probleme cu ventilatorul
![]() ![]() ![]() |
probleme cu ventilatorul
mur_andrey |
![]() ![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 42 Joined: 2 March 07 ![]() |
|
||
--------------------
dacia
1310
1998 L
- SJ 15 LOL Un picior in fund e un pas inainte !!!
|
|||
diaconuliviu |
![]()
Post
#2
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
Pai intra tot intr-un papuc, ia cauta in preajma un papuc "pereche" cu izolatie alba, pe care ar trebui sa ai + prin contact.
|
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
mur_andrey |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 42 Joined: 2 March 07 ![]() |
pai am prin preajma mai multi "papuci" si am conectat dar se ardeau sigurantele,nu mergeau luminile...ma gandeam ca stie careva sa imi zica exact unde trebuie conectat,ca daca leg impreuna cu altceva vad ca nu merge treaba...cineva care se pricepe la partea electrica a acestui model de dacie,ca nu poate fi ceva complicat incat sa ma duc la service
![]() ![]() |
--------------------
dacia
1310
1998 L
- SJ 15 LOL Un picior in fund e un pas inainte !!!
|
|
ceaki |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 301 Joined: 7 January 07 From: cluj-napoca ![]() |
daca nu gasesti firul pereche, atunci cu un alt fir ia + de sub bord. in partea stanga sub bord sunt mai multi papuci la care sunt conectate firele. ia de acolo curent .
|
--------------------
dacia
berlina
1999
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.182 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
trebuie sa vezi ce ai pe buton + sau minus ai rezistenta (2 viteze)sau nu schema este asa :
+contact motor buton minus (in zona brichetei)conform schemei dar poate fi si invers cum este la mine +contact intrerupator motor minus atentie la punerea firelor deoarece punindu-le gtesit aeroterma nu va mai baga in masina (sesul de rotatie al motorului trebuie pus asa fel incit aeroterma sa aibe debit si sa traga de afara in interior) http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopi...ndpost&p=722257 This post has been edited by bygy007: 31 Jul 2007, 22:05 |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
mur_andrey |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 42 Joined: 2 March 07 ![]() |
in mod normal,cate fire pleaca de la ventilator la intrerupator si cate in alt loc?
nu ar fi logic sa mearga un fir la ventilator si unul legat la + prin contact si la actionarea intrerupatorului sa se faca legatura si sa porneasca ventilatorul??? daca asa este atunci de unde iau curent? care este firul + prin contact??? |
--------------------
dacia
1310
1998 L
- SJ 15 LOL Un picior in fund e un pas inainte !!!
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#7
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
Instalatia initiala cu doua trepte e asa:
+ contact... + electromotor...- electromotor...contact central buton...de unde : treapta MARE = masa direct, TREAPTA MICA = rezistenta cuplata la masa. Deci, unul din fire merge la buton prin care ajunge la masa si altul la +. Acuma, unul din firele electromotorului (parca cel de + are papuc TATA, deci trebuie sa cauti un papuc MAMA pe sub bord atirnind, cu 12 V pe el la contact pus. |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 7th June 2025 - 22:27 |