Caraie cand introduc in marsarier
![]() ![]() ![]() |
Caraie cand introduc in marsarier
DomnulK |
![]() ![]()
Post
#1
|
||
![]() ex kAndrei Group: Members Posts: 1.403 Joined: 7 September 03 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Dacia Logan
Laureate 1.6 MPI
2004 Asfalt Uscat!
|
|||
RIon |
![]()
Post
#2
|
![]() pasionat Group: Members Posts: 2.835 Joined: 22 May 04 From: CJ ![]() |
ulei e suficient in CV?
|
--------------------
Skoda
Octavia 2
2005, TDI 160CP 2008, Ford Focus 115 CP
- de CJ www.raresion.ro
|
|
laufery6 |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru Group: Members Posts: 117 Joined: 13 August 04 From: Constanta ![]() |
Din cate stiu eu marsarier-ul nu este sincronizat. Restul vitezelor sunt sincronizate, dar marsarier-ul nu.
|
--------------------
Fiat
Albea
2007 Dynamic
|
|
inconturnabil |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru Group: Members Posts: 135 Joined: 14 July 04 ![]() |
In primul rand trebuie verificata timoneria, in service exista un dispozitiv special pentru reglat timoneria.
Daca ambreiajul nu este reglat bine iti face probleme in toate vitezele, deasemenea daca ai prea putin ulei cutia va "fluiera in toate treptele". marsarier-ul la cutiile JH nu este sincronizat. Daca timoneria este reglata cum trebuie, cursa de la ambreiaj este buna, cutia are nivelul la ulei in regula, fa scandal sa-ti dea cutia jos si sa o repare sau eventual sa o schimbe pe garantie. |
--------------------
ALFA ROMEO
GIULIETTA
2011
|
|
turatii |
![]()
Post
#5
|
Membru incepator Group: Members Posts: 31 Joined: 5 September 04 ![]() |
Nu e un defect de la ambreiaj. Daca era de la ambreiaj caraia in toate treptele, in special in a I-a si in marsarier. Problema e de maneta si timoneria pana la cutia de viteze. Deci sistemul de parghii de la maneta pana la cutia de viteze s-a dereglat. Chiar si foarte putin daca s-a deplasat, caraie in mersul inapoi. Problema e intalnita pe multe masini, unde intra relativ corect (dar mai greu) in toate treptele sincronizate, sau caraie (sau nu intra deloc...) in mersul inapoi. Deci, daca nu e cursa, care banuiesc ca au reglat-o mecanicii lui peste de la Dacia, atunci sus pe rampa si verificat tija de comanda a cutiei de viteze.
|
--------------------
Kia
Ceed
2008
|
|
LucVer |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru foarte autentic! ;-) Group: Members Posts: 240 Joined: 9 October 03 From: Brasov ![]() |
La mine produce zgomotul asta doar atunci cand masina nu s-a oprit complet din mersul inainte si incerc sa bag in marche-arriere.
Dar cred ca e normal sa faca asa si vina e la mine, nu? |
--------------------
Renault
Fluence Expression Plus 1.6 16v
2011
- BV xx XXX ex-Logan Laureate 1.4
Fortza fie cu tine! - Star Wars |
|
turatii |
![]()
Post
#7
|
Membru incepator Group: Members Posts: 31 Joined: 5 September 04 ![]() |
QUOTE(LucVer @ 27 Oct 2004, 09:09) La mine produce zgomotul asta doar atunci cand masina nu s-a oprit complet din mersul inainte si incerc sa bag in marche-arriere. Dar cred ca e normal sa faca asa si vina e la mine, nu? Toate fac asa cand masina e inca in mers, din cauza faptului ca treapta de marche-arriere nu e sincronizata. E mai bine sa stai pe loc... |
--------------------
Kia
Ceed
2008
|
|
algor |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru Group: Members Posts: 158 Joined: 4 December 03 From: iassy ![]() |
QUOTE(LucVer @ 27 Oct 2004, 10:09) La mine produce zgomotul asta doar atunci cand masina nu s-a oprit complet din mersul inainte si incerc sa bag in marche-arriere. Dar cred ca e normal sa faca asa si vina e la mine, nu? este normal....asa patesc si eu ..un cirit scurt si infundat cind schimb din I in marsalier..in cazul parcarilor bineinteles...atunci cind masina se afla in miscare. eu zic ca e normal. Atunci cind e oprita, intra in marsalier fara zgomot si foarte usor! |
--------------------
LOGAN
PREFERANCE
- Tico SL Sa traiti - bine!
