am o problema
![]() ![]() ![]() |
am o problema
johnn |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 18 August 07 ![]() |
|
||
--------------------
dacia berlina
1310 1.4Li
2000
- BC 05 TFA
|
|||
Bullix |
![]()
Post
#2
|
![]() Solnitzar fidel Group: Members Posts: 655 Joined: 21 June 07 From: Bucuresti ![]() |
Scoate sonda si - daca esti suficient de indemanatic - demonteaz-o. Observa care este pozitia de "apasare" a lamelelor de contact. Apoi intuieste tu dupa tine, asa, cam cat ar trebui s-o indoi in plus asa incat sa fii sigur ca la re-montare ea va atinge acele spire argintii pe toata lungimea infasurarii lor. Asta e una dintre lamele, cea care se "plimba" pe spire. Mai e cealalta care comanda aprinderea becului galben. Indoaie aceasta lamela astfel incat ea sa atinga acel contact solid curbat doar la 1/5 sau 1/4 (sau cum ti se pare tie mai convenabil) din cursa totala a sondei plimbata cu mana de la un cap la altul.
Apoi verifica traseul de cabluri de la sonda la bord, cu un multimetru setat pe OHMMETRU/continuitate. Ultima problema (pe care am avut-o eu si am constatat-o dupa toate cele anumerate mai sus; in fond, e alegerea ta ordinea in care le vei verifica pe toate) poate fi CEASUL al carui ac sa se magnetizeze in pozitia zero de miezul metalic cu bobinele. Scoti ansamblul ceasuri, demontezi din piulite ceasul de benzina si te uiti dupa locul in care radacina acului atinge/bate metalul cu bobinele atunci cand se afla in pozitiile extreme. Iei o bucata de izolirband si tai doua bucatele mici cam cat 1/4 din unghia de la degetul mic (ca dimensiune) si le lipesti de metal cu penseta astfel incat acum, acul sa nu mai atinga metalul ci sa se loveasca in acele bucati de izolirband. Succes! This post has been edited by Bullix: 18 Aug 2007, 14:03 |
--------------------
Dacia / Dacia
1310 TLX 1.4 / Solenza Rapsodie 1.4MPI
1989 / 2004 Exista doua categorii de oameni: oameni inteligenti si oameni puternici.
|
|
ceaki |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 301 Joined: 7 January 07 From: cluj-napoca ![]() |
sau dai un pumn la bord
![]() |
--------------------
dacia
berlina
1999
|
|
Bullix |
![]()
Post
#4
|
![]() Solnitzar fidel Group: Members Posts: 655 Joined: 21 June 07 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
Dacia / Dacia
1310 TLX 1.4 / Solenza Rapsodie 1.4MPI
1989 / 2004 Exista doua categorii de oameni: oameni inteligenti si oameni puternici.
|
|
tatuci |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 206 Joined: 19 February 04 From: Bucuresti ![]() |
sustin varianta cu pumnul in bord...merge de fiecare data...garantat
o alta varianta ar fi sa verifici cablul (il strangi intre doua degete (la alegere) si il indrepti pe toata lungimea lui pentru a anula coturile) a...vezi ca de regula partea superiaora a sondei de benzina care sta in portbagaj (cea cu contactele) este inghesuita sub un carton iar adancitura respectiva se umple cu tot felul de mizerii, umezeala si rugineste bine. eu i-am dat un strop de spray degripant am curatat minunea, i-am pus silicon topit (cu glue-gun) si am rezolvat-o daca niciuna din cele de mai sus nu te aranjeaza...atunci munca de chinez batran |
--------------------
Dacia
1310 TLX, SupeRNova, Logan MCV (2014)
1991/ 2001/ 2014
- B 84 TCI, B 47 BWU Nu-i nimic mai frumos pe lumea asta decat puritatea conceptiei inventatorului.
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 15th May 2025 - 22:57 |