DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages  1 2 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> [POMPA FRANA]

gogosaru19
post 30 Jan 2008, 15:16
Post #1


Membru autentic


Group: Members
Posts: 217
Joined: 14 March 07
From: Bucuresti




Am si eu o intrebare : ce diferenta este intr-o pompa de frana singur circuit fata de una dublu circuit????? rolleyes.gif


--------------------
dacia 1410 breck 1998 - B 64 SNB
prea rapid prea furios , eu cu dacia tu pe jos :D
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ydaniel
post 30 Jan 2008, 15:20
Post #2


Adrenaline junkie!


Group: Members
Posts: 10.608
Joined: 11 August 04
From: black sea




nr de conducte;) 3 la simplu ,4 la dublu:)
si mai are si un Indicator pentru cadere de presiune.


--------------------
Oriunde, oricand... ARO!
Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Hexer
post 30 Jan 2008, 15:25
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 264
Joined: 5 December 06




La dublu circuit este o singura pompa centrala dar cu 2 pistoane, prima pentru puntea fara, a doua pentru cea din spate, ori total altfel, poate sa fie si pa o parte si in X. In acest ce e aproape inmosibil sa ramai fara frana.

This post has been edited by Eagleee: 30 Jan 2008, 15:26

Attached thumbnail(s)
untitled.JPG ( Size: 92.96k ) Number of downloads: 2690
untitled1.JPG ( Size: 65.01k ) Number of downloads: 2483


--------------------
Dacia 1100 1969 - CJ-04-ZNH
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gogosaru19
post 30 Jan 2008, 15:26
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 217
Joined: 14 March 07
From: Bucuresti




aham am inteles cate conducte are dar asta inseamna ca cea dublucircuit este mai eficienta decat cea cu unul singur? (adica pe romaneste ai frane de ingheata sau rupe asfaltu) smile.gif


--------------------
dacia 1410 breck 1998 - B 64 SNB
prea rapid prea furios , eu cu dacia tu pe jos :D
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Hexer
post 30 Jan 2008, 15:31
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 264
Joined: 5 December 06




QUOTE(gogosaru19 @ 30 Jan 2008, 15:26)
asta inseamna ca cea dublucircuit este mai eficienta decat cea cu unul singur? (adica pe romaneste ai frane de ingheata sau rupe asfaltu) smile.gif
*




Pai...nu.
Numai din cauza ca e dublu circuit nu ai frane mai bune...cu nimic, numai e mai sigura, de exemplu dupa '80-si ceva masinile de strada erau oblogate sa fie pe dublu circuit.
Frane mai bune inseamna etrieri mai eficienti, si discuri de frane mai bune (mai grosi pentru a acumpla mai multa caldura, eventual ventilate daca cunt fortate si cu diametru mai mare).


--------------------
Dacia 1100 1969 - CJ-04-ZNH
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
apollo
post 30 Jan 2008, 15:51
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.881
Joined: 20 August 05
From: Focsani




sa intreb si eu ceva.

care e treaba cu by-pass-ul la dublu circuit?

cumva inchide zona cu probleme si functioneaza celelalte.

de exemplu eu pe fata nu am mai avut frane.garniturile erau distruse, dar totusi spatele frana, pur si simplu se bloca roata.

asta e sistemul de by-pass?


--------------------
Ex - Dacia Nova GT 1.6 L 1997 - VN - ?? - ???
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alinushy
post 31 Jan 2008, 07:32
Post #7


modeLator


Group: Members
Posts: 2.622
Joined: 9 January 07
From: Pitesti - Mioveni




cand e fata in avarie trimite lichid si pe a 4-a conducta(care se duce tot in spate) pt a mari eficacitatea de franare la puntea spate.


--------------------
Audi A4 ... 1.8T...quattro ;)
frunza verde solz de peste, uite ..... altu` ca citeste
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 4 Feb 2008, 15:17
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




Da, pe a 4-a care, cum ii spune si numele - conducta BY-PASS - "ocoleste" intrarea limitatorului de sarcina, aducind lichid la iesirea lui.


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
v_razvan_c
post 14 Apr 2008, 20:34
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 665
Joined: 11 March 07




Ca tot e vorba de frane... Am pompa de frana cu 3 conducte si servo, am aerisit bine cu motorul oprit, sau trebuia pornit; ca acum nu prea mai tin franele... dry.gif


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
za_kristake
post 14 Apr 2008, 22:25
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 628
Joined: 9 March 08
From: Sibiu




aeriseste odata cu motorul oprit apoi cu el pornit. Incepe de pe spate dreapta sa aerisesti dupa care continui si la restu


--------------------
1310 L 1997 - SB
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
v_razvan_c
post 14 Apr 2008, 22:31
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 665
Joined: 11 March 07




Eu am vrut sa schimb doar etrierii, deci am aerisit doar pe fata. Era foarte infranata roata din dreapta, abia puteam sa misc masina, iar acum este tot la fel si dupa ce am schimbat etrierul... Asta ce mai poate fi? smile.gif


