Ulei motor prea mult, nivel dublu
![]() ![]() ![]() |
Ulei motor prea mult, nivel dublu
MyKe89 |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru RFG Group: Members Posts: 3.062 Joined: 16 December 07 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
'23 Honda
CR-V
e:HEV '02 BMW Z3 1.9i
'91 MB W124 230E |
|||
Bullix |
![]()
Post
#2
|
![]() Solnitzar fidel Group: Members Posts: 655 Joined: 21 June 07 From: Bucuresti ![]() |
Mai bine scoate surplusul cat de curand! Un pic peste nivelul maxim n-o avea nimic, dar "dublu" cat spui tu mi se pare enorm. O sa inceapa sa-ti arunce ulei in carburator (de fapt a si inceput deja, dar inca nu se simte). Inca vreo 50-100km si n-o sa-ti mai stea la relanti deloc si cand vei deschide carburatorul, vei gasi numai ulei inauntru.
Eu am patit-o. Si nu cu dublu. Cu doar 4-5 mm peste nivelul maxim de pe joja. |
--------------------
Dacia / Dacia
1310 TLX 1.4 / Solenza Rapsodie 1.4MPI
1989 / 2004 Exista doua categorii de oameni: oameni inteligenti si oameni puternici.
|
|
98YMV |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 714 Joined: 9 August 07 From: BUCHAREST / ROMANIA ![]() |
du-te pe la benzinariile care au aparatul acela de schimb de ulei automat si scoate ceva ulei . La OMV tin minte ca am vazut asa ceva . Bafta
This post has been edited by mikedio: 20 Jan 2008, 02:08 |
--------------------
Dacia
1310
'98 (in raiul automobilelor) Opel Vectra B 1.6 8v '96
Hyundai Coupe 1.6 16v '00 Hyundai Sonata 2.5 V6 '01 Honda CBR F4i sport '02 |
|
Muttley |
![]()
Post
#4
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
Iti face suprapresiune-n carter si-ti sufla simeringurile si garniturile de etansare. E ca si cum ts-ar sufla cineva-n cooc si t-ar iesi ochii. Se stica simeringurile.
Solutia - fa-l pe dracu-n 4 si-ncearca s-ajungi la nivelul prescris... PS: zbat :"> |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
MyKe89 |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru RFG Group: Members Posts: 3.062 Joined: 16 December 07 From: Bucuresti ![]() |
Am revenit. Mașina a mai fost plecată duminică pt încă ~ 70 km, fâcând circa 130 km de la "tragedie". Pe la ora 15, după ce am venit de la școală, am coborât cu gândul să rezolv treaba și i-am dat o cheie de cum am ajuns. A luat-o imediat, dar nu-și mai menținea turația de relanti (mi-am adus aminte de ce mi-ați zis). Am oprit-o și m-am băgat sub ea. Am scos uleiul care era în plus.. (m-am cam umplut de ulei, noroc că n-a fost taică-miu prin preajmă
![]() Înainte să mă apuc, am sunat mecanicul "mașinii" și mi-a zis să las deoparte furtunul care iese din capacul de la culbutori. Însă am văzut că are un T, întâi intră în carburator, apoi în saxofon. ![]() Încă o chestie: de când am luat mașina din service, scoate fum alb-albăstrui, și cam urât mirositor. Inițial am zis că nu-i nicio problemă, că o fi de la frig, de la motorul rece etc. ÎNSĂ problema persistă.. De exemplu, azi, după ce am scos uleiul, i-am mai dat o cheie și scotea MAI MULT fum alb-albăstrui. N-a fost nimic, m-am pus pe "curățat" carburatorul cu mâna, umplându-mi podul palmei de ulei... După vreo 20 de "curățări", drept "răsplată" nu mai scotea acel fum la relanti. Ci doar la turații mari (exact ca înainte). Mă deranjează doar că nu e același fum ca la celelalte mașini, alb, care se evaporă imediat. Al meu are o tentă albăstruie și persistă în aer... știe cineva care ar putea fi cauza? ![]() Mulțumesc anticipat! |
--------------------
'23 Honda
CR-V
e:HEV '02 BMW Z3 1.9i
'91 MB W124 230E |
|
PaulT |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.294 Joined: 23 June 06 From: Bucuresti ![]() |
Consuma ulei.De acolo provine fumul albastrui.
|
--------------------
Dacia/Mitsubishi
Logan 1.6 mpi/Berlina 1300/Lancer Clasic
2006 Laureate/1973/2008
- B-00-xxx
|
|
MyKe89 |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru RFG Group: Members Posts: 3.062 Joined: 16 December 07 From: Bucuresti ![]() |
Adică ce e defect?
