DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> au venit de peste mari si tari

Gheorghedracu
post 3 Jan 2008, 13:16
Post #1


Membru autentic


Group: Members
Posts: 965
Joined: 5 May 06




Mai exact din Florida.

Amortizoare Koni, ajustabile, originale, pentru R12/15/17.

Dac vreti sa cautati, vedeti numarul in poza a doua: 82J1805.

koni.jpg ( Size: 193.82k ) Number of downloads: 656
82J1805.jpg ( Size: 107.71k ) Number of downloads: 444


Exista si varianta deCarbon, numarul original:

V01 1431 23

Astea sunt echipament original pentru R12/15/17.

poate ca ar trebui strinse undeva toate datele astea despre piese ce se potrivesc direct fara modificari la masinile noastre. Am pus undeva numarul de la filtrul K&N, probabil ca s-a pierdut deja. Am pus si numerele de la bucsele de poliuretan facute de Fulcrum. Cred ca ar fi de mare folos pentru cei care sunt seriosi cu imbunatatirile sa avem o mica baza de date doar cu numerele si ce e piesa, fara biriiala. Probabil cel mai bine intr-un lipicios, ca sa nu se mai piarda.

Am uitat sa spun. Koni-urile au costat 66USD si transportul 95. Total 161USD ceea ce a fost mai putin decit m-au costat Koni-urile la Blue Charon luate de aici din Oz, fara transport, nimic. Mie mi se pare convenabil mai ales dupa ce le-am pus pe masina, le-am reglat la maxim de "tare" si am luat virajele in care inainte mi se balanganea masina ca barca pe valuri.

This post has been edited by Gheorghedracu: 3 Jan 2008, 13:26


--------------------
Renault 17 Gordini - RHJ 087
Legea limiteaza viteza, nu acceleratia.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Muttley
post 3 Jan 2008, 17:41
Post #2


__________________


Group: Members
Posts: 13.019
Joined: 4 September 04
From: -




N-ar fi foaaarte scumpe. Dar vad ca-s numai de fata. De spate sunt? Iar talerul pe care se aseaza arcul imi pare a fi mai mic decat cel original. Mi se pare mie, sau trebuie si arcuri de diametru mai mic? unsure.gif


--------------------
Dacia 1310 TLX 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bodel
post 3 Jan 2008, 18:15
Post #3


rege`n tara orbilor


Group: Members
Posts: 217
Joined: 2 April 04
From: Bucuresti




QUOTE(Muttley @ 3 Jan 2008, 19:41)
N-ar fi foaaarte scumpe. Dar vad ca-s numai de fata. De spate sunt? Iar talerul pe care se aseaza arcul imi pare a fi mai mic decat cel original. Mi se pare mie, sau trebuie si arcuri de diametru mai mic?  unsure.gif
*




Muttley prietene, vezi ca pe talerul de pe amortizor se mai aseaza un taler mai mare in care vine arcul.

Gheorghe, intradevar un set de amortizoare + un set de bucsi poliuretanice fac minuni ptr. o Dacie dopata.


--------------------
dacia 1410 Sport 1989 - B 25 RLR
Low Rider Sport
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ydaniel
post 3 Jan 2008, 21:19
Post #4


Adrenaline junkie!


Group: Members
Posts: 10.608
Joined: 11 August 04
From: black sea




nu sunt scumpe deloc;)tara faza Danutze:)


--------------------
Oriunde, oricand... ARO!
Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Gheorghedracu
post 4 Jan 2008, 03:41
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 965
Joined: 5 May 06




Da, ala e doar gulerul care sta pe amortizor, mai e unul mai mare pe care sta arcul.

Am uitat sa spun ca am vazut niste baeti pe aicea (pe forum) au descoperit numarul de catalog pentru discurile ventilate de R12G de la Brembo, inca o piesa demna de introdus la lipicios daca se face vreodata.

Intre timp am aflat pe forumul australian ca exista un kit de reglare a unghiului de cadere de la un tip de Ford care merge direct la R12. Acest kit se bazeaza pe un surub excentric folosit la articulatia la sasiu a bratului superior al suspensiei pe fata. Daca exista interesati, pot sa aflu numere/preturi, etc.

Asteptam moderatorii sa isi spuna cuvintul, si sper ca vor iesi la iveala cit mai multe date de genul asta.

This post has been edited by Gheorghedracu: 4 Jan 2008, 03:42


--------------------
Renault 17 Gordini - RHJ 087
Legea limiteaza viteza, nu acceleratia.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ydaniel
post 4 Jan 2008, 12:24
Post #6


Adrenaline junkie!


