DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Probleme la pornire si in mers

mastertech
post 7 Jan 2008, 13:05
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 25
Joined: 15 January 05




Desi sun foarte multe scrise pe aceste teme, mai deschid un topic cu problema mea:

1.Dimineata masina porneste foarte greu:
-am aprindere de aia rosie de TG Mures(cred,are cam 3 ani): -ce distanta la bujii?
-ce distanta la platina?
-se poate regla avansu in cazul asata cu voltmetrul?(metoda atat de expusa aici)
2. Bujiile au o culoare normala, dar sunt foarte umede...ce recomandati? - sunt Valeo (franceze), dar si cu Sinteroamele face la fel.
3. Dupa ce motorul se incalzeste incepe sa imi dea in nas la anumite viteze: de exemplu la drum lung la 50-60 da in nas si trebuie sa dau a 3-a si turez si apoi iara a 4-a. Daca tin la 80-90-100 in sarcina nu am probleme, problemele apar cand las de acceleratie pentru a reduce viteza->da in nas. Ce recomandati?
4. Ultimele dati a pornit tare greu si motorul facea urat si statea doar cu pedala de acceleratie jos si asa a trebuit sa merg din ambreaj si acceleratia jos, altfel murea, ca si cum se nu ar putea respira sau ceva il gatuia. Dupa vreo 4-5 km a inceput sa mai revina, iar cand s-a incalzit au aparut problemele cu datul in nas(tremurat, zgaltait).

Ce credeti ca ar trebui verificat, reglat, schimbat?

Va multumesc mult pentru raspunsuri.


--------------------
Dacia Solenza 1,4 MPI 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Minel
post 7 Jan 2008, 13:19
Post #2


Pauard bai Remat Nord


Group: Members
Posts: 4.043
Joined: 4 April 07
From: Cluj .......Resita ,C-S




In primul si in primul rand desfa carburatorul si curata-l in Decarbusolv ,verifica starea membranei de sprit,starea jicloarelor,daca sunt decalibrate schimba-le cu unele identice,starea plutitorului ,a cuiului poantou, planeitatea corpurilor carburatorului , sa nu iti traga aer fals si apoi poti trece la aprindere ,incerca sa vezi cum se manifesta fara aprindere ,pe clasic ,daca functioneaza mai bine ,ai gasit buba la aprindere
Ca o paranteza iti recomand cu caldura aprinderea cu senzor de la Gotronic ,iti scriu din proprie experienta ca o sa ramai surprins placut
Bafta ,sigur ai nevoie


--------------------
Dacia 1310-L /VW Passat 1995/1397cmc - CS-01-TMS
Mandru posesor de Dacia
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 7 Jan 2008, 15:12
Post #3


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




Bujiile le reglezi pe toate cu lera la 0.7mm , platina la 0.4mm , avansul nu se regleaza cu volmetru biggrin.gif cine te-a mintit ? Carburatorul se spala si se regleaza din nou . Din surubul oblic de pe carburator reglezi clapeta de acceleratie in asa fel in cat sa stea perpendicular pe primul orificiu de progresiune (sunt 3 la numar). Se incalzeste dupa aceea bine motorul si la relantii se regleaza din surubul de amestec cel orizontal de la carburator strangandul prima data pina cand motorul incepe sa trepideze si dupa aceea desfacandu-l usor pana cand turatia are un punct maxim 800-850 de ture. Se trece la avans se tureaza motorul 3200-3500 de ture se mentine constant si reglezelaza in asa fel in cat de la 850 pina la 3500-4000 de ture sa nu apara rateuri tongue.gif. Daca vei mai intampina probleme ne poti scrie .... Bafta.


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mastertech
post 7 Jan 2008, 15:12
Post #4


Membru incepator


Group: Members
Posts: 25
Joined: 15 January 05




Am aprindere de la Gotronic, din aia rosie.


--------------------
Dacia Solenza 1,4 MPI 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 7 Jan 2008, 15:30
Post #5


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




Ce conteaza daca ai .... e mai buna asta noua fiindca inlocuieste si platina cu un senzor care citeste foarte bine cama si la turati inalte.


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mastertech
post 7 Jan 2008, 15:33
Post #6


Membru incepator


Group: Members
Posts: 25
Joined: 15 January 05




care asta noua?
are si ea un model, un cod, ceva?
se gaseste in toate magazinele de auto?
un pret?

mersi.


--------------------
Dacia Solenza 1,4 MPI 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mad toz
post 7 Jan 2008, 15:53
Post #7


fan dacia-reno


Group: Members
Posts: 1.334
Joined: 26 January 07
From: Bucuresti




Se gaseste la membrul gotronic de pe forum.Ai schimbat platina?Iti recomand sa schimbi platina .Asa facea si la mine cand se ducea platina.
Eu acum am aprindere cu senzor si nu mai am probleme.

Aprinderea cu senzor se numeste AT 011.

