new problems...help
![]() ![]() ![]() |
new problems...help
ALPU |
![]()
Post
#1
|
||
Membru Group: Members Posts: 197 Joined: 2 August 07 ![]() |
|
||
--------------------
Daewoo
matiz
2008
- xx- xx- xxx
|
|||
apollo |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.881 Joined: 20 August 05 From: Focsani ![]() |
1. o bagi in frana de motor.nu e reglat ceva bine la carburator sau platina.iti functioneaza vacuumul?
2.bataia pe dreapta fata sa nu fie bucsele de la bara de torsiune(bara anti-rului) sau sa fie pozitionata prost.bucsa de la caseta de directie stiu ca e din teflon si nu de plastic.ma gandesc si la pivot,dar ala bate de obicei. 3.fum alb=abur - e bine.fum negru = amestec bogat.deci cum ziceam la problema 1 ai o problema la carburator.ai amestecul prea bogat.umbli la acel cui din talpa carburatorului.strangi pana da motorul sa moara apoi imediat incepi sa desfaci pana il auzi turand rotund si fara intreruperi. 4.risti foarte mult daca schimbi membrana la servo.mai bine iei una noua si ai mai multa incredere.cum stai cu franele?ti-a curs lichid de frana pe la picioare? eventual schimba acea supapa care intra in servo si vezi ce se mai intampla. |
--------------------
Ex - Dacia
Nova GT 1.6 L
1997
- VN - ?? - ???
|
|
Virusake |
![]()
Post
#3
|
Membru Group: Members Posts: 162 Joined: 26 September 06 ![]() |
1. Am avut aceeasi problema ca si tine si la mine a fost vacumul. Eu de fapt credeam ca e carburatorul infundat si cand am facut carbotestul am depistat asta si am rezolvat-o.
|
--------------------
Dacia
Nova
1997 1.6
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 10th May 2025 - 23:22 |