[POMPA FRANA]
![]() ![]() ![]() |
[POMPA FRANA]
gogosaru19 |
![]() ![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 217 Joined: 14 March 07 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
dacia 1410
breck
1998
- B 64 SNB prea rapid prea furios , eu cu dacia tu pe jos :D
|
|||
ydaniel |
![]()
Post
#2
|
![]() Adrenaline junkie! Group: Members Posts: 10.608 Joined: 11 August 04 From: black sea ![]() |
nr de conducte;) 3 la simplu ,4 la dublu:)
si mai are si un Indicator pentru cadere de presiune. |
--------------------
Oriunde,
oricand...
ARO! Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita! |
|
Hexer |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 264 Joined: 5 December 06 ![]() |
La dublu circuit este o singura pompa centrala dar cu 2 pistoane, prima pentru puntea fara, a doua pentru cea din spate, ori total altfel, poate sa fie si pa o parte si in X. In acest ce e aproape inmosibil sa ramai fara frana.
This post has been edited by Eagleee: 30 Jan 2008, 15:26 Attached thumbnail(s) untitled.JPG ( Size: 92.96k ) Number of downloads: 2690 untitled1.JPG ( Size: 65.01k ) Number of downloads: 2483 |
--------------------
Dacia
1100
1969
- CJ-04-ZNH
|
|
gogosaru19 |
![]() ![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 217 Joined: 14 March 07 From: Bucuresti ![]() |
aham am inteles cate conducte are dar asta inseamna ca cea dublucircuit este mai eficienta decat cea cu unul singur? (adica pe romaneste ai frane de ingheata sau rupe asfaltu)
![]() |
--------------------
dacia 1410
breck
1998
- B 64 SNB prea rapid prea furios , eu cu dacia tu pe jos :D
|
|
Hexer |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 264 Joined: 5 December 06 ![]() |
QUOTE(gogosaru19 @ 30 Jan 2008, 15:26) asta inseamna ca cea dublucircuit este mai eficienta decat cea cu unul singur? (adica pe romaneste ai frane de ingheata sau rupe asfaltu) ![]() Pai...nu. Numai din cauza ca e dublu circuit nu ai frane mai bune...cu nimic, numai e mai sigura, de exemplu dupa '80-si ceva masinile de strada erau oblogate sa fie pe dublu circuit. Frane mai bune inseamna etrieri mai eficienti, si discuri de frane mai bune (mai grosi pentru a acumpla mai multa caldura, eventual ventilate daca cunt fortate si cu diametru mai mare). |
--------------------
Dacia
1100
1969
- CJ-04-ZNH
|
|
apollo |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.881 Joined: 20 August 05 From: Focsani ![]() |
sa intreb si eu ceva.
care e treaba cu by-pass-ul la dublu circuit? cumva inchide zona cu probleme si functioneaza celelalte. de exemplu eu pe fata nu am mai avut frane.garniturile erau distruse, dar totusi spatele frana, pur si simplu se bloca roata. asta e sistemul de by-pass? |
--------------------
Ex - Dacia
Nova GT 1.6 L
1997
- VN - ?? - ???
|
|
alinushy |
![]()
Post
#7
|
![]() modeLator Group: Members Posts: 2.622 Joined: 9 January 07 From: Pitesti - Mioveni ![]() |
cand e fata in avarie trimite lichid si pe a 4-a conducta(care se duce tot in spate) pt a mari eficacitatea de franare la puntea spate.
|
--------------------
Audi
A4
... 1.8T...quattro ;) frunza verde solz de peste, uite ..... altu` ca citeste
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#8
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
Da, pe a 4-a care, cum ii spune si numele - conducta BY-PASS - "ocoleste" intrarea limitatorului de sarcina, aducind lichid la iesirea lui.
|
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
v_razvan_c |
![]() ![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 665 Joined: 11 March 07 ![]() |
Ca tot e vorba de frane... Am pompa de frana cu 3 conducte si servo, am aerisit bine cu motorul oprit, sau trebuia pornit; ca acum nu prea mai tin franele...