|
|
Valix |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 340 Joined: 5 January 04 From: Bucuresti ![]() |
N-as vrea sa te sperii, dar chestia asta am patit-o si eu la DSN, la 5.000 km. Pe langa faptul ca imi caraia, se simtea si un mic soc in masina, o mica zguduitura. Era de vina pinionul de marsarier din cutie. M-am dus la CNCD in Pitesti si l-am schimbat pe garantie.
|
-------------------- Skoda Octavia 2
1.6 MPI 102 CP Elegance, full options Neagra, interior bej |
|
costi |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.230 Joined: 15 October 03 From: Bucuresti ![]() |
Nici eu nu inteleg cum de ciriie. Daca masina sta ori intra ori nu intra (ori intra greu).
Totusi in stationare nu are cum sa ciriie. Esti sigur ca te opresti complet ? |
--------------------
DSN/SLZ
|
|
Sclaud |
![]()
Post
#11
|
Status: activ Group: Members Posts: 480 Joined: 24 July 04 From: Brasov ![]() |
Si mie mi se intampla cateodata cand schimb din I in marchearriere dar am observat ca maneta schimbatorului nu trebuie dusa prea mult inspre dreapta (inainte de marchearriere) si atunci nu caraie.
This post has been edited by Obscuru: 27 Oct 2004, 10:24 |
--------------------
none
none
2019
- BV-XX-XXX
|
|
DomnulK |
![]()
Post
#12
|
![]() ex kAndrei Group: Members Posts: 1.403 Joined: 7 September 03 From: Bucuresti ![]() |
Am sunat la VC si imi trimit expert sa vada ce are. Astept sa ma sune si va tin la curent.
Caraie cand o introduc mai repede in marsarier. daca o bag usor.....se simte o piedica ,dar nu mai caraie. |
--------------------
Dacia Logan
Laureate 1.6 MPI
2004 Asfalt Uscat!
|
|
Ake |
![]()
Post
#13
|
![]() Morderator Group: Moderatori Posts: 1.040 Joined: 6 July 04 From: Bucuresti ![]() |
OFF topic
QUOTE(kAndrei @ 26 Oct 2004, 23:10) Intreb : Cand vine expertul. Raspund: Cand vine casetofonul dumneavoastra, Ai patit atatea trasnai cu masina asta noua in asa de scurt timp, incat ma intreb.Ori esti foarte ghinionist, ori esti foarte carcotas. ON topic daca caraie in continuare si mergi cu ea, nu se poate strica mai tare? Ma gandesc sa nu pateasca ceva pinioanele. Sau te-aus mecanicii sa mergi asa cu ea in continuare in ideea ca oricum vor schimba cutia de viteze |
--------------------
(si) Dacia
Logan
Laur.1.4 "Desteapta-te Romane! Traiasca capra vecinului! "
(citat dintr-un sticker auto) |
|
FLORO |
![]() ![]()
Post
#14
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 70 Joined: 22 October 04 From: Cluj-Napoca ![]() |
Cea mai plauzibila cauza, dupa parerea mea:
te grabesti prea tare cu introducerea in marche-arriere , astfel incat autovehiculul nu se opreste complet si deci arborele secundar din cutia de viteze nu se opreste din miscarea de rotatie si asta in combinatie cu faptul ca mersul inapoi nu e sincronizat rezulta crrrrrrrr Ambreiajul poate fi o cauza (placa nu bebraiaza cmplet) insa daca zici ca l-au reglat atunci................ Timoneria.... nu prea cred , atunci ar trebui sa nu iti intre in treapta de mers inapoi sau sa intre fff greu (nu stiu care e sistemul pt ca inca nu am vazut) Posibil ceva pinion uzat( deja????????????). Tare-a curios care e problema!!!!!!!!! Tine-ne la curent cu parerea expertului ![]() ![]() ![]() ![]() |
--------------------
ex. Dacia
Logan Laureate 1.6
2005 VW PASSAT 1.9 TDI stock 131 CP -> CIP 165 CP, 6 TREPTE
|
|
AlexV |
![]()
Post
#15
|
![]() Admin? Group: Admin Posts: 2.553 Joined: 4 December 02 From: Bucuresti ![]() |
o rezolvare nu pot sa iti dau ca nu s-a gasit una pana acum, dar daca vrei un sfat.