Group: Members
Posts: 10.608
Joined: 11 August 04
From: black sea




smile.gif merita banii orice piese de calitate.eu am saboti ferodo premier-care costa mai putin decat fermit-u si nici nu se compara:)


--------------------
Oriunde, oricand... ARO!
Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
fiderzen
post 4 Jan 2008, 12:33
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.063
Joined: 5 March 04
From: bucuresti-militari




costa mai putin ca ai luat de la cunoscut...wink.gif)...ca altfel.. smile.gif


--------------------
BMW e36 320i sedan
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Gheorghedracu
post 4 Jan 2008, 14:10
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 965
Joined: 5 May 06




Amortizoarele au venit de pe ebay US, nu cunosc pe nimeni in bussiness nici aici nici acolo.

Pune un numar pentru placutele Ferodo premier. Am impresia ca alea sunt cu insertii metalice care inseamna ca sunt mai bune, dar papa discul, asa ca trebuie atentie la ce efecte au. Pentru discuri obisnuite solide care banuiesc ca sunt mai usor de gasit probabil ca sunt mai bune, dar daca iei ceva mai scump cum sunt cele ventilate de la Brembo, poate ca nu-ti convine sa le uzezi mai rapid daca nu participi la competitii sa zicem unde ai nevoie de frine mai bune.


--------------------
Renault 17 Gordini - RHJ 087
Legea limiteaza viteza, nu acceleratia.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ydaniel
post 4 Jan 2008, 20:25
Post #9


Adrenaline junkie!


Group: Members
Posts: 10.608
Joined: 11 August 04
From: black sea




QUOTE(Gheorghedracu @ 4 Jan 2008, 14:10)
Amortizoarele au venit de pe ebay US, nu cunosc pe nimeni in bussiness nici aici nici acolo.

Pune un numar pentru placutele Ferodo premier. Am impresia ca alea sunt cu insertii metalice care inseamna ca sunt mai bune, dar papa discul, asa ca trebuie atentie la ce efecte au. Pentru discuri obisnuite solide care banuiesc ca sunt mai usor de gasit probabil ca sunt mai bune, dar daca iei ceva mai scump cum sunt cele ventilate de la Brembo, poate ca nu-ti convine sa le uzezi mai rapid daca nu participi la competitii sa zicem unde ai nevoie de frine mai bune.
*


sabotii au:) da zice Fiderzen:ba astea au span in ele! icon_mrgreen.gif da si ce franeaza rolleyes.gif


--------------------
Oriunde, oricand... ARO!
Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
fiderzen
post 4 Jan 2008, 21:16
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.063
Joined: 5 March 04
From: bucuresti-militari




da cine ti le-a montat? huh? biggrin.gif


--------------------
BMW e36 320i sedan
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sobolan
post 4 Jan 2008, 21:53
Post #11


membru paros...


Group: Members
Posts: 8.242
Joined: 10 March 06
From: GL




QUOTE(Gheorghedracu @ 4 Jan 2008, 03:41)
Intre timp am aflat pe forumul australian ca exista un kit de reglare a unghiului de cadere de la un tip de Ford care merge direct la R12. Acest kit se bazeaza pe un surub excentric folosit la articulatia la sasiu a bratului superior al suspensiei pe fata. Daca exista interesati, pot sa aflu numere/preturi, etc.

*



interesant.....cauta un cod,te rog....

offtopic: numai baieti simpatici pe aci biggrin.gif .....eiii noi "astia micii"mai comentam si noi...deh,asta e...canii latra,caravana trece.... radmasa.gif

This post has been edited by sobolan: 4 Jan 2008, 23:22


--------------------
Logan-1.5dci-2017-- Golf mk5 - syncro - 2007-- Golf mk3-2.0 GTI-1993
colectionar de fiare vechi...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Gheorghedracu
post 5 Jan 2008, 13:53
Post #12


Membru autentic


Group: Members
Posts: 965
Joined: 5 May 06




Am gasit un kit dar nu ce speram eu.

http://www.fulcrumsuspensions.com.au/fulcrumCat/

Asta presupune modificarea prinderii bratului la sasiu si ajusteaza caderea prin adaugarea de placute cum vedeti in imagine sub suportul bucsei.

mai cautam.

PS vad ca nu merge linkul cum am crezut eu. trebuie sa selectati in stinga la "Make" Ford, la "Model" Falcon&Fairlane, la "series" EA,EB, etc ce mai scrie acolo, dupa care obtineti o lista din care selectati Camber caster adjusting kit, si va apare in dreapta imaginea.

