1.5dCi - nu mai pornește, cauza: pompa injecție blocată!
1.5dCi - nu mai pornește, cauza: pompa injecție blocată!
djcristi |
11 Nov 2013, 04:45
Post
#301
|
||
Membru autentic Group: Members Posts: 3.944 Joined: 5 October 09 From: Bucuresti / Pitesti |
|
||
--------------------
Renault
Megane 2.2
03/2008 Estate 1.5dci euro4 76kW FAP business
- DJC Dacia Logan euro4 1.5dci 50kW(68ps) ambition (fab oct-2007)
|
|||
Lord Hades |
11 Nov 2013, 06:32
Post
#302
|
Memento Mori Group: Members Posts: 1.640 Joined: 28 July 07 From: Brasov |
biodiesel a fost introdus fortat de către consiliul europei din considerente ecologice. La fel e și cu eliminarea plumbului din benzină respectiv a sulf din motorină. Ecologismul din păcate este o noțiune total necunoscută majorității românilor.
|
--------------------
OOOO
A3
2010 / Vorsprung Durch Technik
- BV03:-) "Death smiles at us all. All a man can do is smile back."
|
|
djcristi |
11 Nov 2013, 08:18
Post
#303
|
Membru autentic Group: Members Posts: 3.944 Joined: 5 October 09 From: Bucuresti / Pitesti |
QUOTE(Lord Hades @ 11 Nov 2013, 06:32) biodiesel a fost introdus fortat de către consiliul europei din considerente ecologice. La fel e și cu eliminarea plumbului din benzină respectiv a sulf din motorină. Ecologismul din păcate este o noțiune total necunoscută majorității românilor. degeaba e ecologic daca dauneaza injectiei... |
--------------------
Renault
Megane 2.2
03/2008 Estate 1.5dci euro4 76kW FAP business
- DJC Dacia Logan euro4 1.5dci 50kW(68ps) ambition (fab oct-2007)
|
|
P-A-C-O |
11 Nov 2013, 18:58
Post
#304
|
What you see is what you get! Group: Members Posts: 2.350 Joined: 3 October 10 |
QUOTE(djcristi @ 11 Nov 2013, 05:45) merci, dar din ce am citit, acel regulator de joasa, doar deschide cand e pres prea mare si reintroduce motorina in admisie, nicidecum s-o dea pe retur... eu nu am zis nimic despre regulatorul de joasa ci de limitatorul presiune rail |
--------------------
-
-
- Ziua de 16 nov 2014 a ramas in istoria Romaniei ca fiind ziua in care omul politic Victor Ponta a fost cel mai aproape sa devina Presedintele Romaniei
|
|
djcristi |
11 Nov 2013, 21:52
Post
#305
|
Membru autentic Group: Members Posts: 3.944 Joined: 5 October 09 From: Bucuresti / Pitesti |
QUOTE(P-A-C-O @ 11 Nov 2013, 18:58) scuze , am inteles eu gresit. am curatat-o astazi, sa vedem daca dispare problema, daca nu, voi incerca sa o schimb. e normal cand e motorul oprit si faci presiune din pompita sa se duca aproape totul pe retur? gen, se intareste destul de greu para , si daca o lasi putin iar e moale, daca opresc masina si vin peste o ora e goala complet si tb sa o apas de vreo 10 ori sa se intareasca..... suspectez or acel limitator de care ai spus ori supapa de sens unic din interiorul pompitei.... am citit ca multi au rezolvat problema cu pierderea presiunii schimband aceasta para... This post has been edited by djcristi: 11 Nov 2013, 21:53 |
--------------------
Renault
Megane 2.2
03/2008 Estate 1.5dci euro4 76kW FAP business
- DJC Dacia Logan euro4 1.5dci 50kW(68ps) ambition (fab oct-2007)
|
|
Leo0608 |
11 Nov 2013, 21:58
Post
#306
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.108 Joined: 13 September 08 |
para noua sau pune inca o supapa unisens
|
--------------------
logan
pentru?
