DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Proaspat proprietar, primele probleme

dcsquare
post 15 Jan 2008, 20:55
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 4
Joined: 13 January 08
From: Constanta




De 1 luna (peste 3 zile) sunt fericitul proprietar al unei Supernove. Luata de la o cunostinta, i-am schimbat telescoapele fata (ca era nevoie) si distributia (ca sa dorm eu linistit, desi fostul zice ca i-a schimbat-o la 55.000, iar eu am luat-o la 73.000 km).

Am facut 6000 km cu ea si ma declar multumit deocamdata. Dar acum au aparut primele probleme:
1. Am uitat sa-mi anunt vecinii ca mi-am schimbat masina... si ieri am avut 5 pioneze in cauciucul pe stanga spate. Cand am ramas pe geanta (de fapt cand am auzit zgomotul) eram pe o straduta cu oprirea interzisa, asa ca am mers cam 150m pe geanta. Am distrus cauciucul, normal, dar mai grav e ca acum se aude, din cand in cand, un zgomot ciudat cand franez.
2. Ieri, dupa ce am mers cu viteza 1 si 2 5-10 minute, mi-a pornit ventilatorul la motor iar la relanti se auzea motorul tacanind ca si cum ar fi fost diesel. E normal? Si daca acum la 0 grade imi porneste ventilatorul, la vara oare cum o face?
3. Azi, dupa ce am lasat-o in fata biroului vreo 3 ore, nu am reusit sa bag in viteza (nici o viteza) cam 1 minut dupa ce am pornit motorul. E normal?

Poate cineva sa-mi recomande un mecanic (service) bun in Constanta? Am avut pana acum doua Dacii Berlina vechi dar mecanicul care s-a ocupat de ele mi-a zis clar ca la asta nu se baga...


--------------------
Dacia Supernova 2001 Europa - CT-08-XXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
liviu_buc
post 15 Jan 2008, 21:18
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 320
Joined: 19 November 06




simptomele ptr neintrat in viteza cu motorul pornit si la 73,ooo suna a ambreiaj dus...cred..



This post has been edited by Andu: 27 Jan 2008, 02:11


--------------------
EX-Dacia Logan 2005-1400 cmc
Posesor mandru de Logan Ambiance 1400 cmc
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dcsquare
post 15 Jan 2008, 21:25
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 4
Joined: 13 January 08
From: Constanta




Totusi, dupa ce s-a incalzit motorul, cutia de viteze a functionat normal. Intra cursiv in viteze, nu agata... ciudat. Sa vad dimineata daca se repeta problema.


--------------------
Dacia Supernova 2001 Europa - CT-08-XXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AR-18-MOS
post 15 Jan 2008, 21:27
Post #4


( -_・) ︻デ═一


Group: Members
Posts: 6.616
Joined: 19 August 07
From: Niedersachsen




Iar in legatura cu ventilatorul, eu zic ca e normal, dar sa verifici si nivelul lichidului de racire. Sa verifici si daca contine antigel.
Iar in legatura cu amreiajul, probabil e cam "gata". Ar fi recomandabil sa faci o verificare in service. Ar trebui verificat si uleiul din cutie.

This post has been edited by AR-18-MOS: 15 Jan 2008, 21:28


--------------------
BMW 730Ld '07 High Executive - AR - -
M-Benz C350CDI 7G-Tronic '12 Avantgarde
M-Benz E350CDI 9G-Tronic+ 4Matic & Airmatic
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
iuly89ct
post 15 Jan 2008, 21:31
Post #5


Membru cu masina...


Group: Members
Posts: 404
Joined: 30 September 07
From: Constanta




QUOTE(dcsquare @ 15 Jan 2008, 20:55)
Am distrus cauciucul, normal, dar mai grav e ca acum se aude, din cand in cand, un zgomot ciudat cand franez.
2. Ieri, dupa ce am mers cu viteza 1 si 2 5-10 minute, mi-a pornit ventilatorul la motor iar la relanti se auzea motorul tacanind ca si cum ar fi fost diesel. E normal? Si daca acum la 0 grade imi porneste ventilatorul, la vara oare cum o face?
3. Azi, dupa ce am lasat-o in fata biroului vreo 3 ore, nu am reusit sa bag in viteza (nici o viteza) cam 1 minut dupa ce am pornit motorul. E normal?