![]() |
--------------------
-
-
-
|
|
za_kristake |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 628 Joined: 9 March 08 From: Sibiu ![]() |
aeriseste odata cu motorul oprit apoi cu el pornit. Incepe de pe spate dreapta sa aerisesti dupa care continui si la restu
|
--------------------
1310
L
1997
- SB
|
|
v_razvan_c |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 665 Joined: 11 March 07 ![]() |
Eu am vrut sa schimb doar etrierii, deci am aerisit doar pe fata. Era foarte infranata roata din dreapta, abia puteam sa misc masina, iar acum este tot la fel si dupa ce am schimbat etrierul... Asta ce mai poate fi?
![]() |
--------------------
-
-
-
|
|
Minel |
![]()
Post
#12
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
|
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
argon |
![]()
Post
#13
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
ai bagat pistonajul vechi in etrierul nou?
![]() |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
Gheorghedracu |
![]()
Post
#14
|
Membru autentic Group: Members Posts: 965 Joined: 5 May 06 ![]() |
E posibil ca furtunul pe partea aia sa aiba defecte sau mizerii in el si se comporta ca o supapa care opreste retragerea lichidului din etrier odata ce ai luat piciorul de pe frina. E posibil de asemeni sa fie pistonul/cilindrul pompei de frina uzat acolo. desfa toate furtunele, si sufla-le cu aer comprimat (inclusiv conductele de metal) si curata-le cu alcool metilic, dupa care verifici ca permit circulatia libera a lichidului in ambele directii (tot cu aer comprimat). Daca totul e okay dar roata tot se blocheaza, atunci trebuie sa te uiti la pompa centrala pe circuitul respectiv. E posibil ca pistonul sa nu se mai retraga peste orificiul de retur, dar asta ar insemna sa ai ambele roti pe circuitul cu pricina blocate.
Eu scurg lichidul si pun alcool metilic in rezervor dupa care bag aer comprimat cu o roata de rezerva in capacul rezervorului, si imping in felul asta alcoolul prin toata instalatia, deschizind pe rind fiecare roata, sa vad ce curge, cum curge, etc. Daca e mizerie, e clar. Daca una curge mai incet, iar e clar. Samd. Cind am terminat, mai bag o data alcool ca sa spal orice gunoi o fi scapat, verific inca o data curgerea, scurg tot alcoolul din instalatie si umplu cu lichid de frina. Deschid toate rotile, cind incepe sa apara lichid le inchid si le aerisesc cite una dup-aia. This post has been edited by Gheorghedracu: 15 Apr 2008, 08:37 |
--------------------
Renault
17 Gordini
- RHJ 087 Legea limiteaza viteza, nu acceleratia.
|
|
v_razvan_c |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 665 Joined: 11 March 07 ![]() |
Am inteles cu operatiunea asta de curatat, intr-adevar lichidul este foarte foarte negru si poate s-a depus ceva mizerie inauntru, dar am observat ca este infranata numai dupa ce pun penele, in rest merge OK roata...
@Minel : nu era nou, dar erau aranjati ca lumea, garnituri schimbate; @argon : nu am folosit pistonasul vechi. Merci! |
--------------------
-
-
-
|
|
v_razvan_c |
![]() ![]()
Post
#16
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 665 Joined: 11 March 07 ![]() |
Mai am o intrebare, de-alungul furtunului care iese din galerie si pleaca catre servo, am observat o chestie, un fel de duza cu o gaurica; trage aer pe acolo si tremura RAU motorul, dupa ce am astupat-o am observat ca motorul merge perfect. Ei bine, frutunul acela trebuie sa fie intreg pana la servo, sau sa fie si chestia aia de plastic la jumatatea lui...?
|
--------------------
-
-
-
|
|
Rafi |
![]() ![]()
Post
#17
|
![]() e doua bleu!! Group: Members Posts: 1.204 Joined: 27 November 07 From: ™Bucharest™ ![]() |
chestia aia trebuie sa fie acolo dar trebuie sa fie intreaga cam stiu pt ce este da las pe altii care sa pricep mult mai bine sa spuna exact care este rolul ei
|
--------------------
Dacia™
1310----CN----
--1996-- Daewoo™ Nubira II --CDX-- --2006--
|
|
pyu |
![]()
Post
#18
|
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 30 April 08 ![]() |
am o pompa de frana de dacie cu dublu circuti...
