detonatii si mers prost al motorului
![]() ![]() ![]() |
detonatii si mers prost al motorului
xyz |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 35 Joined: 3 January 08 ![]() |
|
||
--------------------
dacia/opel vectra
1310 L/B,1.8 16V
1997 berlina/1996 berlina
- ph-04-ZVR/ph-42-MMM
|
|||
Adrian_Boy |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.849 Joined: 31 October 07 ![]() |
Cauzele pot fi multe, dar daca mai citesti pe aici, ai toate sansele sa-i dai de cap, sau cel putin sa mai elimini din ele.
Mareste putin turatia de la carburator, vezi cum stai cu antigelul (dopuri pe instalatie), incearca o aprindere electronica, etc. Si sa ai avansul bine reglat. |
--------------------
Opel
Astra Z16XE
2001
- B 16V 101 caluti de rasa!
|
|
razvanarghius |
![]()
Post
#3
|
![]() satanic dacia Group: Members Posts: 150 Joined: 25 August 07 ![]() |
nu tie crepat capacul de la delco?
|
--------------------
dacie
dacia 1310
1987 tx
|
|
xyz |
![]()
Post
#4
|
Membru incepator Group: Members Posts: 35 Joined: 3 January 08 ![]() |
m'am uitat bine la el si e in perfecta stare(un mecanic mi'a zis acu vreo luna knd l'a vazut k e bun d pus in raft la vanzare la c bn arata)..
|
--------------------
dacia/opel vectra
1310 L/B,1.8 16V
1997 berlina/1996 berlina
- ph-04-ZVR/ph-42-MMM
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#5
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
Sunt multi mecanici pe acest forum s-a mai discutat despre rateuri multi o sa-ti spuna sa cauti pe forum c-am asa e normal . Problema la tine e simpla practic eu ieri am avut o problema similara la un amic si i-am reglat aprinderea si carburatia. In primul rand ar trebui sa ai bujiile caramizi si toate sa aiba eletrozi pusi la 0.7mm daca nu ai reglezi pe toti la fel iar daca bujiile sunt afumate le incalzesti si le cureti cu o perie de sarma ( personal nu ati recomand fiindca se depune calmina pe bujii si se duc mai repede). Dupa aceea reglezi avansul si carburatia la cald adica motorul sa stea la relanti cam 10-20 de minute pina cand motorul atinge temperatura de 80 de grade . Actionezi asupra aceleratiei in scurt turand motorul cam pina la 2500 de ture , daca are timpi moriti (adica nu se accelereaza cand ai actionat ci dupa 2-4 secunde) ai probleme la avans. Turezi motorul la 3200 de ture menti constant turaia si cu mina misti de declo spre dreapta pina cand apar rateurile daca au aparut dai de delco usor spre stanga pana cand motorul la acea turatie toarce nu tremura si nu ai rateuri. Turezi iar in scurt sa vezi daca mai ai timpi morti ... daca ai vei avea iar rateuri. Revi cu un reglaj asupra amestecului strangi surubul orizontal de la carburator (surubul de amestec aer benzina) pana cand motorul tremura da sa se opreasca si dupa aceea desfaci usor acel surub pina vei simti ca se tureaza si se invarte frumos la relantii observi si pe turometru daca turatia e la 800-900 de ture la cald. Tragi iar de accdeleratie in scurt ca sa te convingi daca mai ai rateuri in carburator si in toba. E posibil ca si ciocul de papagal din carburator sa-ti faca probleme sau membrana de la pompa de spirt.
pag7273cj8.jpg |
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
xyz |
![]()
Post
#6
|
Membru incepator Group: Members Posts: 35 Joined: 3 January 08 ![]() |
maine dimineata ma apuc de treaba...problema e ca nu cred ca pot sa o tin la 2500 d ture ca da niste rateuri p carburator de zici k ia foc si toba mai mai sa se sparga...o sa desfac carburatoru sa il spal bucata cu bucata si o sa rog p un vecin sa imi imprumute fisele bujiile sa vedem ce nu merge...o sa va anunt ce am rezolvat..merci frumos!
|
--------------------
dacia/opel vectra
1310 L/B,1.8 16V
1997 berlina/1996 berlina
- ph-04-ZVR/ph-42-MMM
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#7
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
Dar reduci avansul adica dai de delco stranga la relanti turezi dupa aceea si vezi cum se prezinta si toate astea dupa ce s-a incalzit motorul eu ce am vorbit??????
|
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
cosmin_bojin |
![]()
Post
#8
|
![]() the Group: Members Posts: 340 Joined: 24 February 06 From: Bucuresti ![]() |
Vezi si avansul vacuumatic.
|
--------------------
Dacia
1300
1979-Berlina
- B-29-XLJ RACING WILL NEVER DIE!!!
|
|
dacia_gpg |
![]()
Post
#9
|
Membru autentic Group: Members Posts: 473 Joined: 2 November 07 From: POCREACA ![]() |
Rateuri in evacuare sau in admisie ....sigur probleme de aprindere.
Delco-ul il pui pe 0 cu o lampa de control,de aici pleci cu un reglaj fin 0+/-1grad. Bujiile nu se curata niciodata cu peria de sarma. |
--------------------
dacia
DACIA 2000 ,
2000
|
|
xyz |
![]()
Post
#10
|
Membru incepator Group: Members Posts: 35 Joined: 3 January 08 ![]() |
am desfacut carburatoru si in timp c il spalam am gasit jigleru ala cu bila infundat...nu am apucat sa pun carburatoru p masina sa vad dak asta era buba..voi c parere aveti??sa fie d la saracia asta d jigler??merci frumos!
|
--------------------
dacia/opel vectra
1310 L/B,1.8 16V
1997 berlina/1996 berlina
- ph-04-ZVR/ph-42-MMM
|
|
ydaniel |
![]()
Post
#11
|
![]() Adrenaline junkie! Group: Members Posts: 10.608 Joined: 11 August 04 From: black sea ![]() |
sunt multe cauze si pe mine ma tot chinuia cu pb din astea.pana la urma nici eu nu stiu ce avea:)
|
--------------------
Oriunde,
oricand...
ARO! Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita! |
|
Minel |
![]()
Post
#12
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
Culbutorii cum sunt ????
|
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
xyz |
![]()
Post
#13
|
Membru incepator Group: Members Posts: 35 Joined: 3 January 08 ![]() |
sunt reglati..cred k au maxim 3 luni d ultima reglare..
|
--------------------
dacia/opel vectra
1310 L/B,1.8 16V
1997 berlina/1996 berlina
- ph-04-ZVR/ph-42-MMM
|
|
argon |
![]()
Post
#14
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
QUOTE(xyz @ 9 Jan 2008, 18:16) am desfacut carburatoru si in timp c il spalam am gasit jigleru ala cu bila infundat...nu am apucat sa pun carburatoru p masina sa vad dak asta era buba..voi c parere aveti??sa fie d la saracia asta d jigler??merci frumos! Daca este infundat nu-si mai poate trage benzina pompa de sprit, motorul merge bine la turatie constanta, dar nasol la acceleratii. |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
msanyix |
![]()
Post
#15
|
Membru Group: Members Posts: 170 Joined: 9 November 07 From: Livezeni, Mures ![]() |
Va spun ca dupa reglat culbutori am scapat si eu de detonatii si credetima intre timp au fost reglati de 2 ori culbutorii de asa zisi "mesteri" dupa urina
Lera-i SFANTA adevarat ca tacane putin dar merge perfect |
--------------------
VW Passat
B5.5 Variant
1.9 TDI
- MS 08 PNK
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 14th June 2025 - 22:36 |