This post has been edited by Gheorghedracu: 5 Jan 2008, 13:58


--------------------
Renault 17 Gordini - RHJ 087
Legea limiteaza viteza, nu acceleratia.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
emircea
post 6 Jan 2008, 17:13
Post #13


membru cu Te-FiSI


Group: Members
Posts: 756
Joined: 14 June 04
From: Timisoara




Draga GheorgheDraku,

Frumoasa initiativa cu amortizoarele... dar are mici scapari: repetabilitatea.

Am incercat sa-mi comand si eu un set de amortizoare dupa codurile puse de tine. Ce crezi? Nu sunt de gasit!!! Am scris la Koni, dar putin probabil sa-mi dea vreun raspuns.

Tu le-ai luat de pe e-bay; de la firma sau persoana particulara? Daca e firma, nu dai si datele de contact?

Multumesc anticipat.


--------------------
Dacia 1300, 1981; Opel Manta B, 1977;Octy 1.8T, 2009; 1981 / 1977 / 2009 - MH / TM / B
Daca nu poti sa-i lamuresti, zapaceste-i! (Murphy)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
emircea
post 7 Jan 2008, 19:29
Post #14


membru cu Te-FiSI


Group: Members
Posts: 756
Joined: 14 June 04
From: Timisoara




Mai jos gasim raspunsul, destul de rapid de altfel, de la Koni:

--------------------------------------------------------------
Emilian,

I would try www.classicgarage.com as the part number is otherwise
discontinued. Thanks.

Gordon
-----Original Message-----
From: emircea@zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
Sent: Sunday, January 06, 2008 2:27 AM
To: racing@koni-na.com
Subject: Koni Web Site Contact

name : Emilian Mircea
address : Europe/Romania/Timisoara
phone : zzzzzzzzzzzzzzz
fax :
Comments : I am loking for a pair of shock absorbers. A friend bought
for Renault 12 a pair,marked 82J1805. I am not able to find these
easier. Can you help me with a price, please?
SUBMIT : Submit Query
CFID : 26523937
CFTOKEN : 4297d5b5c42665d0-4DF7459D-B5F0-3DC0-A10682224C8704D9
--------------------------------------------------------------

Concluzia: cine le gaseste, are bafta, nu se mai fabrica. Doritorilor le doresc spor la cautat!!!

In schimb, uite ceva reproductibil pentru cine are chef sa-si comande bujii NGK (inclusiv Iridium), la preturi decente:

http://www.ngk.com/results_app.asp?AAIA=1264586

This post has been edited by emircea: 7 Jan 2008, 19:32


--------------------
Dacia 1300, 1981; Opel Manta B, 1977;Octy 1.8T, 2009; 1981 / 1977 / 2009 - MH / TM / B
Daca nu poti sa-i lamuresti, zapaceste-i! (Murphy)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
jackie13
post 8 Jan 2008, 10:59
Post #15


Membru incepator


Group: Members
Posts: 20
Joined: 7 February 07




subiectul este "amortizoare ajustabile"....subiect care vad ca nu s-a explicat ....ce intelegi la ele prin "ajustabile" , din poza nu reiese ca ar fi vorba despre asa ceva.............explica si tu cum ajusteaza astea garda la sol sau ....... intarirea suspensiei
merci

This post has been edited by jackie13: 8 Jan 2008, 11:00


--------------------
dacia 1310 1997
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
emircea
post 8 Jan 2008, 19:07
Post #16


membru cu Te-FiSI


Group: Members
Posts: 756
Joined: 14 June 04
From: Timisoara




Sorry, subiectul este <<au venit de peste mari si tari>> icon_mrgreen.gif .

Intrebarile raman insa valabile...


--------------------
Dacia 1300, 1981; Opel Manta B, 1977;Octy 1.8T, 2009; 1981 / 1977 / 2009 - MH / TM / B
Daca nu poti sa-i lamuresti, zapaceste-i! (Murphy)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cosmin_bojin
post 9 Jan 2008, 07:55
Post #17


the


Group: Members
Posts: 340
Joined: 24 February 06
From: Bucuresti




QUOTE(jackie13 @ 8 Jan 2008, 10:59)
subiectul este "amortizoare ajustabile"....subiect care vad ca nu s-a explicat ....ce intelegi la ele prin "ajustabile" , din poza nu reiese ca ar fi vorba despre asa ceva.............explica si tu cum ajusteaza astea garda la sol sau ....... intarirea suspensiei
merci
*


Se intaresc prin insurubare,au mai multe pozitii 4 din cate stiu eu.


