problema aeroterma, scos bord
![]() ![]() ![]() |
problema aeroterma, scos bord
DaniCom |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 17 Joined: 17 October 07 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1310 L
1999
|
|||
CriSTI68 |
![]()
Post
#2
|
Membru Valvos Group: Members Posts: 5.001 Joined: 8 January 07 From: Bucuresti ![]() |
la bordul normal scoti suruburile cu o tubulara lunga
scoti rotorul din aeroterma schimbi bucsa de la rotor sau ungi bucsa respectiva cu vasilina si problem done ![]() |
--------------------
Dacia
Logan
2008 Prestige 1.6 16V 105 Ponei Putere
- EDH Renault Clio 3 - 2008 1.5 dci
|
|
di3g0 |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 484 Joined: 1 February 06 ![]() |
eheee,pare ca ai bord CN,asa ca grea povara,trebuie sa dai bordul jos pentru a umbla la ea;parca s-a mai discutat despre asa ceva
|
--------------------
dacia break
1310
1987
- b 11 wji totul incepe de la dacia
|
|
DaniCom |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 17 Joined: 17 October 07 ![]() |
Da s-a mai discutat de problema asta cu dat jos bordul dar nu am citit nimic de ce trebuie sa ma apuc prima data, de unde sa incep(unii or sa zica ca trebuie sa ma apuc de cheie ptr. inceput)
![]() |
--------------------
Dacia
1310 L
1999
|
|
Tiberiu-Andrei |
![]()
Post
#5
|
![]() Om al muntelui Group: Members Posts: 721 Joined: 25 September 07 From: Sfantu Gheorghe ![]() |
Da jos aeroterma si fa-o bucati ca nu e greu.Adrianno despre ce bucse vorbesti?ca sunt 2 "bucse" de bronz,da eu nu vad cum le scoti de-acolo
![]() Oricum da rotorul cu niste smirghel fin,da dai finut dupa care il ungi cu putina vaselina fina.Curata si carbunii si "bucsele" ale ungele frumos cu vaselina.Ar trebui sa mearga fara haraituri,al meu l-am facut acu 2 saptamani ca venea frigu,dar am bord scoica.Intr-o ora l-am dat jos,l-am curatat\uns si l-am remontat.La bordu cn nu stiu cum vine montata aeroterma da la scoica de jur imprejur se baga antifon sau silicon ca aeru sa nu poate scapa.Bafta. |
--------------------
Dacia
1410
1988 toamna1397 cmc
- CV 03 MBO
|
|
ceaki |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 301 Joined: 7 January 07 From: cluj-napoca ![]() |
nu tre dat bordu jos ca sa schimbi aeroterma. desfa casetofonul bara de desupt care tine bordul , desfaci piulita de jos, desfaci furtunele de pe radiatorul de incalzire, desfaci clemele care tin partea de jos a carcasei aerotermei, scoti umpic cam greu partea aia si radiatorul din interior, dupa care mai ai parca 2 piulite la care ajungi daca scoti cutia de acte si cochilia de la volan. eu am scoso mai demult si nu mai tin exact cum am facut , da sa sti ca n-am dat bordu jos.
|
--------------------
dacia
berlina
1999
|
|
di3g0 |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 484 Joined: 1 February 06 ![]() |
eu l-am dat,defapt l-am "slabit"
![]() |
--------------------
dacia break
1310
1987
- b 11 wji totul incepe de la dacia
|
|
geopsi |
![]()
Post
#8
|
Membru autentic Group: Members Posts: 211 Joined: 12 September 07 ![]() |
am si io o problema cu ventilatorul ala de la bord! adica el merge, problema este ca nu se mai schimba intre picioare ,parbriz si centru! fasaie dar schimba rar de tot! nu as putea cumva sa il fac sa bage la picioare si parbriz si sa nu il mai schimb dar sa raman asta ca de reparat imi dau seama ca trebuie sa fie greu!
|
--------------------
dacia
1310
1999
|
|
SSilent |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru Vitezoman Group: Members Posts: 1.235 Joined: 23 July 07 From: ...I'm everywhere... nowhere ![]() |
vin si io cu o intrebare aici... unde se afla clapetele care dirijeaza aeru care vine pe deasupra bordului? oricat as misca "butonu" din bord pt aeroterma tot vine aer pacolo
|
--------------------
Dacia
1210
1986
- N/A dacie dezmembrata... in curs de RK ^_^
cu planuri de viitor (adica vise): -Yamaha Fazer 600 cm3 -Ford Escord 2000RS -Mercedes Benz W201 |
|
di3g0 |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 484 Joined: 1 February 06 ![]() |
daca ai bord de pana in 96,sistemul de redirectionare se afla undeva situat intre motorasul de la stergatoare si torpedou...acum vezi si tu daca poti face ceva pe acolo fara sa dai bordul,eventual torpedoul jos
|
--------------------
dacia break
1310
1987
- b 11 wji totul incepe de la dacia
|
|
SSilent |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru Vitezoman Group: Members Posts: 1.235 Joined: 23 July 07 From: ...I'm everywhere... nowhere ![]() |
poooi...nu stiu din ce an e bordu.... dala scoica
![]() |
--------------------
Dacia
1210
1986
- N/A dacie dezmembrata... in curs de RK ^_^
cu planuri de viitor (adica vise): -Yamaha Fazer 600 cm3 -Ford Escord 2000RS -Mercedes Benz W201 |
|
dacia_gpg |
![]()
Post
#12
|
Membru autentic Group: Members Posts: 473 Joined: 2 November 07 From: POCREACA ![]() |
La bord CN are cam acelasi sistem de prindere ca la celelalte tipiri de bord, numai ca sa dai jos aeroterma trebuie scos parbrizul si apoi bordul.Cam o zi de munca.
