DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> detonatii si mers prost al motorului

xyz
post 3 Jan 2008, 16:15
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 35
Joined: 3 January 08




salut!..am o dacie din '97 si d knd a dat'o pe minus cu temperatura nu mai merge masina d nici un fel..abia o pornesc,cand accelerez da niste rateuri p carburator si pe toba mai sa se sparga si merge in 3 pistoane..m'am uitat la platina(e bosch),am schimbat condensatorul cu unu vechi,capacu de delcou e bosch,bijiile sunt renault,am desfacut carburatoru am curatat jigleru ala din exteriorul carburatorului,p la nasos da bn benzina..tot degeaba.
am citit forumu sa vad dak sa ma discutat da nu m'am lamurit..

va astept cu sugestii..merci!

This post has been edited by xyz: 3 Jan 2008, 16:17


--------------------
dacia/opel vectra 1310 L/B,1.8 16V 1997 berlina/1996 berlina - ph-04-ZVR/ph-42-MMM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Adrian_Boy
post 3 Jan 2008, 16:44
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.849
Joined: 31 October 07




Cauzele pot fi multe, dar daca mai citesti pe aici, ai toate sansele sa-i dai de cap, sau cel putin sa mai elimini din ele.

Mareste putin turatia de la carburator, vezi cum stai cu antigelul (dopuri pe instalatie), incearca o aprindere electronica, etc.

Si sa ai avansul bine reglat.


--------------------
Opel Astra Z16XE 2001 - B
16V 101 caluti de rasa!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
razvanarghius
post 3 Jan 2008, 21:48
Post #3


satanic dacia


Group: Members
Posts: 150
Joined: 25 August 07




nu tie crepat capacul de la delco?


--------------------
dacie dacia 1310 1987 tx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
xyz
post 4 Jan 2008, 10:54
Post #4


Membru incepator


Group: Members
Posts: 35
Joined: 3 January 08




m'am uitat bine la el si e in perfecta stare(un mecanic mi'a zis acu vreo luna knd l'a vazut k e bun d pus in raft la vanzare la c bn arata)..


--------------------
dacia/opel vectra 1310 L/B,1.8 16V 1997 berlina/1996 berlina - ph-04-ZVR/ph-42-MMM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 4 Jan 2008, 15:00
Post #5


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




Sunt multi mecanici pe acest forum s-a mai discutat despre rateuri multi o sa-ti spuna sa cauti pe forum c-am asa e normal . Problema la tine e simpla practic eu ieri am avut o problema similara la un amic si i-am reglat aprinderea si carburatia. In primul rand ar trebui sa ai bujiile caramizi si toate sa aiba eletrozi pusi la 0.7mm daca nu ai reglezi pe toti la fel iar daca bujiile sunt afumate le incalzesti si le cureti cu o perie de sarma ( personal nu ati recomand fiindca se depune calmina pe bujii si se duc mai repede). Dupa aceea reglezi avansul si carburatia la cald adica motorul sa stea la relanti cam 10-20 de minute pina cand motorul atinge temperatura de 80 de grade . Actionezi asupra aceleratiei in scurt turand motorul cam pina la 2500 de ture , daca are timpi moriti (adica nu se accelereaza cand ai actionat ci dupa 2-4 secunde) ai probleme la avans. Turezi motorul la 3200 de ture menti constant turaia si cu mina misti de declo spre dreapta pina cand apar rateurile daca au aparut dai de delco usor spre stanga pana cand motorul la acea turatie toarce nu tremura si nu ai rateuri. Turezi iar in scurt sa vezi daca mai ai timpi morti ... daca ai vei avea iar rateuri. Revi cu un reglaj asupra amestecului strangi surubul orizontal de la carburator (surubul de amestec aer benzina) pana cand motorul tremura da sa se opreasca si dupa aceea desfaci usor acel surub pina vei simti ca se tureaza si se invarte frumos la relantii observi si pe turometru daca turatia e la 800-900 de ture la cald. Tragi iar de accdeleratie in scurt ca sa te convingi daca mai ai rateuri in carburator si in toba. E posibil ca si ciocul de papagal din carburator sa-ti faca probleme sau membrana de la pompa de spirt.
pag7273cj8.jpg



--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
xyz
post 4 Jan 2008, 17:40
Post #6


Membru incepator


Group: Members
Posts: 35
Joined: 3 January 08




maine dimineata ma apuc de treaba...problema e ca nu cred ca pot sa o tin la 2500 d ture ca da niste rateuri p carburator de zici k ia foc si toba mai mai sa se sparga...o sa desfac carburatoru sa il spal bucata cu bucata si o sa rog p un vecin sa imi imprumute fisele bujiile sa vedem ce nu merge...o sa va anunt ce am rezolvat..merci frumos!