--------------------
Dacia 1300 1979-Berlina - B-29-XLJ
RACING WILL NEVER DIE!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Gheorghedracu
post 9 Jan 2008, 09:05
Post #18


Membru autentic


Group: Members
Posts: 965
Joined: 5 May 06




Ajustarea consta in deschiderea si inchiderea unor supape in corpul amortizorului care modifica viteza de reactie si forta necesara deflexiei suspensiei la denivelari. Ajustarea se face prin insurubare (daca va uitati in poza a doua, abia abia se distinge o sageata linga care scrie "Heavy turn" deasupra rindului unde scrie "made in Holland") cu tija amortizorului impinsa in jos pina la capat. Diferenta e intre setarile "moale" si "tare" e foarte usor de simtit chiar si la mina. Nu se schimba garda la sol. Toate amortizoarele Koni sunt ajustabile in felul asta.

Le-am gasit la un baiat in Florida, US, care lichideaza un magazin. Iata magazinul lui pe ebay:

http://stores.ebay.com/MATTHEWSPARTS

Mai are mi-a spus mie si alte amortizoare (de alta firma) pentru R12/15/17, tot setul, uitati-va in magazinul lui.

Chiar daca nu se mai fac amortizoarele astea, nu inseamna ca nu mai se pot gasi. Faptul ca eu le-am gasit in America mi s-a parut insa cel mai neobisnuit de aia nu m-am gindit sa pun adresa vinzatorului de la bun inceput, ca acolo nu prea au avut succes masinile astea si sunt necunoscute. In Europa sunt sigur ca se gasesc mai usor, dar europenii nu prea se arunca pe ebay ca americanii. De aceea am pus numerele, ca o sa gasiti sigur magazine care mai au stock de pe vremea lui Pazvante si daca sunt amabili pot sa arunce un ochi prin cutiile de piese (cind am gasit Koni-urile pentru BMW-ul meu aveam doar numerele si intrebam intr-o doara la toate magazinele pina unii mi-au raspuns, da dom'nele avem! A durat ceva totusi, da nu costa nimica sa intrebi). Numerele sunt mai importante decit orice, caci ele identifica precis piesa. Daca fac rost si de numerele de la amortizoarele de pe spate le postez, bineinteles.

Classic Garage sunt buni, am impresia ca sunt in UK. Acuma mai e un detaliu. Amortizoarele Koni sunt reparabile, asa ca si daca gasiti unele uzate la S/H le puteti cumpara si le trimiteti la Koni unde sunt refacute total ca nou-noute. Sigur, trebuie sa va asteptati la preturi contemporane ca manopera e taxata la pretul de acuma nu la pretul de-acu cinci mii de ani inaintea erei noastre.

This post has been edited by Gheorghedracu: 9 Jan 2008, 09:40


--------------------
Renault 17 Gordini - RHJ 087
Legea limiteaza viteza, nu acceleratia.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Gheorghedracu
post 13 May 2008, 09:14
Post #19


Membru autentic


Group: Members
Posts: 965
Joined: 5 May 06




Am primit azi si amortizoarele de spate, tot Koni, de data asta din Franta. Asa ca vedeti, chiar daca pare imposibil, nu e chiar asa.

Koni_spate1.JPG ( Size: 22.7k ) Number of downloads: 372
Koni_spate_part_no.JPG ( Size: 15.17k ) Number of downloads: 305


Pentru cei care voiau sa cumpere setul de bucse de poliuretan, am descoperit o modalitate de a transfera banii. Dati-mi pm si vorbim.


--------------------
Renault 17 Gordini - RHJ 087
Legea limiteaza viteza, nu acceleratia.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
KTC
post 22 May 2008, 12:01
Post #20


Membru autentic


Group: Members
Posts: 341
Joined: 3 May 06
From: BUC -IF




Eu propun sa se faca un sticky la "Inbunatatiri pt batrana dacie" unde sa se gaseasca codurile si locurile de unde pot fi cumparate aceste piese din exterior ... mai pretioase pt unii. Discuri ventilate, amortizoare si suspensie sport, seturi de motor, etc.

De ex sunt multi care vor suspensie sport pe dacie si in RO nu mai face nimeni asa ceva, doar nea gica si nea mihai prin spatele blocului mai umple cu un ulei mai gros un amortizor, mai taie o tija, mai da un filet. In rest sunt greu de gasit.


--------------------
Dacia 1310 `85 (54cp) - IF 75 KTC
BMW 325i `93 (192cp) - B 95 KTC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 14th May 2025 - 07:05
Forum Renault