DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> probleme mecanici, stricaciuni

kalyyyyyy
post 14 Nov 2007, 12:15
Post #1


Membru autentic


Group: Members
Posts: 739
Joined: 1 November 06
From: Bucuresti




Am avut o bataie la motor si am fost la un service.Am dat de niste mecanici...Dupa ce mi-au spart cilindrul lovindu-l cu ciocanul ca sa iasa si alteleam luat masina de la ei ca sa nu ii mai vad,chipurile reparata.Acum imi afuma bujiile in 5 minute.Presupunind ca aprinderea si carburatia este ok,chiuloasaa fost reparata ,slava domnului in alta parte(schimbat ghiduri,supape),care poate sa fie cauza afumarii bujiilor?Mentionez ca in etapele asanblarii motorului a fost montata conducta de apa de la carburator in iesirea de vacuum si a ijnytrat apa in cilindrii,dupa ce au ars elecromotorul,au tractat masina pana a iesit fum din ambreaj ,dupa aia au inlocuit uleiul si pus conductele corestunzator(poate are o relevanta intamplarea asta)(chiuloasa a fost reparata dupa intaplare)


--------------------
Clio 3 2007, dci 70cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 14 Nov 2007, 12:52
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




Apa in cilindrii impreuna cu tractarea poate avea efect de spargere piston, strimbare biele...
Reglajul culbutorilor cine l-a facut? Poate ai joc mic sau inexistent la ei.
Apoi, spui ca in 5 minute afuma, n-as crede chiar asa. Daca mergi cu masina pe drumuri scurte si motorul nu apuca sa se incalzeasca, e normala innegrirea. Daca asta se intimpla dupa un drum lung, de macar 100 km, atunci e problema de aprindere, carburatie (amestec bogat), supape.

Ca idee, cum ai nimerit pe mina alora?


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kalyyyyyy
post 14 Nov 2007, 20:04
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 739
Joined: 1 November 06
From: Bucuresti




5 minute pe ceas,de piston si biela sper ca nu e vorba(desi,cum se manifesta fenomenul?).nu conteaza daca e drum lung sau scurt,am incercat sa merg pana in Baneasa,de la jumatea drumului intreruperile sunt asa de mari ca zici ca se rupe motorul in 2.Cu buji curatate/noi merge normal,cam tremura la relanti,dar nu ceva de speriat.Merci liviu pentru raspuns.


--------------------
Clio 3 2007, dci 70cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 15 Nov 2007, 07:23
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




Citeste pe aici reglajul aprinderii si verificarea ei, reglajul carburatiei. As banui o aprindere prost reglata sau, daca n-ai stat linga ei, ceva inlocuit "la repezeala". Sint multe potential posibile, de la pompa de alimentare, platina proasta, supape neetanse, prost reglate, cum am mai spus. Ia-o incet, metodic, cu rabdare.


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 7th June 2025 - 19:26
Forum Renault