DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Ajutor va rog! imi arunca ulei motorul....

ramses86
post 21 Apr 2009, 20:25
Post #1


Membru autentic


Group: Members
Posts: 352
Joined: 11 January 08




Buna! Am o problema...imi cam cedeaza cred motorul wacko.gif
Putere deabia mai are (posibil din reglaje) dar problema majora este ca pe la busonul de ulei imi arunca afara uleiul...care curge pe motor...pe evacuare etc..deci e cam grav. Daca dau jos busonul de ulei, imi arunca destul de mult mana la oparte jetul de aer...care probabil imi arunca si uleiul afara. De la ce este acest fenomen si ce se poate face?


--------------------
Dacia 1310 tx 1987
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
brigada_diverse
post 21 Apr 2009, 21:08
Post #2


Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D


Group: Members
Posts: 2.505
Joined: 12 July 07
From: Constanta




cati km are?
scapa compresie, aia e problema...e pe duca
la un motor care are compresie, cand scoti busonul de la ulei nu are voie sa arunce...daca scapa compresie, pana se duce uleiul il baie il mai arunca un pic.
aer iese la toate, dar nu mult..cand iese mult, daca iese fum chiar...atunci e pe duca....

alt motiv pt care sa arunce ulei si sa nu fie pe duca nu gasesc....


--------------------
Dacia ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI
Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Tiberiu-Andrei
post 21 Apr 2009, 22:07
Post #3


Om al muntelui


Group: Members
Posts: 721
Joined: 25 September 07
From: Sfantu Gheorghe




Domnu' Cristi,presiunea uleiului iti zice ceva?Ca zboara stropii de ulei e una.Ca ai gaze de carter e alta!
Ramses,schimba garnitura de pe buson!


--------------------
Dacia 1410 1988 toamna1397 cmc - CV 03 MBO
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 22 Apr 2009, 08:12
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




QUOTE(cristitranca @ 21 Apr 2009, 21:08)
[...]
alt motiv pt care sa arunce ulei si sa nu fie pe duca nu gasesc....


Cum spune si Tiberiu, orice motor arunca ulei pe la buson, e vorba de acei stropi de la rampa culbutorilor care asa trebuie sa fie. Ulei in exces pe acolo concomitent cu presiune mare de gaze de carter pe acolo denota segmenti/camasi uzate.


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Buyaka
post 22 Apr 2009, 09:28
Post #5


Membru pasionat


Group: Members
Posts: 507
Joined: 23 July 04
From: Bucuresti




Mai poate fi si din cauza uzurii excesive a ghidurilor supapelor, verifica si asta.

This post has been edited by Buyaka: 22 Apr 2009, 09:29


--------------------
Dacia Berlina '96 Opel Frontera '97 '96; 4x4 '97 - B
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ramses86
post 22 Apr 2009, 10:26
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 352
Joined: 11 January 08




aia cum verific?sad.gif dar gazele alea carter cum le pot reduce? am inteles ca daca scot acel furtun care merge din carburator si il las sa atarne..iar gaura din carburator o infund cu un dop...ar functiona.. Ce ziceti?

garnitura de la buson am schimbat-o..fara rezultate sad.gif


--------------------
Dacia 1310 tx 1987
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Tiberiu-Andrei
post 22 Apr 2009, 11:49
Post #7


Om al muntelui


Group: Members
Posts: 721
Joined: 25 September 07
From: Sfantu Gheorghe




QUOTE(Buyaka @ 22 Apr 2009, 09:28)
Mai poate fi si din cauza uzurii excesive a ghidurilor supapelor, verifica si asta.
*



Ghidurile supapelor se fac vinovate pentru consumul de ulei.Daca tijele supapelor au joc in ghiduri,din cauza depresiunii create de piston uleiul va fi "tras" pe langa tija supapei si ghid in camera de ardere unde va arde,marind astfel consumul de ulei.


QUOTE(ramses86 @ 22 Apr 2009, 10:26)
dar gazele alea carter cum le pot reduce?

*




In functie de uzura camasilor poate scapi cu o segmentare.Altminteri set motor nou!Eu am 2 garnituri suprapuse pe buson si etanseaza perfect.