200x
- X XX XXX
|
|
djcristi |
12 Nov 2013, 10:47
Post
#307
|
Membru autentic Group: Members Posts: 3.944 Joined: 5 October 09 From: Bucuresti / Pitesti |
QUOTE(Leo0608 @ 11 Nov 2013, 21:58) ma gandeam ca degeaba schimb para, daca atunci cand e oprita masina si pompez, trece prin pompa si se duce pe retur... normal mi se parea ca atunci cand e oprita masina, supapa de retur din pompa sa stea inchisa, ca sa se acumuleze presiune in interiorul ei..... astfel intarindu-se rapid para.... |
--------------------
Renault
Megane 2.2
03/2008 Estate 1.5dci euro4 76kW FAP business
- DJC Dacia Logan euro4 1.5dci 50kW(68ps) ambition (fab oct-2007)
|
|
djcristi |
14 Nov 2013, 17:36
Post
#308
|
Membru autentic Group: Members Posts: 3.944 Joined: 5 October 09 From: Bucuresti / Pitesti |
curios ,s-a rezolvat problema, azi am pornit-o dupa o zi jumate si a luat-o la prima cheie , avand in vedere ca in ultima vreme, deabia mai pornea si dupa 2 ore.
am facut acum 3 zile urmatoarele chestii: facut schimbul, curatat supapa de retur din capul hidraulic, pus ulei 2T + facut plin. nu stiu care dintre ele a contat mai mult, important e ca nu mai face figuri acum, sa vedem cat tine... |
--------------------
Renault
Megane 2.2
03/2008 Estate 1.5dci euro4 76kW FAP business
- DJC Dacia Logan euro4 1.5dci 50kW(68ps) ambition (fab oct-2007)
|
|
Leo0608 |
14 Nov 2013, 19:35
Post
#309
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.108 Joined: 13 September 08 |
cred ca toate la un loc
|
--------------------
logan
pentru?
200x
- X XX XXX
|
|
djcristi |
21 Nov 2013, 09:21
Post
#310
|
Membru autentic Group: Members Posts: 3.944 Joined: 5 October 09 From: Bucuresti / Pitesti |
QUOTE(djcristi @ 14 Nov 2013, 17:36) curios ,s-a rezolvat problema, azi am pornit-o dupa o zi jumate si a luat-o la prima cheie , avand in vedere ca in ultima vreme, deabia mai pornea si dupa 2 ore. am facut acum 3 zile urmatoarele chestii: facut schimbul, curatat supapa de retur din capul hidraulic, pus ulei 2T + facut plin. nu stiu care dintre ele a contat mai mult, important e ca nu mai face figuri acum, sa vedem cat tine... am uitat sa precizez , schimbasem si furtunul de retur al unui injector, pt ca era fisurat. a trecut cam o sapt de la interventie, nu a mai facut figuri, porneste mereu la prima cheie |
--------------------
Renault
Megane 2.2
03/2008 Estate 1.5dci euro4 76kW FAP business
- DJC Dacia Logan euro4 1.5dci 50kW(68ps) ambition (fab oct-2007)
|
|
Leo0608 |
22 Nov 2013, 19:23
Post
#311
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.108 Joined: 13 September 08 |
QUOTE(djcristi @ 21 Nov 2013, 09:21) am uitat sa precizez , schimbasem si furtunul de retur al unui injector, pt ca era fisurat. a trecut cam o sapt de la interventie, nu a mai facut figuri, porneste mereu la prima cheie ti-ai raspuns singur la problema,vezi ce este boldat This post has been edited by Leo0608: 22 Nov 2013, 19:24 |
--------------------
logan
pentru?
