DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> new problems...help

ALPU
post 5 Oct 2007, 08:19
Post #1


Membru


Group: Members
Posts: 197
Joined: 2 August 07




Salut, iar am cateva probleme cu nova mea si poate cineve are raspunsurile pls

1.cand merg cu viteze a 4 a sau a 5 a, atunci cand reduc viteze(adica iau piciorul de pe acceleratie) incepe sa mearga in suturi, ma zguduie, merge intrerupt.de ce oare?Eu ma gandeam ca ori nu se alimneteaza bine cu benzina sau curent.Poate cineva sa imi spuna unde exact sa ma uit si ce trebuie sa repar sau sa schimb?

2.La hopuri sau la plecare de pe loc imi face un zgomot ciudat in partea dreapta fata.am schimbat de curand bucsa din caseta de directie(cea de plastic) dar tot face.E posibil sa fie de la bieleta sau de la ce?

3.Cand o pornesc cateodata scoate la inceput si un fum negru( scoate si fum alb dar asta stiu ca tebuie cred sa ii fac setul motor).de ce?

4.La servofrana cred ca mi s-a dus supapa sau membrana, ca atunci cand opresc motorul si ridic capota se aude un fasait.Cred ca de la asta o fi nu?Astea cum se schimba?Se cumpara separat(membrana si supapa) sau nu?

deocamdata atat.Sper sa imi raspundeti si sa ma luminati si pe mine.
Merci mult.
ciao


--------------------
Daewoo matiz 2008 - xx- xx- xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
apollo
post 5 Oct 2007, 08:40
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.881
Joined: 20 August 05
From: Focsani




1. o bagi in frana de motor.nu e reglat ceva bine la carburator sau platina.iti functioneaza vacuumul?

2.bataia pe dreapta fata sa nu fie bucsele de la bara de torsiune(bara anti-rului) sau sa fie pozitionata prost.bucsa de la caseta de directie stiu ca e din teflon si nu de plastic.ma gandesc si la pivot,dar ala bate de obicei.

3.fum alb=abur - e bine.fum negru = amestec bogat.deci cum ziceam la problema 1 ai o problema la carburator.ai amestecul prea bogat.umbli la acel cui din talpa carburatorului.strangi pana da motorul sa moara apoi imediat incepi sa desfaci pana il auzi turand rotund si fara intreruperi.

4.risti foarte mult daca schimbi membrana la servo.mai bine iei una noua si ai mai multa incredere.cum stai cu franele?ti-a curs lichid de frana pe la picioare?

eventual schimba acea supapa care intra in servo si vezi ce se mai intampla.


--------------------
Ex - Dacia Nova GT 1.6 L 1997 - VN - ?? - ???
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Virusake
post 5 Oct 2007, 19:25
Post #3


Membru


Group: Members
Posts: 162
Joined: 26 September 06




1. Am avut aceeasi problema ca si tine si la mine a fost vacumul. Eu de fapt credeam ca e carburatorul infundat si cand am facut carbotestul am depistat asta si am rezolvat-o.


--------------------
Dacia Nova 1997 1.6
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 10th May 2025 - 23:22
Forum Renault