Ajutor - incarcare baterie
Ajutor - incarcare baterie
c_alecs |
28 Sep 2005, 14:25
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 23 Joined: 28 September 05 |
|
||
--------------------
ARO
10
- B-01-III
|
|||
RIon |
28 Sep 2005, 15:16
Post
#2
|
pasionat Group: Members Posts: 2.835 Joined: 22 May 04 From: CJ |
AC
releul de incarcare e hiba, schimba-l - nu se repara. ia unul electronic de sacele. la relanti trebuie sa fie in jur de 14. maxim maximorum in sarcina = 14.7 |
--------------------
Skoda
Octavia 2
2005, TDI 160CP 2008, Ford Focus 115 CP
- de CJ www.raresion.ro
|
|
c_alecs |
28 Sep 2005, 15:34
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 23 Joined: 28 September 05 |
Intrebarea mea era daca trebuie sa arate fix o anumita valoare. Sa zicem 14,3. La mine aproape ca nici nu pot citi ce valoare indica pt ca se schimba foarte repede pe o plaja mare de valori 10-19.
Releul e nou. |
--------------------
ARO
10
- B-01-III
|
|
fnp |
28 Sep 2005, 16:54
Post
#4
|
Membru autentic Group: Members Posts: 446 Joined: 5 November 03 From: Bucuresti |
Ar putea fi un contact imperfect. Verifica excitatia - este un papuc pe alternator in partea de dedesubt in care trebuia sa vina alt papuc cu un fir - verde e la mine- care duce la instalatia masinii. Verifica legatura alternatorului la masa (la dacie e un fir impletit de cupru - i se mai spune si tresa). Verifica surubul pe care se strang toate firele de masa - sa nu fie ruginit si sa se tina bine in caroserie.
Daca ai posibilitatea incearca cu alt releu imprumutat (nu da banii pe altul ca s-ar putea sa nu aiba nimic). Personal am schimbat pana acum vreo trei relee electronice - nu am nimerit nici unul defect (eu le schimbam ca incarca prea putin dar era din cauza alternatorului prea mic). Valoarea masurata cu multimetrul (daca bateria acestuia nu este dusa) este destul de stabila - la mine variaza cu o zecime +/-, adica 13,7 - 13,8 la ralanti. |
--------------------
Dacia Logan
MCV 1.5 DCI 70CP
2007 Laureate + ABS
- B
|
|
c_alecs |
28 Sep 2005, 19:29
Post
#5
|
Membru incepator Group: Members Posts: 23 Joined: 28 September 05 |
Am scos papucu DF al regulatorului de pe alternator si am legat un bec intre borna DF a alternatorului si borna + a bateriei. Becul se aprinde. Daca pornesc masina si o tin turata la 2000 acul tot nu depaseste zona hasurata.
Asta inseamna ca alternatorul nu produce destul curent? Intelesesem ca acul trebuie sa urce pana in zona rosie si atunci ar trebui sa deconectez becul pentru a nu solicita bateria. |
--------------------
ARO
10
- B-01-III
|
|
diaconuliviu |
29 Sep 2005, 08:41
Post
#6
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere |
QUOTE(c_alecs @ 28 Sep 2005, 15:34) Intrebarea mea era daca trebuie sa arate fix o anumita valoare. Sa zicem 14,3. La mine aproape ca nici nu pot citi ce valoare indica pt ca se schimba foarte repede pe o plaja mare de valori 10-19. Releul e nou. Daca masori cu un instrument UNI-T, de 150.000 , posibil sa nu vezi tensiunea, se defecteaza usor sau ai multi paraziti pe acolo. Foloseste instrument bun. |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
Electronistu' |
29 Sep 2005, 12:45
Post
#7
|
Membru autentic Group: Members Posts: 239 Joined: 8 May 05 From: Bacau |
|
--------------------
Dacia
1300
- BC-xx-DAN [I][B]SHAREWARE[/B][/I] |
|
RIon |
29 Sep 2005, 12:47
Post
#8
|
pasionat Group: Members Posts: 2.835 Joined: 22 May 04 From: CJ |
verifica si masa!
