instalatie electrica, all
![]() ![]() ![]() |
instalatie electrica, all
sukarmafia |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 33 Joined: 29 September 07 ![]() |
Attached thumbnail(s) IM000024.JPG ( Size: 904.69k ) Number of downloads: 1654 IM000023.JPG ( Size: 938.75k ) Number of downloads: 1563 |
||
--------------------
dacia nova
dacia nova
1997
|
|||
apollo |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.881 Joined: 20 August 05 From: Focsani ![]() |
s-a mai pus problema manualului.
poti da cate un PM celor care il au si se rezolva. |
--------------------
Ex - Dacia
Nova GT 1.6 L
1997
- VN - ?? - ???
|
|
crystygye |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 392 Joined: 14 August 06 From: Bucuresti ![]() |
Imi zici si mie de unde ai volanu ala si cat ai dat pe el te rog?
|
--------------------
Ford
Fiesta
2007 facelift 1.3 benzina, 51kw, jh1 https://portalultautv.net
|
|
sukarmafia |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 33 Joined: 29 September 07 ![]() |
din targ din vitan 130+30 butuc de adaptare
![]() ![]() |
--------------------
dacia nova
dacia nova
1997
|
|
magelan_explorer |
![]()
Post
#5
|
![]() membru intamplator ! Group: Members Posts: 546 Joined: 25 November 07 From: bucuresti ![]() |
daca pui frana si se aprinde bordul,inseamna ca ai un scurt intre stopuri frana si pozitii./ ce;l mai probabil la unul din becurile cu doua filamente de pozitie/frana (becul are doua contacte pe fund care cad pe doua cleme,daca nu sucit cum trebuie sa cada pe pozitia normala,face un scurt,astfel cand se alimenteaza stopul frana se alimenteaza si pozitiile,implicit bordul) deci: verifica becurile de la stopurile pe frana. succes
|
--------------------
solenza
scala 2003 / logan dci 2007
ex:supernova.dacia 95.dacia 87
|
|
sukarmafia |
![]() ![]()
Post
#6
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 33 Joined: 29 September 07 ![]() |
am demontat_o pe toata
![]() ![]() ![]() ![]() |
--------------------
dacia nova
dacia nova
1997
|
|
lvl100 |
![]()
Post
#7
|
Membru incepator Group: Members Posts: 45 Joined: 5 November 06 ![]() |
@offtopic da cu ce ti-a gresit tata Novuta aia de ai adus-o in halul ala
![]() @ontopic ca tot se vorbeste de electrica, si mie a inceput sa imi faca o chestie ciudata. N-ar fi ceva prea deranjant, dar totusi e clar ca ceva nu e in ordine si sa nu o dau in altele mai tarziu. Cand pornesc motorul, se prind automat si pozitiile. Fara sa misc de la maneta nimic (apropo blocul de lumini e in stare perfecta) , fara sa se aprinda nici un bec in fata la faruri. Se aprind doar pozitiile din spate. Si stau aprinse atata timp cat merge si motorul. PS situatia de mai sus e valabila pentru atunci cand nu umblu la maneta si nu am nevoie de lumini. Daca pornesc din bloc, luminile merg perfect pe toate pozitiile si in fata si in spate. This post has been edited by lvl100: 27 Jan 2008, 09:39 |
--------------------
Dacia
Nova GT
1998
|
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#8
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
Sigur e vorba de pozițiile spate?
În mod normal toate cele 4 becuri de poziție (față-spate) sunt legate în paralel, deci se aprind numai împreună... Nu cumva se aprinde filamentul de frână? |
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
lvl100 |
![]()
Post
#9
|
Membru incepator Group: Members Posts: 45 Joined: 5 November 06 ![]() |
Exact aici e toata faza. Cred ca de aia au fost mai multi la care li s-a parut ciudata situatia.