bagi in treapta I inainte de marsarier. nu mai caraie nimic. o zi buna. |
--------------------
Toyota
RAV4
2.0 "Man is least himself when he talks in his own person. Give him a mask, and he will tell you the truth," Oscar Wilde.
|
|
Dragos |
![]()
Post
#16
|
Membru autentic Group: Members Posts: 265 Joined: 17 August 04 From: Galati ![]() |
QUOTE(FLORO @ 28 Oct 2004, 21:17) Cea mai plauzibila cauza, dupa parerea mea: te grabesti prea tare cu introducerea in marche-arriere , astfel incat autovehiculul nu se opreste complet... Asa am patit si eu azi... Deh, nu-s grabit, doar... neatent. ![]() |
--------------------
Dacia
Solenza 1.4MPI Clima
- ... Posesor de Solenza...
|
|
bassfreak |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 897 Joined: 29 August 04 From: Bucuresti ![]() |
Si la mine caraie cateodata cand introduc in marsarier, chiar daca masina e oprita pe loc.
Se simte exact cum a descris Valix la DSN, un carait si un mic soc in toata masina. E cam enervant, parca as fi intr-un tractor. |
--------------------
Dacia
Logan
2004 Ambiance Renault Clio Bicorp 2002 Authentique
|
|
cristidb |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru Group: Members Posts: 1.462 Joined: 23 May 02 From: Bucuresti ![]() |
Daca masina e oprita si totusi caraie atunci e de la ambreiaj. Nu debraiaza complet. Ori e reglat prost (tine foarte jos), ori placa de presiune e defecta.
Mai e o posibilitate, avand in vedere ca masina e noua. Sa fie ferodoul discului putin mai mare decat ar trebui si sa atinga de placa. In cazul asta se toceste destul de repede marginea discului si problema se rezolva de la sine. Am patit eu asta cand am schimbat discul si placa la berlina. Ambele erau piese originale "Dacia Groupe Renault" ![]() This post has been edited by cristidb: 29 Oct 2004, 11:04 |
--------------------
CBR 600 F4i ;
Astra GTC
Sport 124CP remap Superchips, K&N, Eibach.
- .
|
|
andu77 |
![]()
Post
#19
|
Membru Group: Members Posts: 116 Joined: 11 August 03 From: Bucuresti ![]() |
pt cineva care are cartea utilizatorului sau cartea tehnica a Loganului si e admin: Daca scrie ca marche-arriere nu e sincronizat stergeti threadul asta!
|
--------------------
Dacia
SupeRNova Rapsodie
- B-29-EZI
|
|
cristidb |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru Group: Members Posts: 1.462 Joined: 23 May 02 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(andu77 @ 29 Oct 2004, 17:56) pt cineva care are cartea utilizatorului sau cartea tehnica a Loganului si e admin: Daca scrie ca marche-arriere nu e sincronizat stergeti threadul asta! Si daca nu e sincronizat trebuie sa caraie? Stii ce inseamna sa fie sincronizat si la ce foloseste un sincron? Inainte sa ne consideri pe toti idioti mai citeste cate ceva. |
--------------------
CBR 600 F4i ;
Astra GTC
Sport 124CP remap Superchips, K&N, Eibach.