![]() |
--------------------
'23 Honda
CR-V
e:HEV '02 BMW Z3 1.9i
'91 MB W124 230E |
|
PaulT |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.294 Joined: 23 June 06 From: Bucuresti ![]() |
Trebuie facut motorul.Dar depinde cat ulei consuma.Poate nu e cazul.Alt motiv ar putea fi ghidurile de supape,dar e mai putin probabil.Daca scoate fum doar la turatii "inalte",poate nu e cazul sa-i faci ceva.Se recomanda schimbarea setului motor daca se consuma mai mult de 1l ulei la 1000km(cartea lui Mondiru).
|
--------------------
Dacia/Mitsubishi
Logan 1.6 mpi/Berlina 1300/Lancer Clasic
2006 Laureate/1973/2008
- B-00-xxx
|
|
brigada_diverse |
![]()
Post
#9
|
![]() Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D Group: Members Posts: 2.505 Joined: 12 July 07 From: Constanta ![]() |
asta cu 1 litru la 1000km...daca eu am depozit de ulei, dar ea are sa spunem 2 litri..eu pun ulei gratis....
e obligatoriu schimbatul setului? cu ce scop? |
--------------------
Dacia
ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan
TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST! |
|
dani_devito |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru extradat Group: Members Posts: 249 Joined: 24 October 06 From: Dublin ![]() |
![]() ![]() ![]() |
--------------------
Dacia / Fiat
Berlina Li / Punto SX
2003 / 2000
- SB 87 SDI .... 70 % din problemele masinii se datoreaza piesei dintre volan si scaun.
|
|
Merced |
![]()
Post
#11
|
![]() No fear. No limit. No equal. Group: Members Posts: 8.277 Joined: 24 June 07 ![]() |
Se mai vaita cineva ca nu-i mai urca rampe nici cu a intaia.
![]() |
--------------------
Ford
Ka
2012 1.2 benzina 69 cai Titanium it's a kind of peace.
|
|
dr_mKe |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru cu stetoscop Group: Members Posts: 7.221 Joined: 25 November 06 From: Deva ![]() |
Cartea originala de Reno 12 preconizeaza un consum de ulei in limita a 1 litru / 1000 km ca fiind normal.
Performantele cum sunt ? Trage motorul ? Masoara si tu acceleratia 0-100 kmh si viteza maxima. Daca sunt bune si consumul de ulei nu sare de 1 litru/1000 km inca nu e cazul sa-i faci nimic. Evident masurarea compresiei la un mecanic ar fi de dorit. Un ulei mai vascos, 15W-50 te va ajuta sa scazi consumul de ulei, emisiile de fum si evident o imbunatatire (nu face minuni) a compresiei, daca motorul are un grad de uzura de bun simt, sa zic asa. Ce nivel are uleiul pe joja ? E posibil sa ai prea mult, printre altele. |
--------------------
RENAULT
LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE
2010 / 2022
|
|
thedragon |
![]()
Post
#13
|
![]() Sange de modovean aka GALATI Group: Members Posts: 583 Joined: 4 February 07 ![]() |
merced 150 kM 1L ulei => drum drept rupe norii dar in panta scade drastic demarajul. Cate odata nici mie nu imi venea sa cred cat de bine putea sa mearga cu ulei
![]() ![]() |
--------------------
dacia
1310
1989
|
|
msanyix |
![]()
Post
#14
|
Membru Group: Members Posts: 170 Joined: 9 November 07 From: Livezeni, Mures ![]() |
