Aerisire frane, ......
![]() ![]() ![]() |
Aerisire frane, ......
vallyyy |
![]() ![]()
Post
#1
|
||
![]() Dacia Clubber Group: Members Posts: 2.385 Joined: 13 December 07 From: Pitesti ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1300
Fost dacist
|
|||
mircea.a |
![]()
Post
#2
|
![]() Posesor Dacia din 1987 Group: Members Posts: 295 Joined: 9 June 07 ![]() |
Daca desfaci conductele pentru aerisire nu cred ca rezolvi mare lucru. Daca ai aerisitoarele rupte mai bine folosesti o presa pentru pistonul de etrier. Pompezi ca sa iasa pistonul in afara, iar apoi cu presa il impingi inapoi tinand etrierul intr-o pozitie in care aerul sa se adune in zona furtunului. In acest fel aerul din etrier va iesi prin pompa de frana. Succesul este garantat.
|
--------------------
Dacia
Logan Kissfm
1.5 dCi 85 cp. 2008
- B-83-WUF Dacia Logan KissFM 1.5 dCi 85cp B-83-WUF
|
|
vallyyy |
![]()
Post
#3
|
![]() Dacia Clubber Group: Members Posts: 2.385 Joined: 13 December 07 From: Pitesti ![]() |
stiu ca asa mi le facuse cineva ultima data ,pe la pompa si tineau mai sus decat tin acum .....nu stiu exact care sunt conductele care apartin franei din fata .........alea din marginile pompei parca nu?
|
--------------------
Dacia
1300
Fost dacist
|
|
mircea.a |
![]()
Post
#4
|
![]() Posesor Dacia din 1987 Group: Members Posts: 295 Joined: 9 June 07 ![]() |
Daca ai pompa cu trei conducte, sunt cele din lateral, daca ai pompa cu patru, sunt cele dinspre servo.
|
--------------------
Dacia
Logan Kissfm
1.5 dCi 85 cp. 2008
- B-83-WUF Dacia Logan KissFM 1.5 dCi 85cp B-83-WUF
|
|
Minel |
![]()
Post
#5
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
QUOTE(mircea.a @ 22 May 2008, 09:50) Daca ai pompa cu trei conducte, sunt cele din lateral, daca ai pompa cu patru, sunt cele dinspre servo. Sigur are pompa cu 3 conducte ,chiar el afirma mai jos Pompa cu 4 conducte are conductele in linie , primele 2 incepand de la servo sunt pt. fata iar celelalte 2 ,pt. spate , mai precis cea cu holender pt. cheie de 14 este conducta de by-pass (conducta a III-a de incepand de la servo ) si cealalta la circuitul de franare spate ,amandoua merg la repartitor QUOTE(vallyyy @ 21 May 2008, 22:23) This post has been edited by Minel: 22 May 2008, 10:07 |
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
Sorin_18 |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.370 Joined: 26 November 07 ![]() |
stiu ca sa discutat mult problema asta legata de frane,dar nu gasesc raspuns la intrebarea mea,am reusit sa rup aerisitoarele de la etriere si nu mai stiu cum sa ii fac aerisirea,daca desfac conductele si las sa curga mai mult timp,rezolv ceva?
|
--------------------
dacia
1310
1998
- B 29 AVR
|
|
Minel |
![]()
Post
#7
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
Da, dar recomandat ar fi sa schimbi etrierele ,este o parere strict personala .
Bafta ! |
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
argon |
![]()
Post
#8
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
mai poti scoate pistonasul 'la pedala' aproape complet, si il introduci de tot, si aerul va iesi in borcan, nu trebuie sa desfaci nimic.
