Troncanit fata, doar intr-a 5-a, in linie dreapta si accelerare
![]() ![]() ![]() |
Troncanit fata, doar intr-a 5-a, in linie dreapta si accelerare
ador13 |
![]()
Post
#1
|
||
![]() VADER Group: Members Posts: 263 Joined: 9 September 05 From: Mangalia ![]() |
|
||
--------------------
OPEL
ASTRA
H 2007
- CT-13-... EX: DACIA SOLENZA
|
|||
nh1980ro |
![]()
Post
#2
|
Membru Group: Members Posts: 3.612 Joined: 7 February 07 From: Togo-Togo. ![]() |
Pai intr-a 5-a daca accelerezi mai tare de la 85km/h, motorul e in sarcina destul de mare si probabil crea diverse vibratii.
La intoarcere ai alimentat de la o benzinarie mai buna? Ca poate daca era benzina mai buna motorul tragea mai bine si nu mai vibra aiurea. |
--------------------
Kona/Renault
Lana'i/Clio 3
2007/2009
|
|
mark`` |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.826 Joined: 12 February 06 From: Tg.Mures ![]() |
Nu cred ca e de la treaba aia. Atata stie si omul nostru cand sa schimbe vitezele, sper, eu la altceva ma gandesc. La cutie, cu nu vrei tu sa te gandesti, si sti de ce? Pt ca ai completat cam mult ulei. Mi sa nu ai cumva cutia crapata si sa pierzi ulei. Verific-o!
|
--------------------
Dacia
Spring
2023
|
|
ador13 |
![]()
Post
#4
|
![]() VADER Group: Members Posts: 263 Joined: 9 September 05 From: Mangalia ![]() |
@nh1980ro - pai de vreo 6 ani de cand am masina bag benzina de la acelasi peco, si nu am avut probleme pana acum
@mark - am trecut de 100.000 de km condusi in 6 ani de permis, am reusit intr-un sfarsit sa invatat "atata" lucru incat sa schimb si eu vitezele, asa ca misto-ul tau subtil este complet gratuit. Iar despre nivelul de ulei in cutie, eu personal nu am reusit sa bag mai mult ulei decat trebuie adica peste nivelul dopului, pentru ca, automat curge uleiul inapoi. Si nu, nici pierderi de ulei nu am. O alta chestie care imi vine in minte acum este ca suportul pe care sta bateria la mine este spart de vreun an, l-am vazut cand am schimbat bateria primavara trecuta. Nu am facut legatura pana azi, cand pe alt topic de troncaneli cineva zicea ca este un suport al motorului/cutiei acolo in acea zona. Nu am apucat sa verific, ca stau la serviciu pana seara tarziu, dar in week-end o sa scot bateria sa vad care este treaba. This post has been edited by ador13: 29 Jan 2008, 14:08 |
--------------------
OPEL
ASTRA
H 2007
- CT-13-... EX: DACIA SOLENZA
|
|
alex_axn |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 639 Joined: 30 December 04 From: Bucuresti ![]() |
cam asa face si un matiz de-al unui prieten: pana la 70-80 la ora nimic, de la 80 incolo, zici ca se rupe, in treapta a 5-a.. banuiesc a fi un tampon de motor, dar n-am avut timp sa cercetez, ca e cam tras pe dreapta.. planetarele nu sunt, oricum s-ar fi manifestat cu totul alt fel, bucsaraia iar nu prea are legatura, benzina am alimentat din mai multe parti...
ce am observat e ca daca o tin intr-a 4-a la 80 si peste, adica mai turata nu mai face.. oricum nu imi prea vine sa ies din oras cu ea in starea asta:D daca aflii buba sa ne zici si noua.. poate cumva e aceeasi la micul gigant.. ![]() |
--------------------
vw
passat
2009
- B __ ___ "putine lucruri poti sa le faci cu vorba buna dar cu vorba rea nici atatea"
|
|
ador13 |
![]()
Post
#6
|
![]() VADER Group: Members Posts: 263 Joined: 9 September 05 From: Mangalia ![]() |
Am dat jos azi bateria de pe masina, si am gasit suportul GMP baterie spart.
Urechea de prindere din partea de sus este sparta. Doar din cauza la urechea aia rupta se poate sa am vibratii la motor si sa troncane la viteza mare? ca doar suportul mai are si alte puncte de prindere in caroserie.. Stie cineva ce pret are acest suport? (cod 60 01 543 037). Pot sa-l schimb singur sau trebuie sustinere la motor, palane, etc, adica SERVICE? Attached thumbnail(s) suport_GMP_baterie.JPG ( Size: 83.16k ) Number of downloads: 119 |
--------------------
OPEL
ASTRA
H 2007
- CT-13-... EX: DACIA SOLENZA
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 10th May 2025 - 11:54 |