This post has been edited by mad toz: 7 Jan 2008, 15:54


--------------------
Dacia 1310 1998-Berlina Motor 1,6 8v ,72 HP , 125 Nm
2004 Renault 1.9 8v , 120 HP , 300 Nm
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 7 Jan 2008, 16:35
Post #8


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




Daca platina calca prost din n si n motive ai decalari de faza implicit scanteea nu e data unde trebuie rezulta bujiile cum le vezi si tu. Daca aveai CDi nu mai conta senzorul . Nu gasesti la magazin ci la gotronic alias gelu , el distribuie asa ceva . Dai un PM si ati v-a raspunde.


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
razvan_3asy
post 7 Jan 2008, 17:57
Post #9


membru cu permis :D


Group: Members
Posts: 569
Joined: 3 August 06




Hmm djasu82, inainte aveam si eu senzoru gotronic in locu la platina, pornea la cheie fara probleme, am avut probleme cu masina si mecanicu mi-a recomandat o platina clasica si a ramas decat aprinderea cu led, masina porneste la prima cheie si acum pe frigu asta...daca cu platina porneste la cheie, sunt curios ce ar putea face senzorul in plus :-??. Ca idee...nu am nimic cu gotronic personal.


--------------------
Dacia Logan 2008 Laureate 1.4 benzina :X
B-50-HCR
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mad toz
post 7 Jan 2008, 21:49
Post #10


fan dacia-reno


Group: Members
Posts: 1.334
Joined: 26 January 07
From: Bucuresti




treaba e cu citirea axului la delcou.Nu se mai face citirea prin acel pinten de la platina ,ci printr-un senzor .Deci nu se vor mai rata asa multe scantei.
Daca gresesc va rog corectati-ma.


--------------------
Dacia 1310 1998-Berlina Motor 1,6 8v ,72 HP , 125 Nm
2004 Renault 1.9 8v , 120 HP , 300 Nm
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 7 Jan 2008, 22:00
Post #11


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




razvan_3asy voi va uitati in gura mecanicilor biggrin.gif cred ca senzorul il mai ai ???? sau l-a sparlit mecanicul ori cum il poate arde ca nu-i duce capu sa faca o schema de adaptare. Ce face senzorul face cam multe , in primul rand are grije sa nu mai bata in axul delcoului la turatie mica , elimina defazarea scanteii si o fazeaza e foarte important wink.gif dupa aceea senzorul da impuls curat nu cum da platina aiurea de la ruperea contactului . Pintenul de la platina se duce se toceste apar n probleme chiar si cu aprinderea at011. E prost mecanicul fiindca daca ati regla avansul dupa aparate si nu cu becul ai fi fost surprins. Senzorul la turatia mare citeste cama si da perfect scantee pe cand platina mai poate rata scanteea , cand o da o da dar gazele sunt evacuate apar explozi in detenta biggrin.gif. I-am reglat acu o saptamana avansul la colegul meu de servici care are senzorul si aprinderea trage motorul de nu zici ca-i adevarat.


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mastertech
post 8 Jan 2008, 20:26
Post #12


Membru incepator


Group: Members
Posts: 25
Joined: 15 January 05




Am masurat azi cu multimetrul fisele (sunt de alea negre de urziceni, antiparazitare), si am cam urmatoarele valori (desi variaza destul de mult pe multimetru):
Fisa 1 = 15.5 KO
Fisa 2 = 78 KO
Fisa 3 = 140 KO
Fisa 4 = 90 KO.
Numerotarea fiselor e doar pt a le diferentia.

Care ar trebui sa fie valorile corecte?
De care fise recomandati?

Multumesc


--------------------
Dacia Solenza 1,4 MPI 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 8 Jan 2008, 22:44
Post #13


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.182
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




fisa nr 1 este cea mai aproape de adevar celelalte sint nasoale ar trebui sa aibe pina in 10k

This post has been edited by bygy007: 8 Jan 2008, 22:46


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 2024 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 8 Jan 2008, 22:57
Post #14


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




Schimba fisle ca toarce prost motorul , in functie de rezistenta fiselor si puterea la scantee e mai mare si dupa aceea mai mica v-a apare instabilitati la relantii + amestecul de carburant nu e ars complet rezulta bujii afumate. Iti recomad cu caldura fise tesla 25 de lei sau fise din fir multilitat are transferul cel mai bun de scantee .


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mastertech
post 12 Jan 2008, 10:01
Post #15


Membru incepator


Group: Members
Posts: 25
Joined: 15 January 05




Am fost sa intreb de fise Tesla. Am gasit intr-un loc (albastre, moi), dar vanzatorul a zis ca sunt pentru injectie, si ca difera de cele pentru Dacia pe carburator (sunt si mai scurte). Deci, care model sau ce cod au fisele Tesla pentru Dacia 1300 pe carburator?

Multumesc.


--------------------
Dacia Solenza 1,4 MPI 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 12 Jan 2008, 10:06
Post #16


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




Cum ai tu fisele doar ca difera mansoanele sunt mai lungi si din cauciuc iar la capete fiselor au mufe la fel ca cele de dacie si lasa vanzatori ca bat campi .


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 9th June 2025 - 16:55
Forum Renault