- .
|
|
DomnulK |
![]()
Post
#21
|
![]() ex kAndrei Group: Members Posts: 1.403 Joined: 7 September 03 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(AlexV @ 29 Oct 2004, 02:30) o rezolvare nu pot sa iti dau ca nu s-a gasit una pana acum, dar daca vrei un sfat. bagi in treapta I inainte de marsarier. nu mai caraie nimic. o zi buna. Asta mi-au zis si cei de la service ca sa scape de mine. A venit azi echipa de la Dacia. Au reglat din nou ambreiajul si surpriza......a facut acelasi lucru. S-au uitat aia la mine cum bag in marsarier si mi-au spus, dupa care mi-au pus la dispozitie toate Loganurile din curte sa probez marsarierul. Constatare: TOATE FAC LA FEL DACA VREI SA BAGI REPEDE IN MARSARIER, inclusiv masina lor cu care facusera vreo 30.000 de kilometri; cele de 1.4 care abia sosisera in curtea dealerului,cele de 1.6 care erau la pregatire pentru vanzare. Acum m-am linistit......era piticul meu de pe creier si graba. Am mai constatat ca fenomenul e mai pregmnant daca masina se misca chiar si cativa milimetri. Asa ca : fericiti cei cu DSN.... care cica au sincron pe marsarier si multa grija la manevra celor ce au sau vor avea logan! |
--------------------
Dacia Logan
Laureate 1.6 MPI
2004 Asfalt Uscat!
|
|
Dragos |
![]()
Post
#22
|
Membru autentic Group: Members Posts: 265 Joined: 17 August 04 From: Galati ![]() |
Normal, cutie de oameni saraci (JH1)...
Acu' ma 'framant': in echiparea 1.4 pt. Renault (nu 'by Renault') vor reveni la JH3? ![]() |
--------------------
Dacia
Solenza 1.4MPI Clima
- ... Posesor de Solenza...
|
|
Sergiu |
![]()
Post
#23
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 494 Joined: 23 May 02 From: Timisoara ![]() |
Doar o intrebare:
ce inseamna ca introduci repede in marsarier? Apesi ambreiajul si introduci imediat? Ai incercat sa apesti ambreiajul, sa il tii apasat 3-4 secunde si sa introduci pe urma? |
--------------------
Dacia
SupeRNova
|
|
vad |
![]()
Post
#24
|
![]() Membru Group: Members Posts: 184 Joined: 18 July 04 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(Obscuru @ 27 Oct 2004, 11:23) Si mie mi se intampla cateodata cand schimb din I in marchearriere dar am observat ca maneta schimbatorului nu trebuie dusa prea mult inspre dreapta (inainte de marchearriere) si atunci nu caraie. acelasi lucru patesc si eu, mai ales daca masian a fost oprita un timp in viteza a-1-a, daca pornesc motorul si incerc sa bag in marchearriere, de multe ori nu imi cupleaza (ce nu pot sa va zic) insa becurile se aprind in spate, insa daca nu fac cursa cu maneta mult catre dreapta, surpriza, intra foarte frumos (parca si-ar fi facut un joc il lacasul de acolo). ce sa ii faci, trebuia sa uitam noi ca mergem TOTUSI cu o DACIA chiar si by reno! |
--------------------
logan
laureate 1.6
- bz xx vad iaca si eu pe aici ma bag in seama ... poate invat si eu cate ceva de la cineva ... sau mai invata si altii de la mine!
