dacia mea nu mai porneste, i-am curatat carburatorul si nu mai porneste
![]() ![]() ![]() |
dacia mea nu mai porneste, i-am curatat carburatorul si nu mai porneste
zeul_ares |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 8 Joined: 13 October 07 ![]() |
|
||
--------------------
dacia
1310
1995/berlina
|
|||
Merced |
![]()
Post
#2
|
![]() No fear. No limit. No equal. Group: Members Posts: 8.281 Joined: 24 June 07 ![]() |
Pe unde mai exact curgea benzina si i-ai pus mastic?
![]() |
--------------------
Ford
Ka
2012 1.2 benzina 69 cai Titanium it's a kind of peace.
|
|
vi_escu |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru somnambul Group: Members Posts: 1.996 Joined: 13 November 04 From: republica procurorilor ![]() |
Nu se pune nici un fel de mastic la carburator. Mai mult ca sigur iti va infunda canalizatiile si atunci sa vezi bucurie.
|
--------------------
Logan
ABS plus 1,6MPi
. 2007 Decat mult si fara rost mai bine putin si prost!
|
|
Merced |
![]()
Post
#4
|
![]() No fear. No limit. No equal. Group: Members Posts: 8.281 Joined: 24 June 07 ![]() |
Pai se pare ca a pus deja.
![]() |
--------------------
Ford
Ka
2012 1.2 benzina 69 cai Titanium it's a kind of peace.
|
|
sorin1983 |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.636 Joined: 3 July 06 From: Bucuresti-Rahova ![]() |
posibil sa fi pus intre capac si corp ca de asa se face la romani
![]() |
--------------------
Renault
Megane1-
-Sisteme electronice de securitate "Pe zi ce trece, prostii fac progrese, devin si mai prosti!" C. Vadim Tudor
|
|
PaulT |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.294 Joined: 23 June 06 From: Bucuresti ![]() |
Mastic la carburator??
![]() |
--------------------
Dacia/Mitsubishi
Logan 1.6 mpi/Berlina 1300/Lancer Clasic
2006 Laureate/1973/2008
- B-00-xxx
|
|
brigada_diverse |
![]()
Post
#7
|
![]() Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D Group: Members Posts: 2.505 Joined: 12 July 07 From: Constanta ![]() |
acum cred ca a inteles sa nu mai faca....
curata iar carburatorul si pune-i garnituri bune.... |
--------------------
Dacia
ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan
TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST! |
|
mirceas |
![]()
Post
#8
|
Membru autentic Group: Members Posts: 479 Joined: 4 July 06 ![]() |
daca problema de etansare e intre capac si corp, se niveleaza pe o piatra de polizor fina si se verifica planeitatea. se folosesc numai garnituri.
|
--------------------
Astra 1.6
/ Ex-Dacia 1310 '84
/ Dacia 1310 TLX '89
|
|
tgg2k |
![]()
Post
#9
|
fara carnet de membru Group: Members Posts: 677 Joined: 24 July 06 From: Metropola Cluj-Napoca City ![]() |
QUOTE(Merced @ 17 Nov 2007, 08:05) mai oameni buni masticul e una, siliconul de etansare e alta. si nici unul nu rezista la contact permanent cu benzina (deci e complet inuntil pt etansarea carburatorului). zeul_ares da cateva detalii apropo de chestia asta cu "nu mai porneste": motorul se invarte cand dai la cheie? ati umblat numai la carburator sau si la aprindere?! furtumele le-ati pus la loc?! coliere, filtre, etc ati pus?! daca te chinui sa o tii la 2000-2500 RPM, merge motorul?! |
--------------------
Dacia
1300/SupeRNova
1979 berlina/2003 Confort
- CJ-06-TXR/CJ-XX-XXX ... la tăți ni greu...
