DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Problemă ulei

DaCosta
post 23 Jan 2008, 09:48
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 23
Joined: 29 June 07




Am făcut acum 2 zile schimbul de ulei la mecanic (Motul 15W40) și cu ocazia asta am schimbat și filtrul de ulei (venit la 'pachet' cu bidonul de ulei).
Azi dimineață m-am trezit că imi 'bolborosește' ceva sub capotă după ce am pornit-o. Spre surprinderea mea, pe la filtrul de ulei aruncă ulei în cantitate nu prea mare, dar vizibilă.

Unde ar putea fi problema? Filtrul din ce am văzut eu a fost strâns bine, ieri n-a făcut astfel de probleme că mi-am făcut de lucru pe sub capotă cu motorul pornit și n-am văzut să arunce uleiul, nivelul este cam cu 1-2mm sub maxim pe jojă. E prost înfiletat filtrul (nu dispun de cheie să-l mai strâng puțin), e dus filtrul de tot sau e altă problemă mai gravă?


--------------------
Dacia 1300 1979
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dani_devito
post 23 Jan 2008, 11:08
Post #2


Membru extradat


Group: Members
Posts: 249
Joined: 24 October 06
From: Dublin




salut....poate fi garnitura de la filtrul de ulei. Inceraca sa pui alt filtru nou, nu sunt asa scumpe. Eu zic ca asa rezolvi problema definitiv. Poate garnitura era slabita si la presiune a cedat de tot.


--------------------
Dacia / Fiat Berlina Li / Punto SX 2003 / 2000 - SB 87 SDI
.... 70 % din problemele masinii se datoreaza piesei dintre volan si scaun.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 23 Jan 2008, 11:48
Post #3


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




Un sfat, nu mai folosi niciodata filtre ce vin cadou la ulei, fie Motul, Panther, etc.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DaCosta
post 23 Jan 2008, 14:06
Post #4


Membru incepator


Group: Members
Posts: 23
Joined: 29 June 07




Multumesc pentru răspunsuri, mă voi duce după program să schimb filtrul, sper să rezolve problema.
Argon, totuși care-i problema cu filtrele astea "bundle"?


--------------------
Dacia 1300 1979
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 23 Jan 2008, 15:24
Post #5


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




Se pun cateodata alea ce nu trec CTC-ul mellow.gif


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DaCosta
post 23 Jan 2008, 15:55
Post #6


Membru incepator


Group: Members
Posts: 23
Joined: 29 June 07




QUOTE(argon @ 23 Jan 2008, 16:24)
Se pun cateodata alea ce nu trec CTC-ul mellow.gif
*


That's gay mad.gif
Anyway, schimb filtrul de tot ca să n-am dureri de cap, sper să se remedieze problema.



Later edit
N-am mai apucat, am zis ca-l schimb singur, era mai aproape de ajuns acasa cu masina (~ 4km), verificat nivel ulei, cam 75%, mers la magazin (in drum), luat filtru si cheie filtru, plecat spre casa si s-a inecat ca tiganul la mal la vreo 800m intr-o intersectie. Nivel ulei joja = 0. N-am auzit zgomote suspecte in el, dar nici nu da semne ca ar dori sa se mai invarta, probabil s-a gripat si e mort. RIP.
Ce-i mai avantajos cu baba? Cumparat motor si inlocuit sau nu merita investitia?

This post has been edited by DaCosta: 23 Jan 2008, 18:38


--------------------
Dacia 1300 1979
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MyKe89
post 23 Jan 2008, 18:55
Post #7


Membru RFG


Group: Members
Posts: 3.070
Joined: 16 December 07
From: Bucuresti




Pățit.. doar că la mine s-a dus pinionul de delco, ce angrena pompa de ulei...

Soluția? Motor schimbat (cu unul din '86)... biggrin.gif Să-l repar pe cel vechi m-ar fi costat ~ 600 lei, așa că am luat altul (cu 250) plus alte chestii aferente... maxim 400 lei. smile.gif

This post has been edited by MyKe89: 23 Jan 2008, 18:59


--------------------
'23 Honda CR-V e:HEV
'02 BMW Z3 1.9i
'91 MB W124 230E
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DaCosta
post 23 Jan 2008, 22:33
Post #8


Membru incepator


Group: Members
Posts: 23
Joined: 29 June 07




Ca si idee, in cazul in care ma razgandesc, din punct de vedere sentimental - cam la ce costuri ajung cu achizitionarea unui alt motor (dezmembrari, etc) + montare + autentificare RAR?
O sa incerc sa vad maine pe lumina ce are, insa nu-mi fac prea multe iluzii, in primul rand ar trebui sa o tractez cumva, e parcata fix in botul unei intersectii (asta daca nu ma lipesc si de vreo amenda pentru ea intre timp) smile.gif
A, si inca o intrebare, daca schimb motorul de tot, cu cel vechi ce naiba fac? Nu dispun de garaj sau alte locuri de stocare, mare lucru de pe el nu pot pune la 'rezerve' (electromotor, alternator, radiator, delco daca mai e bun, pompa benzina si cam atat).

