Aerisire instalatie racire, Dacia Pick-Up 1.9D
Aerisire instalatie racire, Dacia Pick-Up 1.9D
mariusmoraru |
4 Apr 2013, 18:46
Post
#1
|
||
Mauu Group: Members Posts: 84 Joined: 14 November 12 From: Tulcea |
|
||
--------------------
Dacia
pick up 1.9D
2004
- TL-92-MAU
|
|||
nikuniku |
5 Apr 2013, 18:22
Post
#2
|
Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe Group: Members Posts: 2.862 Joined: 14 January 11 From: bucuresti |
mult mai simplu ca la o dacie pe benzina
ai pe furtunu de la radiator un aerisitor,mai este unu in spatele chiulasei la fel cum este la valva de la roti primu aerisitor este pentru a intra apa/antigel in radiator si motor,cel din spatele chiulasei este pentru a aerisi chiulasa, pui antigel in vas(il lasi la locu lui)desfaci aerisitoru de pe furtun,si cand a iesit antigel fara bule de aer pui/strangi aerisitoru,apoi desfaci aerisitoru din spatele chiulasei si cand a iesit antigel fara bule de aer pui aerisitoru la loc(este cam incomod accesu la el),in timpu asta ai grija sa nu ramai fara antigel in vas,dupa ce ai aerisit motoru si chiulasa pornesti motoru si-l lasi sa mearga pana pleaca electroventilatoru o data sau de doua ori si cam asa este toata aerisirea spor la lucru |
--------------------
opel zafira
f75
1.6-16valve
|
|
mariusmoraru |
14 Apr 2013, 10:56
Post
#3
|
Mauu Group: Members Posts: 84 Joined: 14 November 12 From: Tulcea |
am aerisito si tot are probleme, desfac surubul acela de pe furtun, pun apa in borcan si las sa curga pe la surub pana nu mai ies bule de aer, pun la loc surubul si apoi desfac capacelul de la termostat, las sa curga si pe acolo pana nu mai iese aer si il pun la loc, completez cu apa si pun capacul borcanului. pornesc masina si dupa ce s-a incalzit apa incepe sa creasca in borcan, (mentionez ca am pus apa pana la nivelul maxim) si mi s-a mai intamplat sa pun apa pana la maxim si sa pornesc masina si apa sa scada de tot si cum desfaceam putin, pana sa prinda aer, capacul de la borcan apa revenea inapoi in borcan, cum strangeam capacul inapoi apa scadea, nu am aerisit eu bine?
|
--------------------
Dacia
pick up 1.9D
2004
- TL-92-MAU
|
|
Iuli |
14 Apr 2013, 18:27
Post
#4
|
Membru autentic Group: Members Posts: 271 Joined: 15 November 08 |
Faci prost aerisirea .....modul de aerisire se face astfel ,pui apa im vas apoi desfaci surubul de la thermostat pana ese apa il starangi apoi desfaci surubul de pe furtun pana curge apa il strangi apoi faci mivelu in vas la MAX stangi busonul apoi pornesti motorul si il lasi mergand pana porneste elv il opresti lasi sa se raceasca si apoi verifici nivelu in vas ....IMPORTANT NU SLABESTI BUSONUL LA VAS IN TIMPUL MERSULUI SI DUPA CE LAI OPRIT CA E SUB PRESIUNE
|
--------------------
dacia
dacia
88/1310
|
|
mariusmoraru |
29 Apr 2013, 21:33
Post
#5
|
Mauu Group: Members Posts: 84 Joined: 14 November 12 From: Tulcea |
am mai constatat o problema la instalatia de racire, am observat ca presiunea din instalatie este prea mare, furtunele se intaresc si imi iese presiunea si pe la capacul vasului de expansiune, in mod normal furtunele nu ar trebui sa fie asa tari, care ar putea fi problema?