|
|
zeul_ares |
![]()
Post
#10
|
Membru incepator Group: Members Posts: 8 Joined: 13 October 07 ![]() |
QUOTE(tgg2k @ 19 Nov 2007, 11:29) mai oameni buni masticul e una, siliconul de etansare e alta. si nici unul nu rezista la contact permanent cu benzina (deci e complet inuntil pt etansarea carburatorului). zeul_ares da cateva detalii apropo de chestia asta cu "nu mai porneste": motorul se invarte cand dai la cheie? ati umblat numai la carburator sau si la aprindere?! furtumele le-ati pus la loc?! coliere, filtre, etc ati pus?! daca te chinui sa o tii la 2000-2500 RPM, merge motorul?! deci ,pur si simplu nu mai porneste,as dori sa stiu si eu mai multe detalii in legatura de cum se face pentru a etansa acolo,ce fel de garnituri se folosesc? as vrea eu sa o tin la 2500 de rpm,doar ca nu pot sa o pornesc deloc. A avut cateva tentative sa porneasca dar cum lasam cheia ,cum murea. Nush ce sa fac.....mi s-a luat de masina asta,de abia am luat-o si numai belele.Ce sa fac ,sunt incepator si incerc si eu sa fac tot ce pot,cu masticul mi-au zis persoane care aveau cunostinte mai multe decat mine in acest domeniu,si cine sunt eu sa ii combat. Sper sa reusesc sa o fac odata,am nevoie de tot ajutorul. Multumesc pentru interes. Numai bine. |
--------------------
dacia
1310
1995/berlina
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#11
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
Aoleuuuuuuuuuu cine a mai auzit sa puna pe garnitura asa ceva ????
![]() ![]() ![]() |
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
$$ilvviu |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.882 Joined: 6 January 07 From: Roman/NT ![]() |
Eu zic sa lasi prietenii pt baut bere si masina du-o la un mecanic sa se uite putin la alimentare si aprindere.
Daca nu va pricepeti nu mai chinuiti biata masinuta, ca acusi te aud ca ti s-a descarcat bateria, electromotorul nu mai invarte, etc. |
--------------------
Renault
Laguna
Initiale 2002
- NT-97-SLR Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX |
|
zeul_ares |
![]()
Post
#13
|
Membru incepator Group: Members Posts: 8 Joined: 13 October 07 ![]() |
ideea e ca nu prea am bani sa o duc la service ,ca ma duc si imi iau aia cat nu face......
daca e stiti prin drumul taberei(sau prin apropiere,din moment ce nu pot sa o pornesc va dati seama ca trebuie sa fie aproape) un mecanic bun si mai ieftin ? This post has been edited by zeul_ares: 20 Nov 2007, 10:41 |
--------------------
dacia
1310
1995/berlina
|
|
gino73 |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru Group: Members Posts: 129 Joined: 18 September 07 From: Galati ![]() |
Se etanseaza cu silicon !!!
Se pune silicon intre garniturile de sub carburator !!!!Pentru o etansare perfecta (sa nu traga aer fals) asa cum se pune si silicon pe garnitura dintre chiuloasa si galarie!!! |
--------------------
Dacia
1410
1989
- GL 29 ADI [SIZE=7][FONT=Courier][COLOR=red][FONT=Geneva]Tinta: 0 accidente
|
|
zeul_ares |
![]()
Post
#15
|
Membru incepator Group: Members Posts: 8 Joined: 13 October 07 ![]() |
Adica ce am facut eu,defapt prietenul meu,a pus mastic siliconic,nu ?
Astept inca ajutor in gasirea unui mecanic bun pentru mine?sugestii? |
--------------------
dacia
1310
1995/berlina
|
|
vi_escu |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru somnambul Group: Members Posts: 1.996 Joined: 13 November 04 From: republica procurorilor ![]() |
QUOTE(gino73 @ 20 Nov 2007, 12:28) Se etanseaza cu silicon !!! Se pune silicon intre garniturile de sub carburator !!!!Pentru o etansare perfecta (sa nu traga aer fals) asa cum se pune si silicon pe garnitura dintre chiuloasa si galarie!!! Termina cu siliconul asta, ai o fixatie! Sau posteaza la bula daciotului! |
--------------------
Logan
ABS plus 1,6MPi
. 2007 Decat mult si fara rost mai bine putin si prost!
|
|
Adrian_Boy |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.849 Joined: 31 October 07 ![]() |
Si eu am de gand sa-mi spal carburatorul si sper sa nu patesc la fel (din cauza asta mai citesc pe aici).