This post has been edited by Tiberiu-Andrei: 22 Apr 2009, 11:50


--------------------
Dacia 1410 1988 toamna1397 cmc - CV 03 MBO
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 22 Apr 2009, 11:52
Post #8


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




QUOTE(cristitranca @ 21 Apr 2009, 21:08)

la un motor care are compresie, cand scoti busonul de la ulei nu are voie sa arunce...
*



...tu cum ai impresia ca se face ungerea in rampa culbutorilor? daca lasi sa mearga fara buson iti face motorul varza de ulei, nu are voie sa arunce capacul, aia e cu totul altceva.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
corbex
post 22 Apr 2009, 12:15
Post #9


Desi nu pare, ma plimb cu Dacia


Group: Members
Posts: 8.198
Joined: 11 July 06
From: bucuresti




Daca scoti furtunul de recirculre a gazelor arse si-l lasi sa atirne, o sa ai o ardere ceva mai buna, dar motorul va avea acelasi grad de uzura ca si mai inainte. Fa setul motor. Daca tot trebuie sa dai chiulasa jos, nu te incurca cu o segmentare. Segmentii noi nu compenseaza nici uzura si nici ovalizarea camasilor. Fa-i RK, la masina asta nici nu costa chiar atit de mult. Cu ocazia asta afli daca trebuie alezare scaunele supapelor, daca trebuie schimbate ghidurile, supapele, incearca sa faci o treaqba ca lumea, daca ai de gind sa pastrezi masina mai multa vreme.


--------------------
dacia solenza 2005, cheala
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ramses86
post 22 Apr 2009, 12:29
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 352
Joined: 11 January 08




corbex...poate la banii tai nu costa mult...dar crede-ma ca la banii mei in criza lui peste prakit costa enorm de mult; adica nush de unde o sa scot 4milioane pt o segmentare d'apoi pt un set motor; acuma caut un alt motor, poate gasesc ceva cat de cat la pret bun; schimb seria si poate rezolv si mai ieftin.
apropo am deschis capacul motorului sa vad ce si cum...de aici am eu fantana arteziana (vezi sagetile) plange.gif...cauza nush

Attached thumbnail(s)
ABCD00012.JPG ( Size: 318.06k ) Number of downloads: 720


--------------------
Dacia 1310 tx 1987
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
corbex
post 22 Apr 2009, 12:42
Post #11


Desi nu pare, ma plimb cu Dacia


Group: Members
Posts: 8.198
Joined: 11 July 06
From: bucuresti




Sint gaurile pentru returul uleiului in carter. Pe acolo vin gazele, pe acolo stropeste la toate motoarele.
Problema banilor e serioasa, dar cit dai pe un motor vechi, plus manopera de demontare/montare, nu stiu daca poti iesi mai ieftin. N-am presupus ca n-ai ce face cu banii, dar poti gasi set motor ieftin de la cineva caruia nu-i mai trebuie, iar lucrarea, la berline, o face cam orice mecanic, la preturi rezonabile.


--------------------
dacia solenza 2005, cheala
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
didosdoru
post 22 Apr 2009, 12:58
Post #12


Membru autentic


Group: Members
Posts: 414
Joined: 2 July 05




Pana faci rost de ceva mai multi banuti incearca un aditiv de motor cu teflon, mai scade un pic cantitatea de gaze din motor, oricum nu ai ce pierde, motorul consuma ulei dupa cum se vede pe chiuasa are un strat gros de ulei ars (depuneri). Cat de des faci schimbul de ulei?


--------------------
Dacia/Opel Pick-Up/Logan MCV/Astra G 2003/2009/2000 - GL O6 HKV / 53 DGD
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
brigada_diverse
post 22 Apr 2009, 14:22
Post #13


Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D


Group: Members
Posts: 2.505
Joined: 12 July 07
From: Constanta




arunca cativa stropi, nu-i bai, ca ii mai arunca culbutorul...dar daca ii sufla in nesimtitre, atunci spune tu argoane ca motorul e bun....

faceti ma un test de compresie si gata treaba....rar se intampla sa ai compresie buna si sa pape ulei in veselie sau sa il arunce


--------------------
Dacia ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI
Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ramses86
post 22 Apr 2009, 15:20
Post #14