QUOTE(MyKe89 @ 22 Jan 2008, 19:25) Am revenit. Mașina a mai fost plecată duminică pt încă ~ 70 km, fâcând circa 130 km de la "tragedie". Pe la ora 15, după ce am venit de la școală, am coborât cu gândul să rezolv treaba și i-am dat o cheie de cum am ajuns. A luat-o imediat, dar nu-și mai menținea turația de relanti (mi-am adus aminte de ce mi-ați zis). Am oprit-o și m-am băgat sub ea. Am scos uleiul care era în plus.. (m-am cam umplut de ulei, noroc că n-a fost taică-miu prin preajmă ![]() Înainte să mă apuc, am sunat mecanicul "mașinii" și mi-a zis să las deoparte furtunul care iese din capacul de la culbutori. Însă am văzut că are un T, întâi intră în carburator, apoi în saxofon. ![]() Încă o chestie: de când am luat mașina din service, scoate fum alb-albăstrui, și cam urât mirositor. Inițial am zis că nu-i nicio problemă, că o fi de la frig, de la motorul rece etc. ÎNSĂ problema persistă.. De exemplu, azi, după ce am scos uleiul, i-am mai dat o cheie și scotea MAI MULT fum alb-albăstrui. N-a fost nimic, m-am pus pe "curățat" carburatorul cu mâna, umplându-mi podul palmei de ulei... După vreo 20 de "curățări", drept "răsplată" nu mai scotea acel fum la relanti. Ci doar la turații mari (exact ca înainte). Mă deranjează doar că nu e același fum ca la celelalte mașini, alb, care se evaporă imediat. Al meu are o tentă albăstruie și persistă în aer... știe cineva care ar putea fi cauza? ![]() Mulțumesc anticipat! Daca chiar vrei sa scoti, tb scoasa furtunul dintre T si capacul de la culbutori. Trebuie prelungita cumva furtunul acela si orientata in jos ca sa nu ai ulei peste tot sub capota. Vezi daca iti scoate fumul acela albastrui cand ai uleiul la nivelul normal si faci cativa km ca sa arda tot surplusul care s-a depus din cauza niv prea mare, pana atunci eu zic ca sa nu te bagi altundeva |
--------------------
VW Passat
B5.5 Variant
1.9 TDI
- MS 08 PNK
|
|
MyKe89 |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru RFG Group: Members Posts: 3.062 Joined: 16 December 07 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(dr_mKe @ 23 Jan 2008, 01:37) Performantele cum sunt ? Trage motorul ? Masoara si tu acceleratia 0-100 kmh si viteza maxima. Daca sunt bune si consumul de ulei nu sare de 1 litru/1000 km inca nu e cazul sa-i faci nimic. Evident masurarea compresiei la un mecanic ar fi de dorit. Un ulei mai vascos, 15W-50 te va ajuta sa scazi consumul de ulei, emisiile de fum si evident o imbunatatire (nu face minuni) a compresiei, daca motorul are un grad de uzura de bun simt, sa zic asa. Ce nivel are uleiul pe joja ? E posibil sa ai prea mult, printre altele. - Trage.. binișor, dar trage... Deși e irelevant, pentru că am tot discul vechi (de 170) pe volanta de 180.. sau ceva de genu', nu mai știu cum mi-a zis mecanicul (motorul e din '86 acum). - Încă n-am apucat să țin cont de consumul de ulei. De-acu' încolo. - 0-100 nu prea mă trage inima să fac, planetara dreapta îmi cam face cu ochiu'... ![]() ![]() - Uleiul e cu 1 mm peste nivelul maxim. ![]() QUOTE(msanyix @ 23 Jan 2008, 10:19) Daca chiar vrei sa scoti, tb scoasa furtunul dintre T si capacul de la culbutori. Vezi daca iti scoate fumul acela albastrui cand ai uleiul la nivelul normal si faci cativa km ca sa arda tot surplusul care s-a depus din cauza niv prea mare, pana atunci eu zic ca sa nu te bagi altundeva Merci mult, însă furtunul tot acolo a rămas. Merge bine motoru'. Azi am observat că parcă n-ar mai scoate fum așa albastru când e motorul cald. Asta ce ar mai însemna? La pornire te înecai în el... |
--------------------
'23 Honda
CR-V
e:HEV '02 BMW Z3 1.9i
'91 MB W124 230E |
|
Bullix |
![]()
Post
#16
|
![]() Solnitzar fidel Group: Members Posts: 655 Joined: 21 June 07 From: Bucuresti ![]() |
Daca scoate fum in mod exagerat, ar trebui sa mai treci cu motorul pe la segmentat, pana nu te trage RAR-ul pe dreapta definitiv.