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Minel
post 15 Apr 2008, 07:56
Post #12


Pauard bai Remat Nord


Group: Members
Posts: 4.043
Joined: 4 April 07
From: Cluj .......Resita ,C-S




QUOTE(v_razvan_c @ 14 Apr 2008, 22:31)
Eu am vrut sa schimb doar etrierii, deci am aerisit doar pe fata. Era foarte infranata roata din dreapta, abia puteam sa misc masina, iar acum este tot la fel si dupa ce am schimbat etrierul... Asta ce mai poate fi? smile.gif
*




Etrierul era nou ??? huh.gif


--------------------
Dacia 1310-L /VW Passat 1995/1397cmc - CS-01-TMS
Mandru posesor de Dacia
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 15 Apr 2008, 08:25
Post #13


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




ai bagat pistonajul vechi in etrierul nou? doh.gif


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Gheorghedracu
post 15 Apr 2008, 08:32
Post #14


Membru autentic


Group: Members
Posts: 965
Joined: 5 May 06




E posibil ca furtunul pe partea aia sa aiba defecte sau mizerii in el si se comporta ca o supapa care opreste retragerea lichidului din etrier odata ce ai luat piciorul de pe frina. E posibil de asemeni sa fie pistonul/cilindrul pompei de frina uzat acolo. desfa toate furtunele, si sufla-le cu aer comprimat (inclusiv conductele de metal) si curata-le cu alcool metilic, dupa care verifici ca permit circulatia libera a lichidului in ambele directii (tot cu aer comprimat). Daca totul e okay dar roata tot se blocheaza, atunci trebuie sa te uiti la pompa centrala pe circuitul respectiv. E posibil ca pistonul sa nu se mai retraga peste orificiul de retur, dar asta ar insemna sa ai ambele roti pe circuitul cu pricina blocate.

Eu scurg lichidul si pun alcool metilic in rezervor dupa care bag aer comprimat cu o roata de rezerva in capacul rezervorului, si imping in felul asta alcoolul prin toata instalatia, deschizind pe rind fiecare roata, sa vad ce curge, cum curge, etc. Daca e mizerie, e clar. Daca una curge mai incet, iar e clar. Samd. Cind am terminat, mai bag o data alcool ca sa spal orice gunoi o fi scapat, verific inca o data curgerea, scurg tot alcoolul din instalatie si umplu cu lichid de frina. Deschid toate rotile, cind incepe sa apara lichid le inchid si le aerisesc cite una dup-aia.

This post has been edited by Gheorghedracu: 15 Apr 2008, 08:37


--------------------
Renault 17 Gordini - RHJ 087
Legea limiteaza viteza, nu acceleratia.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
v_razvan_c
post 15 Apr 2008, 09:49
Post #15


Membru autentic


Group: Members
Posts: 665
Joined: 11 March 07




Am inteles cu operatiunea asta de curatat, intr-adevar lichidul este foarte foarte negru si poate s-a depus ceva mizerie inauntru, dar am observat ca este infranata numai dupa ce pun penele, in rest merge OK roata...
@Minel : nu era nou, dar erau aranjati ca lumea, garnituri schimbate;
@argon : nu am folosit pistonasul vechi.
Merci!


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
v_razvan_c
post 17 Apr 2008, 22:26
Post #16


Membru autentic


Group: Members
Posts: 665
Joined: 11 March 07




Mai am o intrebare, de-alungul furtunului care iese din galerie si pleaca catre servo, am observat o chestie, un fel de duza cu o gaurica; trage aer pe acolo si tremura RAU motorul, dupa ce am astupat-o am observat ca motorul merge perfect. Ei bine, frutunul acela trebuie sa fie intreg pana la servo, sau sa fie si chestia aia de plastic la jumatatea lui...?


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Rafi
post 17 Apr 2008, 23:16
Post #17


e doua bleu!!


Group: Members
Posts: 1.204
Joined: 27 November 07
From: ™Bucharest™




chestia aia trebuie sa fie acolo dar trebuie sa fie intreaga cam stiu pt ce este da las pe altii care sa pricep mult mai bine sa spuna exact care este rolul ei


--------------------
Dacia™ 1310----CN---- --1996--
Daewoo™ Nubira II --CDX-- --2006--
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pyu
post 30 Apr 2008, 14:16
Post #18


Membru incepator


Group: Members
Posts: 2
Joined: 30 April 08




am o pompa de frana de dacie cu dublu circuti...
are 4 gauri... dintre care una este mai mare decat celelalte 3 ( la celel 3 se potrivesc conductele care vin spre fata sau spre spate, dar a 4-a este mai larga...)
si am cumparat si repartitor dublu pt spate, si acesta are o intrare si 2 iesiri...
am atasat mai jos o poza...

imi poate spune cineva ce vine in gaura mai mare ( in dreptul sagetii ) ?
thx

Attached thumbnail(s)
DSC03345.JPG ( Size: 411.93k ) Number of downloads: 2545


--------------------
Dacia 1310 1990 - SV01UUN
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ydaniel
post 30 Apr 2008, 20:59
Post #19


Adrenaline junkie!