200x
- X XX XXX
|
|
mzkstf |
24 Nov 2013, 18:01
Post
#312
|
Membru incepator Group: Members Posts: 12 Joined: 11 February 10 |
vin si eu cu tigaia mea.
logan 1.5 dci , 270k km, 2006-ianuarie , euro 3 Masina pt km ei pornea la sfert , mergea rotund daca se mergea cu ea cum a fost obojnuita , adica maxim 2.200 ture. Am observat ca nu mai trecea de 130km/h si daca eram in panta scadea pana pe la 110. Dupa 2-3 incidente de pana prostului de fapt mi-am batut eu joc de dansa pe la tara a inceput sa porneasca mai greu putin , dupa inca vreo 2 pene pornea doar dupa ce invarteam vreo 8ori cate 5-7 secunde dupa care mergea super dar doar pana la 118km/h si aia prinsi in 1km. Am gasit furtunul care iese din egr si se duce in turbo spart , l-am schimbat , am curatat luna egr-ul, mult mai sprintena si ducea repede de tot in 130. Adaug si faptul ca am dat si 3 ture la wastegate Acum nu mai porneste , efectiv nu vrea. Am curatat conductele de la injectoare , am schimbat filtru de motorina , am curatat conductele de la filtru/para si pompa , furtunasele de retur si tot nu vrea. Prima oara am suspectat ca nu porneste repede din cauza ca imi tragea aer pe la un furtun din filtru , mereu trebuia sa dau la pompa si se dezamorsa fara sa o pornesc in nici 2 minute + bule pe instalatie la greu. Am desfacut rezervorul si surpriza , nu stiu nici mie nu mi-a venit sa cred dar este curat ca un produs nou scos din tipla , pe sorb nici nu mi-a venit sa pun mana , curat ca lacrima. Filtru de motorina era cel original 270k cu un filtru original! In interior la fel foarte curat , doar 2-3 impuritati mari de juma de cm. Pilitura sub nicio o forma am colectat motorina de peste tot si nu am gasit , se observa clar in filtru din prima. Injectoarele sunt cele originale , doar injectorul 3 aproape ca pisa si injectorul 4 cel care iese greu picura din cand in cand. Masina in principiu a fost alimentata doar rompetrol. Totul este original cu exceptia bujiilor care au fost schmbate cu unele fake renault. din curiozitate daca merg am scos una , am ramas cu banana conectorul si cu interiorul care se duce pana in capatul bujiei in mana. Inca mai aveam bujiile originale si am incercat 2 una nimic si una se incingea doar ,am montato pe cea care se incingea am dat la cheie si ocazional vroia sa porneasca. am observat ca si celelalte asteapta sa ramai cu ele in mana. Mai adaug si faptul ca in prima zi dupa ce am schimbat furtunul de la egr-turbo si a mers foarte bine aveam aprox 3 litri , am alergat0 20 si ceva de km sa vad cum merge , am parcato si am mai vrut sa mai fac un drum si cand sa ies din parcare a murit instant motorul a 2-a zi nu a mai pornit cu inca 3 litri bagati ( OMV ) , schimbat filtru si bujia dubioasa. In perioada in care pornea greu am facut un drum bucuresti - valeni am alimentat doar rompetrol si cu fiecare cheie data pornea si mai usor. Fum nu scoate decat daca nu merg cu ea cum a fost objnuita. In a 2-a tentativa tin sa precizez ca am desfacut piulitele de la injectoare si doar din 3 si 4 imi curgea. Returul de la injectoare era sub presiune. la prima interventie am desfacut mai multi senzori/curatat etc iar la cablul cu mufa care intra in distribuitorul ( cum se cheama? ) cel in care intra iesirea din pompa de inalta si din el se duce la injectoare , daca miscam de cablu uneori imi murea sau i se schimba turatia la relantiu dar nu mereu. Ma gandesc eu desi stiu ca saraca are 270k sa nu porneasca din cauza bujiilor , apa multa in rezervor raportat la cata motorina are in ea , mufa in cauza de la distribuitor?!. am sperat ieri si azi ca reusesc sa cumpar un cablu de diagnoza dar se pare ca nimeni nu vrea sa faca vanzare. |
