relanty
![]() ![]() ![]() |
relanty
kta22 |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 29 Joined: 22 October 06 ![]() |
|
||
--------------------
dacia
1310
1984 export canada
|
|||
ceaki |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 301 Joined: 7 January 07 From: cluj-napoca ![]() |
ti se aprind becurile la ulei si apa fiindca nu ai presiune la ulei. daca o accelerezi se sting?
|
--------------------
dacia
berlina
1999
|
|
kta22 |
![]()
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 29 Joined: 22 October 06 ![]() |
Normal ...se sting , dar nu e normal sa stea aprinse dupa numai vre-o 4 -5 km mers lejer ...becurile se sting si fara a o tura intr-un interval mai mare de timp .Sau avansul sa fie ...dar mi se pare ca e reglat bine ..motorul merge si trage excelent
![]() This post has been edited by kta22: 25 Aug 2007, 07:43 |
--------------------
dacia
1310
1984 export canada
|
|
MECCA |
![]()
Post
#4
|
![]() VOLVO.FOR LIFE ! Group: Members Posts: 538 Joined: 25 November 06 From: de la mare/tkg/cta ![]() |
aceeasi problema o am si eu.La mine dupa turometrul de bord turatia ar fi undeva pe la 600 rpm.Oricum eu stiu sigur ca linia e dusa.Cred ca si la tine e aceeasi problema,sau uleiul e din ala ieftinache care se duce la 2-3 mii.Eu dupa ce schimb uleiul cu unul nou + aditiv si filtru numai am treaba o luna, dar bag ulei din ala ieftin ca imi cam consuma si nu se merita sa-i bag din ala bun.Parerea mea este ca linia e dusa, chiar daca ai schimbat setul, trebuia macar o rectificare de arbore.
|
--------------------
Dacia
1310 TLX
1987
- CT-06-PTY DACIA MOTOR DUBLU V8, 5 CILINDRI, 4 PRISME SI UN TETRAEDRU SPORT.
|
|
kta22 |
![]()
Post
#5
|
Membru incepator Group: Members Posts: 29 Joined: 22 October 06 ![]() |
Baiat destept TUNING-BOY ..asa e ...vibrochenul e la ultima cota ti-ai dat seama
![]() ![]() |
--------------------
dacia
1310
1984 export canada
|
|
Bullix |
![]()
Post
#6
|
![]() Solnitzar fidel Group: Members Posts: 655 Joined: 21 June 07 From: Bucuresti ![]() |
Incalzirea rapida si excesiva nu are legatura cu turatia de relanti, insa poate avea legatura cu aerul. La un amestec mult prea bogat sau mult prea sarac (prea putin/prea mult aer) se incalzeste motorul in exces.
Ai aici si un tabel care iti explica proportiile si efectele. This post has been edited by Bullix: 25 Aug 2007, 12:07 Attached thumbnail(s) tabel_amestecuri.JPG ( Size: 115.8k ) Number of downloads: 67 |
--------------------
Dacia / Dacia
1310 TLX 1.4 / Solenza Rapsodie 1.4MPI
1989 / 2004 Exista doua categorii de oameni: oameni inteligenti si oameni puternici.
|
|
SSilent |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru Vitezoman Group: Members Posts: 1.235 Joined: 23 July 07 From: ...I'm everywhere... nowhere ![]() |
am tras si io cu ochiu la lista aia si imi pare rau sa zic ca am exact simptomele din ultimu tabel...deci ce ar trebuii sa facem ca sa micsoram cantitatea de aer?
|
--------------------
Dacia
1210
1986
- N/A dacie dezmembrata... in curs de RK ^_^
cu planuri de viitor (adica vise): -Yamaha Fazer 600 cm3 -Ford Escord 2000RS -Mercedes Benz W201 |
|
1410_coupe |
![]()
Post
#8
|
![]() Daciiiator coupe Group: Members Posts: 24 Joined: 4 August 07 From: Galati ![]() |
de la soc se regleaza cumva cantitatea de aer?
|
--------------------
kymco
agylity 50/in curand sportiva
2007 1410 coupe|multi zic ,putini stiu
|
|
Bullix |
![]()
Post
#9
|
![]() Solnitzar fidel Group: Members Posts: 655 Joined: 21 June 07 From: Bucuresti ![]() |
Daca vrei s-o iei asa, se poate spune ca socul face o micsorare temporara a debitului de aer. El "gatuie" admisia de aer si totodata, actioneaza si clapeta de acceleratie (observi ca atunci cand tragi socul coboara putin si pedala).
Pentru a reduce procentul de aer din amestec, folosesti surubul de amestec (cel de jos, orizontal). Modalitatile de reglare a amestecului pentru un consum optim au fost descrise intr-un topic apropiat. Vezi ca inca e "prin zona" ![]() |
--------------------
Dacia / Dacia
1310 TLX 1.4 / Solenza Rapsodie 1.4MPI
1989 / 2004 Exista doua categorii de oameni: oameni inteligenti si oameni puternici.
|
|
1410_coupe |
![]()
Post
#10
|
![]() Daciiiator coupe Group: Members Posts: 24 Joined: 4 August 07 From: Galati ![]() |
Aham da stiam de surubu de amestec dar intrebam si de soc pt ca ,clapeta aia lasa sau nu aerul sa intre si pt ca atunci cand tragi socul se tureaza un pic mi tare motorul,adic se face simtit
|
--------------------
kymco
agylity 50/in curand sportiva
2007 1410 coupe|multi zic ,putini stiu
|
|
Bullix |
![]()
Post
#11
|
![]() Solnitzar fidel Group: Members Posts: 655 Joined: 21 June 07 From: Bucuresti ![]() |
Pai da, dar eu am perceput intrebarea ta ca fiind (reformulat): "socul modifica reglajul aerului?". Raspuns: Nu definitiv. Ci doar temporar, in momentul in care este folosit.
|
--------------------
Dacia / Dacia
1310 TLX 1.4 / Solenza Rapsodie 1.4MPI
1989 / 2004 Exista doua categorii de oameni: oameni inteligenti si oameni puternici.
|
|
tatabobu |
![]()
Post
#12
|
![]() membru Group: Members Posts: 4.674 Joined: 14 September 04 From: Bucuresti ![]() |
Ai putea incerca s-o treci pe un ulei mai "gros", fara sa-i pui aditiv. Poti incerca un 20w50.
|
--------------------
DACIA
1300
1995 Scurgere de ulei? Care scurgere de ulei??? Balta aia de sub masina e sudoarea hergheliei de cai putere...
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#13
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
Mai bine ai incerca un reglaj corect al relanti-ului, nu "mai mic"; gindeste-te ca la <750 rpm pompa de ulei nu mai asigura debitul/presiunea necesare ungerii corecte. Caz in care se aprind AMBELE becuri (ulei si apa) Daca numai din aprinderea aia simultana a becurilor ai dedus "motorul se incalzeste", ai dedus gresit - la presiune scazuta de ulei se aprind AMBELE becuri, la masinile dotate cu turometru se aprind chiar TREI becuri ( si cel (!) ).
Daca totusi ti se incalzeste motorul cu adevarat, amestec sarac sau bogat, avans mic, benzina proasta... |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 14th May 2025 - 22:20 |