Group: Members
Posts: 10.608
Joined: 11 August 04
From: black sea




acolo mai vine o conducta;)


--------------------
Oriunde, oricand... ARO!
Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pyu
post 1 May 2008, 14:53
Post #20


Membru incepator


Group: Members
Posts: 2
Joined: 30 April 08




da, am am mers la cineva si am vazut cum vine toata treaba... am montat pompa... si am frani bune smile.gif


--------------------
Dacia 1310 1990 - SV01UUN
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
neajiji
post 18 May 2008, 11:14
Post #21


Membru autentic


Group: Members
Posts: 768
Joined: 1 January 07




Am si eu o pompa dublu circuit cu 3 tevi si curge lichid prin capatul ei (nu pe la servo, in partea cealalta) cat costa una si preferabil ceva mai bun ca m-am saturat de piesele proaste pt dacie.


--------------------
X Y Z
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 18 May 2008, 16:43
Post #22


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




700 de mii


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ydaniel
post 18 May 2008, 18:31
Post #23


Adrenaline junkie!


Group: Members
Posts: 10.608
Joined: 11 August 04
From: black sea




QUOTE(neajiji @ 18 May 2008, 11:14)
Am si eu o pompa dublu circuit cu 3 tevi si curge lichid prin capatul ei (nu pe la servo, in partea cealalta) cat costa una si preferabil ceva mai bun ca m-am saturat de piesele proaste pt dacie.
*


de autonova nu mai gasesc nici eu. mad.gif mad.gif mad.gif
cam 90lei.


--------------------
Oriunde, oricand... ARO!
Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
v_razvan_c
post 25 May 2008, 20:05
Post #24


Membru autentic


Group: Members
Posts: 665
Joined: 11 March 07




Am revenit... pentru ca am frane numai cu motorul oprit, cand il pornesc si apas pedala de frana, tremura foarte rau motorul si cateodata moare + ca nu mai sunt frane decat de la a doua pedala si asa foarte slabe... De ce?


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
neajiji
post 25 May 2008, 20:07
Post #25


Membru autentic


Group: Members
Posts: 768
Joined: 1 January 07




Un cuvant: Servofrana: supapa sau furtunu.


--------------------
X Y Z
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
v_razvan_c
post 25 May 2008, 20:23
Post #26


Membru autentic


Group: Members
Posts: 665
Joined: 11 March 07




Care supapa? Unde este ea? Cumva ,,T"-ul acela care se duce pentru vaccumul de la bord?


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
neajiji
post 25 May 2008, 20:27
Post #27


Membru autentic


Group: Members
Posts: 768
Joined: 1 January 07




din servo iese un furtun care are o supapa care poate s-a crapat/spart, sau pur si simplu e furtunul deteriorat. Il verifici de la un cap la altul. Succes!


--------------------
X Y Z
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
v_razvan_c
post 25 May 2008, 20:59
Post #28


Membru autentic


Group: Members
Posts: 665
Joined: 11 March 07




Scuze ca sunt prea insistent, acea supapa... smile.gif ...iese din servo, este din plastic si intra direct in furtun?


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mircea.a
post 26 May 2008, 08:57
Post #29


Posesor Dacia din 1987


Group: Members
Posts: 295
Joined: 9 June 07




Exact.
Verifica furtinul sa nu fie spart la capatul dinspre galerie. Din cauza caldurii crapa.

This post has been edited by mircea.a: 26 May 2008, 08:59


--------------------
Dacia Logan Kissfm 1.5 dCi 85 cp. 2008 - B-83-WUF
Dacia Logan KissFM 1.5 dCi 85cp B-83-WUF
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Minel
post 26 May 2008, 09:12
Post #30


Pauard bai Remat Nord


Group: Members
Posts: 4.043
Joined: 4 April 07
From: Cluj .......Resita ,C-S




QUOTE(mircea.a @ 26 May 2008, 08:57)
Exact.
Verifica furtinul sa nu fie spart la capatul dinspre galerie. Din cauza caldurii crapa.
*




Corect , si as mai adauga ceva ... daca lungimea furtunului iti permite poti taia portiunea de furtun care este in contact direct cu galeria ( cu stutul ) si il montezi la loc cu colier .


QUOTE
imi poate spune cineva ce vine in gaura mai mare ( in dreptul sagetii ) ?


Acolo vine conducta de la circuitul de by-pass , este un holender pt. cheie de 14

This post has been edited by Minel: 26 May 2008, 09:15


--------------------
Dacia 1310-L /VW Passat 1995/1397cmc - CS-01-TMS
Mandru posesor de Dacia
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages  1 2 >
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 18th July 2025 - 00:04
Forum Renault