Aeroterma, Aeroterma
![]() ![]() ![]() |
Aeroterma, Aeroterma
crisbog_2007 |
![]() ![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 32 Joined: 10 November 11 From: Tulcea ![]() |
|
||
--------------------
Dacia 1410
1410
1998
- TL 02 XXU
|
|||
bygy007 |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.182 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
imcearca sa schimbi comutatorul
|
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
crisbog_2007 |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 32 Joined: 10 November 11 From: Tulcea ![]() |
nu cred ca e de la comutator..cand bag mana si trag de fire porneste iar..dar nu stiu unde sa umblu ..poate fi contact imperfect ..nu stiu sigur unde e mufa..m-ar ajuta o poza sau un sfat
|
--------------------
Dacia 1410
1410
1998
- TL 02 XXU
|
|
Kiraly |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 921 Joined: 21 May 10 ![]() |
tot asa era la mine cand am tras de fire pornea...eu nu am nici o mufa.. am refacut legaturile
trebuie sa descoperi singur contactul prost..desfaci panoul comutatorului si incerci sa misti acolo de fire sa vezi cand porneste. bafta This post has been edited by Kiraly: 10 Nov 2011, 20:54 |
--------------------
Dacia
1310 Li
2004
- BH 90 PUP sufli in jigler pui o sarma si gata!!!
|
|
c0styn |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 16 Joined: 7 January 10 From: Buzau ![]() |
Sa nu razi...la fel imi facea si mie si era ventilatorul coxat...da torpedoul jos si dai vreo 2-3 pumni si o sa-si revina
![]() |
--------------------
Dacia
1310
1999
|
|
zbf |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru cu acte`n regula Group: Members Posts: 168 Joined: 26 October 08 From: Constanta ![]() |
salut, azi m-am batut si eu cu problema asta, desfaci din panoul central asta : asdasd.jpg ( Size: 474.74k )
Number of downloads: 1395
, scoti capacelul, desfaci cu patentul usor usor mica saiba de plastic, dupa care o scoti si pe cea de aluminiu, scoti usor prin impingere mecanismul in spate, tragi umpic de el sa il scoti la vedere si te uiti la contacte, vezi daca sunt introduse bine, eventual scoatele si le dai umpic de smilgher pe ele poate nu leaga bine, pui totul la loc, apoi scoti capacul de jos de la carcasa din spatele volanului (scuze dar nu stiu cum ii zice mai exact), si prin coltul dreapta jos, trebuie sa gasesti 2 mufe mai marisoare ele asa, puse cap la cap, a caror fire dau spre butonul aerotermei, si verifica si acolo daca sunt puse bine contactele, ca au tendinta de a iesi singure din soclu, mufele sunt prinse intre ele prin niste cleme, te descurci tu acolo cu ele, sa fie bagate bine bine, eu asta am facut azi si a mers ![]() ![]() |
--------------------
Dacia
1310 L
1999 L Be the change you want to see in the world
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.182 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
deci poate fi rezistenta (urmaresti firele de la comutator , ele se duc la rezistente)
de la rezistente de la motor de la conexiuni daca marge pe viteza 4 si nu merge pe celelalte este de la rezistente sau comutator daca nu lerge deloc este de la conexiuni This post has been edited by bygy007: 10 Nov 2011, 23:32 Attached thumbnail(s) dacia14.jpg ( Size: 30.28k ) Number of downloads: 1484 |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
crisbog_2007 |
![]() ![]()
Post
#8
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 32 Joined: 10 November 11 From: Tulcea ![]() |
Dupa 4 ore de chin si maini julite prin bord am reusit ceva...am curatat toti contactii fara rezultat..apoi am constatat ca plusul acela care intra in comutator nu avea curent pe el..asa ca am tras curent din alta parte..deci acum merge.ms pt sfaturi
|
--------------------
Dacia 1410
1410
1998
- TL 02 XXU
|
|
BennyORWO |
![]()
Post
#9
|
Membru autentic Group: Members Posts: 403 Joined: 10 June 11 From: Alexandria-TR ![]() |
Va salut baieti.
