A crescut apa in vasul de expansiune
![]() ![]() ![]() |
A crescut apa in vasul de expansiune
sorin371 |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 20 January 04 ![]() |
|
||
-------------------- |
|||
Marty |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru cu privire de ansamblu Group: Members Posts: 5.840 Joined: 14 April 03 From: Corbu ![]() |
Poate ai caloriferul infundat........
|
--------------------
Gillette
De unica folosinta
2011
- B 999 NAM Mindru absolvent de grup scolar.
|
|
paulp |
![]()
Post
#3
|
![]() Bagator de seama! Group: Members Posts: 3.098 Joined: 31 July 03 From: Iasi ![]() |
Verifica si robinetul ala de deschidere a caldurii. Poate a uitat cineva sa-l deschida
![]() |
--------------------
Fiat
Linea
Active, 2011
- PAD
|
|
MoGas |
![]()
Post
#4
|
Membru Group: Members Posts: 151 Joined: 2 December 03 From: Bucuresti ![]() |
In timpul functionarii motorului ies gaze prin furtunul din vasul de expansiune? Asta ar indica o garnitura de chiulasa arsa sau chiulasa fisurata.
|
-------------------- |
|
costi |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.230 Joined: 15 October 03 From: Bucuresti ![]() |
Hai ca l-ai incurajat. Cred mai degraba ca ceva s-a infundat (depuneri ?)
|
--------------------
DSN/SLZ
|
|
sorin371 |
![]()
Post
#6
|
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 20 January 04 ![]() |
QUOTE Verifica si robinetul ala de deschidere a caldurii. Poate a uitat cineva sa-l deschida QUOTE In timpul functionarii motorului ies gaze prin furtunul din vasul de expansiune? QUOTE Cred mai degraba ca ceva s-a infundat (depuneri ?) 1. Robinetul chiar daca ar fi inchis, desi nu am umblat la el, nu ar trebui sa umple borcanul, nu? 2. Daca ies gaze nu am observat.. motorul merge f linistit, fum nu scoate. 3. Aici ar fi o problema. Cum sa stiu daca este ceva infundat? apa fierbinte a venit la robinet dar dupa montare si aerisire, dimineata nu a mai venit..dincolo de el furtunele erau mai reci.. nu mai zic de cel de iesire din calorifer. Aici ar fi 2 probleme de fapt: 1. ca nu tb sa creasca asa mult apa din borcan aiurea (este pana la bushon) 2. de ce nu mai ajunge apa fierbinte la calorifer? sa nu mearga totusi termostatul nou (model frantzuzesc)? |
-------------------- |
|
nelu |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 300 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
Aerisirea fa-o cu motorul turat la 2000 rot/min si dupa ce a deschis termostatul (trebuie sa se incalzeasca furtunul de tur de la radiator).
|
--------------------
Dacia
Break CLI 2003
|
|
tyka |
![]()
Post
#8
|
Membru autentic Group: Members Posts: 356 Joined: 22 February 04 From: slobozia ![]() |
ati coboara apa din calorifer,probabil ati prinde aer pe la ambinarile de la calorifer sau distribuitorul de caldura [verifica]
|
-------------------- |
|
OCEBE |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.324 Joined: 30 January 04 From: galati ![]() |
vroiam sa te sfatuiesc acelasi lucru ca si tyka; am avut acelasi simptom cand am avut caloriferul spart; orice ar fi, e clar ca e din zona caloriferului: nu mai ai circulatie, ai in schimb o neetanseitate si tot volumul de apa din partea superioara, care nu se pierde prin etansietate, coboara in vasul de expansiune
|
--------------------
dacia
1300 Am avut o DACIA 1300
|
|
tyka |
![]()
Post
#10
|
Membru autentic Group: Members Posts: 356 Joined: 22 February 04 From: slobozia ![]() |
mersi mult
![]() |
-------------------- |
|
tyka |
![]()
Post
#11
|
Membru autentic Group: Members Posts: 356 Joined: 22 February 04 From: slobozia ![]() |
ai rezolvat problema? :?
|
-------------------- |
|
mosoru |
![]()
Post
#12
|
Membru Group: Members Posts: 114 Joined: 24 January 04 From: craiova ![]() |
eu nu cred ca daca nu mai circula apa in zona caloriferului poate sa dea simptomele descrise,asta ar insemna ca atunci cind circulatia prin calorifer este inchisa din robinet sa aiba aceleasi simptome chestie cam nerealista,robinetul este pus acolo sa inchida si sa deschida circuitul, nu sa creeze probleme in circuit.