|
|
DomnulK |
![]()
Post
#25
|
![]() ex kAndrei Group: Members Posts: 1.403 Joined: 7 September 03 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(Sergiu @ 2 Nov 2004, 11:37) Doar o intrebare: ce inseamna ca introduci repede in marsarier? Apesi ambreiajul si introduci imediat? Ai incercat sa apesti ambreiajul, sa il tii apasat 3-4 secunde si sa introduci pe urma? Repede inseamna: intervalul de timp in care faci operatia <adica sa duci levierul,schimbatorul,in pozitia de marsariaer>sa fie cat mai scurt ,cca 1 secunda. Nu ca aia de la service care faceau operatia in 4-5 secunde. OFF TOPIC BTW sunt unele situatii in care 3-4 secunde reprezinta diferenta intre a trai si a te chinui prin spitale<daca nu mai rau>. Poate mi s-a parut mie ,dar intrebarea ta e putin malitioasa. Daca nu,atunci poate imi spui si mie unde vrei sa ajungi cu discutia. Oricum,o iau ca pe o sugestie si ITI MULTUMESC PENTRU SFAT! |
--------------------
Dacia Logan
Laureate 1.6 MPI
2004 Asfalt Uscat!
|
|
Sergiu |
![]()
Post
#26
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 494 Joined: 23 May 02 From: Timisoara ![]() |
Inca o intrebare: cei de la service presupun ca tin si ambreiajul apasat in cele 4-5 secunde, nu? Si tu nu il tii apasat perioada aia, la tine totul e sub o secunda?
Offtopic - am fost tentat sa nu-ti mai raspund deloc! Nu mi se pare malitioasa intrebarea mea, intentia nicidecum nu a fost asta. A fost o intrebare ca sa incerc sa imi dau seama de ce iti caraie cutia. Te asigur ca daca in situatiile alea unde 3-4 secunde conteaza pentru siguranta ta caraie, dar totusi intra, o poti folosi linistit in rest, asteptand cele 4-5 secunde. Asta daca nu te baga in spital ideea ca ai dat atatia bani pe Logan, care nu se poate baga in marsarier in 1 secunda! Acum, scuze, da, am fost malitios! Explicarea motivului caraitului (e doar o presupunere, dati cu pietre daca gresesc): cand ambreiajul nu este apasat, arborele primar din cutie este actionat. Dupa apasare, arborele continua sa se invarteasca (inertia, frecari interne f. mici, ca e masina noua), asa ca e clar ca nu o sa intre in marsarier pentru ca nu exista sincronul care sa il aduca la turatia necesara (adica sa il opreasca), caraie, pentru ca acei "dog-teeth" (nu stiu termenul in romana) freaca cu locasurile in care ar trebui sa intre, practic prin frecarea aia e oprit arborele. Dupa ce ii scade turatia (sau e oprit complet), intra, evident. O alta cauza poate fi intr-adevar ambreiajul care nu decupleaza complet. Desi nu vad de ce atunci dupa 4-5 secunde de asteptare ar intra frumos, ar trebui sa caraie la fiecare cuplare a mersului inapoi. |
--------------------
Dacia
SupeRNova
|
|
cristidb |
![]()
Post
#27
|
![]() Membru Group: Members Posts: 1.462 Joined: 23 May 02 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(Sergiu @ 5 Nov 2004, 12:10) Explicarea motivului caraitului (e doar o presupunere, dati cu pietre daca gresesc): cand ambreiajul nu este apasat, arborele primar din cutie este actionat. Dupa apasare, arborele continua sa se invarteasca (inertia, frecari interne f. mici, ca e masina noua), asa ca e clar ca nu o sa intre in marsarier pentru ca nu exista sincronul care sa il aduca la turatia necesara (adica sa il opreasca), caraie, pentru ca acei "dog-teeth" (nu stiu termenul in romana) freaca cu locasurile in care ar trebui sa intre, practic prin frecarea aia e oprit arborele. Dupa ce ii scade turatia (sau e oprit complet), intra, evident. O alta cauza poate fi intr-adevar ambreiajul care nu decupleaza complet. Desi nu vad de ce atunci dupa 4-5 secunde de asteptare ar intra frumos, ar trebui sa caraie la fiecare cuplare a mersului inapoi. Din cate stiu eu pentru mersul inapoi e acelasi sistem la cutia asta ca si la berlina, nova, SN, solenza, care nu fac asa. Cand cutia e noua frecarile sunt mai mari nu mai mici. Sa fie atat de mici frecarile incat sa aiba nevoie de 5 sec sa se opreasca?!! Nu prea imi vine sa cred. Cu toate ca daca ambreiajul nu ar decupla complet ar trebui sa caraie mai tare dupa 5 sec decat dupa 1. |
--------------------
CBR 600 F4i ;
Astra GTC
Sport 124CP remap Superchips, K&N, Eibach.