--------------------
Dacia
Logan
Laureate dci
|
|
P-A-C-O |
24 Nov 2013, 19:24
Post
#313
|
What you see is what you get! Group: Members Posts: 2.350 Joined: 3 October 10 |
QUOTE(mzkstf @ 24 Nov 2013, 19:01) am dat si 3 ture la wastegate EPIC QUOTE(mzkstf @ 24 Nov 2013, 19:01) Filtru de motorina era cel original 270k cu un filtru original! mai merge de voie inca p'atat QUOTE(mzkstf @ 24 Nov 2013, 19:01) am sperat ieri si azi ca reusesc sa cumpar un cablu de diagnoza dar se pare ca nimeni nu vrea sa faca vanzare. e plin netu' ... max. 50 RON |
--------------------
-
-
- Ziua de 16 nov 2014 a ramas in istoria Romaniei ca fiind ziua in care omul politic Victor Ponta a fost cel mai aproape sa devina Presedintele Romaniei
|
|
nikuniku |
24 Nov 2013, 20:45
Post
#314
|
Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe Group: Members Posts: 2.862 Joined: 14 January 11 From: bucuresti |
P-A-C-O stai linistit ca masina se repara singura pe forum
|
--------------------
opel zafira
f75
1.6-16valve
|
|
4x4 |
24 Nov 2013, 21:04
Post
#315
|
Übermensch Group: Members Posts: 3.394 Joined: 24 March 07 |
QUOTE(mzkstf @ 24 Nov 2013, 18:01) a mers foarte bine aveam aprox 3 litri , am alergat0 20 si ceva de km sa vad cum merge , am parcato si am mai vrut sa mai fac un drum si cand sa ies din parcare a murit instant motorul... Lasa masina in pace pana cand strangi bani de combustibil. Motorina asigura lubrifiera sistemului de alimentare si injectie, fara ea, acesta se uzeaza foarte repede. Verifica turbina si catalizatorul. Pentru ce ai dat 3 ture la wastegate? Esti racer? |
--------------------
W
S
S Attere Dominatum!
|
|
mzkstf |
25 Nov 2013, 09:00
Post
#316
|
Membru incepator Group: Members Posts: 12 Joined: 11 February 10 |
nu e vorba de bani de motorina dar singura pompa din apropierea blocului este un omv si ce a-ti vrea sa fac sa ma car cu 4 bidoane de 5 litri?
am sa schimb bujiile , golesc rezervorul definitiv , bag 10 litri , umplu toata instalatia cu motorina "proaspata" si poate , poate se simte careva sa nu mai fie indisponibl sa cumpar si un cablu. turbina merge ok si joc in ax are aprox. 1mm catalizatorul cum il verific? si ce parere aveti despre acel distribuitor? este normal sa am doar in 2 injectoare motorina in capul piulitei? cat despre comentarile de pe langa subiect nu ma intereseaza , vorbim despre o masina , daca vreau sa fiu criticat sunt modalitati mai usoare. This post has been edited by mzkstf: 25 Nov 2013, 09:36 |
--------------------
Dacia
Logan
Laureate dci
|
|
zodrac |
25 Nov 2013, 10:33
Post
#317
|
Membru autentic Group: Members Posts: 426 Joined: 13 January 05 From: Bucuresti |
Curata si mufa de la senzotul de volanta (turatie) si cea de la IMV.
|
--------------------
*
*
* Dacia Logan Ambition 1.5 dCi - iunie 2006
|
|
mzkstf |
25 Nov 2013, 14:44
Post
#318
|
Membru incepator Group: Members Posts: 12 Joined: 11 February 10 |
vin cu alta intrebare , am vrut sa montez una din bujiile noi am infiletato aproape toata si am observat ca ii iese interiorul , cel cu banana conectorului , este normal?