--------------------
dacia/opel vectra 1310 L/B,1.8 16V 1997 berlina/1996 berlina - ph-04-ZVR/ph-42-MMM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 4 Jan 2008, 19:53
Post #7


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




Dar reduci avansul adica dai de delco stranga la relanti turezi dupa aceea si vezi cum se prezinta si toate astea dupa ce s-a incalzit motorul eu ce am vorbit??????


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cosmin_bojin
post 4 Jan 2008, 20:20
Post #8


the


Group: Members
Posts: 340
Joined: 24 February 06
From: Bucuresti




Vezi si avansul vacuumatic.


--------------------
Dacia 1300 1979-Berlina - B-29-XLJ
RACING WILL NEVER DIE!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dacia_gpg
post 4 Jan 2008, 23:49
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 473
Joined: 2 November 07
From: POCREACA




Rateuri in evacuare sau in admisie ....sigur probleme de aprindere.
Delco-ul il pui pe 0 cu o lampa de control,de aici pleci cu un reglaj fin 0+/-1grad.

Bujiile nu se curata niciodata cu peria de sarma.


--------------------
dacia DACIA 2000 , 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
xyz
post 9 Jan 2008, 18:16
Post #10


Membru incepator


Group: Members
Posts: 35
Joined: 3 January 08




am desfacut carburatoru si in timp c il spalam am gasit jigleru ala cu bila infundat...nu am apucat sa pun carburatoru p masina sa vad dak asta era buba..voi c parere aveti??sa fie d la saracia asta d jigler??merci frumos!


--------------------
dacia/opel vectra 1310 L/B,1.8 16V 1997 berlina/1996 berlina - ph-04-ZVR/ph-42-MMM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ydaniel
post 9 Jan 2008, 21:12
Post #11


Adrenaline junkie!


Group: Members
Posts: 10.608
Joined: 11 August 04
From: black sea




sunt multe cauze si pe mine ma tot chinuia cu pb din astea.pana la urma nici eu nu stiu ce avea:)


--------------------
Oriunde, oricand... ARO!
Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Minel
post 9 Jan 2008, 22:43
Post #12


Pauard bai Remat Nord


Group: Members
Posts: 4.043
Joined: 4 April 07
From: Cluj .......Resita ,C-S




Culbutorii cum sunt ????


--------------------
Dacia 1310-L /VW Passat 1995/1397cmc - CS-01-TMS
Mandru posesor de Dacia
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
xyz
post 10 Jan 2008, 15:06
Post #13


Membru incepator


Group: Members
Posts: 35
Joined: 3 January 08




sunt reglati..cred k au maxim 3 luni d ultima reglare..


--------------------
dacia/opel vectra 1310 L/B,1.8 16V 1997 berlina/1996 berlina - ph-04-ZVR/ph-42-MMM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 10 Jan 2008, 15:09
Post #14


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




QUOTE(xyz @ 9 Jan 2008, 18:16)
am desfacut carburatoru si in timp c il spalam am gasit jigleru ala cu bila infundat...nu am apucat sa pun carburatoru p masina sa vad dak asta era buba..voi c parere aveti??sa fie d la saracia asta d jigler??merci frumos!
*




Daca este infundat nu-si mai poate trage benzina pompa de sprit, motorul merge bine la turatie constanta, dar nasol la acceleratii.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
msanyix
post 10 Jan 2008, 18:34
Post #15


Membru


Group: Members
Posts: 170
Joined: 9 November 07
From: Livezeni, Mures




Va spun ca dupa reglat culbutori am scapat si eu de detonatii si credetima intre timp au fost reglati de 2 ori culbutorii de asa zisi "mesteri" dupa urina
Lera-i SFANTA adevarat ca tacane putin dar merge perfect


--------------------
VW Passat B5.5 Variant 1.9 TDI - MS 08 PNK
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 14th June 2025 - 22:36
Forum Renault