Bucse de motoras de orice fel nu am gasit niciodata in comert,numai la strung pot fi facute din bronz.Pentru celelalte tipuri de bord aeroterma se desface folosind o tubulara sau teu de 10 si recomand o aeroterma de la primele modele de 1300 sau MADE IN FRANCE de la dezmembrari. |
--------------------
dacia
DACIA 2000 ,
2000
|
|
di3g0 |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 484 Joined: 1 February 06 ![]() |
Ssilent, ma referam exact la modelul tau,sistemul de redirectinare il gasesti in spatele torpedoului ,in partea superioara,este din plastic si are cam 1m lungime si 10-15cm latime..sigur dai de el..bafta
|
--------------------
dacia break
1310
1987
- b 11 wji totul incepe de la dacia
|
|
Adrian_Boy |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.849 Joined: 31 October 07 ![]() |
di3g0 - zici ca daca am bord pana in 96, ca sa umblu la aeroterma nu trebuie sa dau bordul jos?
Pentru ca si la mine scoate un sunet destul de urat si ma gandesc ca trebuie sa-l mai ung. |
--------------------
Opel
Astra Z16XE
2001
- B 16V 101 caluti de rasa!
|
|
Poseidon |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru Group: Members Posts: 112 Joined: 8 February 06 ![]() |
chiar si la bord CN nu munciti sa dati bordul jos,ptr a umbla la aeroterma ,aeroterma iese si fara sa dai bordul jos ,dai jos cutia de acte,si toate ornamentele care vin pe plansa ,sa poti ajunge la furtunase si parghi desfaci furtunele de la capsule,si cele 3 suruburicu o tubulara lunga cu maner,furtunele de la radiator ,si multa bafta multa bafta!a era sa uit tre sa defaceti si tija de fier de la partaea inferioara a aerotermei,iar aeroterma o trageti usor fara sa o agatati la capsule,catre cutia de acte si acolo aveti spatiu sa o scoateti afara!
This post has been edited by Poseidon: 3 Nov 2007, 21:32 |
--------------------
dacia
1310
- bv 02ghj inteligenta pe glob este constanta,insa numarul populatiei este in crestere
|
|
di3g0 |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 484 Joined: 1 February 06 ![]() |
un umblii la nimic, cu o tubulara de 10 dai aeroterma jos,mare grija ca atunci cand o pui la loc sa izolezi foarte bine imbinarea dintre carosierie si aeroterma....in caz contrar o sa iti bage aer rece,fapt datorat poastei izolatii
PS: pentru mai multa siguranta dai grila(linia unde sunt puse duzele de la stergatoare)jos si eventual mai izolezi cu mastic pe unde se poate This post has been edited by di3g0: 3 Nov 2007, 21:40 |
--------------------
dacia break
1310
1987
- b 11 wji totul incepe de la dacia
|
|
BennyORWO |
![]()
Post
#17
|
Membru autentic Group: Members Posts: 403 Joined: 10 June 11 From: Alexandria-TR ![]() |
Salut.
Am si eu o problema cu aeroterma.Alalteri mergea perfect,dar aseara cand i-am dat drumul nu mai functioneaza. Azi m-am uiatat pe la legaturi,le-am facut din nou,dar tot nu vrea sa mearga. Firele nu sunt arse,masa are,butonul nu e defect,totul e perfect. Si faza e ca,daca apas pe buton sa dau drumul la aeroterma,turatia motorului scade(ca si cum aeroterma ar functiona),dar aceasta nu merge. Ceva idei?e posibil sa fie din aeroterma?dar chiar asa sa se defecteze peste noapte? Multumesc. Precizez ca am aeroterma clasica de bord scoica. This post has been edited by BennyORWO: 24 Mar 2013, 13:40 |
--------------------
Daewoo
Nubira 3
2003
- TR-09-BEN Dacia 1410 Break CN2 1994 B-65-LYL
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.178 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
ia vezi ai si + si - pe motor?