Am si o problema cu aeroterma la dacia mea din 94:am dat aeroterma originala jos,din cauza ca aceasta era intepenita,era arsa. Problema a fost cum sa o dau jos,erau 2 suruburi care nu se desfaceau,dar pana la urma i-am dat 2 picioare si am spart aeroterma si usor usor cu patentu am desfacut pe bucati aeroterma.Am dat-o jos dar pe cele 2 suruburi de sub parbriz nu am sa le desfac. Astazi am fost la un targ comunal si am gasit o aeroterma in stare perfecta la numai 15 ron. Acum,care e intrebarea mea:cum pot sa desfac suruburile alea 2? ca din cauza lor nu pot monta noua aeroterma. |
--------------------
Daewoo
Nubira 3
2003
- TR-09-BEN Dacia 1410 Break CN2 1994 B-65-LYL
|
|
ghitza |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
Spune si tu ce tip de bord ai?sa stim ce sa iti spunem,daca ai bord CN tai o cheie in 2 sa fie mai scurta si titi rupi mainile pe acolo si poate reusesti ,si tu cand nu poti desface ceva incepi nsa dai cu picioarele?
![]() |
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
BennyORWO |
![]()
Post
#11
|
Membru autentic Group: Members Posts: 403 Joined: 10 June 11 From: Alexandria-TR ![]() |
Bord tip scoica are.
Am vorbit cu cineva ca maine sa rezolvam problema cu un flex,sa tai suruburile. Eu de apucat sa dau bordul jos nu ma bag,e prea multa bataie de cap. This post has been edited by BennyORWO: 20 Nov 2011, 17:25 |
--------------------
Daewoo
Nubira 3
2003
- TR-09-BEN Dacia 1410 Break CN2 1994 B-65-LYL
|
|
ghitza |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
Am crezut ca ai bord CN,la scoica nu e problema ai aeroterma in dreapta la CN era pe mijloc in spatele bordului,bafta
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
BennyORWO |
![]()
Post
#13
|
Membru autentic Group: Members Posts: 403 Joined: 10 June 11 From: Alexandria-TR ![]() |
Pana la urma cum pot desface suruburile alea?trebuie neaparat sa dau bordu jos sa desfac 2 suruburi amarate?
|
--------------------
Daewoo
Nubira 3
2003
- TR-09-BEN Dacia 1410 Break CN2 1994 B-65-LYL
|
|
recinalcol |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru : Amputat Group: Members Posts: 686 Joined: 19 November 09 ![]() |
Daca te referi la suruburile care tin aeroterma insista mai mult cu o tubulara si cu wd-40.
This post has been edited by recinalcol: 20 Nov 2011, 19:29 |
--------------------
Dacia
1310 Li
2004
- VS-22-REC
|
|
nikuniku |
![]()
Post
#15
|
![]() Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe Group: Members Posts: 2.862 Joined: 14 January 11 From: bucuresti ![]() |
BennyORWO le smulgi din tabla,au piulite ingropate,si de la rugina se invarte cu totu,la prindere folosesti,chiplinguri
|
--------------------
opel zafira
f75
1.6-16valve
|
|
BennyORWO |
![]()
Post
#16
|
Membru autentic Group: Members Posts: 403 Joined: 10 June 11 From: Alexandria-TR ![]() |
Baieti va multumesc pentru sfaturi,maine revin cu detalii.
Inca o data va multumesc,si va doresc o seara cat mai placuta si fericita. Multa sanatate. 21 Nov 2011, 15:08: Salut. Revin cu vesti cu privire la aeroterma. Dupa 3 ore de chin am reusit eu cu un mecanic sa rezolvam problema,am montat aeroterma,am pus silastic pe ea am facut tot ce trebuie,functioneaza perfect,dar mereu exista un dar,nu vine niciun pic de caldura,ea saraca(aeroterma) functioneaza foarte bine,dar nu stiu din ce motiv nu vine caldura ![]() This post has been edited by BennyORWO: 21 Nov 2011, 15:08 |
--------------------
Daewoo
Nubira 3
2003
- TR-09-BEN Dacia 1410 Break CN2 1994 B-65-LYL
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.182 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
ia vezi perdelutele din fata caloriferului in ce stare sint
|
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
PH-06-BOA |
![]()
Post
#18
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
Ai miscat si caloriferul? Cu greu il mai asezi la loc. Latimea decuparii in bord e exacta cat calotiferul, si daca l-ai pus mai jos, e spatiu gal deasupra, pe unde intra rece, fara sa mai treaca prin calorifer. Pune polistiren sau altceva sa astupi tot ce trece pe langa el, la capetele jgheabului astupa tot sa nu mai iasa aer pe sub aripi, si lasi putin loc de scurgere a apei. Afara pe grila, monteaza ceva care sa preia aerul din mers, si sa-l bage cu mai mare presiune in interior.