am demontato si sa inchis singura la loc , i-am facut proba si se inroseste la filet merge usor pana sa inceapa sa iasa banana conectorului , ramane aprox. jumatate de cm de filet This post has been edited by mzkstf: 25 Nov 2013, 16:35 |
--------------------
Dacia
Logan
Laureate dci
|
|
mzkstf |
5 Dec 2013, 23:10
Post
#319
|
Membru incepator Group: Members Posts: 12 Joined: 11 February 10 |
dupa multe discutii , zeci de teste legata la pc am scos si concluzia.
calculatorul de injectie este defect si posibil si 2 injectoare uzate bine, asta daca nu cumva calculatorul comanda un debit prea mare pe retur si scap de 2 injectoare eroare din pc este 0089 rail pressure sensor performance imi arata 78 , 100 etc presiune in loc de 300 cat ar trebui sa aibe. uneori porneste instant daca ating frana cat sa se aprinda stopul , zici ca frana e start engine ) iar dupa ce se incalzeste un injector moare bine de tot This post has been edited by mzkstf: 5 Dec 2013, 23:14 |
--------------------
Dacia
Logan
Laureate dci
|
|
P-A-C-O |
6 Dec 2013, 07:01
Post
#320
|
What you see is what you get! Group: Members Posts: 2.350 Joined: 3 October 10 |
QUOTE(mzkstf @ 6 Dec 2013, 00:10) calculatorul de injectie este defect eroare din pc este 0089 rail pressure sensor performance imi arata 78 , 100 etc presiune in loc de 300 cat ar trebui sa aibe. vezi ca pana la ECU mai sunt multe de verificat, in "arbre de défaillance" ECU este tocmai ultimul din coada. PS: eroarea 0089 are legatura cu regulatorul presiune rail (IMV-ul) si/sau cu faptul ca sist. common-rail nu mai tine presiunea in inst. de inalta presiune (si aici poa' sa fie filtru motorina colmatat, aer in inst. de alimentare cu motorina, supape rutur injectoare, supapa rampa, etc) .... totodata poa' sa fie si senzorul care citeste presiunea in rampa defect insa ala pica cam greu |
--------------------
-
-
- Ziua de 16 nov 2014 a ramas in istoria Romaniei ca fiind ziua in care omul politic Victor Ponta a fost cel mai aproape sa devina Presedintele Romaniei
|
|
adiszoft |
10 Dec 2013, 00:52
Post
#321
|
Mr. Group: Members Posts: 11 Joined: 8 December 05 From: Timisoara |
Si mie imi apare eroarea P0089 Fuel Presure Regulator 1-Performace si nu sunt convins ca prin inlocuirea regulatorului de presiune voi rezolva pornirea la rece a motorului. Precizez ca nu porneste dupa mai multe ore de stationare, decat cu spray si dupa ce incalzesc cu feonul in zona regulatorului de presiune. Astfel nu am curajul sa las masina oprita decat in garaj unde am cele necesare pentru a o porni.
