Bec ulei/apa
![]() ![]() ![]() |
Bec ulei/apa
cosminus |
![]()
Post
#1
|
||
Membru Group: Members Posts: 149 Joined: 18 September 07 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Berlina
2004i
|
|||
PaulT |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.294 Joined: 23 June 06 From: Bucuresti ![]() |
Eu as inclina catre o problema de alimentare din bord.Puteai sa il atingi fara probleme la masa.Vezi si cum stau in bord soclurile pe care sunt becurile.
|
--------------------
Dacia/Mitsubishi
Logan 1.6 mpi/Berlina 1300/Lancer Clasic
2006 Laureate/1973/2008
- B-00-xxx
|
|
cosminus |
![]()
Post
#3
|
Membru Group: Members Posts: 149 Joined: 18 September 07 ![]() |
E BORD DE CN, MODELUL NOU. CEL ROTUNJIT. SI E GREU DE VERIFICAT
|
--------------------
Dacia
Berlina
2004i
|
|
PaulT |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.294 Joined: 23 June 06 From: Bucuresti ![]() |
Nu e nevoie sa tipi!(adica fara caps).Asta e,greu,usor...trebuie sa verifici.Dar poti sa pui intai firul la masa si sa vezi daca se aprinde macar cel de temperatura..
|
--------------------
Dacia/Mitsubishi
Logan 1.6 mpi/Berlina 1300/Lancer Clasic
2006 Laureate/1973/2008
- B-00-xxx
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
verifica sonda de ulei cea mica nu cea mare si rotunda ( instalatia electrica este in asa fel facuta cind pui contactul sa fie verificate ambele becururi daca sint bune cel de apa si sel de ulei) dupa pornire fiecare lucreaza independentelentual pune firul la masa cu contactul pus si vezi daca se aprinde becurile daca se aprinde atunci este sonda defecta daca nu atunci este din instalatie
This post has been edited by bygy007: 18 Sep 2007, 23:31 Attached thumbnail(s) ulei_apa.JPG ( Size: 51.11k ) Number of downloads: 61 |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
puikan |
![]()
Post
#6
|
Membru incepator Group: Members Posts: 8 Joined: 1 September 07 ![]() |
la mine a fost o problema asemanatoare cu becul de injectie, nu se mai aprindea deloc, si auzeam injectoarele cand puneam contactul.Am verificat la bord si l-am miscat un pic prin spatele acestuia si mi-a mers dupa aceea.In perioada aia am facut multe drumuri la tzara prin gropi, etc etc, si se pare ca se miscase un pic.
![]() |
--------------------
DACIA
1310 Li
iunie 2004
|
|
cosminus |
![]()
Post
#7
|
Membru Group: Members Posts: 149 Joined: 18 September 07 ![]() |
Mersi Bygy007. E asa cum mi-ai zis. Am schimbat sonda si merge. 4,8 RON
|
--------------------
Dacia
Berlina
2004i
|
|
roland |
![]()
Post
#8
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.704 Joined: 18 November 04 ![]() |
QUOTE(puikan @ 19 Sep 2007, 12:02) la mine a fost o problema asemanatoare cu becul de injectie, nu se mai aprindea deloc, si auzeam injectoarele cand puneam contactul.Am verificat la bord si l-am miscat un pic prin spatele acestuia si mi-a mers dupa aceea.In perioada aia am facut multe drumuri la tzara prin gropi, etc etc, si se pare ca se miscase un pic. ![]() Offtopic, pentru ca e ceva incorect aici. In primul rand ca ai un singur injector, nu mai multe. E injectie monopunct, nu multipunct. In al doilea rand, injectorul nu porneste la punerea contactului ci doar cand pornesti motorul. E valabil la toate tipurile de injectie. Ceea ce se aude este pompa electrica de benzina imersata in rezervor, care porneste la punerea contactului si se opreste automat dupa 1 - 2 secunde, daca motorul nu e pornit. Face presiune in instalatie. |
--------------------
.
.
.
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 14th May 2025 - 20:30 |