Poate cineva sa-mi recomande un mecanic (service) bun in Constanta? Am avut pana acum doua Dacii Berlina vechi dar mecanicul care s-a ocupat de ele mi-a zis clar ca la asta nu se baga...
*


zgomotul ciudat la franare sa nu fie de la placutele duse...poate e vreo coincidenta sa se fi subtiat asa tare chiar din momentul cand ai ramas pe janta.zic si eu,e o ipoteza.
la punctul 2. inainte sa mergi cu viteza 1 si 2 5-10 minute motorul era cald sau rece?ca daca motorul era cald este explicabil,depinde in ce regim de turatii ai mers in cele 2 trepte. dar daca ai plecat cu motorul rece cred ca ai o problema. despre tacanit la motor nu stiu ce sa zic.
la 3. ai putea sa faci si o verificare a uleiului din cutie.daca nu stii cum poti posta ulterior tot aici
eu nu am trecut cu masina prin service(spre fericirea mea) dar ti-as recomanda Dacia Service,ca tot suntem din Cta.eu cunosc acolo un baiat si m-a bagat repede fara programare,si mecanicii s-au miscat repede(cu spaga bineinteles).dar nu au avut decat o bujie de reglat la distanta dintre electrozi si de curatat mufa de la bobina de inductie!


--------------------
BMW 525d E60 2006
"Nu e niciodata prea tarziu pentru a nu face nimic". Confucius
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dcsquare
post 15 Jan 2008, 21:45
Post #6


Membru incepator


Group: Members
Posts: 4
Joined: 13 January 08
From: Constanta




QUOTE(iuly89ct @ 15 Jan 2008, 21:31)
zgomotul ciudat la franare sa nu fie de la placutele duse...poate e vreo coincidenta sa se fi subtiat asa tare chiar din momentul cand ai ramas pe janta.zic si eu,e o ipoteza.
la punctul 2. inainte sa mergi cu viteza 1 si 2 5-10 minute motorul era cald sau rece?ca daca motorul era cald este explicabil,depinde in ce regim de turatii ai mers in cele 2 trepte. dar daca ai plecat cu motorul rece cred ca ai o problema. despre tacanit la motor nu stiu ce sa zic.
la 3. ai putea sa faci si o verificare a uleiului din cutie.daca nu stii cum poti posta ulterior tot aici
eu nu am trecut cu masina prin service(spre fericirea mea) dar ti-as recomanda Dacia Service,ca tot suntem din Cta.eu cunosc acolo un baiat si m-a bagat repede fara programare,si mecanicii s-au miscat repede(cu spaga bineinteles).dar nu au avut decat o bujie de reglat la distanta dintre electrozi si de curatat mufa de la bobina de inductie!
*


Zgomotul la franare se aude din spate, asa ca nu cred sa fie placutele (oricum, alea au fost noi acu 1 luna).
Motorul era rece. Am plecat la ora 4 de la Tomis pe Cuza Voda pana la unitatea de pompieri de pe Mircea. Am mers numai cu viteza 1 pana pe la biblioteca, cand am reusit performanta sa-i dau a 2-a. A pornit ventilatorul cam imediat cum am intrat pe Mircea (deci dupa minim 10 minute de mers cu a 1-a). Despre partea cu turatia nu stiu. E prima masina fara turometru pe care o conduc si e si antifonata, asa ca nu-mi dau seama cat de mult o turez. Daca mai am si caldura deschisa nu aud aproape deloc motorul.