Am monitorizat presiunea in rampa si am observat ca nu se modifica valoarea foarte mica (18-20 ??? ) atunci cand dau la cheie. In timpul functionarii are o valoare destul de constanta in jurul valorii de 230 kPa, care din cate am citit si comparat cu un alt dCi este o valoare buna. Odata pornit, motorul merge rotund, fara variatii ale turatiei, functioneaza ireprosabil. Porneste usor cu motorul cald. Nu ar trebui sa ramana sub presiune motorina din rampa dupa oprirea motorului? Despre ce supape s-a amintit pe partea de inalta presiune? Sa fie blocata si la mine pompa daca nu se modifica deloc presiunea in rampa la turatia de aproximatix 200-250 rpm cand dau la cheie? Inca nu am aplicat lovituri pompei in timp ce dau la cheie pentru ca sunt singur cand ma chinui cu ea. Credeti ca prin inlocuirea IMV-ului s-ar rezolva problema presiunii in rampa la pornire sau doar mersul neregulat in timpul functionarii? De ce incalzind bine IMV-ul cu feonul porneste? Injectoarele nu dau mult pe retur, doar scuipa stropi mici la relanti. Maine o sa incerc un test comparativ intre retururile lor. Masina are 113.000 km. Problemele au aparut doar de cateva zile si incercarile, monitorizarea si comparatiile le pot face doar dimineata cu motorul rece cand nu vrea sa porneasca. Pot sa dau oricat la cheie, cu garajul inchis, si nu scoate fum pana nu porneste. Am incercat si jumatate de ora pana nu mai aveam curent si nu era fum in garaj. Para e amorsata si sta tare pana dau la cheie. Incerc sa inteleg ce are, am multe nelamuriri si poate ma ajutati ca cateva idei. |
--------------------
Renault
Clio III
2005 1.5 dCi 85CP Euro4
- TM xx NEE Clio III 2007 1.5 dCi 65 CP Euro3
Passat 2003 1.9 TDi 101 CP Euro 3 |
|
mzkstf |
11 Dec 2013, 10:51
Post
#322
|
Membru incepator Group: Members Posts: 12 Joined: 11 February 10 |
a mea porneste doar uneori cand apas pe frana cat sa se aprinda stopul.
a spus cineva ca dci-ul cand incepe sa nu mai porneasca e ca la loterie si asa e. ciudat e ca atunci cand functioneaza daca nu o las sa stea mai mult de 10 min pe loc si merg cu ea merge bine daca o las sa stea la relantiu incepe sa mearga in 3 pistoane si daca inca nu incepe sa mearga in 3 pistoane si apas frana merge si mai rotund. am schimbat si bujiile si deabia scoate fum la 4000 rpm. am patit de multe ori sa pun mana pe manunchiul de cablu ( unde se intalnesc toate si se duc in calculator ) si sa inceapa sa mearga in 3 pistoane , ciudat este ca nu am reusit sa o fac sa mearga in 4 si nici nu merge mereu de reprodus efectul la fel cum nici nu porneste mereu daca apas frana cat despre erorile din pc la fel uneori apar le sterg si daca incerc sa o pornesc si nu vrea nu imi apar doar ocazional apar , am mai observat ca niciodata nu porneste daca nu sterg 0089. ultima oara cand am iesit la o tura cu pc-ul legat si in montorizare in timp real am stat vreo 5 min pe loc cu motorul pornit si dntr-o data bang 0089 si motorul mort nu a pornit sub nici o forma si am consumat toata bateria. ma tractat un domn pana acasa si tot incercam sa o pornesc in timp ce eram tractat dar nu , aproape ca se auzea cum ca ar fi motorul pornit dar cand apasam pe acceleratie pauza masina a fost taxi toata viata de noua si totul a inceput usor usor a inceput sa porneasca din ce in ce mai greu si in ultima faza murea des la relantiu si pornea si mai greu pana acum cand am ajuns sa o pornesc uneori cand apas pe frana si asta ma duce cu gandu calculatorul defect , daca este defect poate sa tina injectoarele inchise si sa-mi dea pe retur tot sau prea mult? instalatia de la motor cu probleme? mufe oxidate? desi nu par oxidate imv-ul si senzorul de temperatura le-am scos sa le verific cu multimetrul surpriza nu vroia neam sa faca continuitate , am curatat pini cu o pila fina si surpriza mergea dupa desi pe ei nu se vedea nici urma de oxid/murdarie a si inca ceva cu sau fara calculatorul de injectie montat scoate fix aceleasi sunete cand dau la cheie This post has been edited by mzkstf: 11 Dec 2013, 11:57 |
--------------------
Dacia
Logan
Laureate dci
|
|
klaus |
11 Dec 2013, 15:35
Post
#323
|
步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti |
eu as suspecta un contact de masa deficitar pe undeva, masa care se ia prin stopul d efrana spate cand apesi pedala.