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
Adrian_Boy |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.849 Joined: 31 October 07 ![]() |
|
--------------------
Opel
Astra Z16XE
2001
- B 16V 101 caluti de rasa!
|
|
Sorin_18 |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.370 Joined: 26 November 07 ![]() |
QUOTE(Minel @ 5 Aug 2009, 06:14) asta am de gand,dar nu vreau sa iau de la remat,vreau sa le cumpar noi,asa ca mai astept 5 Aug 2009, 09:43: QUOTE(argon @ 5 Aug 2009, 06:48) mai poti scoate pistonasul 'la pedala' aproape complet, si il introduci de tot, si aerul va iesi in borcan, nu trebuie sa desfaci nimic. numai la o roata sau trebui sa fac la ambele? 5 Aug 2009, 09:44: QUOTE(Adrian_Boy @ 5 Aug 2009, 06:55) deocamdata nimic,au ramas cele rupte This post has been edited by Sorin_18: 5 Aug 2009, 09:44 |
--------------------
dacia
1310
1998
- B 29 AVR
|
|
argon |
![]()
Post
#11
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
la care roata ai nevoie sa aerisesti...vezi ca in timp ce impingi pistonasul, sa fie furtunul cat mai in sus.
Nici metoda cu scosul furtunului nu e complicata. |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
danut 69-71 |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.933 Joined: 26 January 07 From: SUCEAVA ![]() |
QUOTE(Sorin_18 @ 4 Aug 2009, 23:10) stiu ca sa discutat mult problema asta legata de frane,dar nu gasesc raspuns la intrebarea mea,am reusit sa rup aerisitoarele de la etriere si nu mai stiu cum sa ii fac aerisirea,daca desfac conductele si las sa curga mai mult timp,rezolv ceva? Este super simplu , dar in 2 oameni . Unul face pedale si unul slabeste furunul de frina care intra in etrier . Iti trebuie canal sa nu chinui prea mult . Aerisitoarele cele rupte se pot scoate si inlocui , chiar daca sunt rupte . |
--------------------
Colectionar
Dacia
1300
- 0744/555816
|
|
Sorin_18 |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.370 Joined: 26 November 07 ![]() |
QUOTE(danut 69-71 @ 5 Aug 2009, 21:51) Este super simplu , dar in 2 oameni . Unul face pedale si unul slabeste furunul de frina care intra in etrier . Iti trebuie canal sa nu chinui prea mult . Aerisitoarele cele rupte se pot scoate si inlocui , chiar daca sunt rupte . este super simplu asa cum spui tu,doar daca ai pompa fara icp,am incercat de mi-au sarit capacele la pedala,eu intai incerc ce stiu,apoi intreb ce banuiesc sau ce cred ca merge! |
--------------------
dacia
1310
1998
- B 29 AVR
|
|
danut 69-71 |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.933 Joined: 26 January 07 From: SUCEAVA ![]() |
QUOTE(Sorin_18 @ 6 Aug 2009, 00:17) este super simplu asa cum spui tu,doar daca ai pompa fara icp,am incercat de mi-au sarit capacele la pedala,eu intai incerc ce stiu,apoi intreb ce banuiesc sau ce cred ca merge! Nu conteaza , este logic daca ai servo si nu mai ai aer asta nu inseamna ca nu mai ai frina . Merge pe mecanic , mai greu dar merge . Dca nu , cu motorul pornit si s-a rezolvat , nu ? ![]() |
--------------------
Colectionar
Dacia
1300
- 0744/555816
|
|
Sorin_18 |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.370 Joined: 26 November 07 ![]() |
nu sti ce vorbesti! da cautare dupa aerisire dupa membru diaconuliviu si vei intelege
5 Aug 2009, 22:28: si chestia cu motorul pornit este o mare porcarie ,si apropo,am rezolvat problema,am aerisit prin cadere la conducte,si un mic reglaj la servo ![]() This post has been edited by Sorin_18: 5 Aug 2009, 22:28 |
--------------------
dacia
1310
1998
- B 29 AVR
|
|
danut 69-71 |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.933 Joined: 26 January 07 From: SUCEAVA ![]() |
Se face aerisire simpla la orice tip de Dacie pe furtune si stiu ce vorbesc daca vrei te invit la o demonstratie .
