Tremura tare la relanti
![]() ![]() ![]() |
Tremura tare la relanti
bomba_11980 |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru Group: Members Posts: 184 Joined: 29 October 07 From: Iasi ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1310 L
1999
- IS-**-*** Stima si respect detinatorilor de masini marca - DACIA -
|
|||
ionut.tanase |
![]()
Post
#2
|
![]() Can't Stop Me! Group: Members Posts: 1.283 Joined: 8 September 06 From: PITESTI ![]() |
ai aprindere electronica montata pe masina?
|
--------------------
FORD
FOCUS
2003 DACIA 1310 .... first LOVE :-)
|
|
bomba_11980 |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru Group: Members Posts: 184 Joined: 29 October 07 From: Iasi ![]() |
Nu am aprindere electronica -
Masina e din 1999 Dacia 1310 L - cum a fost data din fabrica asa a ramas - nimic schimbat la ea decat consumabilele - totul e original |
--------------------
Dacia
1310 L
1999
- IS-**-*** Stima si respect detinatorilor de masini marca - DACIA -
|
|
ionut.tanase |
![]()
Post
#4
|
![]() Can't Stop Me! Group: Members Posts: 1.283 Joined: 8 September 06 From: PITESTI ![]() |
Atunci incearca sa faci urmatoarele:
- inteleg din postul tau ca ai gasit QUOTE bujiile moarte ==> le-ai schimbat cu unele noi sau doar le-ai curatat si le-ai pus la loc?- la platini te-ai uitat? sunt impuscate? sunt reglate la 0.4? - nu strica sa verifici si bobina de inductie.... (exista topicuri despre verificarea bobinei); - fisele sunt bune? iti fura curent? Oricum, problema ta pare mai mult de natura electrica si mai putin de alimentare ![]() Incearca cele de mai sus si tine-ne la curent! |
--------------------
FORD
FOCUS
2003 DACIA 1310 .... first LOVE :-)
|
|
tabek |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 305 Joined: 23 June 05 From: Cluj Napoca ![]() |
verifica platina si regleaza avansul
|
--------------------
Dacia/Peugeot
1310L/307
1996/2006
- MM05HVM
|
|
bomba_11980 |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru Group: Members Posts: 184 Joined: 29 October 07 From: Iasi ![]() |
.....Fisele verificate (de mecanic - 3 din ele sunt noi)
..... Bujiile am cumparat noi - ......platinile noi (verificate/reglate de mecanicul meu) ......avansul e reglat de mecanic - si cum am zis sus merge pana dimineatza cand ii dau din nou cheie .... bobina de inductie asta nu am verificat-o....dar am sa o verific |
--------------------
Dacia
1310 L
1999
- IS-**-*** Stima si respect detinatorilor de masini marca - DACIA -
|
|
ionut.tanase |
![]()
Post
#7
|
![]() Can't Stop Me! Group: Members Posts: 1.283 Joined: 8 September 06 From: PITESTI ![]() |
Sa inteleg ca si cu bujiile vechi si cu cele noi masina se comporta la fel?
|
--------------------
FORD
FOCUS
2003 DACIA 1310 .... first LOVE :-)
|
|
Minel |
![]()
Post
#8
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
@bomba
Te citez ""Mecanicul meu nu a reusit sa ii dea de cap deoarece el imi regleaza motorul cald si zice ca e normal - si merge bine pana dimineatza...apoi la fel aceleasi probleme""" Mecanicul tau a verificat vreodata culbutorii ??? si daca nu, iti spun din proprie experienta sa ii regleze 0,20 A si 0,22-0,23 E |
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
bomba_11980 |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru Group: Members Posts: 184 Joined: 29 October 07 From: Iasi ![]() |
Bujiile vechi nu le-am mai pus (ca le am pe astea noi) - cu alea vechi atunci nu putea sa pornesc... (cand bujiile vechi erau bune...motorul meu mergea perfect)
"Culbutorii" -- nu stiu ce si unde sunt - dar maine cand ma duc la mecanic am sa ii pomenesc de ei |
--------------------
Dacia
1310 L
1999
- IS-**-*** Stima si respect detinatorilor de masini marca - DACIA -
|
|
bomba_11980 |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru Group: Members Posts: 184 Joined: 29 October 07 From: Iasi ![]() |
mda....nici un sfat...mersi baieti
mecanicu a verificat tot - bujii (masurate cu "lera"), fise, delcou, platina (tot la fel masurata), carburatorul, toate furtunasele posibile Culbutorii - reglati cu "lera"... si tot nu am scapat de tremurat la relanti .. : ![]() This post has been edited by bomba_11980: 22 Jan 2008, 16:28 |
--------------------
Dacia
1310 L
1999
- IS-**-*** Stima si respect detinatorilor de masini marca - DACIA -
|
|
masalko |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 65 Joined: 25 January 08 From: SIBIU ![]() |
bai fratilor referitor la lasatu prietenilor sa-ti umble in masina m-am lamurit si eu ca nu e o treaba buna am masina doar de vreo 3 luni cand am cumparat-o a mers brici-evident ca am cosmetizat-o am inlocuit cam ce e de inlocuit-nu am avut probleme.Asta pana dupa revelion cand a inceput masina sa faca figuri-pornea foarte greu,nu statea la relanti,consum exagerat
evident s-au oferit multi sa ma ajute-socru,colegii de serviciu,mi-am mai bagat si eu mana-cert e ca in 2 saptamani masina a fost praf m-am enervat si m-am dus la un vecin are vreo 75 de ani(mi l-a recomandatun 'prieten').mosulica mi-a rezolvat masina in 1/2 ora: -curatat bujii si fise -reglat distanta bujii -curatat si reglat distanta platina -reglat avansu -mi-a facut o gaura in filtru de aer-ca cica era infundat -curatat carburator -verificare jigloare MASINA MERGE PERFECT!Doar ca acum mi se aprind tot timpul becurile de semnalizare a presiunii de ulei si de temperatura a apei.oare o fi de rau?'prietenii' zic ca da as merge la mosu dar e plecat de acasa cert e ca masina face un zgomot ciudat la pornire ca si caind s-ar freca fier pe fier si pana se incalzeste motoru merge cu intreruperi ca si cand nu ar avea benzina trebuie oare sa schimb uleiul? MULTA STIMA SI RESPECT PTR DETINATORII DE DACIA! |
--------------------
dacia
1310
1310 tx -1987
|
|
Ov |
![]()
Post
#12
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.522 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
cred ca trebuie sa-l verifici, pt ca probabil nu mai ai deloc.
