Ajutor va rog! imi arunca ulei motorul....
![]() ![]() ![]() |
Ajutor va rog! imi arunca ulei motorul....
ramses86 |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 352 Joined: 11 January 08 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1310 tx
1987
|
|||
brigada_diverse |
![]()
Post
#2
|
![]() Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D Group: Members Posts: 2.505 Joined: 12 July 07 From: Constanta ![]() |
cati km are?
scapa compresie, aia e problema...e pe duca la un motor care are compresie, cand scoti busonul de la ulei nu are voie sa arunce...daca scapa compresie, pana se duce uleiul il baie il mai arunca un pic. aer iese la toate, dar nu mult..cand iese mult, daca iese fum chiar...atunci e pe duca.... alt motiv pt care sa arunce ulei si sa nu fie pe duca nu gasesc.... |
--------------------
Dacia
ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan
TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST! |
|
Tiberiu-Andrei |
![]()
Post
#3
|
![]() Om al muntelui Group: Members Posts: 721 Joined: 25 September 07 From: Sfantu Gheorghe ![]() |
Domnu' Cristi,presiunea uleiului iti zice ceva?Ca zboara stropii de ulei e una.Ca ai gaze de carter e alta!
Ramses,schimba garnitura de pe buson! |
--------------------
Dacia
1410
1988 toamna1397 cmc
- CV 03 MBO
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#4
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
QUOTE(cristitranca @ 21 Apr 2009, 21:08) [...] alt motiv pt care sa arunce ulei si sa nu fie pe duca nu gasesc.... Cum spune si Tiberiu, orice motor arunca ulei pe la buson, e vorba de acei stropi de la rampa culbutorilor care asa trebuie sa fie. Ulei in exces pe acolo concomitent cu presiune mare de gaze de carter pe acolo denota segmenti/camasi uzate. |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
Buyaka |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru pasionat Group: Members Posts: 507 Joined: 23 July 04 From: Bucuresti ![]() |
Mai poate fi si din cauza uzurii excesive a ghidurilor supapelor, verifica si asta.
This post has been edited by Buyaka: 22 Apr 2009, 09:29 |
--------------------
Dacia Berlina '96
Opel Frontera '97
'96; 4x4 '97
- B
|
|
ramses86 |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 352 Joined: 11 January 08 ![]() |
aia cum verific?
![]() garnitura de la buson am schimbat-o..fara rezultate ![]() |
--------------------
Dacia
1310 tx
1987
|
|
Tiberiu-Andrei |
![]()
Post
#7
|
![]() Om al muntelui Group: Members Posts: 721 Joined: 25 September 07 From: Sfantu Gheorghe ![]() |
QUOTE(Buyaka @ 22 Apr 2009, 09:28) Ghidurile supapelor se fac vinovate pentru consumul de ulei.Daca tijele supapelor au joc in ghiduri,din cauza depresiunii create de piston uleiul va fi "tras" pe langa tija supapei si ghid in camera de ardere unde va arde,marind astfel consumul de ulei. QUOTE(ramses86 @ 22 Apr 2009, 10:26) In functie de uzura camasilor poate scapi cu o segmentare.Altminteri set motor nou!Eu am 2 garnituri suprapuse pe buson si etanseaza perfect. This post has been edited by Tiberiu-Andrei: 22 Apr 2009, 11:50 |
--------------------
Dacia
1410
1988 toamna1397 cmc
- CV 03 MBO
|
|
argon |
![]()
Post
#8
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
QUOTE(cristitranca @ 21 Apr 2009, 21:08) ...tu cum ai impresia ca se face ungerea in rampa culbutorilor? daca lasi sa mearga fara buson iti face motorul varza de ulei, nu are voie sa arunce capacul, aia e cu totul altceva. |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
corbex |
![]()
Post
#9
|
![]() Desi nu pare, ma plimb cu Dacia Group: Members Posts: 8.198 Joined: 11 July 06 From: bucuresti ![]() |
Daca scoti furtunul de recirculre a gazelor arse si-l lasi sa atirne, o sa ai o ardere ceva mai buna, dar motorul va avea acelasi grad de uzura ca si mai inainte. Fa setul motor. Daca tot trebuie sa dai chiulasa jos, nu te incurca cu o segmentare. Segmentii noi nu compenseaza nici uzura si nici ovalizarea camasilor. Fa-i RK, la masina asta nici nu costa chiar atit de mult. Cu ocazia asta afli daca trebuie alezare scaunele supapelor, daca trebuie schimbate ghidurile, supapele, incearca sa faci o treaqba ca lumea, daca ai de gind sa pastrezi masina mai multa vreme.
|
--------------------
dacia
solenza
2005, cheala
|
|
ramses86 |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 352 Joined: 11 January 08 ![]() |
corbex...poate la banii tai nu costa mult...dar crede-ma ca la banii mei in criza lui peste prakit costa enorm de mult; adica nush de unde o sa scot 4milioane pt o segmentare d'apoi pt un set motor; acuma caut un alt motor, poate gasesc ceva cat de cat la pret bun; schimb seria si poate rezolv si mai ieftin.
apropo am deschis capacul motorului sa vad ce si cum...de aici am eu fantana arteziana (vezi sagetile) ![]() Attached thumbnail(s) ABCD00012.JPG ( Size: 318.06k ) Number of downloads: 720 |
--------------------
Dacia
1310 tx
1987
|
|
corbex |
![]()
Post
#11
|
![]() Desi nu pare, ma plimb cu Dacia Group: Members Posts: 8.198 Joined: 11 July 06 From: bucuresti ![]() |
Sint gaurile pentru returul uleiului in carter. Pe acolo vin gazele, pe acolo stropeste la toate motoarele.