![]() |
--------------------
Colectionar
Dacia
1300
- 0744/555816
|
|
Sorin_18 |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.370 Joined: 26 November 07 ![]() |
as fi onorat,dar eu sunt din bucuresti:D,nu vreau sa intru un polemici cu tine,hai sa lasam ceilalti mebri sa ne lamureasca
![]() |
--------------------
dacia
1310
1998
- B 29 AVR
|
|
danut 69-71 |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.933 Joined: 26 January 07 From: SUCEAVA ![]() |
|
--------------------
Colectionar
Dacia
1300
- 0744/555816
|
|
Sorin_18 |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.370 Joined: 26 November 07 ![]() |
QUOTE(danut 69-71 @ 5 Aug 2009, 22:35) Ok , nu intram in polemici , dar lucrez in bransa si nu cred ca se pune problema dupa ce fac chestii de astea de sute de ori , nu ? ![]() ok,nu te contrazic,dar la mine si la multi la care am facut,nu merge la pompa cu icp. This post has been edited by Sorin_18: 6 Aug 2009, 08:22 |
--------------------
dacia
1310
1998
- B 29 AVR
|
|
danut 69-71 |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.933 Joined: 26 January 07 From: SUCEAVA ![]() |
Sorine si la Mercedes are frina asisitata si se decomprima pistonasele la etrieri electronic cu Was-ul , da ? Romanul a gasit sa-i decomprime fara nici un fel de Star-diagnoza . Stii , suntem foarte inventivi , cu Romanii nu te pui .
![]() |
--------------------
Colectionar
Dacia
1300
- 0744/555816
|
|
Adrian_Boy |
![]() ![]()
Post
#21
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.849 Joined: 31 October 07 ![]() |
QUOTE(Sorin_18 @ 5 Aug 2009, 09:43) Eu mi-am luat niste etriere SH de origine, pentru ca momentan filetul e marit si puse suruburi si cu o bila care sa etanseze treaba, probabil la fostul proprietar ia fost mai usor sa inventeze asa ceva, decat sa cumpere unele noi ![]() La cele SH, te uiti bine la peretii interiori pe unde se plimba pistonasul, sa nu aibe zgarieturi si alte chestii taranesti pe acolo si mai ales sa mearga aeresitorul, filetul interior se duce 99% din cazuri ![]() This post has been edited by Adrian_Boy: 6 Aug 2009, 10:36 |
--------------------
Opel
Astra Z16XE
2001
- B 16V 101 caluti de rasa!
|
|
argon |
![]()
Post
#22
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
la pompa cum are Sorin se aeriseste 'ca la straine' fara pedala, ori cadere libera, ori pompa de vacum, poti si la pedala, dar inafara ca trebauie 2 oameni, mai trebuie si scoasa pompa din avarie dupa. Majoritatea "meseriasilor" din "bransa" nu scot pompa din avarie, eventual scot papucul de pe ICP sa nu se aprinda in bord, si cand vi inapoi ca nu ai frane iti zic ca 'trebuie sa se aseze'... niste parliti.
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
danut 69-71 |
![]()
Post
#23
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.933 Joined: 26 January 07 From: SUCEAVA ![]() |
@ Adrian
Nu are treaba pistonasul cu interiorul zgiriat pentru ca el isi face cursa doar pe garnitura si sta centrat , intre piston si perete este o distanta de 3-6 mm . Important este sa nu fie ovalizat si sa curga . ![]() |
--------------------
Colectionar
Dacia
1300
- 0744/555816
|
|
Adrian_Boy |
![]()
Post
#24
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.849 Joined: 31 October 07 ![]() |
Eu zic din propria experienta cu un asemenea pistonas pe care l-am zgariat, cand am incercat sa scot pistonasul cu o surebelnita introdusa pe la gaura furtunasului. Iar de atunci, am numai probleme cu scosul pistonasului, plus de asta se duce mult mai repede garnitura.