Membru autentic


Group: Members
Posts: 352
Joined: 11 January 08




poi am gasit un motor cu 70 000 km reali...la 150 lei. Ce ziceti? montatul si demontatul...eu cu un prieten tongue.gif . Imi da toata amsina cu 4 milioane...sasiul e putred, caroseria la fel, are cauciucuri noi, baterie noua, dar masina sta de 2 ani nemiscata.
Acuma stau pe ganduri sa iau doar motorul sau toata amsina...dade huh.gif se strica inca ceva la masina mea si gasesc bun la aialalta...atasez o poza sa vedeti cam cum arata motorul sa vad ce ziceti

Attached thumbnail(s)
ABCD0002.JPG ( Size: 529.32k ) Number of downloads: 736


--------------------
Dacia 1310 tx 1987
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ZTV
post 22 Apr 2009, 18:18
Post #15


fost membru activ pe Daciaclub


Group: Members
Posts: 1.674
Joined: 14 December 07




ramses, nu ai un cadavru, mai vrei una ? Un amic de al meu a setat motorul cu 320 ron. Motorul costa 150 ron, de unde stii ca nu o sa ai probleme cu ea? Nu circula cu masina o luna, si deja ai stras din economie de benzina aproape cat sa setez motorul.


--------------------
------- xxx xxx - xxx xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ramses86
post 22 Apr 2009, 19:56
Post #16


Membru autentic


Group: Members
Posts: 352
Joined: 11 January 08




deci in acest moment nu mai stiu ce sa fac...sad.gif( imediat ii dau foc de nervi..m-am documentat si cum e cu "transplantul; s nu e tocmai o joaca...vai... ph34r.gif


--------------------
Dacia 1310 tx 1987
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
motanpaul
post 22 Apr 2009, 20:18
Post #17


Membru autentic


Group: Members
Posts: 601
Joined: 8 July 08
From: Timisoara




Si eu am luat o dacie pentru motor.Omu mia zis ca motoru e foarte bun.Am pornit masina sa aud cum se aude motoru.Mergea ca uns.Il am de aproape un an, am facut 2000 km, am circulat putin cu masina.Si deja incepe sa aiba niste batai la rece.Bine eu am mers si cu ulei cu benzina, dar nu mult.Motoru a fost spalat de mine cu ulei+motorina probabil si de aici uzura.
Depinde poti sa iei un motor bun.Se merita sa il schimbi.Dar pornestel inainte de al pune sus.

This post has been edited by motanpaul: 22 Apr 2009, 20:19

Attached thumbnail(s)
DSC00279.JPG ( Size: 828.73k ) Number of downloads: 608


--------------------
Dacia 1310 tx 1986 - tm-06-zsv
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
brigada_diverse
post 22 Apr 2009, 20:26
Post #18


Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D


Group: Members
Posts: 2.505
Joined: 12 July 07
From: Constanta




schimba uleiul si gata...pana la urma si subtierea multa a uleiului provoaca batai..ca nu mai e pelicula care e de obicei acolo


--------------------
Dacia ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI
Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ramses86
post 22 Apr 2009, 20:55
Post #19


Membru autentic


Group: Members
Posts: 352
Joined: 11 January 08




mai stii ca eu nu am uleiul prea subtire si de aia scapa compresie chiar asa de brutal (daca nu laum uzura in seama desigur) tongue.gif


--------------------
Dacia 1310 tx 1987
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ydaniel
post 22 Apr 2009, 21:00
Post #20


Adrenaline junkie!


Group: Members
Posts: 10.608
Joined: 11 August 04
From: black sea




decat bsa te complici cu alte troace mai bine iei set nou,rectifici chiulasa si ce mai e nevoie:)


--------------------
Oriunde, oricand... ARO!
Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
brigada_diverse
post 22 Apr 2009, 21:07
Post #21


Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D


Group: Members
Posts: 2.505
Joined: 12 July 07
From: Constanta




lasa chiulasa in pace daca e buna..rectifici scaunele la supape...
arbore , cuzineti, set...cam asta se schimba des


--------------------
Dacia ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI
Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 1st May 2025 - 05:06
Forum Renault