|
--------------------
Skoda
Octavia 2
2005, TDI 160CP 2008, Ford Focus 115 CP
- de CJ www.raresion.ro
|
|
DodoBird |
29 Sep 2005, 13:09
Post
#9
|
Membru autentic Group: Members Posts: 572 Joined: 15 October 04 From: Bucuresti |
QUOTE(c_alecs @ 28 Sep 2005, 15:34) Intrebarea mea era daca trebuie sa arate fix o anumita valoare. Sa zicem 14,3. La mine aproape ca nici nu pot citi ce valoare indica pt ca se schimba foarte repede pe o plaja mare de valori 10-19. Releul e nou. Este din cauza aparatului de masura !!! Schimba-l si nu mai pune aparatul aproape de fise !!! Revino cu valori masurate cu alt aparat , asta daca e asa ca la mine vei avea probleme pe scara care acum oscileaza ! |
--------------------
Dacia
Berlina 1300 cmc
2005 Alba
- B-54-WEG
|
|
c_alecs |
29 Sep 2005, 13:58
Post
#10
|
Membru incepator Group: Members Posts: 23 Joined: 28 September 05 |
Raspundeti-mi va rog la asta:
QUOTE(c_alecs @ 28 Sep 2005, 19:29) Am scos papucu DF al regulatorului de pe alternator si am legat un bec intre borna DF a alternatorului si borna + a bateriei. Becul se aprinde. Daca pornesc masina si o tin turata la 2000 acul tot nu depaseste zona hasurata. Asta inseamna ca alternatorul nu produce destul curent? Intelesesem ca acul trebuie sa urce pana in zona rosie si atunci ar trebui sa deconectez becul pentru a nu solicita bateria. Am pus aparatul meu la bornele bateriei unui prieten. Si era destul de stabil in jurul valorii de 14,7-15V. Sunt sigur ca aparatul de masura este bun. Tresa e destul de buna. Oricum cred ca o schimb. |
--------------------
ARO
10
- B-01-III
|
|
bdaniy |
29 Sep 2005, 15:21
Post
#11
|
Membru incepator Group: Members Posts: 48 Joined: 5 November 04 From: tg-mures |
QUOTE(c_alecs @ 29 Sep 2005, 13:58) Raspundeti-mi va rog la asta: Am pus aparatul meu la bornele bateriei unui prieten. Si era destul de stabil in jurul valorii de 14,7-15V. Sunt sigur ca aparatul de masura este bun. Tresa e destul de buna. Oricum cred ca o schimb. variatii intre 10 si 19 V sint datorate inaltei tensiuni si fiselor , incearca sa masori cu unu analogic dar nu unu din ala de 35.000 ca nu-s bune. |
--------------------
-mercedes
-w 123
1980
- -
|
|
vaally |
30 Sep 2005, 09:25
Post
#12
|
Membru Group: Members Posts: 182 Joined: 4 August 05 From: Ploiesti |
Am pus baterie noua. totul este OK dar azidimeneata am observat ca daca pornesc aeroterma si dezaburitorul de la luneta indicatorul de incarcare este in zona "-" rosie, daca le inchid intra in zona alba normala(am incercat sa turez motorul dar nu am vazut o modificare prea mare acul a ramas tot pe rosu). Bateria noua este o caranda de 65Ah iar cea veche a fost rombat de 45Ah. Cu cea veche nu erau astfel de probleme.