si inca ceva elv-ul(care este modificat sa porneasca cu ajutorul termocuplei de dacie) porneste prea des, adica porneste, sta 10-15 secunde, apoi peste 1-2 minute iar porneste si sta tot asa de putin, daca masina sta pe loc, elv-ul sta cam 1 minut, in fine nu asta e marea problema, marea problema este presiunea foarte mare, exagerat de mare as putea spune, care ar fi cauza presiunei prea mari din instalatia de racire? This post has been edited by mariusmoraru: 29 Apr 2013, 21:38 |
--------------------
Dacia
pick up 1.9D
2004
- TL-92-MAU
|
|
mariusmoraru |
12 May 2013, 14:24
Post
#6
|
Mauu Group: Members Posts: 84 Joined: 14 November 12 From: Tulcea |
am scos si termostatul crezand ca nu deschide si din cauza lui face presiune, dar nici o schimbare si cu el scos, apa tot creste in borcan si tot face presiune ori de cate ori ai aerisio, un mecanic mi-a zis ca s-ar putea sa fie blocul fisurat, este posibil?
This post has been edited by mariusmoraru: 12 May 2013, 14:54 |
--------------------
Dacia
pick up 1.9D
2004
- TL-92-MAU
|
|
Iuli |
12 May 2013, 18:47
Post
#7
|
Membru autentic Group: Members Posts: 271 Joined: 15 November 08 |
E garniture de chiuloasa arsa
|
--------------------
dacia
dacia
88/1310
|
|
nikuniku |
12 May 2013, 18:56
Post
#8
|
Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe Group: Members Posts: 2.862 Joined: 14 January 11 From: bucuresti |
in cel mai fericit caz,daca ai blocu fisurat e grav
|
--------------------
opel zafira
f75
1.6-16valve
|
|
mariusmoraru |
13 May 2013, 09:32
Post
#9
|
Mauu Group: Members Posts: 84 Joined: 14 November 12 From: Tulcea |
am desfacut busonul de la vasul de expansiune si avea presiune asa mare incat mi-a iesit apa din borcan, mentionez ca masina nu a mai fost pornita de aseara pe la 7, deci exista o fisura pe undeva dar chestia este ca nu imi baga ulei in apa sau apa in baie
|
--------------------
Dacia
pick up 1.9D
2004
- TL-92-MAU
|
|
mariusmoraru |
21 May 2013, 17:34
Post
#10
|
Mauu Group: Members Posts: 84 Joined: 14 November 12 From: Tulcea |
de ce a doua zi motorul fiind rece tot este presiune in instalatie? adica este presiunea asa de mare incat furtunele sunt tari ca atunci cand motorul este in functiune si daca desfac capacul de la vasul de expansiune apa creste instantaneu(mai sare si pe afara) in borcan peste nivelul maxim si daca o aerisesc iar scade apa pana la maxim, si ventilatorul este activat de termocupla nu de calculator si porneste destul de des dar nu sta prea mult, dar presiunea este mult prea mare, este asa de mare incat cred ca vor exploda iar furtunele, am schimbat si pompa de apa crezand ca nu-si face circuitul bine, am scos si termostatul crezand ca nu deschide si ramane blocat, si cu furtunele, este normal sa fie asa de tari incat sa nu le poti strange? si am testat cu motorul la relanti si ventilatorul pornit pe direct adica sa mearga continuu si apa tot fierbea si iesea pe la buson, deci ce poate fi? chiuloasa este alta, garnitura a fost noua, nu are decat vreo 3-4 luni in care nu am facut mai mult de 100 de km, eu cred ca compresia imi intra in instalatia de racire si de aia este asa de mare presiunea, voi ce crede-ti?