This post has been edited by DaCosta: 23 Jan 2008, 22:37


--------------------
Dacia 1300 1979
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tgg2k
post 24 Jan 2008, 10:18
Post #9


fara carnet de membru


Group: Members
Posts: 677
Joined: 24 July 06
From: Metropola Cluj-Napoca City




scuze de raspunsul cam rautatcios... cu cel vechi il duci la fier vechi dupa ce l-ai luat pe cel nou.

oricum, inainte de a cauta alt motor, vezi care ar putea fi problema. poate nu ai strans bine busonul de golire a uleiului (ala de la baie) sau ceva de genul asta.

PS. sau ti s-a pus pata sa-ti schimbi motorul si nu gaseai o scuza?!


--------------------
Dacia 1300/SupeRNova 1979 berlina/2003 Confort - CJ-06-TXR/CJ-XX-XXX
... la tăți ni greu...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DaCosta
post 24 Jan 2008, 12:31
Post #10


Membru incepator


Group: Members
Posts: 23
Joined: 29 June 07




QUOTE(tgg2k @ 24 Jan 2008, 11:18)
scuze de raspunsul cam rautatcios... cu cel vechi il duci la fier vechi dupa ce l-ai luat pe cel nou.

oricum, inainte de a cauta alt motor, vezi care ar putea fi problema. poate nu ai strans bine busonul de golire a uleiului (ala de la baie) sau ceva de genul asta.

PS. sau ti s-a pus pata sa-ti schimbi motorul si nu gaseai o scuza?!
*


Merci de hint cu fierătania. Acum am fost de am remorcat-o până în zona de baștină, am dat jos filtrul și într-adevăr, calitate de caca pe el, garnitura ruptă. La cât de plin de ulei e pe acolo, cred ca pe la filtru a zburat. N-am apucat să analizez prea multe, trebuia să mă întorc la lucru.
Nu caut scuză să schimb motorul, nu știu la cât m-ar ajunge ca și costuri și dacă ar merita (văd ca n-am reușit să obțin o estimare cu schimbarea motorului completă), mai ales ca nu prea am avut ce să reproșez motorului până acum. Dacă se poate face fără prea mare bătaie de cap, mă risc, dacă nu, nu știu, mai vedem.

This post has been edited by DaCosta: 24 Jan 2008, 12:31


--------------------
Dacia 1300 1979
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kalyyyyyy
post 24 Jan 2008, 12:40
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 739
Joined: 1 November 06
From: Bucuresti




e prea mare bataie de cap cu schimbatul motorului si mai ales o mare nesiguranta in motorul nou.Daca il iei second te costa de la 3 milioane la 10,depinde de motor,dar nu ai nici o idee ce e in el(poate sa aiba setul,cuzinetii,vibrochenu,distributia,etc duse).Omologarea daca il iei cu acte nu stiu exact cat costa dar pana in 2 milioane.Singurul avantaj pe care il ai,cred e ca poti sa iti pui un motor de 1.6,si nici asta nu sunt sigur.Nou nu se pune problema,e peste 30 de milioane.Daca vrei sa ti-l faci pe al tau probabil te costa cam cat schimbatul,dar stii ca ai piese bune/noi in el.


--------------------
Clio 3 2007, dci 70cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DaCosta
post 24 Jan 2008, 16:31
Post #12


Membru incepator


Group: Members
Posts: 23
Joined: 29 June 07




Multumesc pentru estimare; aștept atunci să văd ce spune un mecanic despre starea în care se află în acest moment și eventual să-mi facă el o estimare a costurilor reparației (asta dacă voi găsi un mecanic care să și vrea să se lege la cap cu tovarășa și-al său motor) - dacă știți vreo astfel de persoană în TM la care m-aș putea adresa, please help me smile.gif


--------------------
Dacia 1300 1979
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 12th July 2025 - 23:07
Forum Renault