are 4 gauri... dintre care una este mai mare decat celelalte 3 ( la celel 3 se potrivesc conductele care vin spre fata sau spre spate, dar a 4-a este mai larga...) si am cumparat si repartitor dublu pt spate, si acesta are o intrare si 2 iesiri... am atasat mai jos o poza... imi poate spune cineva ce vine in gaura mai mare ( in dreptul sagetii ) ? thx Attached thumbnail(s) DSC03345.JPG ( Size: 411.93k ) Number of downloads: 2545 |
--------------------
Dacia
1310
1990
- SV01UUN
|
|
ydaniel |
![]()
Post
#19
|
![]() Adrenaline junkie! Group: Members Posts: 10.608 Joined: 11 August 04 From: black sea ![]() |
acolo mai vine o conducta;)
|
--------------------
Oriunde,
oricand...
ARO! Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita! |
|
pyu |
![]()
Post
#20
|
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 30 April 08 ![]() |
da, am am mers la cineva si am vazut cum vine toata treaba... am montat pompa... si am frani bune
![]() |
--------------------
Dacia
1310
1990
- SV01UUN
|
|
neajiji |
![]()
Post
#21
|
Membru autentic Group: Members Posts: 768 Joined: 1 January 07 ![]() |
Am si eu o pompa dublu circuit cu 3 tevi si curge lichid prin capatul ei (nu pe la servo, in partea cealalta) cat costa una si preferabil ceva mai bun ca m-am saturat de piesele proaste pt dacie.
|
--------------------
X
Y
Z
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#22
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
700 de mii
|
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
ydaniel |
![]()
Post
#23
|
![]() Adrenaline junkie! Group: Members Posts: 10.608 Joined: 11 August 04 From: black sea ![]() |
|
--------------------
Oriunde,
oricand...
ARO! Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita! |
|
v_razvan_c |
![]() ![]()
Post
#24
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 665 Joined: 11 March 07 ![]() |
Am revenit... pentru ca am frane numai cu motorul oprit, cand il pornesc si apas pedala de frana, tremura foarte rau motorul si cateodata moare + ca nu mai sunt frane decat de la a doua pedala si asa foarte slabe... De ce?
|
--------------------
-
-
-
|
|
neajiji |
![]()
Post
#25
|
Membru autentic Group: Members Posts: 768 Joined: 1 January 07 ![]() |
Un cuvant: Servofrana: supapa sau furtunu.
|
--------------------
X
Y
Z
|
|
v_razvan_c |
![]() ![]()
Post
#26
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 665 Joined: 11 March 07 ![]() |
Care supapa? Unde este ea? Cumva ,,T"-ul acela care se duce pentru vaccumul de la bord?
|
--------------------
-
-
-
|
|
neajiji |
![]()
Post
#27
|
Membru autentic Group: Members Posts: 768 Joined: 1 January 07 ![]() |
din servo iese un furtun care are o supapa care poate s-a crapat/spart, sau pur si simplu e furtunul deteriorat. Il verifici de la un cap la altul. Succes!
|
--------------------
X
Y
Z
|
|
v_razvan_c |
![]()
Post
#28
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 665 Joined: 11 March 07 ![]() |
Scuze ca sunt prea insistent, acea supapa...
![]() |
--------------------
-
-
-
|
|
mircea.a |
![]()
Post
#29
|
![]() Posesor Dacia din 1987 Group: Members Posts: 295 Joined: 9 June 07 ![]() |
Exact.
Verifica furtinul sa nu fie spart la capatul dinspre galerie. Din cauza caldurii crapa. This post has been edited by mircea.a: 26 May 2008, 08:59 |
--------------------
Dacia
Logan Kissfm
1.5 dCi 85 cp. 2008
- B-83-WUF Dacia Logan KissFM 1.5 dCi 85cp B-83-WUF
|
|
Minel |
![]()
Post
#30
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
QUOTE(mircea.a @ 26 May 2008, 08:57) Corect , si as mai adauga ceva ... daca lungimea furtunului iti permite poti taia portiunea de furtun care este in contact direct cu galeria ( cu stutul ) si il montezi la loc cu colier . QUOTE imi poate spune cineva ce vine in gaura mai mare ( in dreptul sagetii ) ? Acolo vine conducta de la circuitul de by-pass , este un holender pt. cheie de 14 This post has been edited by Minel: 26 May 2008, 09:15 |
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 18th July 2025 - 00:04 |