carburator, relanti
![]() ![]() ![]() |
carburator, relanti
kalyyyyyy |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 739 Joined: 1 November 06 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Clio
3
2007, dci 70cp
|
|||
FLP |
![]()
Post
#2
|
![]() Sef de trib Group: Members Posts: 1.120 Joined: 8 April 04 From: Bucuresti-Titan ![]() |
furtunul cu diuza ?
|
--------------------
.
.
. Ex Dacia Berlina 1998 Carburatie
Half Man, Half Pig, Half Bear |
|
Bullix |
![]()
Post
#3
|
![]() Solnitzar fidel Group: Members Posts: 655 Joined: 21 June 07 From: Bucuresti ![]() |
Vezi duza de filtrare de la furtunul ala care vine din galeria de evacuare / cel care vine din chiulasa. Nu mai stiu la care din ele exista duza aceea, dar stiu ca se umple de ulei jegos si-ti face mersul la relanti instabil. Se scoate pur si simplu si se spala.
|
--------------------
Dacia / Dacia
1310 TLX 1.4 / Solenza Rapsodie 1.4MPI
1989 / 2004 Exista doua categorii de oameni: oameni inteligenti si oameni puternici.
|
|
Minel |
![]()
Post
#4
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
Posibil sa iti traga aer fals si pe la pompa de benzina ,eu am patit ca la corpul superior al pompei nu etansa cum trebuie clopotul pe corp si dupa o planare a clopotului,schimbarea garnituri si o curatare intreaga a pompei si montare a unui filtru decantor inainte de pompa nu am mai avut treaba .Apropo poti sa verifici si aprinderea ,inclusiv condensatorul ,elimina pe rand toate posibilitatile si o sa ii dai de cap,bafta!!!
|
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
kalyyyyyy |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 739 Joined: 1 November 06 From: Bucuresti ![]() |
ok,merci mult,la pompa de benzina nu m-am gandit,dar ce legatura are,ca sa inteleg si eu?daca intra benzina cu aer nu trebuie sa aiba efectul ca plutitorul sa se ridice mai tarziu,si carb sa ramana fara benzina,iar asta sa se intample la orice turatie,ori mie ii face doar la relanti.Eu tot cred ca este de la carburator,totusi faptul ca dupa spalare s-a imbunatatit situatia spune ceva.
|
--------------------
Clio
3
2007, dci 70cp
|
|
Bullix |
![]()
Post
#6
|
![]() Solnitzar fidel Group: Members Posts: 655 Joined: 21 June 07 From: Bucuresti ![]() |
Pai s-a imbunatatit pentru ca ei eliminat una dintre (mai multe) probleme. Acum raman celelalte de rezolvat. Carburatorul l-ai curatat zdravan? Intr-o carte de Dacie scria ca jicloarele si pulverizatoarele se pot chiar lasa cateva ore bune in solutia de curatat, poate ai depuneri din alea nenorocite de rugina si alte mizerii pe interiorul lor, care sa nu se fi dus doar printr-o simpla curatare. In plus, sita aceea mica de la "intrarea" de benzina, ai curatat-o? Daca nu, apoi degeaba ai curatat tot restul carb-ului, ca tot jegul va porni mai departe de-acolo. Vreau sa zic ca eu nu am scos o sita, ci pur si simplu UN MONOLIT DE JEG SOLIDIFICAT care, suflandu-l cu carb-spray, a inceput incet-incet sa se transforme intr-o sita curata
![]() |
--------------------
Dacia / Dacia
1310 TLX 1.4 / Solenza Rapsodie 1.4MPI
1989 / 2004 Exista doua categorii de oameni: oameni inteligenti si oameni puternici.
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#7
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
La duza ai umblat? Ti s-a spus mai sus; as completa: dupa anul de fabricatie ar trebui sa ai duza din plastic pe furtun. In cazul asta ar trebui sa verifici nu numai existenta ei si necolmatarea ci si starea furtunului. De regula se "vulcanizeaza" la partea de jos, linga stutul din galerie, devine casanta iar spargerea ei genereaza aer fals pe acolo. De asemenea, stutul ala se infunda cu ceva depunere gen calamina. Incearca sa desfunzi si acolo cu o sirma de 3-4 mm.
Daca nici asa nu rezolvi, poate nu ai desfundat toate canalele de relanti; inca o cauza posibila ar fi aer fals pe linga axul clapetei, pe la acele foite din teflon Si, de ce nu, ia la verificat inca o data si aprinderea. This post has been edited by diaconuliviu: 23 Aug 2007, 07:22 |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
kalyyyyyy |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 739 Joined: 1 November 06 From: Bucuresti ![]() |
salu.Am verificat :aprinderea(a 3-a oara),pompa de benzina,furtunul cu duza(luate noi) si celelalte furtune(vacuum,benzina,reardere gaze).Niciuna dintre ele nu e problema.Carb a stat 14 h in decarbusolv,suflat apoi cu sprayul de carburator si apoi cu aer din compresor.Garnitura de la pompa de spritz si filtrul-degetar le-am schimbat tot acum.Cu ce se pot infunda canalele de aer in asa hal?
|
--------------------
Clio
3
2007, dci 70cp
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#9
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
Acea mizerie din canale e constituita dintr-o parte solida si dura, "pietrificabila", care se afla in suspensie intr-o parte lichida sau semifluida. Acea parte semifluida se dizolva in decanol (decarbusolv, decarburol, etc) dar, in momentul scoaterii carburatorului din el trebuie ori suflat IMEDIAT, ori introdus intr-o baie intermediara de apa sau motorina care sa ingreuneze evaporarea decanolului. Altfel, ai mari sanse ca partea pietrificabila sa ramina pe canale. De asemenea daca acea mizerie era depusa pe la "colturi"-recte ramificatiile la 90 grade, la fel e probabil sa ramina acolo.
