Bazait enervant!
![]() ![]() ![]() |
Bazait enervant!
supernovaFMI |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 30 Joined: 12 November 07 From: Neamt ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Logan
MCV Van - 1.5 DCI - 50 KW - 2008
- NT 06 XCZ Don't drink and drive, smoke and fly...
|
|||
iuly89ct |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru cu masina... Group: Members Posts: 404 Joined: 30 September 07 From: Constanta ![]() |
poti arunca o privire aici http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopic=22389&hl=bazait
uita-te la postul 3 in principal...e ceva normal daca se aude din partea dreapta jos a filtrului de aer(cum te uiti la motor din fata masinii).si la mine se aude un carait ca 2 rotite de plastic care se incaleca.e de la motorasul pas cu pas,cel care tine relantiul. il citez pe Liviu: "Tremuratul motorului poate veni de la trei cauze (asa vad eu lucrurile): 1. nu ai aprindere pe unul dintre cilindri (bujiile) 2. nu ai alimentare pe un cilindru (injectoarele) 3. sonda lambda e murdara (caci defecta e mai putin probabil) Cum se verifica: 1. se scoate pe rand sufa de la cate o bujie .. daca motorul tremura mai tare inseamna ca bujia e buna .. daca nu e nici o schimbare in functionarea motorului .. ala e cilindrul cu probleme . Atentie sa nu te curentezi .. adica cu o mana scoati mufa .. cealalta o tii bine pe langa corp .. nu te atingi de partile metalice ale caroseriei . Daca totusi te "inteapa" nu te speria .. nu iti face rau (sa nu ai peace maker) .. am inteles ca ajuta la reumatism .. Odata ce ai identificat cilindrul cu probleme scoti bujia si daca nu e in regula le schimbi pe toate 4 (un set e in jur de 150Klei). Daca bujia e in regula inseamna ca trebuie sa treci la verificatul injectoarelor care din nefericire se face in service. Deci eu vorbesc de VERIFICAT nu de CURATAT ... daca este necesara o curatare .. atunci asta e .. Daca nici bujiile nici injectoarele nu au probleme va trebui sa iti cureti sonda lambda (tot in service), eventual sa o schimbi cu totul (in garantie). Cat despre filtul de benzina .. merita schimbat (150Klei). Eu unul imi schimb si filtrul de benzina si cel de aer la fiecare revizie ... si nu asa cum zic ei in carte .. la fiecare 20 KKm. Eu zic ca pentru cca 300Klei in plus la fiecare revizie unde nu trebuie schimbate filtrele se merita ... Bafta multa si cat mai putine probleme " deci daca iti intrerupe nu este neaparat o problema de injectoare. This post has been edited by iuly89ct: 29 Jan 2008, 23:13 |
--------------------
BMW
525d E60
2006 "Nu e niciodata prea tarziu pentru a nu face nimic". Confucius
|
|
supernovaFMI |
![]()
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 30 Joined: 12 November 07 From: Neamt ![]() |
da...merci mult. Bujiile nu sunt...Am fost azi in service...Am facut o diagnoza si mi-au iesit 11 erori pe calc. Mecanicul s-a speriat a zis ca nu a mai vazut asa ceva...A mai zis ca nici nu ar trebui sa mai porneasca masina...si a ajuns la concluzia ca e calc de vina si ca s-ar fi frecat...Ce parere aveti?
|
--------------------
Dacia
Logan
MCV Van - 1.5 DCI - 50 KW - 2008
- NT 06 XCZ Don't drink and drive, smoke and fly...
|
|
klaus |
![]()
Post
#4
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Pai ... ce erori erau?
|
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 14th May 2025 - 01:15 |