Sunt exact pozitiile, care se apriind automat independent (fara faruri fata) odata cu pornirea motorului |
--------------------
Dacia
Nova GT
1998
|
|
magelan_explorer |
![]()
Post
#10
|
![]() membru intamplator ! Group: Members Posts: 546 Joined: 25 November 07 From: bucuresti ![]() |
nu stiu exact cum sunt stopurile la nova dar te intreb,ai becuri separate pt lumini ceata? daca da,ia firul de + de la stop pe frana si leaga-l la lumini ceata,e o metoda des folosita la daciile 1310,astfel,cand franezi se aprind stopurile de ceata,deci esti sigur ca se aprinde ceva!
|
--------------------
solenza
scala 2003 / logan dci 2007
ex:supernova.dacia 95.dacia 87
|
|
apollo |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.881 Joined: 20 August 05 From: Focsani ![]() |
QUOTE(magelan_explorer @ 29 Jan 2008, 19:24) nu stiu exact cum sunt stopurile la nova dar te intreb,ai becuri separate pt lumini ceata? daca da,ia firul de + de la stop pe frana si leaga-l la lumini ceata,e o metoda des folosita la daciile 1310,astfel,cand franezi se aprind stopurile de ceata,deci esti sigur ca se aprinde ceva! Si politia sigur va avea ceva de zis.E prea mult rosu care deranjeaza la ochi. |
--------------------
Ex - Dacia
Nova GT 1.6 L
1997
- VN - ?? - ???
|
|
TAI |
![]()
Post
#12
|
Membru autentic Group: Members Posts: 265 Joined: 8 March 05 From: Hunedoara ![]() |
Nu mai deschid un topic nou asa ca postez aici.
Am cateva anomalii in instalatia electrica si nu stiu cum sa le dau de cap. Masina a fost complet dezechipata pt. vopsit dar dupa remontarea elementelor au aparut urmatoarele anomalii: 1. La semnalizarea stanga sau dreapta clipeste in bord becul de la benzina, cu remarca ca nu se stinge de tot ci doar scade lumina in intensitate. Becul de la benzina se comporta normal pana se pune semnalizarea, adica sta aprins cu contactul pus deoarece nu e benzina in rezervor. 2. La aprinderea becurilor de ceata spate se mai aprinde si semnalizarea drepta + lampile de frana cu observatia ca lampa de ceata dreapta nu lumineaza foarte intens iar lampa de ceata stanga deabia daca se inroseste filamentul. Butonul de c-da lampi ceata le cupleaza dar refuza comanda de deconectare lampile raman aprinse. Are cineva idee unde e defectul? Obs. Am schema electrica dar nu reusesc sa-i dau de capat. |
--------------------
Dacia
Nova GT-1999
Dacia 1100-1970
- Alfa Romeo 75-1987
|
|
variable_dynamics |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 976 Joined: 24 May 07 From: Bucuresti ![]() |
Atat la punctul 1 cat si la punctul 2:
- Verifica punctele de masa electrica(in portbagaj in zona de sub tripla(far) in partea stanga; - Verifica punctele de masa electrica din compartimentul motor, partea dreapta, sub far(in zona releului de actionare GMV); - o alta posibilitate la punctul 1 ar fi un scurtcircuit intre doua fire(cel mai probabil s-a intamplat la re-echipare) sau contact imperfect in punctul de masa electrica aflat sub bord(in vecinatatea suportului coloanei de directie); - pentru punctul 2, o alta posibilitate ar fi ca (,) cablajul ansamblului de instrumente de bord sa se atinga de vreo piesa din metal din "cochilia" bordului. Importanta ar fi si verificarea montarii CORECTE a panoului de sigurante(mufe,etc), a integritatii sigurantelor(sa nu fie arse) sau a scurtcircuitelor in cablaj. Recomandarea mea ar fi sa verifici in primul rand masa electrica(sa fie suruburile respective bine stranse, sa nu se fi rupt firele din papuci, etc) apoi sa incerci sa depistezi un eventual scurtcircuit. Deoarece ai mentionat ca: QUOTE Masina a fost complet dezechipata pt. vopsit ,din acest motiv exista multiple scenarii de defect. Verifica sistematic si cu rabdare cablajul/conectica/punctele de masa electrica.Spor la reparatii! Numai bine. This post has been edited by variable_dynamics: 16 Oct 2008, 18:38 |
--------------------
EX Dacia
Nova GTi
2000 A little less conversation, a little more action.
|
|
TAI |
![]()
Post
#14
|
Membru autentic Group: Members Posts: 265 Joined: 8 March 05 From: Hunedoara ![]() |
Gata, s-a rezolvat.
Problema a fost la masa dispersoare spate. Merci variable_dynamics pt. sfaturi. This post has been edited by TAI: 18 Oct 2008, 14:16 |
--------------------
Dacia
Nova GT-1999
Dacia 1100-1970
- Alfa Romeo 75-1987
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 7th June 2025 - 19:23 |