Era un topic in care dodobird explica cum se curata carburatorul prin fierbere: http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopi...supa+carburator Incearca si asa sau, daca te pricepi, extrage acele dopuri tehnologice de pe canalizatii, curata canalele si apoi refa acele dopuri din alice de vinatoare sau bilute din plumb folosite pe post de "lest" de pescari. Fii foarte atent si la fixarea carburatorului, sa nu traga aer fals pe undeva. |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
kalyyyyyy |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 739 Joined: 1 November 06 From: Bucuresti ![]() |
liviu,multumesc de sfat,dar am o intrebare,daca pun in ciorba de carburator pe care o voi face,si ceva calgon,sau alte solutii care sa topesca piatra din canale ar afecta materialul din catre e facut carburatorul?nu de alta dar banuiesc ,si sunt aproape sigur,ca va fi aceeqasi problema ca la decarbusolv,fara un compresor doar cu pompa (sau stropitoarea care o folosesc eu de la flori umpluta doar cu aer) nu elimini depunerile tari,nu cred ca detergentul le topeste iar bulele ce se ridica din fierbere nu au destula forta...
|
--------------------
Clio
3
2007, dci 70cp
|
|
mirceas |
![]()
Post
#11
|
Membru autentic Group: Members Posts: 479 Joined: 4 July 06 ![]() |
incepeti deja sa fiti simpatici... calgon... stropitoare...
![]() |
--------------------
Astra 1.6
/ Ex-Dacia 1310 '84
/ Dacia 1310 TLX '89
|
|
kalyyyyyy |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 739 Joined: 1 November 06 From: Bucuresti ![]() |
nu e chiar stropitoare,este o sticla mai rotunda cu pompa.In mod normal ai pune apa,face presiune si apoi stropesti florile.EU am facut doar presiune cu aer,rezultatul,un fel de compresor.Iar de calgon,doar intreb,nu stiu ce efect poate sa aiba.
|
--------------------
Clio
3
2007, dci 70cp
|
|
1410_coupe |
![]()
Post
#13
|
![]() Daciiiator coupe Group: Members Posts: 24 Joined: 4 August 07 From: Galati ![]() |
Salut!
Sincer sa fiu nu cred ca acea stropitoarea realizeaza presiunea unui compresor,cu atat mai putin sa curete mizeria, daca nu ai de unde sa faci rost de compresor cere-i lu unu la o vulcanizare ii dai 1 leu te lasa el,cat despre calgon teoretic ar trebui sa mearga practic nu stiu LE:ma-m informat calgonu nu curata calgonu modifica duritatea apei ,astfel impiedicand aparitia calcarului This post has been edited by 1410_coupe: 25 Aug 2007, 18:39 |
--------------------
kymco
agylity 50/in curand sportiva
2007 1410 coupe|multi zic ,putini stiu
|
|
kalyyyyyy |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 739 Joined: 1 November 06 From: Bucuresti ![]() |
merci de informatia cu calgonul,pana la urma asta o sa fac,o sa ma duc la o vulcanizare,dar incerc mai intai cu ciorba.
|
--------------------
Clio
3
2007, dci 70cp
|
|
1410_coupe |
![]()
Post
#15
|
![]() Daciiiator coupe Group: Members Posts: 24 Joined: 4 August 07 From: Galati ![]() |
dar vezi ca si cel cu ciorba a specificat ca imediat se de cu compresoru sau cu jetu,altfel doar misca mizeria pe acolo dar de scos .....
|
--------------------
kymco
agylity 50/in curand sportiva
2007 1410 coupe|multi zic ,putini stiu
|
|
$$ilvviu |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.882 Joined: 6 January 07 From: Roman/NT ![]() |
La cuiul pontou te-ai uitat?
|
--------------------
Renault
Laguna
Initiale 2002
- NT-97-SLR Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX |
|
kalyyyyyy |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 739 Joined: 1 November 06 From: Bucuresti ![]() |
Carburator nou.Se poate inchide.
|
--------------------
Clio
3
2007, dci 70cp
|
|
kindeeru56 |
![]()
Post
#18
|
Membru autentic Group: Members Posts: 558 Joined: 27 November 07 ![]() |
Salut sunt nou pe aici si am si eu o problema. de ceva timp am montat pe masina (dacia 1310) un carburator ZENITH 32IF2 mar interesa daca are cineva mai multe detali despre acest carb:prrformanta ..... consum ........eventuale reglaje in afara de cele de relanti si cel de inbogatirea amestecului la relanti ,as fi interesat si de un kit de reparatie in principiu cam tot ce se pate sti despre acest carb. Multumesc
![]() |
--------------------
dacia
1310
87
- b-45-trl
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 9th May 2025 - 19:40 |