carburator - problema ciudata, dintr-o data curge pe la toate alea...
![]() ![]() ![]() |
carburator - problema ciudata, dintr-o data curge pe la toate alea...
floryyn |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 251 Joined: 19 November 06 From: Targu Jiu ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Logan 1.4 Laureate
2005
|
|||
driverx |
![]()
Post
#2
|
![]() --- Membru cu ralanti --- Group: Members Posts: 7.656 Joined: 21 November 03 ![]() |
Cuiul poanto s-a gandit sa iti traga o teapa.
Plutitor spart, plutitor care freaca de peretii CNC-ului, cui distrus in vreun fel sau altul si nu mai culiseaza in cilindrul ala, mizerie crunta care nu mai permite cuiului sa inchida bine. Si astfel te alegi cu ceva presiune in toata CNC. |
--------------------
Mitsubishi
Lancer
2008 Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
|
|
miki_stan |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru Group: Members Posts: 146 Joined: 22 December 06 From: Bucuresti, Militari ![]() |
Salut, asa e cuiul ponto sau plutitoru e defect , am patit si eu de curand
![]() bafta . |
--------------------
Dacia
Logan
2005 Berlina
- B-42-UGX
|
|
brigada_diverse |
![]()
Post
#4
|
![]() Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D Group: Members Posts: 2.505 Joined: 12 July 07 From: Constanta ![]() |
daca acoperi (strangulezi) furtunul care duce benzina in carburator, benzina nu ar trebui sa fie bagata toata pe retur?
de ce exista 3 conducte sub masina(la mine).....? nu trebuiau sa fie doar 2? |
--------------------
Dacia
ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan
TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST! |
|
PaulT |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.294 Joined: 23 June 06 From: Bucuresti ![]() |
A treia conducta sa fie de la frana?Ca la benzina sunt doua cu siguranta.
|
--------------------
Dacia/Mitsubishi
Logan 1.6 mpi/Berlina 1300/Lancer Clasic
2006 Laureate/1973/2008
- B-00-xxx
|
|
floryyn |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 251 Joined: 19 November 06 From: Targu Jiu ![]() |
Pai din cate vad eu, lu' nenea carburatoru meu i se alege acum. Sambata vine un prieten, il desfacem si vedem ce si cum. Cu ocazia asta ma gandesc sa-i aplic metoda Dodobird (nu posed nevasta cicalitoare asa ca ma pot risca la o oala, dar n-am una din inox suficient de mare) apoi vedem ce si cum. Oricum, in meciul dintre mine si carburator, prima repriza e 1 - 0 pentru el
![]() Vorba aia, nu trageti in pianist, face si el ce poate ![]() In tot cazul, daca e avariat rau, ma gandesc la un carburator nou. Dar sa nu anticipez, poate ca totusi batranul asta inca mai poate... |
--------------------
Dacia
Logan 1.4 Laureate
2005
|
|
brigada_diverse |
![]()
Post
#7
|
![]() Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D Group: Members Posts: 2.505 Joined: 12 July 07 From: Constanta ![]() |
da, de la frana, acum i-am gasit si ei rolul
![]() si la a mea iesea stutzul, il pui la loc si il bati usor, si n-ai treaba ai cumva tabla aia de separare intre carb si galerii?daca nu, pune-ti, sa nu mai cada piesele jos.....ca poate o sa ai surprize cu jiclerele sau alte surubele a mea nici nu are scut motor(dinala mare)..are 2 bare groase si o tabla intre ele sub maia de ulei si cam atat......asa e modelul sau l-a scos cineva? |
--------------------
Dacia
ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan
TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST! |
|
SSilent |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru Vitezoman Group: Members Posts: 1.235 Joined: 23 July 07 From: ...I'm everywhere... nowhere ![]() |
QUOTE a mea nici nu are scut motor(dinala mare)..are 2 bare groase si o tabla intre ele sub maia de ulei si cam atat......asa e modelul sau l-a scos cineva? io nici dala n-am ![]() ![]() |
--------------------
Dacia
1210
1986
- N/A dacie dezmembrata... in curs de RK ^_^
cu planuri de viitor (adica vise): -Yamaha Fazer 600 cm3 -Ford Escord 2000RS -Mercedes Benz W201 |
|
andrei041 |
![]()
Post
#9
|
![]() 2/E Group: Members Posts: 165 Joined: 28 April 07 From: Constanta ![]() |
Scutului ala ii zice "de vara" si e de ajuns pentru a proteja baia de ulei
![]() |
--------------------
Ford
Fiesta 1.4 tdci
2008 - Ghia
|
|
floryyn |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 251 Joined: 19 November 06 From: Targu Jiu ![]() |
QUOTE(cristitranca @ 25 Sep 2007, 20:56) da, de la frana, acum i-am gasit si ei rolul ![]() si la a mea iesea stutzul, il pui la loc si il bati usor, si n-ai treaba ai cumva tabla aia de separare intre carb si galerii?daca nu, pune-ti, sa nu mai cada piesele jos.....ca poate o sa ai surprize cu jiclerele sau alte surubele a mea nici nu are scut motor(dinala mare)..are 2 bare groase si o tabla intre ele sub maia de ulei si cam atat......asa e modelul sau l-a scos cineva? Pai din cate imi aduc aminte eu, de pe timpu lu' Ceasca s-a operat modificarea asta la scut, probabil din motive de economie. Cel putin din punct de vedere al diverselor lucruri care-ti scapa cand umbli pe la motor, scutul asta "de vara" e un avantaj. Am tabla aia, cand am luat masina asta iarna n-o avea. Am pus-o eu, in ciuda zambetelor unor amici care nu vedeau rostul "deranjului" pentru atata lucru. Totusi daca n-o aveam si pica atata benzina pe galerie... N-am avut timp sa incerc sa ma uit la carburator. Acum ma intreb o chestie, pe langa cui poanto, plutitor, surubu ala ca n-am chef sa dau jos scutul pt. el ![]() |
--------------------
Dacia
Logan 1.4 Laureate
2005
|
|
floryyn |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 251 Joined: 19 November 06 From: Targu Jiu ![]() |
Uf, problema se rezolva! Se pare ca scapai ieftin de data asta...
Am zis sa incep cu partea mai usoara si am verificat returul. Pai ce sa verific ca furtunasul meu de retur parca era furtunul cu duza de la carburator ![]() Apoi am desfacut pompa de sprit, membrana era ok, am montat-o la loc si am zis sa dau o cheie inainte sa desfac carburatorul, sa vad ce se intampla. Dat cheie, pornit la sfert, lasat sa mearga la relanti, nu curgea nimic, turat motorul, tot nimic, perfect etans peste tot. Bine ca a fost doar atat, ca imi era peste mana sa desfac carburatorul, nefiind nici pe departe mare mester mare... ![]() Cu ocazia asta m-am interesat si de carburator nou ca asa sunt eu, mai paranoic. Un Carfil de 1300 aveau baietii la 215 RON. Dar cu banii astia imi schimb si planetarele cu unele rectificate la 70 bucata si imi iau si gotronic. Salutari si mersi de sfaturi! |
--------------------
Dacia
Logan 1.4 Laureate
2005
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 15th May 2025 - 08:55 |