This post has been edited by mariusmoraru: 21 May 2013, 17:35 |
--------------------
Dacia
pick up 1.9D
2004
- TL-92-MAU
|
|
nikuniku |
22 May 2013, 07:32
Post
#11
|
Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe Group: Members Posts: 2.862 Joined: 14 January 11 From: bucuresti |
antigelu din vas miroase a fum?
dupa spusele tale ai chiulasa fisurata |
--------------------
opel zafira
f75
1.6-16valve
|
|
mariusmoraru |
22 May 2013, 14:34
Post
#12
|
Mauu Group: Members Posts: 84 Joined: 14 November 12 From: Tulcea |
da, miroase
|
--------------------
Dacia
pick up 1.9D
2004
- TL-92-MAU
|
|
mariusmoraru |
27 May 2013, 16:51
Post
#13
|
Mauu Group: Members Posts: 84 Joined: 14 November 12 From: Tulcea |
am mai incercat ceva, deci am aerisit instalatia, am completat cu apa si apoi am pornit masina, mentionez ca capacul de la vasul de expansiune nu l-am pus, am pornit masina pana nu s-a incalzit apa nu a crescut in borcan dar dupa ce s-a incalzit a inceput sa creasca, dar chestia este ca nu mi-a aruncat deloc apa din borcan doar a crescut cu vreo 3-4 cm deasupra nivelului maxim si apoi am pus vreo 5 minute elv-ul pe direct( sa stea 5 minute continuu pornit) si apa a scazut vreo 2 cm dar nu a ajuns pana la nivelul maxim deci eu cred ca nu e fisura ca daca era trebuia sa sara apa din vas,nu?
|
--------------------
Dacia
pick up 1.9D
2004
- TL-92-MAU
|
|
sorin3 |
7 Jul 2013, 22:25
Post
#14
|
Membru incepator Group: Members Posts: 22 Joined: 30 September 07 |
Va salut, cu permisiunea d-voastra postez si eu aici.
Am o problema tot la sectiunea asta, pentru acelasi motor. -in mers i-mi da bule micute dar constant in vas scoate cate o picatura de antigel pe la capac, nivelul apei in vas ramane constant si mi se pare ca furtunele de la radiator sunt prea fierbinti, -dupa ce am oprit motorul creste apa in vas pana la capac apoi sacde la loc. Nu am ulei in apa nu pierde apa afara de picaturile care scapa pe la capacul vasului. elv porneste mai des ca de obicei. Care sa fie cauza? This post has been edited by sorin3: 8 Jul 2013, 21:53 |
--------------------
dacia
papuc-diesel
2005
|
|
mariusmoraru |
30 Jul 2013, 17:51
Post
#15
|
Mauu Group: Members Posts: 84 Joined: 14 November 12 From: Tulcea |
ca sa nu mai deschid un alt topic intreb aici
gasesc o termocupla mai joasa de 98-82? adica ceva sub 82 de grade gen 92-70? momentan am una 92-85 si porneste des elv-ul si sta putin pornit, cateva secunde, si eu vreau sa stea mai mult si sa-mi raceasca mai bine |
--------------------
Dacia
pick up 1.9D
2004
- TL-92-MAU
|
|
vladut88 |
30 Jul 2013, 18:14
Post
#16
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.973 Joined: 22 May 09 From: Beius judetul bihor |
Acuma asta serios , chiar nu am mai auzito , tu vrei ca electroventilatorul sa mearga mai mult , el merge putin pt ca motorul se raceste , exact cat are nevoie ,. bucurate ca nu merge mult
|
--------------------
dacia ARO
SOLENZA scala 10,4 diesel 1,9 DRA
2004 1994
- bh 10 twa I hate BMW
|
|
mariusmoraru |
31 Jul 2013, 12:34
Post
#17
|
Mauu Group: Members Posts: 84 Joined: 14 November 12 From: Tulcea |
pai eu as vrea sa mearga mai mult si sa porneasca mai rar, acum imi raceste cu pana la 5 grade cu termocupla pe care o am acum si eu voiam macar 10 grade sa-mi raceasca si sa porneasca mai rar
|
--------------------
Dacia
pick up 1.9D
2004
- TL-92-MAU
|
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 27th September 2024 - 03:56 |