- .
|
|
TheSaiLor |
![]()
Post
#28
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 367 Joined: 6 April 04 From: Constanta ![]() |
Cred ca se referea la frecarile dintre placa de presiune, disc si volanta in special. Intradevar frecarile la o cutie noua sunt mai mari deci timpul in care arborele ajunge la turatia 0 este mai mic. Dar tot din cauza ca este noua cutia dintzii angrenajelor nu s-au "aranjat " perfect. Iar la batranele berline nici nu vreau sa-mi aduc aminte cum fac cand introduci in marsalier daca te grabesti ...
|
--------------------
Audi A4 1.9 TDI
Clio 1.5 dCi
- CT - 0123
|
|
DomnulK |
![]()
Post
#29
|
![]() ex kAndrei Group: Members Posts: 1.403 Joined: 7 September 03 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(Sergiu @ 5 Nov 2004, 12:10) Inca o intrebare: cei de la service presupun ca tin si ambreiajul apasat in cele 4-5 secunde, nu? Si tu nu il tii apasat perioada aia, la tine totul e sub o secunda? Offtopic - am fost tentat sa nu-ti mai raspund deloc! Nu mi se pare malitioasa intrebarea mea, intentia nicidecum nu a fost asta. A fost o intrebare ca sa incerc sa imi dau seama de ce iti caraie cutia. Te asigur ca daca in situatiile alea unde 3-4 secunde conteaza pentru siguranta ta caraie, dar totusi intra, o poti folosi linistit in rest, asteptand cele 4-5 secunde. Asta daca nu te baga in spital ideea ca ai dat atatia bani pe Logan, care nu se poate baga in marsarier in 1 secunda! Acum, scuze, da, am fost malitios! Explicarea motivului caraitului (e doar o presupunere, dati cu pietre daca gresesc): cand ambreiajul nu este apasat, arborele primar din cutie este actionat. Dupa apasare, arborele continua sa se invarteasca (inertia, frecari interne f. mici, ca e masina noua), asa ca e clar ca nu o sa intre in marsarier pentru ca nu exista sincronul care sa il aduca la turatia necesara (adica sa il opreasca), caraie, pentru ca acei "dog-teeth" (nu stiu termenul in romana) freaca cu locasurile in care ar trebui sa intre, practic prin frecarea aia e oprit arborele. Dupa ce ii scade turatia (sau e oprit complet), intra, evident. O alta cauza poate fi intr-adevar ambreiajul care nu decupleaza complet. Desi nu vad de ce atunci dupa 4-5 secunde de asteptare ar intra frumos, ar trebui sa caraie la fiecare cuplare a mersului inapoi. Sergiu, nu am vrut sa te supar.....dar asa am avut eu senzatia....poate si pentru faptul ca eram cam obosit.... Fenomenul e putin altul si nu depinde de cat de mult tii pedala de ambreiaj apasata sau de cat de repede bagi in marsarier. Se datoreaza miscarii masinii. DACA MASINA NU SE OPRESTE,FARA A SE MAI MISCA CHIAR SI 2-3 MM,ATUNCI FACE ACEL ZGOMOT. |
--------------------
Dacia Logan
Laureate 1.6 MPI
2004 Asfalt Uscat!
|
|
GolfIII |
![]()
Post
#30
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 506 Joined: 5 April 04 ![]() |
Mai oameni buni, eu cred ca nu aveti probleme si voi vi le doriti cu orice pret.
![]() |
--------------------
Volkswagen
Golf III
1995
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 6th May 2025 - 23:04 |