Sunet in sarcina la motor
![]() ![]() ![]() |
Sunet in sarcina la motor
Devils |
![]()
Post
#1
|
||
Membru autentic Group: Members Posts: 394 Joined: 20 April 04 From: Targu-Mures ![]() |
|
||
--------------------
Audi
- B4
- 1994 1.9 TDI Z1 90CP
- MS 03 CNP Cei care sunt buni FAC, ceilalti VORBESC despre asta.
|
|||
Ov |
![]()
Post
#2
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.512 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
"bate" avansul. Du-te sa-ti reglezi avansul (cu stroboscopul de preferinta)
|
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
os |
![]()
Post
#3
|
![]() Dictator. Comunist. Arbitrar. Pe scurt: rau. Group: Moderatori Posts: 1.528 Joined: 29 April 04 ![]() |
... sau benzina cu CO prea mica. Alimenteaza cu alta benzina (mai ales daca problema a aparut dupa o alimentare cu benzina).
Nota: cauta sa nu mergi cu motorul īn regim detonant (pe romāneste: sa nu se produca zgomotul descris); īn acest regim scade masiv randamentul motorului si exista posibilitatea avarierii pistoanelor. Pentru asta: pīna rezolvi "problema" (care nu-i prea grava) condu motorul la turatii mai mari (schimba vitezele la turatii mai mari), astfel īncīt sa scoti puterea mai degraba din turatie decīt din cuplu. os This post has been edited by os: 26 Nov 2004, 10:59 |
--------------------
.
.
. Muschii mei minte nu are.
Cip-Cirip! Cip-Cirip! Cip-Cirip! |
|
OCEBE |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.324 Joined: 30 January 04 From: galati ![]() |
|
--------------------
dacia
1300 Am avut o DACIA 1300
|
|
os |
![]()
Post
#5
|
![]() Dictator. Comunist. Arbitrar. Pe scurt: rau. Group: Moderatori Posts: 1.528 Joined: 29 April 04 ![]() |
OCEBE,
ridica-te ![]() ca sa mergi cu masina īntr-un anumit regim īti trebuie o anumita putere (P=v*R), īn care R este rezistenta la īnaintare iar v, viteza. Aceasta putere trebuie furnizata de motor (de fapt ceva mai mult, fiindca intervin randamentele transmisiei). Vazuta "dinspre motor", puterea este P=M*n (moment*turatie); motorul poate genera P la diverse turatii (ceea ce se traduce īn esenta prin faptul ca poti circula cu v īn diverse trepte de viteza, de exemplu poti sa mergi constant cu 50 km/h īn treptele II; III; IV). Īn functie de rapoartele de transmisie ale treptei de viteza folosite, motorul "vede" pentru aceeasi putere un cuplu rezistent mai mare sau mai mic respectiv se roteste mai īncet sau mai repede. Afirmatia mea trebuie īnteleasa īn acest sens. os |
--------------------
.
.
. Muschii mei minte nu are.
Cip-Cirip! Cip-Cirip! Cip-Cirip! |
|
Devils |
![]()
Post
#6
|
Membru autentic Group: Members Posts: 394 Joined: 20 April 04 From: Targu-Mures ![]() |
Gata, am rezolvat-o ..... imi batea arcul de acceleratie in filtru de aer. In momentul cand apasam acceleratia arcul se apropia se filtru foarte mult si de la vibratii batea in el
![]() ![]() |
--------------------
Audi
- B4
- 1994 1.9 TDI Z1 90CP
- MS 03 CNP Cei care sunt buni FAC, ceilalti VORBESC despre asta.
|
|
OCEBE |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.324 Joined: 30 January 04 From: galati ![]() |
os,
sa stii ca am priceput din prima ce vroiai sa spui cu "sa scoti puterea mai degraba din turatie decīt din cuplu" doar ca mi s-a parut exprimarea oarecum nefericita ptr. ca, d.p.d.v al motorului, chiar daca P=MxT, nu poti "separa" M de T a.i. sa poti sa cresti turatia fara sa cresti si cuplul sau sa vrei mai mult cuplu fara sa cresti turatia; n-am avut si nici nu am gand de polemica pe tema asta; observatia am facut-o strict in sensul descris mai sus. P.S. culmea e ca zgomotul era de la arcul acceleratiei! |
--------------------
dacia
1300 Am avut o DACIA 1300
|
|
os |
![]()
Post
#8
|
![]() Dictator. Comunist. Arbitrar. Pe scurt: rau. Group: Moderatori Posts: 1.528 Joined: 29 April 04 ![]() |
OCEBE: nu vrei sa stii ce zgomot face un capac de filtru de aer (din ala de tabla) care nu-i fixat bine: zici ca-ti cade motorul īn drum
![]() Īn alta ordine de idei (cuplu/turatie): trebuie sa te contrazic: atīta vreme cīt nu esti pe diagrama maxima putere(cuplu)/turatie, cuplul (respectiv puterea) poate se se modifice la turatie constanta. Considera urmatorul caz: circuli pe drum drept cu 60 km/h in treapta a IV-a. La un moment dat ai de urcat o panta usoara. Nu schimbi treapta de viteza ci apesi pedala de acceleratie ceva mai tare īn asa fel īncīt īn urcare sa pastrezi viteza de 60 km/h. Ce se īntīmpla? Motorul genereaza un cuplu mai mare (ca sa īnvinga panta) la aceeasi turatie (v=ct si i=ct). Am notat cu "i" raportul de transmisie. os This post has been edited by os: 26 Nov 2004, 13:53 |
--------------------
.
.
. Muschii mei minte nu are.
Cip-Cirip! Cip-Cirip! Cip-Cirip! |
|
OCEBE |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.324 Joined: 30 January 04 From: galati ![]() |
QUOTE(os @ 26 Nov 2004, 14:52) OCEBE: nu vrei sa stii ce zgomot face un capac de filtru de aer (din ala de tabla) care nu-i fixat bine: zici ca-ti cade motorul īn drum ![]() os probabil ca astazi sunt oleaca dus de n-am priceput care-i treaba cu capacul de filtru si ce legatura are cu subiectul discutat in rest, fie ca tine. |
--------------------
dacia
1300 Am avut o DACIA 1300
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 15th May 2025 - 14:36 |