Montare injectie pe GT, Se poate monta? Poate de GTI...
![]() ![]() ![]() |
Montare injectie pe GT, Se poate monta? Poate de GTI...
MikkiDuda |
![]() ![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 35 Joined: 27 August 07 From: Brasov ![]() |
|
||
--------------------
Renault / Hyundai
18 GTL - American 2 / i30
1985 (1984?) / 2008
|
|||
apollo |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.881 Joined: 20 August 05 From: Focsani ![]() |
flansa de adaptare,carburator de 1310.cauta pe forum ca ai sa gasesti.in caz de ai dublu corp.
Ca sa ii pui injectie , cred ca te ajunge de 20 de ori mai mult decat ce ti-am zis mai sus. a mea consuma putin.intre 5 si 6%,dar nici nu o calc.reglat cum trebuie si ai rezovlvat problema si ai scutit si bani. |
--------------------
Ex - Dacia
Nova GT 1.6 L
- VN - ?? - ???
1997
|
|
Executron |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru fan UAP Group: Members Posts: 2.061 Joined: 27 June 07 From: Bucuresti ![]() |
Te-as sfatui inainte de toate sa inveti sa mergi "stil consum", adica frana numai cand trebuie, la deal o lasi la frana de motor, cand urci panta incearca sa nu accelerezi mult. In general frana de motor foarte multa + acceleratii lungii si lente.
Eu am scos mergand pe DN1 (200 km int total) (e GTI dar asa ca idee) + 60 km in iadul bucurestiului consum mediu 5,8 calculat la pompa care mi se pare OK. Mers in general cu 70-80 pe ora intr-a 5-a ![]() Bafta si drive safe! |
--------------------
VW Passat
1,9TDI/131HP/2002/Highline/Tiptronic ///
Dacia 1300 1974 Lux :) "The law, in its majestic equality, forbids the rich as well as the poor to sleep under bridges, to beg in the streets, and to steal bread." |
|
MikkiDuda |
![]()
Post
#4
|
Membru incepator Group: Members Posts: 35 Joined: 27 August 07 From: Brasov ![]() |
Multumesc mult pentru raspunsuri. O sa ma straduiesc sa conduc economic. E adevarat are carburator dublu-corb si nu cred ca va fi de acord proprietarul sa il schimb cu unul monocorp (e foarte incantat de faptul ca e dublu. Chiar care sunt avantajele si dezavantajele dublu-corp/ monocorp?). Cu injectia ma gandeam ca il pot aburi cumva ca pare tehnologie mai noua decat carburatorul. Se poate un pret aproximativ asa de idee totusi? Va multumesc mult.
|
--------------------
Renault / Hyundai
18 GTL - American 2 / i30
1985 (1984?) / 2008
|
|
apollo |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.881 Joined: 20 August 05 From: Focsani ![]() |
pai pentru injectie ar veni asa :
pompa de benzina in rezervor - 300RON(din cate stiu) Injectorul Bosch - n-am idee cat e dar bate vreo 200 RON si asta. Motorasul Pas-cu-Pas - sa zic ca e mai putin,cred. plus mana de lucru a mecanicului si alte adaptari. Gandeste-te cat te-ar ajunge.Numai pompa face de 3 ori mai mult decat te-ar ajunge sa pui carburator 32IRMA. adica cu 100RON pui carburatorul,cumperi flansa si platesti si mecanicul. 60RON carburator SH si flansa si 40RON la mecanic. eventual, du carburatorul dublucorp la curatat si testat intr-un service care ti-l poate testa pe banc |
--------------------
Ex - Dacia
Nova GT 1.6 L
- VN - ?? - ???
1997
|
|
cris2dum |
![]()
Post
#6
|
![]() Bayerische Motoren Werke AG Group: Members Posts: 68 Joined: 17 July 06 From: Constanta, U.E. ![]() |
Mai bine vinzi gt-ul si cu banii pe care ii iei + banii pe care ii dadeai sa pui injectie i-ti iei o gti . Si iesi mai ieftin .
|
--------------------
BMW
E39
- CT**CMY
523iA Ex. Dacia Nova GTi (2000) , ex. Renault Laguna 2200d cmc (1994) , ex.BMW E36, ex.VW Golf 1,6, e39 523iA
|
|
MikkiDuda |
![]()
Post
#7
|
Membru incepator Group: Members Posts: 35 Joined: 27 August 07 From: Brasov ![]() |
Multumesc pentru raspunsuri. Raman deocamdata pe dublucorp. O sa merg in weekend la un var care se pricepe cat de cat sa mi-o regleze ca e varza toata (acum ia cam 15 la % in oras, afara inca nu stiu, tremura ca naiba si porneste foarte greu, etc... - sunt valabile la ea problemele din vreo 10 - 15 posturi diferite). Bag si schimb toate filtrele si lichidele si mai vad eu cu timpul. Poate sapt viit sa duc carbul la Carfil daca tot sunt din Bv. Nu poate fi vorba de vanzare ca nu e a mea. Reglata am vazut ca tre sa ia cam 10 inauntru si 7 afara iar pe injectie cu un litru la % mai putin. Nu prea se merita investitia. Am calculat ca scot banii cam in 6 luni (daca ar fi masina mea as face treaba asta dar nu stiu daca mi-o mai lasa mai mult de 6 luni).