In cazul in care nu vine prea tarziu raspunsul meu, NU MAI PORNI MASINA si roaga-te sa nu fi facut deja muci motorul ![]() |
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
kalyyyyyy |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 739 Joined: 1 November 06 From: Bucuresti ![]() |
pentru initiatorul topicului:
Vad ca ti la mecanicul tau,totusi,daca el zice ca la relanti ,motoul cald trebuie sa aibe fluctuatii de turatie de 200 de ture,eu zic sa ceri si parerea unui al doilea mecanic. Acum revenind la sfaturi despre problema:Ori ai probleme de aprindere,ori de aer fals. La aprindere zici ca ai verificat aproape tot.Totusi pune si bujiile vechi pe masina si incearca,e posibil ca astea noi sa nu fie bune sau chiar incorect alese(multi pun bujii de 1.4 pe motor de 1.3 ca exemplu).Cu bobina nu ai treaba,aia daca se strica ori nu merge deloc,ori iti intrerupe scanteia. Cu vacuumul vezi ca am postat recent pe un topic tot ce poate sa fie,desi daca nu ai ghinionul sa nu fie legate intimplarile tale,nu are ce sa fie la vacuum,ci din aprindere,din efectele nepornirii si datului la cheie fara sa porneasca masina. |
--------------------
Clio
3
2007, dci 70cp
|
|
brigada_diverse |
![]()
Post
#14
|
![]() Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D Group: Members Posts: 2.505 Joined: 12 July 07 From: Constanta ![]() |
avansul mic sau avansul mare afecteaza motorul la viteze reduse pt o distanta de 10km?
motorul sta la ralanti..merge din cand in cand in suturi(dau vina pe bujii, dar e posibil si avansul) ma refer la avans modificat putin, nu sa dau ca nesimtitu delcoul mult in dreapta/stanga |
--------------------
Dacia
ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan
TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST! |
|
masalko |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 65 Joined: 25 January 08 From: SIBIU ![]() |
eu m-am gandit ca as putea sa completez ca mai am in sticla din care vechii proprietari au facut schimbul asadar credeti ca e normal sa se aprinda cele 2 becuri de avertizare?sigur e de la ulei?
This post has been edited by masalko: 25 Jan 2008, 21:12 |
--------------------
dacia
1310
1310 tx -1987
|
|
kalyyyyyy |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 739 Joined: 1 November 06 From: Bucuresti ![]() |
becurile de avertizare sunt becuri de urgenta,daca ti se aprind amindoua e ceva grav,si ar trebui sa ti se aprinda si ala de alerta.El e se aprind amindoua daca:
-temperatura apei e prea mare(nu e cazul sper) -presiunea de ulei e prea mica - asta se poate datora pompei defecte sau lipsei de ulei.Cum verificatul nivelului de ulei dureaza 5 secunde,nu ai multe optiuni. |
--------------------
Clio
3
2007, dci 70cp
|
|
masalko |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 65 Joined: 25 January 08 From: SIBIU ![]() |
am verificat uleiul dupa aprox 2ore dupa ce am oprit masina si surpriza:uleiul era prezent pe joja doar 8 mm adica cu mult sub nivelul minim
am mai completat cu uleiul care mi-a ramas de la fostii iar lini dupa ce vin de la serviciu o sa ii fac schimbul p.s. am observat ca cele 2 becuri se aprind mai des cand franez in rest se aprind cam rar iar apa nu mi-a urcat niciodata peste 80 de grade la indicatorul din bord |
--------------------
dacia
1310
1310 tx -1987
|
|
Luucian |
![]()
Post
#18
|
Membru incepator Group: Members Posts: 14 Joined: 16 June 07 ![]() |
Referitor la problema ownerului acestui post , cred ca si eu am patit aceeasi problema. Avea variatii la relanti , la un moment dat m`am suparat si mi`am bagat eu nasu la motor si am descoperit urmatoarele probleme.
1: Bujia 4 , avea perioade cand lucra, si perioade cand nu lucra , de aici fluctuatie a relantiuli 2: Furtunu care pleaca din carburator sub el, la galeria de avacuare, care are si o diuza in el era spart si la fel urmarile au fost , cred eu cresteri anormale si scaderi ale turatiei Rezolvare: Schimbat capac delcou, care a fost cam oxidat (5 lei) Am schimbat si fisele desi nu ar fi fost cazul...dar am zis ca daca tot sunt cu bani la mine sa le schimb pentru ca erau cam vechi (10 lei) Schimbat furtun cu diuza ( 3 lei ) Acum merge brici, fara fluctuatii si alea alea. Vezi si tu de ce am scris aici, poate e aceeasi problema si la tine, dar nu neaparat cu Bujia 4. Si mai verifica toate furtunele pe unde ar putea scapa aer. |
--------------------
Dacia
1410
1993
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 7th June 2025 - 19:42 |