DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Rabla mea porneste foarte greu, azi nu a mai vrut de loc

Stalin
post 9 Dec 2007, 19:57
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 29
Joined: 26 September 06




Pornitul dimineata, sau la rece in general, a devenit un cosmar pt rabla mea de 1310 din 95 pe carburatie. Simptomele sunt urmatoarele: dupa toate cele necesare pornirii mai usoare (cateva apasari pe clapeta pompei de benzina, doua trei jeturi de benzina in carburator) trag socul atat cat e necesar si contact, motorul porneste dar se simte ca merge foarte chinuit si dupa cateva secunde incep rateurile care in scurt timp ineaca motoru, scot bujiile si observ ca sunt negre. Am reglat tot ce se poate regla distanta platina, avans, amestec, culbutori. Toate sunt in regula, ce am observat si mi s-a parut ciudat este ca suflul de la esapament este foarte slab in comparatie cu alte dacii, am zis ca e de la scanteie si am imprumutat o bobina de inductie care spre surpriza mea nu avea scris pe ea + si - am pus si eu firele la nimereala si a pornit nu la fel de greu dar tot chinuit. Intrebarea mea este se poate cumva sa fie vreo problema electrica adica sa nu primeasca bobina destul curent ? masina are un sistem tampit antifurt care nu stiu cum naiba nu-ti mai da scanteie cand apesi pe un buton. Ma gandesc ca idiotul care l-a pus nu s-a priceput si a dat peste cap instalatia electrica de aprindere. Ce as putea face ? va multumesc anticipat.


--------------------
Dacia 1410 1995
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
brigada_diverse
post 9 Dec 2007, 20:34
Post #2


Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D


Group: Members
Posts: 2.505
Joined: 12 July 07
From: Constanta




ce alarma ai? de obicei alarma aia intrerupe printr-un releu +ul de pe bobina...asa ca..ia + de pe baterie pana pe bobina,sa te asiguri ca nu ti-l intrerupe nimeni.....sa nu uiti firu acolo ca arzi bobina

9 Dec 2007, 20:38:
ca sa nu uit:
inainte de a o porni dimineata incearca asa:
dai 2 pedale(fara sa umbli la pompa de benzina) , tragi socu
pui contact, dai la demaror(concomitent cu apasarea pedalei de acceleratie).....teoretic...la a mea nu a refuzat niciodata sa porneasca.....

This post has been edited by cristitranca: 9 Dec 2007, 20:38


--------------------
Dacia ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI
Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dacia_gpg
post 9 Dec 2007, 20:38
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 473
Joined: 2 November 07
From: POCREACA




Ia verifica evacuarea sa nu fie obturata,reglat tacheti ca la carte


--------------------
dacia DACIA 2000 , 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Stalin
post 9 Dec 2007, 22:14
Post #4


Membru incepator


Group: Members
Posts: 29
Joined: 26 September 06




cristitranca alarma nu am deci taiem de pe lista cauza aceasta, chestia e ca de multe ori o pornesc cum zici tu, porneste (mers rotund) dar de cateva saptamani, cu bobina veche, dupa cateva secunde de la pornirea motorului incepea sa dea rateuri ca si cand ar fi mers in 3 cilindri (ceea ce cred ca si facea) doar turatia mai ridicata, ca e socu tras, o impiedica sa nu se inece de tot,daca scoteam bujiile erau toate negre pline de calamina, fisele sunt noi capacul delcoului la fel tachetii zic eu ca sunt reglati destul de bine. Vreau sa mai fac niste experimente cu bobina noua dar tre sa fac rost de un redresor ca am omorat bateria de atatea incercari la automat. Cred ca o sa-i dau bordul jos sa vad cu ochisorii mei ce se intampla pe acolo.


--------------------
Dacia 1410 1995
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
unikat45
post 9 Dec 2007, 23:03
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 375
Joined: 4 May 06




ai mai avea de verificat:
starea si distanta contactelor platinate (0,4 mm dar mai bine un pic mai mare decit prea mic... sa zicem ca ar fi ok chiar si 0,5..la mine mergea)
avansul sa nu fie prea mic..
culbutorii cred ca sunt ok....cel mult prea stansi si la rece sa-si diminueze si mai mult distantele (0,2 evacuare, 0,15 admisie...merge cu 0,2 la ambele)


--------------------
Dacia 1310 Dacia 1310 1999 - IS 01882
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
apollo
post 10 Dec 2007, 08:26
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.881
Joined: 20 August 05
From: Focsani




schimba condensatorul.uita-te la capacul delcou sa nu fie crapat undeva.


--------------------
Ex - Dacia Nova GT 1.6 L 1997 - VN - ?? - ???
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
torquemada
post 10 Dec 2007, 22:18
Post #7


torquemada


Group: Members
Posts: 1.902
Joined: 17 January 05
From: Bucuresti




Ia vezi aici
1

10 Dec 2007, 22:19:
partea a 2a

10 Dec 2007, 22:20:
partea a 3a

This post has been edited by torquemada: 10 Dec 2007, 22:20

Attached thumbnail(s)
Motor___diag.jpg ( Size: 483.96k ) Number of downloads: 94
Motor___control1.jpg ( Size: 825.79k ) Number of downloads: 98
Motor___control2.jpg ( Size: 794.75k ) Number of downloads: 73


--------------------
DACIA Logan II 2012 / 0.9 TCe Laureate - B-xxx-xxx
Există două feluri de oameni:
1 - Cei care pot extrapola din date incomplete
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Stalin
post 11 Dec 2007, 14:48
Post #8


Membru incepator


Group: Members
Posts: 29
Joined: 26 September 06




O sa le verific pe toate daca pot si o sa revin cu ce am descoperit in neregula


--------------------
Dacia 1410 1995
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ANTIdacie
post 11 Dec 2007, 15:30
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 407
Joined: 13 December 05




apropo are cineva un manual de reparatii dacia 1310 in format pdf?


--------------------
Harb de dacie 1310 - DMITHEONE
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Stalin
post 12 Dec 2007, 17:00
Post #10


Membru incepator


Group: Members
Posts: 29
Joined: 26 September 06




Mai mult de curiozitate dar si din necesitate (cativa martori arsi) azi am dat bordul jos, ce am gasit acolo dezastru: dracu stie cine si-a bagat nasu si ce stricaciuni a facut dar sunt o multime de conexiuni care se vede clar ca n-au ce cauta, fire legate aiurea, izolate prost, nu se mai stie care fir de unde pleaca si unde trebuia sa ajunga. Am si eu nevoie de o schema electrica mai pe intelesu amatorilor, are cineva asa ceva ? masina e din 95. Va multumesc anticipat


--------------------
Dacia 1410 1995
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 7th June 2025 - 14:09
Forum Renault