DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> merge in socuri la turatii mari, indiferent de treapta de viteza

SebyAvrig
post 7 Nov 2007, 21:42
Post #1


Membru autentic


Group: Members
Posts: 351
Joined: 28 October 07




imi cer scuze daca mai sunt topicuri despre problema asta...
Mai baieti am si io o problema,sper sa nu fie ceva grav.cand merge masina indiferent de treapta de viteza,cand dau sa schimb(2500-3000rpm) masina incepe sa o ia razna si sa mearga in socuri ca si cum as lua si as apasa acceleratia cu forta asa intermitent.si asta necontand daca motorul este cald sau rece.in treapta 1 se simte cel mai tare,dar si in 2 destul de tare,mai putin in 3,si foarte putin in a 4,dar se simte.chiar acum de curand am schimbat platinile la un service auto si mecanicu de acolo mio reglat aprinderea si o umlat la relanti.masina merge foarte bine la turatii mici.cand bag piciorul in pedala,parca da sa tuseasca(asa imi da impresia).sa fie din avans numa?


--------------------
VW Golf 1993 GT 1.8
Prietenii imi bat in geam.Nu-i aud…am termopan
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vyper
post 7 Nov 2007, 23:01
Post #2


speed_man


Group: Members
Posts: 257
Joined: 14 October 05




in principiu da dai putin avansu mai mare sa vezi daca mai face
in alta ordine de idei vezi ca afara s-a racit si au inceput sa faca asa numitii ,,muci in carburator" si s-ar putea sa ai duza aia de acolo si jigloare infundate


--------------------
dacia 1310 TX 1986 berlina - DJ-05-SGR
nu da inapoi atunci cand ai dreptate...da nici n-o arde aiurea frate...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Minel
post 8 Nov 2007, 08:07
Post #3


Pauard bai Remat Nord


Group: Members
Posts: 4.043
Joined: 4 April 07
From: Cluj .......Resita ,C-S




De fapt, tu cand schimbi viteza accelerezi,normal :masina accelereaza constant sau cu intreruperi ?? daca intrerupe , verifica nivelul CNC si pompa de sprit, dar mai bine tu sti mai bine simptomele ,poate o sa te ajute acestea !!

This post has been edited by Minel: 8 Nov 2007, 08:55


--------------------
Dacia 1310-L /VW Passat 1995/1397cmc - CS-01-TMS
Mandru posesor de Dacia
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 8 Nov 2007, 08:31
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




Platina impuscata?


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tabek
post 8 Nov 2007, 09:54
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 305
Joined: 23 June 05
From: Cluj Napoca




Verifica si capsula vacuumatica, sa nu fie sparta membrana.


--------------------
Dacia/Peugeot 1310L/307 1996/2006 - MM05HVM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Muttley
post 8 Nov 2007, 10:42
Post #6


__________________


Group: Members
Posts: 13.019
Joined: 4 September 04
From: -




Descrierea ta corespunde perfect cu simptomele avute de masina unei cunostinte.
Motorul mergea perfect, dar cand acceleram, pe la 3500 rot/min smucea urat si violent. In toate treptele.

Masina aia avea insa o problema. Tragea aer fals la greu printre galerie si chiulasa. Ma gandesc ca dat fiind regimul ridicat de turatie si sarcina, amestecul se saracea intr-atat de tare incat nu se mai aprindea amestecul. Ar fi o ipoteza pe care as fi verificat-o daca functiona cablul de soc. Dar am ramas doar cu presupusu'.


--------------------
Dacia 1310 TLX 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SebyAvrig
post 8 Nov 2007, 15:49
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 351
Joined: 28 October 07




masina accelereaza bine si constant la turatii mici,dar cand dau sa schimb,adica la turatii mai mari incepe sa intrerupa,sa smuceasca urat,cum zice muttley.la trepte inferioare se simte mai violent.platina impuscata,nu-i.cred totusi ca e o problema in carburator,pe la jigloare.nu m-as baga eu ca nu prea am experienta,si mi sa nu fac ceva rau,sa o dereglez si mai tare.da o duc totusi la un nene care se pricepe la reglaje,ii zic ce are si va stii el ce sa faca,nu?mersi pt raspunsuri! :-)


--------------------
VW Golf 1993 GT 1.8
Prietenii imi bat in geam.Nu-i aud…am termopan
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
han_1.6 mpi
post 8 Nov 2007, 16:08
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.273
Joined: 8 May 06
From: bucuresti




scoate capacul de la carburator si pune mana acolo ( podul palmei ca sa obturezi admisia de aer ) si accelerezi la greu cu mana - mai ridici usor palma ca sa nu moara motorul. turezi in draci si tii mana acolo. vezi sa faci asta cu motorul cald.


--------------------
dacia,ford, logan,mondeo - B-00-000
protejati biciclistii in trafic!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sddragos
post 8 Nov 2007, 16:15
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 532
Joined: 18 October 05




Eu as merge pe capac delcou fisurat, dar.... daca zici ca l-ai verificat!!! blink.gif


--------------------
Dacia 1310 L 1997, berlina
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
han_1.6 mpi
post 8 Nov 2007, 16:20
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.273
Joined: 8 May 06
From: bucuresti




sau condensator de aprindre defect .