--------------------
Dacia Supernova 2001 Europa - CT-08-XXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rhunder
post 15 Jan 2008, 21:55
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 263
Joined: 15 August 06
From: Bucuresti




un minut parca e cam mult, dar asa pateam si eu cand pusesm ulei in cutia de viteze putin mai "gros". Pana nu se incalzea putin era durere.
De turat.. depinde cat ai turat-o. Din ce am observat se incinge destul de repede supernova tinuta in trepte de viteza mici si turata.
E o masina sprintena si ii place sa mearga de la 100 in sus.
Sa vezi atunci ce bine sta temperatura la motor.
hestia cu zgomotu... e mai ciudata. Simuleaza si tu zgomotul ala, face cumva par par pac poc? smile.gif


--------------------
Dacia SuperNova Clima 2001 - b25wzj
Clio II 2005 1.5 DCI 65
Megane Prima 1.6 16V - temporar! :)
VW Golf V 1.9 tdi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
deconectat
post 16 Jan 2008, 01:04
Post #8


Membru cu avatar de sezon


Group: Members
Posts: 1.116
Joined: 11 January 05
From: Brasov




Zgomotul la franare pe spate poate fi de la mizerie / apa in tamburi.
Motorul intradevar se incalzeste destul de repede daca mergi la viteza mica cu el turat. Daca zici ca nu ai turometru, incearca sa ii dai a 2-a pe la 20km/h, a 3-a pe la 40, a 4-a la 60; asta inseamna cam la 2500 de ture, insa daca ai masina incarcata normal ca schimbi mai sus.
Motorul e posibil sa aibe diferite zgomote cand e rece, dar cand e cald ar trebui sa sune foarte bine. Cand tacanea, turatia era constanta? Cam la cate ture statea? Ma gandesc sa nu fi auzit motorasul pas cu pas...
Ai grija cu cutia de viteze, ca probabil ai probleme cu uleiul; nu cred ca e de la ambreiaj problema cu intratul in viteze pentru ca ambreiajul nu se incalzeste daca il lasi cuplat si masina sta pe loc, insa uleiul din cutie se incalzeste.

Cu vecinii nu stiu ce sa-ti zic... tongue.gif


--------------------
logan 1.6 8v ambition .
Ex. DSN Rapsodie
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dcsquare
post 19 Jan 2008, 08:46
Post #9


Membru incepator


Group: Members
Posts: 4
Joined: 13 January 08
From: Constanta




Zgomotul pe spate intr-adevar a fost de la mizerie in tamburi. Cum a intrat acolo, nu stiu, dar bine c-am scos-o.

Trebuie sa-i fac acusi revizia de 80.000 km, si ii voi schimba si uleiul la cutie, sa vad daca se rezolva problema.

Cu vecinii cred c-am rezolvat-o... am 2 zile de cand nu i-a mai zgariat-o/lovit-o nimeni. Apropo, daca veniti prin Km 4-5, nu va recomand sa parcati in fata blocului meu. Sunt multe masini si putine locuri de parcare...

Intrebare: se poate pune turometru si indicator de temperatura la modelele Europa? Si care sunt costurile (aproximativ)?
Din primavara va conduce masina si sotia, care e incepatoare. Ii pun eu senzori de parcare, dar as fi mai linistit daca ar putea vedea si indicatoarele de turatie si temperatura.


--------------------
Dacia Supernova 2001 Europa - CT-08-XXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ionutt daniel
post 23 Jan 2008, 20:34
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.139
Joined: 22 August 06
From: Giurgiu




Pune obligatoriu uleiul recomandat in cutie si nu o sa ai probleme. In legatura cu indicatoarele s-a mai discutat si daca tot faci investitia poti adapta ceasurile de Logan si cu C.B. .


--------------------
renault espace 2.2 - bulgariax4
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
brandy_tdi
post 25 Jan 2008, 14:45
Post #11


Aerial Member


Group: Members
Posts: 749
Joined: 22 October 05
From: Bucuresti




Problema neintratului in viteze, cand e frig afara, de regula e de la valvolina ca se face ca marmelada si intra foarte greu. Nu e nici o problema, asa face toate, din moment ce spui ca dupa ce se incalzeste intra fara probleme


--------------------
Renault Megane 2
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ilovedinamo
post 18 Mar 2008, 01:42
Post #12


Membru incepator


Group: Members
Posts: 28
Joined: 14 March 08




la problema cu ticaitul motorului.....de zici ca e diesel ........stiu eu rezolvarea.....defapt diagnosticul ......tachetii motorului ....nu sunt reglati.....si cand se incalzeste....face un ticait anume.....de zici ca e diesel ......!


--------------------
Dacia SuperNova 2002 Clima
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 18th July 2025 - 18:18
Forum Renault