Sfatul meu, bine ca te bagi sa stii ce conduci, iar ca sa mergi cu masina la service, poti sa o faci doar daca ai bani de dat sau mai bine invata cum se face ca poate sa-ti fie de ajutor prin vacanta cand mai mergi cu masina, ca acolo nu o sa fie nici un mecanic la fiecare poteca, decat unul care-si mai da cu pararea. Ai suflat cu aer cumprimat prin el sa nu aibe canalele infundate (asta poti sa o faci la o vulcanizare cu 2 lei), asta dupa ce-l mai speli odata de masticul ala sau cu ce ai dat tu pe acolo. Garniturile nu sunt scumpe, si eu am luat unele si sunt facute bine (adica au o insertie de metal in acel material special) sunt pe la 2 lei una daca nu ma insel. Cu atatea incercari sa pornesti o sa omori si bateria, asa ca ai grija ! Sa ne anunti ce mai faci pe acolo ![]() |
--------------------
Opel
Astra Z16XE
2001
- B 16V 101 caluti de rasa!
|
|
dragoselu |
![]()
Post
#18
|
![]() SB-12-UST Group: Members Posts: 680 Joined: 5 November 06 From: Sibiu ![]() |
Si eu am probleme cu carburatorul: cand merge pe benzina, nu vrea sa stea la ralanti! Pe GPL merge impecabil. L-am dat la curatat dar fara efecte!
D. |
--------------------
Volkswagen
Passat TDI
1996
- GL-11-UST [SIZE=14]Nicio masa fara usturoi![/SIZE]
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#19
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
Oare ti l-a curatat sau doar ti la spalat pe exterior cum se intampla de multe ori . La un amic de-al meu daca nu ia bagat si furtunul cu aer comprimat prin toate gaurile , degaba il spalase tot prost functiona din cauza calminei depuse pe traseul de relanti si la gaurile de progresiune. Asadar spalati carburatorul si suflatil cu aer comprimat sub presiune .
|
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
$$ilvviu |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.882 Joined: 6 January 07 From: Roman/NT ![]() |
Ai duza in furtunul ce vine de sub carburator si intra in T-ul carburatorului?
Daca da verifica sa nu fie infundat jiclerul de relanti. |
--------------------
Renault
Laguna
Initiale 2002
- NT-97-SLR Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX |
|
Lord Hades |
![]()
Post
#21
|
![]() Memento Mori Group: Members Posts: 1.640 Joined: 28 July 07 From: Brasov ![]() |
Solutie optima: ia un carburator nou
![]() Nu baga silicoane sau alte balarii, foloseste doar garnituri (asta au fost la origine). Vezi daca ti-a montat toate bucatile inapoi in carburator. Poate a pus ceva aiurea si nu iti mai intra benzina in admisie. Poate in urma curatari au rezultat gunoaie care au infundat canalele si jiglerele. Eventual mai desfaceti odata si vedeti daca e totul la locul lui. Noroc ![]() 20 Nov 2007, 22:37: QUOTE($$ilvviu @ 20 Nov 2007, 19:00) La pornire nu influenteaza cu nimic, daca tii pedala de acceleratie putin apasata ![]() Sa nu uit! Nu cumva ati "innecat" motorul si de asta nu iti mai porneste? Prea multa benzina nearsa in cilindri se condenseaza, umezeste bujia si PA PA scanteie. This post has been edited by Lord Hades: 20 Nov 2007, 21:37 |
--------------------
OOOO
A3
2010 / Vorsprung Durch Technik
- BV03:-) "Death smiles at us all. All a man can do is smile back."