Pentru bordul de CN, schema e cea data de bigi, dar notatiile sunt cam ingineresti. Pana si rezistentele sunt notate cu heroglife, in loc de valori concrete, in ohmi. Am facut o schita, cam cum e in realitate, numai ca comutatorul e pus invers, curotire inversa, dar asta nu e o nenorocire. Deci, firul rosu vine de la plus, cel mai bine e de la una di rigletele de sub bord, care sunt doua, una cu tensiune prin contact, si una direct. Daca se leaga la cea direct (cred ei, cam fara logica), ventilatorul poate fi pornit si cu motorul oprit, pana se raceste apa din instalatie, dar e riscul sa-l uiti deschis la parcare. De aceea se leaga prin contact, dar e bine cu un releu, sa nu ia curent mare si sa topeasca contactul. La comutator, un pacuc ceva mai singur fata de ceilati, primeste minusul, de oriunde de sub bord, de la un surub la masa. Bygy, corecteaza daca e ceva gresit. Attached thumbnail(s) ventilator.JPG ( Size: 66.68k ) Number of downloads: 1127 |
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
BennyORWO |
![]()
Post
#19
|
Membru autentic Group: Members Posts: 403 Joined: 10 June 11 From: Alexandria-TR ![]() |
QUOTE(bygy007 @ 21 Nov 2011, 15:37) Perdelutele intradevar sunt intro stare mai deplorabila,nu mai sunt la locul lor cum trebuie,sunt rupte,sunt vai de ele. Dar se poate astupa gaurile acelea din fata caloriferului cu carton sau altceva?si daca le astup,mai vine aer de afara ca sa mai sufle in calorifer? QUOTE(PH-06-BOA @ 21 Nov 2011, 21:15) Ai miscat si caloriferul? Cu greu il mai asezi la loc. Latimea decuparii in bord e exacta cat calotiferul, si daca l-ai pus mai jos, e spatiu gal deasupra, pe unde intra rece, fara sa mai treaca prin calorifer. Pune polistiren sau altceva sa astupi tot ce trece pe langa el, la capetele jgheabului astupa tot sa nu mai iasa aer pe sub aripi, si lasi putin loc de scurgere a apei. Afara pe grila, monteaza ceva care sa preia aerul din mers, si sa-l bage cu mai mare presiune in interior. Caloriferul nu a fost miscat deloc,aeroterma a fost fixata perfect,nu are niciun spatiu gol,nu sufla aer prin alte parti. Dar oricum,chiar daca fac eu sa mearga bine tot nu cred ca se compara sistemul de incalzire de la un bord CN cu unu de scoica,pentru ca eu am vazut la cineva ce caldura baga aeroterma pe toate gaurelele. O seara buna si va mai astept cu sfaturi. |
--------------------
Daewoo
Nubira 3
2003
- TR-09-BEN Dacia 1410 Break CN2 1994 B-65-LYL
|
|
PH-06-BOA |
![]()
Post
#20
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
Tu ai inteles ca poti astupa locul jaluzelelor? Nu asta am spus! Daca le astupi, va trebui sa mergi numai cu ventilatorul pornit.
