu aproximativ 25-30 in rezervor, deci, consumul real ar fi 5.0 l/100 Km). In speranta ca nu am scris prea mult…si nu v-am plictisit…cine are nevoie de mai multe detalii….va pot ajuta cu placere. Oricum, zona respectiva Fussen/Schwangau este una deosebita, foarte concentrata in frumuseti naturale. PS> Pe Alrberg Pass nu am mai ajuns, pentru ca proprietara pensiunii unde am stat ne-a zis ca drumul este in reparatii pe anumite portiuni si din cauza aglomeratiei, intre Landeck si Bludenz se fac cam 4 ore cu masina. Adica, undeva in jur de 15 Km/h viteza medie. This post has been edited by Gorbaciov: 6 Sep 2007, 20:25 |
--------------------
Citroen
C5
2007/Elegance
- B-01-DRC
|
|
VladG |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru preistoric Group: Members Posts: 2.397 Joined: 23 January 03 From: Bucuresti ![]() |
Frumoasa excursie. Cam asa ceva imi propun si eu pentru anul viitor...
|
--------------------
Ex Dacia
SuperNova
--
- --
|
|
carlo |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 77 Joined: 23 July 06 From: Hansestadt BREMEN ![]() |
Stire "beton",chiar daca nu este la locul potrivit...
Pe autobanda A6,in apropiere de localitatea Schwabach/Bayern,politia germana a descoperit 14 tigani intr-un Opel Vectra cu numere de Franta!4 adulti si 10 copii cu varste de la 1 luna la 8 ani.Mergeau spre Romania... Masina a "batut" la ochi deoarece circula cu 40 km/h,pe autobanda! Scuze daca v-am plictisit! |
--------------------
vw
passat
2004
- HB-WB 454
|
|
Vio |
![]()
Post
#11
|
![]() MEMBERMENSCH Group: Members Posts: 942 Joined: 19 April 05 From: Judetu' Sachsen, D.D.R. ![]() |
Si o mica completare: 5 dintre copii calatoreau in portbagaj (cel mai mic avea o luna!!!), tipii nu aveau niciun ban la ei (sau asa pretindeau ca sa nu plateasca binemeritata amenda), respectiv niciun fel de provizii, ci numai cateva sticle de apa
![]() |
--------------------
Renault
Megane II
2003 1,4 16V 98 cp Pack Authentique, gri boreal, 105.500 km
If you want to hit your target, shoot first, and then call whatever you hit the target. |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 14th May 2025 - 22:26 |