Iar cat despre etreiere ovalizate nu am inalnit, cum pot verifica asta ? |
--------------------
Opel
Astra Z16XE
2001
- B 16V 101 caluti de rasa!
|
|
argon |
![]()
Post
#25
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
important e sa puneti garnitura interioara cum trebuie, desi pare, nu e totuna, o puneti invers, intra si se misca mai greu pistonasul, si se blocheaza mai usor.
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
ghitza |
![]()
Post
#26
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
azi am cumparat o planetara noua de autospeed sauu asa ceva si din curiozitate am intrebat cat costa una de uzina,la care imi zice un pret de 700 de elei
![]() |
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
danut 69-71 |
![]()
Post
#27
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.933 Joined: 26 January 07 From: SUCEAVA ![]() |
|
--------------------
Colectionar
Dacia
1300
- 0744/555816
|
|
burlacu marian |
![]()
Post
#28
|
![]() Membru Group: Members Posts: 177 Joined: 1 July 09 From: MURFATLAR ![]() |
mai oameni buni voi nu ati invatat caci cu franele si directia nu te joci.Mai bine cauta etrieri noi daca nu poti scoate aerisitoarele rupte si inlocuiestele. pentru a scoate aerisitoarele rupte pune etrierul intr-o menghina ia o bormasina si gaureste usor cam 1 centimetru cu burghiu de 3,5 mm, apoi cu unul de 4 mm, 4,5 pana cand peretele aerisitorului se subtiaza. Apoi cu un dorn subtire (coada de spiral de 3 mm rupt) si ciocan bate din exterior spre interior. Este o treaba de finete si necesita rabdare. Insa inca o data nu te juca cu franele daca iese bine daca nu?????
|
--------------------
renault
symbol
2006/1,4 8v
- CT 17 ***
|
|
danut 69-71 |
![]()
Post
#29
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.933 Joined: 26 January 07 From: SUCEAVA ![]() |
QUOTE(burlacu marian @ 6 Aug 2009, 21:22) mai oameni buni voi nu ati invatat caci cu franele si directia nu te joci.Mai bine cauta etrieri noi daca nu poti scoate aerisitoarele rupte si inlocuiestele. pentru a scoate aerisitoarele rupte pune etrierul intr-o menghina ia o bormasina si gaureste usor cam 1 centimetru cu burghiu de 3,5 mm, apoi cu unul de 4 mm, 4,5 pana cand peretele aerisitorului se subtiaza. Apoi cu un dorn subtire (coada de spiral de 3 mm rupt) si ciocan bate din exterior spre interior. Este o treaba de finete si necesita rabdare. Insa inca o data nu te juca cu franele daca iese bine daca nu????? Nu se merita pentru un kg de lapte sa iei toata vaca . |
--------------------
Colectionar
Dacia
1300
- 0744/555816
|
|
Sorin_18 |
![]()
Post
#30
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.370 Joined: 26 November 07 ![]() |
QUOTE(burlacu marian @ 6 Aug 2009, 19:22) mai oameni buni voi nu ati invatat caci cu franele si directia nu te joci.Mai bine cauta etrieri noi daca nu poti scoate aerisitoarele rupte si inlocuiestele. pentru a scoate aerisitoarele rupte pune etrierul intr-o menghina ia o bormasina si gaureste usor cam 1 centimetru cu burghiu de 3,5 mm, apoi cu unul de 4 mm, 4,5 pana cand peretele aerisitorului se subtiaza. Apoi cu un dorn subtire (coada de spiral de 3 mm rupt) si ciocan bate din exterior spre interior. Este o treaba de finete si necesita rabdare. Insa inca o data nu te juca cu franele daca iese bine daca nu????? cine a spus ca se joaca???si de ce sa ma mai chinui sa scot ventilele,am frane foarte bune!urmeaza etriere noi cat de curand |
--------------------
dacia
1310
1998
- B 29 AVR
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 12th May 2025 - 06:36 |