|
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
krapcarasu |
![]()
Post
#21
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.912 Joined: 25 November 08 From: Suceava ![]() |
daca ai captatoare intra bine si cu perdelutele anulate chiar cu aeroterma inchisa(asa am eu si vine caldura bine doar prin gaura aerotermei), important e cum ai spus sa nu treaca aer pe langa calorifer , compartimentul lui sa fie bine izolat
|
--------------------
Renault
Megane 1.4 16 v
1999
- sv
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#22
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.182 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
daca studiezi un pic circuitul vei vedea urmatoarele : cind ventilatorul e oprit si masina merge aerul care vine umfla perdelutele si aerul trece prin calorifer ,
cind este pornit ventilatorul aerul sufla si blocheaza perdelutele aerul trecind prin calorifer daca ele nu sint in stare buna si nu blocheaza aerul se plimba pe acolo numai in calorifer nu intra , ai 2 solutii ca sa bage caldura 1 astupi definitiv gaurile de la perdelute cu ceva 2 refaci perdelutele din musama mai buna de exemplu recomand lipirea unui strat de burete pe muchiile de sus din compartimentul caloriferului de problema asta m-am lovit si eu demult pe vremea daciei mele BOA schema e ok This post has been edited by bygy007: 22 Nov 2011, 20:26 |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
BennyORWO |
![]()
Post
#23
|
Membru autentic Group: Members Posts: 403 Joined: 10 June 11 From: Alexandria-TR ![]() |
Baieti,vreau sa va spun ca sunt cel mai idiot om in viata
![]() Imi cer scuze de dispozitia creata,dar a fost vina mea. O seara buna va doresc. |
--------------------
Daewoo
Nubira 3
2003
- TR-09-BEN Dacia 1410 Break CN2 1994 B-65-LYL
|
|
ferike10 |
![]()
Post
#24
|
Membru incepator Group: Members Posts: 5 Joined: 26 November 11 ![]() |
SALUT!
am o dacie berlina din 1996,care are o singura problema-la parbriz baga aer rece iar la picioare aer cald.nu pot nici cum sa-mi dau seama din ce cauza.am izolat tot.am montat captator de aer,dar la parbriz vine tot aerul rece de afara. stie cineva vreo solutie? |
--------------------
DACIA
1310
1996 BERLINA
|
|
0000 |
![]()
Post
#25
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 338 Joined: 18 June 08 From: Rm Sarat ![]() |
Pai daca ai bord scoica, si nu iti merg acele comenzi care directioneaza aerul la picioare sau parbriz, inseamna ca cea care trimite aerul la picioare este deschisa si cea care trimite aerul la parbriz este inchisa. Poti demonta torpedoul, scrumiera, si asa poti umbla la acele parghii care trag/imping niste sarme oteloase care la randul lor, imping/trag de acele clapete care directioneaza aerul. Vezi ca nu cumva sa nu fie sarite acele sigurante care tin acele sarme de actionare. Eu ti-am scris mult aici, dar daca scoti torpedoul si scrumiera si misti acele comenzi stanga-dreapta (2 si 3) iti dai seama imediat.
|
--------------------
dacia
1310
1990
|
|
ferike10 |
![]()
Post
#26
|
Membru incepator Group: Members Posts: 5 Joined: 26 November 11 ![]() |
este curios, dar acele parghii functioneaza.poti sa bagi mana si sa simti clapetele cum se inchid si se deschid.inchid jos si sus e deschis si tot aer rece baga.mai am si un break din 94. baga caldura cu nemiluita.break-ul l-am facut bucatele si l-am montat la loc.nu are nici macar captator si baga aer foarte cald.la berlina am si incalzitor suplimentar dar daca nu baga destul celelalt se aburesc geamurile.nu pot sa-mi dau seama care e fenomenul.
|
--------------------
DACIA
1310
1996 BERLINA
|
|
nex4u |
![]()
Post
#27
|
Membru incepator Group: Members Posts: 24 Joined: 8 September 09 ![]() |
Daca aer cald vine la piciore si la parbriz vine doar aer rece inseamna ca ai tevile de sus ale caloriferului colmatate sau lipseste garnitura de despartire a caloriferului.
Attached thumbnail(s) calorifer.jpg ( Size: 147.04k ) Number of downloads: 822 |
--------------------
dacia
1310
1993 VN-02-MAF
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 22nd July 2025 - 11:11 |