daca are atunci poate fi periile sau motoru blocat , asta se rezolva numai prin demontare |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
BennyORWO |
![]()
Post
#19
|
Membru autentic Group: Members Posts: 403 Joined: 10 June 11 From: Alexandria-TR ![]() |
Pe undeva fura curent,cred ca e un scurt prin motoras undeva.Trebuie sa desfac neaparat aeroterma sa vad ce s-a intamplat.
|
--------------------
Daewoo
Nubira 3
2003
- TR-09-BEN Dacia 1410 Break CN2 1994 B-65-LYL
|
|
sebymesteru |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru rigid Group: Members Posts: 782 Joined: 31 May 09 From: Sfantu Gheorghe-Covasna ![]() |
Inainte sa o desfaci,da jos grila de sub stergatoare si invarte de turbina de motoras sa vezi daca e blocat motorul sau a prins ceva frunze&alte mizerii care pot bloca turbina. Daca se invarte greu,roteste-o de cateva ori pana isi da drumul cat de cat,eventual tragi usor de turbina in sus si o apesi usor in jos. Dupa aia ii dai drumul si vezi ce face. Dac spui ca a mers alaltaieri si acuma nu merge e putin probabil sa fie motorasul dus,doar nu se arde stand degeaba...
|
--------------------
Dacia/Mazda
1310/1410 M6
1988/1996/1999, 2007
- CV 15 REA Mecanica e la fel ca muzica. Muzicanti sunt multi,artisti...mai putini.
|
|
BennyORWO |
![]()
Post
#21
|
Membru autentic Group: Members Posts: 403 Joined: 10 June 11 From: Alexandria-TR ![]() |
Revin cu noutati:am dat aeroterma jos,si intr-adevar se invarte foarte foarte greu.Frunze si alte mizerii nu are deloc.
Acum am intrat in casa cu aeroterma sa o desfac,dar mai intai sa ma incalzesc putin ca afara e un frig de crapa pietrele. Dupa ce desfac motorasul,revin cu noutati. Bad news:motorul este prajit.Acum nu ramane decat sa gasesc altul sa il inlocuiesc. Aveti idee daca se mai gasesc in comert asa ceva?si se potrivest motorase de la aeroterma de bord CN la asta scoica? This post has been edited by BennyORWO: 25 Mar 2013, 12:22 |
--------------------
Daewoo
Nubira 3
2003
- TR-09-BEN Dacia 1410 Break CN2 1994 B-65-LYL
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#22
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.178 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
alea de la cn nu se potrivesc, trebuie sa iei de la modelul tau
|
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
BennyORWO |
![]()
Post
#23
|
Membru autentic Group: Members Posts: 403 Joined: 10 June 11 From: Alexandria-TR ![]() |
Am gasit aeroterma nou nouta din magazin.Vanzatoarea mi-a zis ca avea aeroterma de vreo 5-6 ani in magazin.Am probat-o,merge excelent.Azi o montez pe masina.
Am cautat la peste 10 magazine de piese,si toti mi-au zis ca nu se mai gasesc,dar uite ca am avut noroc. 70 de lei a costat. |
--------------------
Daewoo
Nubira 3
2003
- TR-09-BEN Dacia 1410 Break CN2 1994 B-65-LYL
|
|
ChrisSs |
![]()
Post
#24
|
![]() Membru Group: Members Posts: 123 Joined: 9 December 12 From: Arad ![]() |
Buna ziua!
Am si eu o problema legata de aeroterma, mai exact de parghia cu care selectezi unde sa iti sufle aerul (parbriz, picioare, etc). Pe orice pozitie o pun imi sufla numai pe la parbriz, m-am uitat pe sub bord sa nu fie ceva furtun iesit de la capsulele vacumatice si totul e ok. Am pornit motorul si am scos un furtunas de la o capsuna sa vad daca trage aer si nimic, am si mutat de parghie in toate pozitiile, inainte cand mutam de ea facea un fasait, acum nimic. Problema a aparut de cateva zile cand am facut schimbul de ulei, filtre si cateva furtune de apa care erau coapte (instalatia de racire e aerisita bine si daca ii dau sa-mi bage caldure, baga la greu cu toate ca nu prea cred sa aiba legatura cu problema mea). Orice idee si parere e bine venita! ![]() |
--------------------
Dacia
1310 Break
2004 CLi
|
|
nikuniku |
![]()
Post
#25
|
![]() Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe Group: Members Posts: 2.862 Joined: 14 January 11 From: bucuresti ![]() |
vezi ca pe furtunu care intra in servofrana au un teu,sa nu fie iesit furtunelu de vacuum de la distribuitoru de la capsulele vacuumatice
nu sa schimbat si mersu motorului la relantii,un pic mai mare? |
--------------------
opel zafira
f75
1.6-16valve
|
|
ChrisSs |
![]()
Post
#26
|
![]() Membru Group: Members Posts: 123 Joined: 9 December 12 From: Arad ![]() |
Ala era, o iesit de pe teu si s-o "ascuns" dupa servofrana. Mersi mult!
![]() |
--------------------
Dacia
1310 Break
2004 CLi
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 17th May 2025 - 07:53 |