Doar 1 milimetru, hai doi maxim... n-o fi foc. Tu ziceai ceva de ordinul centimetrilor initial, acu' esti ok oricum. Fa curat in carburator si spala putin furtunele alea pe interior. Faza cu astupatul T-ului in partea dinspre capacul de chiulasa, am auzit ca nu e recomandata, insa se poate improviza un filtru pus la mijloc astfel incat sa nu ajunga uleiul in carburator. |
--------------------
Dacia / Dacia
1310 TLX 1.4 / Solenza Rapsodie 1.4MPI
1989 / 2004 Exista doua categorii de oameni: oameni inteligenti si oameni puternici.
|
|
dr_mKe |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru cu stetoscop Group: Members Posts: 7.221 Joined: 25 November 06 From: Deva ![]() |
Motorul nu se "segmenteaza". Asta e o "reparatie" mioritica, consumatoare de bani si timp, cu rezultate proaste pe termen lung. Se schimba setul complet. Cum pui segmenti noi pe cilindri ovalizati ? Segmentii cei noi se duc rapid si ajungi inapoi de unde ai plecat, minus banii aferenti "reparatiei".
This post has been edited by dr_mKe: 23 Jan 2008, 22:57 |
--------------------
RENAULT
LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE
2010 / 2022
|
|
brigada_diverse |
![]()
Post
#18
|
![]() Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D Group: Members Posts: 2.505 Joined: 12 July 07 From: Constanta ![]() |
daca segmentul este problema(si sti sigur asta), si vrei sa o faci pentru scurt timp(sa te mai tina 1 luna...sau nush ce drum, sa te mai tina 20 000km..), atunci schimbi doar segmentii,desi manopera este aceeasi si diferenta de la 80RON segmenii pana la 275 RON intreg setul nu mi se pare mult, avand in vedere avantajul schimbarii la tot setul, daca nu au nimic pistoanele si camasile.
p.s. termunul segmenteaza nu trebuie pus in ghilimele, este termen gramatical corect: SEGMENTÁ, segmentéz, vb. I. Tranz. ~ 2. (Auto) A înlocui segmenții uzați de pe pistoanele unui motor sau compresor cu alții noi, adecvați cotei de reparație. (scz pt offtopic) |
--------------------
Dacia
ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan
TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST! |
|
MyKe89 |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru RFG Group: Members Posts: 3.062 Joined: 16 December 07 From: Bucuresti ![]() |
Off, n-o să uit mașina asta cât oi trăi...
Eu, unul, nu m-aș băga la dat carburatorul jos, mi-e să nu-l stric naibii mai rău.. ![]() Văd eu cum mai evoluează lucrurile, mulțumesc.. vă țin la curent. ![]() Peace! LE: Am înțeles, Cristi. Dar nu știu dacă mă pot întinde la un set nou, am alte cheltuieli în perioada asta, am făcut deja destule sacrificii pt mașina asta (din septembrie s-au băgat în ea peste 7 milioane ..și încă mai cere). Plus că trebuia să-i iau și un disc de ambreiaj nou, și vreau de uzină, să nu am surprize. Să văd... This post has been edited by MyKe89: 23 Jan 2008, 23:18 |
--------------------
'23 Honda
CR-V
e:HEV '02 BMW Z3 1.9i
'91 MB W124 230E |
|
dr_mKe |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru cu stetoscop Group: Members Posts: 7.221 Joined: 25 November 06 From: Deva ![]() |
"Ghilimele" eu segmentez, tu segmentezi, el segmenteaza. Declinarile mon cher. "Segmenteaza" este perfect corect, avand in vedere regulile gramaticale.
Eu ma leg mereu de schimbare segmentilor pentru ca este reparatie dubioasa, nerentabila dpv banesc. Manopera este indentica, diferenta la suma totala este in avantajul schimbarii setului. |
--------------------
RENAULT
LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE
2010 / 2022
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 6th May 2025 - 23:01 |