Stie cineva totusi de ce se aprinde semnalizarea dreapta cand deschid usa stanga spate desi nu este cheia in contact? Nu are inchidere centralizata. Poate fi de la alarma? E dinaia din comert pusa de primul proprietar. |
--------------------
Renault / Hyundai
18 GTL - American 2 / i30
1985 (1984?) / 2008
|
|
argon |
![]()
Post
#8
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
Apollo a omis unele "mici" amanunte... iti trebuie pompa de benzina, rezervor, calculator injectie, corp injector, bobina pentru injectie, galerie, alta volanta, alta carcasa ambreiaj(cred), sonda temperatura gaze arse, sonda temperatura lichid racire, alte tobe, catalizator + mult timp si bani la omologare, si cred ca tot am omis cate ceva...
toate astea costa de noi mai mult decat masina, iesi mai ieftin numai daca iei un motor complet+cablaje de pe o Nova avariata. This post has been edited by argon: 30 Aug 2007, 12:42 |
--------------------
Renault
Laguna
- 2.0 DCI 16v 180
2007 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
MikkiDuda |
![]()
Post
#9
|
Membru incepator Group: Members Posts: 35 Joined: 27 August 07 From: Brasov ![]() |
Asa... Deci ramane carb. Vad cum il reglez si revin daca mai am probleme. Poate mai incolo sa incerc unul monocorp. Dupa ce mai cresc in ale sofatului.
![]() De problema cu semnalizarea imi poate da cineva o sugestie ceva pe unde sa ma uit (apropo - se descarca foarte repede bateria, dupa 2 zile in parcare pleaca foarte greu). Multumesc. |
--------------------
Renault / Hyundai
18 GTL - American 2 / i30
1985 (1984?) / 2008
|
|
apollo |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.881 Joined: 20 August 05 From: Focsani ![]() |
|
--------------------
Ex - Dacia
Nova GT 1.6 L
- VN - ?? - ???
1997
|
|
gti98 |
![]()
Post
#11
|
Membru autentic Group: Members Posts: 700 Joined: 12 November 05 ![]() |
Numai catalizatoru' e vreo 800RON, calculatoru' (daca-l gasesti ) e undeva la 700 ron in targ si probabil vreo 900-1100 la magazin, corpul care inlocuieste carb-ul vreo 900, alta galerie, alta volanta (nu-i nevoie de schimbat carterul ambreiajului), alt saxofon+sonda lambda, alta placa de inchidere a chiulasei+traductorul de temperatura+bobina aia dubla (iti ramane distribuitorul ), alt rezervor si pompa electrica, plus alte fleacuri, plus manopera...
Daca poti regla carbul la stand, vei rezolva majoritatea problemelor de pornire, consum mare (desi 15% in oras nu e chiar foarte mult...) si mers regulat. E bine sa-i revizuiesti si aprinderea (inlocuit bujii si eventual fise, capac distributie, platine) Pe partea electrica necesita o revizie (scoti un colier de la baterie si masori consumul cu contactul luat - alarma ar trebui sa fie singurul consumator, si sa-ti ia in jur de 30 de miliamperi. Daca consuma mai mult, e normal sa descarce bateria (poti incerca sa deconectezi alarma si un eventual radio, care are si ala o memorie de alimentat permanent, sa vezi daca descarca bateria la fel) Daca bateria e veche, adica are mai mult de 2 ani, mai ales daca masina a stat mult necirculata, si nu cred ca a incarcat-o cineva pe redresor in intervalul asta la maximum 1 luna de stat, cred ca va trebui si sa-i cumperi o alta baterie. Inlocuirea carburatorului o faci "conspirativ" (cand mergi la ITP pui inapoi carbul original, altfel s-ar putea sa ai probleme). Masina va fi mult mai economica, dar si mai lenesa. Bafta!! |
--------------------
Dacia Nova GTI
GTI 98
- IS 57 ENB
|
|
bengaves |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 314 Joined: 11 June 07 From: IALOMITA ![]() |
solutia : instalatie GPL + carburator monocorp+un reglaj bun=6,5-7 in afara 9,5-10 in oras(1l gpl= 1.55 ron).
|
--------------------
DACIA
SOLENZA CLIMA
2004
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 29th July 2025 - 20:26 |