DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> am o problema

johnn
post 18 Aug 2007, 13:17
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 2
Joined: 18 August 07




salut!am si eu doua probleme la o dacie berlina pe injectie....... sad.gif ......prima este ca tot timpul face presiune in rezervor.......i-am schimbat busonul de 2 ori si nimic....face presiune chiar si cand motorul e oprit. a doua-a problema este ca mi-a ramas intepenit indicatorul de benzina si nu stiu cata benzina mai am......stiti cumva cum as putea masura nivelul???si cum sa il repar???pur si simplu nu se mai misca acul sta in acelasi loc..... sad.gif ....multumesc si sper sa ma ajutati!!!!


--------------------
dacia berlina 1310 1.4Li 2000 - BC 05 TFA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bullix
post 18 Aug 2007, 13:59
Post #2


Solnitzar fidel


Group: Members
Posts: 655
Joined: 21 June 07
From: Bucuresti




Scoate sonda si - daca esti suficient de indemanatic - demonteaz-o. Observa care este pozitia de "apasare" a lamelelor de contact. Apoi intuieste tu dupa tine, asa, cam cat ar trebui s-o indoi in plus asa incat sa fii sigur ca la re-montare ea va atinge acele spire argintii pe toata lungimea infasurarii lor. Asta e una dintre lamele, cea care se "plimba" pe spire. Mai e cealalta care comanda aprinderea becului galben. Indoaie aceasta lamela astfel incat ea sa atinga acel contact solid curbat doar la 1/5 sau 1/4 (sau cum ti se pare tie mai convenabil) din cursa totala a sondei plimbata cu mana de la un cap la altul.

Apoi verifica traseul de cabluri de la sonda la bord, cu un multimetru setat pe OHMMETRU/continuitate.

Ultima problema (pe care am avut-o eu si am constatat-o dupa toate cele anumerate mai sus; in fond, e alegerea ta ordinea in care le vei verifica pe toate) poate fi CEASUL al carui ac sa se magnetizeze in pozitia zero de miezul metalic cu bobinele. Scoti ansamblul ceasuri, demontezi din piulite ceasul de benzina si te uiti dupa locul in care radacina acului atinge/bate metalul cu bobinele atunci cand se afla in pozitiile extreme. Iei o bucata de izolirband si tai doua bucatele mici cam cat 1/4 din unghia de la degetul mic (ca dimensiune) si le lipesti de metal cu penseta astfel incat acum, acul sa nu mai atinga metalul ci sa se loveasca in acele bucati de izolirband.

Succes!

This post has been edited by Bullix: 18 Aug 2007, 14:03


--------------------
Dacia / Dacia 1310 TLX 1.4 / Solenza Rapsodie 1.4MPI 1989 / 2004
Exista doua categorii de oameni: oameni inteligenti si oameni puternici.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ceaki
post 19 Aug 2007, 18:42
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 301
Joined: 7 January 07
From: cluj-napoca




sau dai un pumn la bord tongue.gif poate-si da drumul. la busonul de benzina incearca sa faci o gaurica mica si asa n-o sa mai iti faca presiune.


--------------------
dacia berlina 1999
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bullix
post 19 Aug 2007, 22:05
Post #4


Solnitzar fidel


Group: Members
Posts: 655
Joined: 21 June 07
From: Bucuresti




QUOTE(ceaki @ 19 Aug 2007, 18:42)
sau dai un pumn la bord tongue.gif poate-si da drumul.
*



Nu "poate", ci SIGUR! Asta daca problema e din ceas. Insa pana la remediere, va trebui sa dai cu pumnul la fiecare pornire a masinii, si poate mai scoate si omu' o domnisoara la un film. Vrei sa fuga fata mancand pamantu'? radmasa.gif


--------------------
Dacia / Dacia 1310 TLX 1.4 / Solenza Rapsodie 1.4MPI 1989 / 2004
Exista doua categorii de oameni: oameni inteligenti si oameni puternici.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tatuci
post 20 Aug 2007, 08:48
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 206
Joined: 19 February 04
From: Bucuresti




sustin varianta cu pumnul in bord...merge de fiecare data...garantat

o alta varianta ar fi sa verifici cablul (il strangi intre doua degete (la alegere) si il indrepti pe toata lungimea lui pentru a anula coturile)

a...vezi ca de regula partea superiaora a sondei de benzina care sta in portbagaj (cea cu contactele) este inghesuita sub un carton iar adancitura respectiva se umple cu tot felul de mizerii, umezeala si rugineste bine.

eu i-am dat un strop de spray degripant am curatat minunea, i-am pus silicon topit (cu glue-gun) si am rezolvat-o

daca niciuna din cele de mai sus nu te aranjeaza...atunci munca de chinez batran


--------------------
Dacia 1310 TLX, SupeRNova, Logan MCV (2014) 1991/ 2001/ 2014 - B 84 TCI, B 47 BWU
Nu-i nimic mai frumos pe lumea asta decat puritatea conceptiei inventatorului.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 15th May 2025 - 22:57
Forum Renault