|
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
mzkstf |
11 Dec 2013, 22:22
Post
#324
|
Membru incepator Group: Members Posts: 12 Joined: 11 February 10 |
o sa aflu dupa ce cumpar alt calculator
cu ala vechi de nervi si-a gasit nasu' dar oare de ce ca totul a pornit de la pana prostului... si cand ma gandesc instant pornea cand atingeam frana mergea la automat pe frig de nu avea treaba ( varta 72a 680 a de pornre ) si cum o atingeam bang vrummm alta chestie ar mai fi ca nu trece de 130 decat in vale ca daca urca scade la 110 sa fie oare de la senzorul de presiune turbo? tot asa de la masa imperfecta ? masina inca din prima ei zi pe strada a avut un tremurat la lumina de fundal de la displayul cu ceas aproape ca nu-l observi daca nu te uiti atent alta chestie daca dau casetofonul peste un volum linistit tremura lumina de la plafoniera dupa bass in incercarile mele de a o porni cand ajungeam in pragul cand chiar nu mai aveam baterie mai deloc desi electromotorul invartea slab dar nu la modu sa zicem 8 rotati pe secunda , inca se auzea ca un motor electric bordul o lua razna arata ca un pom de craciun toate becurile din el se aprindeau haotic , displayul la fel , este normal sa faca asa? acum mai vin cu o completare cand am ramas fara motorina am tractato electric adica bagat 1-a si dat la automat si ridicat usor piciorul de pe ambreaj ,cam 20 de metri. inca o chestie probabilitatea ca ea sa porneasca este mai mare atunci cand bateria e proaspat scoasa de pe redresor dar nu porneste la sfert trec aprox. 4-5 secunde dar asta numai la prima pornire dupa ce tin bateria pe redresor. cand dau la automat mai mult de 10 sec se sting toate becurile din bord si se aprinde cel de airbag ( am flex-ul de la volan intrerupt ) daca cumpar un ecu inafara de codurile la injectoare si VIN-ul mai trebuie facut ceva? daca il cumpar cu tot cu UCH trebuie sa fie UCH de laureate ? exista vreo diferenta intre ele ? ddt-ul poate sa scrie VIN ? pot programa cu ddt cheia mea? mentionez ca nu mai am decat cheia cu telecomanda si am observat ca aia cu telecomanda nu are cip pe carcasa , presupun ca e incorporat in electronica. la wastegate, cand am umblat la egr am vrut sa dau jos si turbina sa o curat ca este plina de ulei de la cum a sarit din furtunul de la egr , treaba sta in felul urmator pistonul acela ( imi scapa denumirea ) care actioneaza wastegateul de la turbina este prins in 2 suruburi cand l-am dat jos am desfiletat numai piulita din stanga de la wastegate si pe cea din dreapta am dat-o cu vopsea sa ramana fixa bun cand l-am montat inapoi l-am prins in cele 2 suruburi si tija cu piulita ramasa nu ajungea pana in capat a trebuit sa o strang cu piulita cealalta astfel pistonul sa tras , iese afara ( spre stanga ) ca sa actioneze turbina , nu se trage spre dreapta , corect? ( mentionez ca si atunci cand l-am dat jos tot asa sa tras cand desfiletam piulita din stanga. intrebarea mea daca el merge spre stanga ca sa actoneze wastegateul fiind tras nu mai are ce sa iasa , corect? intreb lucru asta pt ca tare mie ca fostul proprietar sa nu cumva sa fi "oprit" mai mult sau mai putin turbina asa. multumesc pt raspunsuri si pt rabdare daca aveam bani de service nu mai stresam cu intrebari dar mai ales in cazul meu cam in orice service eram luat direct cu schimba injectoare si pompa si cine stie ce. This post has been edited by mzkstf: 11 Dec 2013, 23:10 |
--------------------
Dacia
Logan
Laureate dci
|
|
zodrac |
15 Dec 2013, 12:23
Post
#325
|
Membru autentic Group: Members Posts: 426 Joined: 13 January 05 From: Bucuresti |
Pentru ECU, inafara de tipul motorului mai conteaza daca are AC sau nu. Eu de la dezmebrari mi-am luat kit complet: ECU + UCH + capete chei si am rescris codurile injectoarelor.