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#22
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
Daca avea aprindere CDi si cu condensare pornea la sfert de cheie scantee extrem de mare in jur la 50kv o ia chiar inecata bine. Scoasa fisea centrala si dat la demaror cu socul tras 2 minute si remontata fisea centrala dat la cheie si proneste. Cine a auzit de silicon turnat pe garniturile de la carburator ?? Din cate stiu se schimba garnitura cea mare cu alta noua care se inmoaie in benzina si se monteaza pe carburator . Pompa de sprit daca e proasta la fel se schimba cu una noua. Imposibil sa nu iti porneasca motorul doar daca ai distributia aiurea reglata sigur nu iti va pleca in veci
![]() |
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
zeul_ares |
![]()
Post
#23
|
Membru incepator Group: Members Posts: 8 Joined: 13 October 07 ![]() |
QUOTE(djasu82 @ 20 Nov 2007, 17:58) Oare ti l-a curatat sau doar ti la spalat pe exterior cum se intampla de multe ori . La un amic de-al meu daca nu ia bagat si furtunul cu aer comprimat prin toate gaurile , degaba il spalase tot prost functiona din cauza calminei depuse pe traseul de relanti si la gaurile de progresiune. Asadar spalati carburatorul si suflatil cu aer comprimat sub presiune . l-am curatat cum trebuie,desfacut cu torul,bagat in solutie daia speciala ,decarburol sau cum ii spune si la sfarsit am luat o pompa de bicicleta si mi-am marit bicepsi de tot dat la ea. QUOTE(Lord Hades @ 20 Nov 2007, 21:35) Solutie optima: ia un carburator nou ![]() Nu baga silicoane sau alte balarii, foloseste doar garnituri (asta au fost la origine). Vezi daca ti-a montat toate bucatile inapoi in carburator. Poate a pus ceva aiurea si nu iti mai intra benzina in admisie. Poate in urma curatari au rezultat gunoaie care au infundat canalele si jiglerele. Eventual mai desfaceti odata si vedeti daca e totul la locul lui. Noroc ![]() <span class='edit'>20 Nov 2007, 22:37:</span> La pornire nu influenteaza cu nimic, daca tii pedala de acceleratie putin apasata ![]() Sa nu uit! Nu cumva ati "innecat" motorul si de asta nu iti mai porneste? Prea multa benzina nearsa in cilindri se condenseaza, umezeste bujia si PA PA scanteie. cam cat e un carburator? nu cred ca e de la carburator,mi se pare ca e in regula carburatorul luand in seamma ca mergea bine pana sa ii pun mastic,imi este totusi frica sa nu fii intrat mastic in galeriile alea .astept si alte sugesti. |
--------------------
dacia
1310
1995/berlina
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#24
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopi...tare+carburator
Ia si executa metoda "dodobird", e sfinta. Ca sa cureti cu decanol/decarbusolv/decarburol/etc trebuie sa stii exact ce faci, sa te misti rapid, sa ai "doua miini drepte". Sau sa-l arunci din deca[...] in motorina, dupa care sa executi desfundarea orificiilor. |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
vyrrutzu |
![]()
Post
#25
|
![]() Membru Group: Members Posts: 106 Joined: 21 March 07 From: Timisoara ![]() |
salutare! am si eu o problema asemanatoare sa-i zic asa!
motoru invarte, capacu de delcou e uscat si curat, benzina am destula in rezervor, trage benzina la carburator, dar nici neam nu vrea sa porneasca... invarte aiurea cu trepidatii mari si tremura toata masina si am observat ca sub carburator este urma de benzina, de unde am dedus ca scuipa benzina din carburator. n-am desfacut nici macar capacu de la carburator, pentru ca is nou in ale condusului si cu atat mai mult in motoare... si numai stiu ce sa-i fac... apropo: acu 3-4 zile am pornit-o, a mers aprox. 3-4 minute dupa care a inceput sa moara, tremura toata, turatia scadea, dupa care a murit total. am considerat ca poate benzina numai are. am bagat detuuuuula, cat sa numai ceara, si a pornit si mi-am facut treaba cu ea. acum cand s-o pornesc, a pornit 5-6 sec. dupa care ca acu 3-4 zile, moare incet cu trepidatii si tremur si numai porneste neam.... ce sa fac? idei? va rooooooooooooog ajutor!!! |
--------------------
Dacia
1310 TLX
'89
- B 70 GHK
|
|
Adrian_Boy |
![]()
Post
#26
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.849 Joined: 31 October 07 ![]() |
Din cate stiu se schimba garnitura cea mare cu alta noua care se inmoaie in benzina si se monteaza pe carburator [/QUOTE]
Care din garnituri sunt mai multe mari la un carburator. Adica: una (de fapt 3) jos de tot la carburator, sau ce-a care vine deasupra parti din aluminiu ??? This post has been edited by Adrian_Boy: 24 Nov 2007, 00:37 |
--------------------
Opel
Astra Z16XE
2001
- B 16V 101 caluti de rasa!
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 20th July 2025 - 13:28 |