Problema banilor e serioasa, dar cit dai pe un motor vechi, plus manopera de demontare/montare, nu stiu daca poti iesi mai ieftin. N-am presupus ca n-ai ce face cu banii, dar poti gasi set motor ieftin de la cineva caruia nu-i mai trebuie, iar lucrarea, la berline, o face cam orice mecanic, la preturi rezonabile. |
--------------------
dacia
solenza
2005, cheala
|
|
didosdoru |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 414 Joined: 2 July 05 ![]() |
Pana faci rost de ceva mai multi banuti incearca un aditiv de motor cu teflon, mai scade un pic cantitatea de gaze din motor, oricum nu ai ce pierde, motorul consuma ulei dupa cum se vede pe chiuasa are un strat gros de ulei ars (depuneri). Cat de des faci schimbul de ulei?
|
--------------------
Dacia/Opel
Pick-Up/Logan MCV/Astra G
2003/2009/2000
- GL O6 HKV / 53 DGD
|
|
brigada_diverse |
![]()
Post
#13
|
![]() Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D Group: Members Posts: 2.505 Joined: 12 July 07 From: Constanta ![]() |
arunca cativa stropi, nu-i bai, ca ii mai arunca culbutorul...dar daca ii sufla in nesimtitre, atunci spune tu argoane ca motorul e bun....
faceti ma un test de compresie si gata treaba....rar se intampla sa ai compresie buna si sa pape ulei in veselie sau sa il arunce |
--------------------
Dacia
ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan
TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST! |
|
ramses86 |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 352 Joined: 11 January 08 ![]() |
poi am gasit un motor cu 70 000 km reali...la 150 lei. Ce ziceti? montatul si demontatul...eu cu un prieten
![]() Acuma stau pe ganduri sa iau doar motorul sau toata amsina...dade ![]() Attached thumbnail(s) ABCD0002.JPG ( Size: 529.32k ) Number of downloads: 736 |
--------------------
Dacia
1310 tx
1987
|
|
ZTV |
![]()
Post
#15
|
![]() fost membru activ pe Daciaclub Group: Members Posts: 1.674 Joined: 14 December 07 ![]() |
ramses, nu ai un cadavru, mai vrei una ? Un amic de al meu a setat motorul cu 320 ron. Motorul costa 150 ron, de unde stii ca nu o sa ai probleme cu ea? Nu circula cu masina o luna, si deja ai stras din economie de benzina aproape cat sa setez motorul.
|
--------------------
-------
xxx
xxx
- xxx xxx
|
|
ramses86 |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 352 Joined: 11 January 08 ![]() |
deci in acest moment nu mai stiu ce sa fac...
![]() ![]() |
--------------------
Dacia
1310 tx
1987
|
|
motanpaul |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 601 Joined: 8 July 08 From: Timisoara ![]() |
Si eu am luat o dacie pentru motor.Omu mia zis ca motoru e foarte bun.Am pornit masina sa aud cum se aude motoru.Mergea ca uns.Il am de aproape un an, am facut 2000 km, am circulat putin cu masina.Si deja incepe sa aiba niste batai la rece.Bine eu am mers si cu ulei cu benzina, dar nu mult.Motoru a fost spalat de mine cu ulei+motorina probabil si de aici uzura.
Depinde poti sa iei un motor bun.Se merita sa il schimbi.Dar pornestel inainte de al pune sus. This post has been edited by motanpaul: 22 Apr 2009, 20:19 Attached thumbnail(s) DSC00279.JPG ( Size: 828.73k ) Number of downloads: 608 |
--------------------
Dacia
1310 tx
1986
- tm-06-zsv
|
|
brigada_diverse |
![]()
Post
#18
|
![]() Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D Group: Members Posts: 2.505 Joined: 12 July 07 From: Constanta ![]() |
schimba uleiul si gata...pana la urma si subtierea multa a uleiului provoaca batai..ca nu mai e pelicula care e de obicei acolo
|
--------------------
Dacia
ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan
TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST! |
|
ramses86 |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 352 Joined: 11 January 08 ![]() |
mai stii ca eu nu am uleiul prea subtire si de aia scapa compresie chiar asa de brutal (daca nu laum uzura in seama desigur)
![]() |
--------------------
Dacia
1310 tx
1987
|
|
ydaniel |
![]()
Post
#20
|
![]() Adrenaline junkie! Group: Members Posts: 10.608 Joined: 11 August 04 From: black sea ![]() |
decat bsa te complici cu alte troace mai bine iei set nou,rectifici chiulasa si ce mai e nevoie:)
|
--------------------
Oriunde,
oricand...
ARO! Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita! |
|
brigada_diverse |
![]()
Post
#21
|
![]() Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D Group: Members Posts: 2.505 Joined: 12 July 07 From: Constanta ![]() |
lasa chiulasa in pace daca e buna..rectifici scaunele la supape...
arbore , cuzineti, set...cam asta se schimba des |
--------------------
Dacia
ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan
TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST! |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 1st May 2025 - 05:06 |