--------------------
dacia,ford, logan,mondeo - B-00-000
protejati biciclistii in trafic!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 8 Nov 2007, 21:49
Post #11


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




Daca era defect condensatorul fi tu sigur ca nu mai avea aprindere nici la relanti 168.gif Sigur buba ta e ca la turatie mare ramai fara benzina in CNC . Sau e posibil sa ai infundate gaurile de progresiune sunt in numar de trei acelea creaza acesta belea am intilnit la multi prieteni wink.gif Apropo han_1.6mpi nu mai invata oameni sa isi tureze degeaba masina si sa puna mina pe carburator crezi tu ca asa dispar belele ??? te inseli . SebyAvrig sigura buba la tine e carburatorul si acele gaurele de progresiune daca desfaci carburatorul si te uiti sub clapeta de aceleratie le vezi la numar sunt trei wink.gif bafta


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SebyAvrig
post 9 Nov 2007, 19:43
Post #12


Membru autentic


Group: Members
Posts: 351
Joined: 28 October 07




mersi pentru informatii djasu82!am vorbit cu un nene mecanic si maine la 2 ma duc la el sa vad daca gaseste buba,si vreau sa o faca daca stie sa meraga motoru mai rotund ca nu imi place cum sta la relanti(turatia variaza).am vorbit si cu un prieten care se pricepe,i-am spus despre ce e vorba si la fel ca tine mi-a zis despre acele gaurle de progresiune.


--------------------
VW Golf 1993 GT 1.8
Prietenii imi bat in geam.Nu-i aud…am termopan
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 10 Nov 2007, 01:02
Post #13


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.182
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




QUOTE(djasu82 @ 8 Nov 2007, 22:49)
Daca era defect condensatorul fi tu sigur ca nu mai avea aprindere nici la relanti  168.gif Sigur buba ta e ca la turatie mare ramai fara benzina in CNC . Sau e posibil sa ai infundate gaurile de progresiune sunt in numar de trei acelea creaza acesta belea am intilnit la multi prieteni wink.gif Apropo han_1.6mpi nu mai invata oameni sa isi tureze degeaba masina si sa puna mina pe carburator crezi tu ca asa dispar belele ??? te inseli . SebyAvrig sigura buba la tine e carburatorul si acele gaurele de progresiune daca desfaci carburatorul si te uiti sub clapeta de aceleratie le vezi la numar sunt trei wink.gif bafta
*


daca condesatorul are valoare mica (eu am avut la unu 2nF ) merge foarte bine porneste usor dar nu are forta motorul cind bagi in viteza si dai drumul la ambreiaj moare motorul chiar si daca accelarezi la 3000 de ture

fenomenul descris mai sus apare si de la o distanta prea mare intre contactele platinei


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 2024 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 10 Nov 2007, 10:43
Post #14


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




Daca ai lera reglezi usor platina cu varful camei pe pintenul platini daca nu o bucatica din cartonul de la pachetul de tigari tongue.gif . De aceea nu are forta cum spui tu fiindca scanteea e extrem de mica biggrin.gif


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SebyAvrig
post 10 Nov 2007, 18:48
Post #15


Membru autentic


Group: Members
Posts: 351
Joined: 28 October 07




am fost la nenea mecanicu` de-o reglato de merge lux motoru cu relanti de 950 (inainte abea statea la 1200),si fara sa se mai auda in spate la esapament rateuri in toba.:)alta-i buba,ca la fel face de merge in socuri,dar mai rar si nu de fiecare data cand schimb viteza.face asa numa cand vrea ea.cineva mia zis ca nu cumva sa intrerupa aiurea scanteia,sa fie buba din bobina,ca se cam incalzeste cam tare si nu stiu daca ii normal asta.


--------------------
VW Golf 1993 GT 1.8
Prietenii imi bat in geam.Nu-i aud…am termopan
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 10 Nov 2007, 22:44
Post #16


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




Ai aparat de masura ??? masoara bobina sa iti indice pe aparat 2,5 ohmi -4 ohmi e limita da mai mult e arsa daca nu cum au spulti si alti amici de pe forum scoate fisea centrala , ia o bucata de sarma de cupru si faci un mic eclator adica bagi sarma in capul bobinei de inductie si capatul celalt al apropi de bobina la 1cmpana la 2cm . Desfaci capacul de delco pui contact la motor si desparti platinile din delco , daca iti da scantee alba albastruie e buna bobina daca nu se chinuie sa dea o scantee e slaba bobina de aceea se si incinge . Pot fi si fisele dar in primul rand bobina wink.gif


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
FLP
post 11 Nov 2007, 08:28
Post #17


Sef de trib


Group: Members
Posts: 1.120
Joined: 8 April 04
From: Bucuresti-Titan




Salut,

Problema mea sta in felul urmator : daca o calc tare imi da in nas si accelereaza in hopuri. Poate cineva sa explice fenomenul?


--------------------
. . .
Ex Dacia Berlina 1998 Carburatie
Half Man, Half Pig, Half Bear
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dacia_gpg
post 11 Nov 2007, 08:53
Post #18


Membru autentic


Group: Members
Posts: 473
Joined: 2 November 07
From: POCREACA




verifica jiglere cu bila din carburator,posibil numai etanseaza sau un alt set de Brasov.


--------------------
dacia DACIA 2000 , 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 11 Nov 2007, 10:05
Post #19


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




Eu unul in locul tau as desface singur carburatorul de pe msina si l-as face bucati . Calm si cu mare interes il desfaci complet , il speli verifici jiglerele de aer de benzina de amestec aer benzina , ciocul de papagal fiindca acesta daca nu pulverizeaza bine benzina la accelerari bruste da in nas . In locul tau as cauta pe forum poze cu acel carburator carfil32 si as vedea ce si cum lucreaza
http://img210.imageshack.us/my.php?image=pag7273cj8.jpg
http://img210.imageshack.us/my.php?image=pag7071yu6.jpg
http://img210.imageshack.us/my.php?image=pag6869do3.jpg

This post has been edited by djasu82: 11 Nov 2007, 10:37


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 21st July 2025 - 18:54
Forum Renault