|
--------------------
Dacia berlina
1310 L
- PH 11 SYH
|
|
c_alecs |
2 Oct 2005, 22:18
Post
#13
|
Membru incepator Group: Members Posts: 23 Joined: 28 September 05 |
Ati avut dreptate in privinta aparatului de masura. Eu il tineam pe baterie. oricum am fost si la un atelie care mi-a reglat aprinderea si acum nu mai nici o problema. Acul sta la mijloc cu aproape toti consumatorii de la bord. In mers bineinteles
Totusi eu ii dadeam dreptate aparatului de masura pt ca nici acul indicator de la bord nu se ridica. Merci pt ajutor. |
--------------------
ARO
10
- B-01-III
|
|
diaconuliviu |
3 Oct 2005, 07:09
Post
#14
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere |
@vaaly
De regula puntea de diode; daca ai releu mecanic poate fi si el defect. Incepe totusi cu puntea de diode. |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
vaally |
3 Oct 2005, 07:23
Post
#15
|
Membru Group: Members Posts: 182 Joined: 4 August 05 From: Ploiesti |
QUOTE(diaconuliviu @ 3 Oct 2005, 07:09) @vaaly De regula puntea de diode; daca ai releu mecanic poate fi si el defect. Incepe totusi cu puntea de diode. Daca este puntea de diode defecta sau releul de ce se manifesta acest lucru numai cind pornesc aeroterma. Daca pornesc dazaburirea lunetei, lumini etc. (am pornit toti consumatori pe rind si toti odata, fara aeroterma si acul indicatorului ramine in zona alba) cum pornesc aeroterma cade in zona rosie. This post has been edited by vaally: 3 Oct 2005, 07:24 |
--------------------
Dacia berlina
1310 L
- PH 11 SYH
|
|
MAKRON |
3 Oct 2005, 07:59
Post
#16
|
simply clever Group: Members Posts: 236 Joined: 18 June 04 From: silistea gumesti |
Imprumuta de la cineva o baterie mai noua, monteaz-o pe masina, porneste motorul si apoi aeroterma ori farurile sau oricare alt consumator puternic. S-ar putea sa ai o surpriza.
Diodele au rolul doar de a transforma (redresa) curentul alternativ generat de alternator in curent continuu pentru a putea fi aplicat la bornele bateriei. This post has been edited by dweep: 3 Oct 2005, 08:02 |
--------------------
SKODA
OCTAVIA II
AMBIENTE MY 2007
- WSP
|
|
vaally |
7 Oct 2005, 09:35
Post
#17
|
Membru Group: Members Posts: 182 Joined: 4 August 05 From: Ploiesti |
QUOTE(dweep @ 3 Oct 2005, 07:59) Imprumuta de la cineva o baterie mai noua, monteaz-o pe masina, porneste motorul si apoi aeroterma ori farurile sau oricare alt consumator puternic. S-ar putea sa ai o surpriza. Diodele au rolul doar de a transforma (redresa) curentul alternativ generat de alternator in curent continuu pentru a putea fi aplicat la bornele bateriei. Bateria este noua. Am fost la service pentru garantie si nu au gasit nimic aiurea. Trebuie sa fie ceva la aeroterma, oricumcind porneste are un zgomot care dispare in timp. si cred ca suma tuturor consumatorilor este mai mare decit aeroterma. |
--------------------
Dacia berlina
1310 L
- PH 11 SYH
|
|
MAKRON |
7 Oct 2005, 20:52
Post
#18
|
simply clever Group: Members Posts: 236 Joined: 18 June 04 From: silistea gumesti |
Atunci e posibil sa se fi murdarit lagarele aerotermei si sa mearga infranata de unde si zgomotul despre care aminteai Incearca sa o demontezi si sa cureti motorul (cand merge greu motorul electric al aerotermei curentul in circuit creste foarte mult si de asta e posibil sa cada acumulatorul).
|
--------------------
SKODA
OCTAVIA II
AMBIENTE MY 2007
- WSP
|
|
anpop |
8 Oct 2005, 09:56
Post
#19
|
Sef de pisica! Group: Members Posts: 422 Joined: 28 May 05 From: Bucuresti |
QUOTE(vaally @ 30 Sep 2005, 10:25) Am pus baterie noua. totul este OK dar azidimeneata am observat ca daca pornesc aeroterma si dezaburitorul de la luneta indicatorul de incarcare este in zona "-" rosie, daca le inchid intra in zona alba normala(am incercat sa turez motorul dar nu am vazut o modificare prea mare acul a ramas tot pe rosu). Bateria noua este o caranda de 65Ah iar cea veche a fost rombat de 45Ah. Cu cea veche nu erau astfel de probleme. ceea ce vezi tu pe indicator nu e voltajul bateriei ...iti arata doar cat incarca ....faptul ca sta pe rosu la semafor cu toti consumatorii nu e ceva de speriat....dar la montajul bateriei cei de la caranda stiu ca efectuaza testele de incarcare ..pt. garantie....cu si fara consumatori...daca acolo a fost ok nu ai de ce sa-ti faci probl.. |
--------------------
Logan
Preference 1,4
- b-xx-xxx Prostia e singurul lucru care-i doare pe ceilalti!
|
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 27th September 2024 - 01:17 |