|
--------------------
*
*
* Dacia Logan Ambition 1.5 dCi - iunie 2006
|
|
mzkstf |
15 Dec 2013, 13:39
Post
#326
|
Membru incepator Group: Members Posts: 12 Joined: 11 February 10 |
cat ai dat pe el? ca am trecut ieri pe langa un parc de dezmembrari si ma abureau cu 300 de euro
|
--------------------
Dacia
Logan
Laureate dci
|
|
gabibulgaru |
15 Dec 2013, 21:30
Post
#327
|
Membru incepator Group: Members Posts: 19 Joined: 15 December 13 |
Va salut am si eu aceeasi problema: intr-o zi saptamana trecuta nu a mai pornit masina dupa ce cam de 2 luni incepuse sa porneasca mai greu(pornire mai lunga ,a 2a si chiar a 3a cheie). am chemat un mecanic care a lucrat la Dacia . Dupa ce a pus testerul pe masina a fost clar : pompa blocata . Rezolvare de moment ciocanul de euro 4,dupa doua ciocane a luat o la sfert. A urmat binecunoscuta solutie care face minuni(la 8 din 10 merge) ,mers cu solutia de la renault cam 45 min dupa care inca 30 min. cu motorina din rezervor. Si minune pornea la sfert dupa fiecare cheie (cam 10),multumit am platit solutia (150 ron)si manopera(100 ron cu tot cu deplasare mecanic din Pantelimon pana in Dristor si retur)si am plecat. A doua zi surpriza iar nu a pornit decat la a 2-3a cheie si tot asa de atunci, cand este rece porneste nu la sfert da porneste ,dupa ce s-a incalzit daca opresc 5min. s-a terminat iar calvar: mai pleaca ,nu mai pleaca. Am schimbat filtrul de motorina(original) care avea 12000 km,schimbat-o bujie care decedase intre timp, am fost iar la mecanic iar lipsa presiune motorina ,pus supapa de sens intre filtru si pompa tot nici o schimbare . Astept sugestii. Va multumesc
|
--------------------
Renault, Nissan
Kadjar, Qashqai
2016 1.5dci 110cp intens, 2012 1,6dci 130cp n.tec
- B702BBB
|
|
mzkstf |
16 Dec 2013, 00:12
Post
#328
|
Membru incepator Group: Members Posts: 12 Joined: 11 February 10 |
restu de retur la injectoare l-ai facut?
|
--------------------
Dacia
Logan
Laureate dci
|
|
gabibulgaru |
16 Dec 2013, 07:01
Post
#329
|
Membru incepator Group: Members Posts: 19 Joined: 15 December 13 |
testul la injectoare a iesit ok nu sant probleme cu injectoarele, am cautat si urme de span sau pilituradar nu am gasit nimic in filtrul vechi sau pe retur.O sa incerc azi sa curat supapa de suprapresiune sa vedem .multumesc de sfat
|
--------------------
Renault, Nissan
Kadjar, Qashqai
2016 1.5dci 110cp intens, 2012 1,6dci 130cp n.tec
- B702BBB
|
|
FRATELLO |
16 Dec 2013, 07:40
Post
#330
|
Membru autentic Group: Members Posts: 921 Joined: 7 November 06 From: PLOIESTI |
@Gabibulgaru : Un caz similar s-a rezolvat prin demontarea pompei de inalta si curatirea "temeinica". Total = 250 ron. De atunci -inceput de decembrie 2012- nu a mai fost nicio problema ...
|
--------------------
DACIA
LOGAN
old 1.5 dCi-E4 ; now 1.2 @ 16V
|
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 23rd September 2024 - 01:15 |