dupa parerea mea,in cel mai fericit caz este o aerisire incorecta,dar putin probabil, cred ca cel mai realist sfat este sa cauti buba in zona garniturii de chiulasa |
--------------------
Dacia
1310
- DJ-02-TWW
|
|
OCEBE |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.324 Joined: 30 January 04 From: galati ![]() |
QUOTE eu nu cred ca daca nu mai circula apa in zona caloriferului poate sa dea simptomele descrise,asta ar insemna ca atunci cind circulatia prin calorifer este inchisa din robinet sa aiba aceleasi simptome chestie cam nerealista,robinetul este pus acolo sa inchida si sa deschida circuitul, nu sa creeze probleme in circuit. n-ai dreptate; robinetul inchide numai turul; cu returul ce faci? |
--------------------
dacia
1300 Am avut o DACIA 1300
|
|
mosoru |
![]()
Post
#14
|
Membru Group: Members Posts: 114 Joined: 24 January 04 From: craiova ![]() |
odata inchis turul viteza de deplasare a coloanei de apa in acea ramura devine 0(zero),deci apa nu mai circula pe acolo.
|
--------------------
Dacia
1310
- DJ-02-TWW
|
|
mosoru |
![]()
Post
#15
|
Membru Group: Members Posts: 114 Joined: 24 January 04 From: craiova ![]() |
odata inchis turul viteza de deplasare a coloanei de apa in acea ramura devine 0(zero),deci apa nu mai circula pe acolo.
|
--------------------
Dacia
1310
- DJ-02-TWW
|
|
mosoru |
![]()
Post
#16
|
Membru Group: Members Posts: 114 Joined: 24 January 04 From: craiova ![]() |
altfel care ar mai fi rostul robinetului daca el nu ar opri circulatia apei prin calorifer?
|
--------------------
Dacia
1310
- DJ-02-TWW
|
|
OCEBE |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.324 Joined: 30 January 04 From: galati ![]() |
opreste circulatia, de acord, dar nu separa caloriferul de restul instalatiei; inchipuie-ti ca acasa opresti robinetul caloriferului (care e pe tur) deci si circulatia si dupa asta dai o gaura in fundul caloriferului. Ce crezi ca va urma?
a) nu se va intampla nimic ![]() c) mai pun un robinet si pe retur, ca nu se stie! |
--------------------
dacia
1300 Am avut o DACIA 1300
|
|
tyka |
![]()
Post
#18
|
Membru autentic Group: Members Posts: 356 Joined: 22 February 04 From: slobozia ![]() |
aici ai dau dreptate lui OCEBE.Are ferfecta dreptate.
![]() |
-------------------- |
|
iarba fiarelor |
![]()
Post
#19
|
Membru incepator Group: Members Posts: 24 Joined: 17 March 04 From: focsani ![]() |
VEZI SA NU FI MONTAT TERMOSTATUL INVERS
|
-------------------- |
|
OCEBE |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.324 Joined: 30 January 04 From: galati ![]() |
QUOTE VEZI SA NU FI MONTAT TERMOSTATUL INVERS si ce daca?(nici nu stiu daca fizic e posibil) |
--------------------
dacia
1300 Am avut o DACIA 1300
|
|
Ov |
![]()
Post
#21
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.510 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE QUOTE VEZI SA NU FI MONTAT TERMOSTATUL INVERS si ce daca?(nici nu stiu daca fizic e posibil) este foarte posibil si daca s-a intamplat asa, incinge motorul (adevarul e ca in 10 minute fierbe direct, apa nemaicirculand prin radiator) |
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
OCEBE |
![]()
Post
#22
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.324 Joined: 30 January 04 From: galati ![]() |
adica daca, sa presupunem, a fost montat invers, termostatul nu mai stie sa se deschida?
|
--------------------
dacia
1300 Am avut o DACIA 1300
|
|
Ov |
![]()
Post
#23
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.510 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
pai nu prea mai are cum, ca partea "termosensibila" nu o sa mai fie inspre motor, unde se incalzeste apa, ci spre radiator, care va fi vesnic rece
![]() |
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 9th May 2025 - 05:10 |