Ambreaj, Disc+ placa presiune+ rulment de presiune
Ambreaj, Disc+ placa presiune+ rulment de presiune
miki_stan |
10 Feb 2007, 21:35
Post
#1
|
||
Membru Group: Members Posts: 146 Joined: 22 December 06 From: Bucuresti, Militari |
|
||
--------------------
Dacia
Logan
2005 Berlina
- B-42-UGX
|
|||
argon |
10 Feb 2007, 21:38
Post
#2
|
Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 |
Daca ai remarcat ca-ti aluneca, ce mai vrei sa verifici la el?
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
mihai0070 |
11 Feb 2007, 19:02
Post
#3
|
NOVA Gt , 1997 Group: Members Posts: 2.752 Joined: 5 July 06 From: Bucuresti |
Spre linistea ta ... incearca asa ... baga in viteza ...si pleaca de pe loc cu 1 a vezi unde prinde discul .... pe urma a 2 a si leaaca de pe loc ... pe urma a 3 a pleaca si cu a 3 a de pe loc (chiar patinat ca este normal sa se intimple asa ) incearca si a 4 a ...(tot patinat ) daca masina pleaca de pe loc in toate aceste viteze ... este bun ambreajul ... si cred ca a trebui sa verifici semeringurile de priza si palier ... ca poate iti scapa ulei ...care a ajuns pe disc si rezulta patinajul ... rezolvarea sa verifici daca este ulei ... toarna 250 300 ml de benzina pe disc ... degreseaza ori ce ulei si ar trebui sa mearga brici dupa ....
|
--------------------
Dacia Nova LPG
Benzina
1997 GT Rosu 1600cc
- 1-B-5550
|
|
miki_stan |
11 Feb 2007, 19:35
Post
#4
|
Membru Group: Members Posts: 146 Joined: 22 December 06 From: Bucuresti, Militari |
Multumesc pentru sfat mihai0070 cred ca asta o fi cauza dar eu cum sunt incepator nu vad unde e discul de ambreaj cablu de ambreaj il stiu care e .
|
--------------------
Dacia
Logan
2005 Berlina
- B-42-UGX
|
|
mihai0070 |
11 Feb 2007, 19:38
Post
#5
|
NOVA Gt , 1997 Group: Members Posts: 2.752 Joined: 5 July 06 From: Bucuresti |
imbinarea dintre motor si cutie ... acolo unde este cablul de ambreaz se vede o fanta ... unde vezi un disc alb ... tip aluminiu ... (poate nu este chiar asa de la ulei ) dar toarna mau multa benzina acolo pe langa cablul de ambreaj pana la iminarea cu blocul motor ....
|
--------------------
Dacia Nova LPG
Benzina
1997 GT Rosu 1600cc
- 1-B-5550
|
|
OAP |
12 Feb 2007, 10:56
Post
#6
|
Membru autentic Group: Members Posts: 808 Joined: 7 November 06 From: Bucuresti |
daca e uns a ajuns ulei acolo , ulei care poate veni de la simeringul de la palier sau de la simeringul de pe priza din cv...in ambele cazuri daca scurgerile sunt mari pana la urma va trebui sa remediezi defectiunea...eu am mers cam un an in conditiile astea deoarece nu aveam timp sa schimb simeringul de la palier...oricum e nasol in panta sau la plecari mai in forta deoarece patineaza...
|
--------------------
.
.
. Pus astfel în lumină, ancorat în sinergia faptelor, recursul la universalitate nu eludează meandrele concretului.
|
|
miki_stan |
12 Feb 2007, 12:12
Post
#7
|
Membru Group: Members Posts: 146 Joined: 22 December 06 From: Bucuresti, Militari |
Sal, se poate sa nu fie de la ambreaj; ca dupa 1500 m nu mai face asa si masina pleca cum ridic de pe ambreaj dar cand dau drumu mai sus se intampla chestia asta; probabil ca e ceva de la motor dar nu stiu ce sa fie de la carburator( furtunase ceva??) ,.
: Am cam deviat de la subiect, sorry( am pus un titlu si acuma spun altceva ) |
--------------------
Dacia
Logan
2005 Berlina
- B-42-UGX
|
|
mirceas |
12 Feb 2007, 12:39
Post
#8
|
Membru autentic Group: Members Posts: 479 Joined: 4 July 06 |
tot legat de ambreiaj... sa nu deschid alt topic.
uneori desi ridic piciorul de pe pedala normal, fara sa bruschez, in a 2-a sau a 3-a se aude un "buf" si in simt si in masina, ca si cum cuplarea s-ar face violent. dupa o inspectie vizuala mecanicul a zis ca nu e nimic grav. vreo idee? |
--------------------
Astra 1.6
/ Ex-Dacia 1310 '84
/ Dacia 1310 TLX '89
|
|
apollo |
12 Feb 2007, 13:07
Post
#9
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.881 Joined: 20 August 05 From: Focsani |
QUOTE(mirceas @ 12 Feb 2007, 12:39) tot legat de ambreiaj... sa nu deschid alt topic. uneori desi ridic piciorul de pe pedala normal, fara sa bruschez, in a 2-a sau a 3-a se aude un "buf" si in simt si in masina, ca si cum cuplarea s-ar face violent. dupa o inspectie vizuala mecanicul a zis ca nu e nimic grav. vreo idee? e un TAMPON exact aceeasi problema o am si eu si ma enerveaza tare.acum ramane sa alfi care e |
--------------------
Ex - Dacia
Nova GT 1.6 L
1997
- VN - ?? - ???
|
|
mirceas |
12 Feb 2007, 18:13
Post
#10
|
Membru autentic Group: Members Posts: 479 Joined: 4 July 06 |
cutie? motor?
|
--------------------
Astra 1.6
/ Ex-Dacia 1310 '84
/ Dacia 1310 TLX '89
|
|
EUROPE_ |
12 Feb 2007, 18:33
Post
#11
|
membru reactiv Group: Members Posts: 1.557 Joined: 2 March 06 From: Craiova |
Cutie cred. Dar mai mult cred că grupul are joc, și el se aude așa. Cam așa face și a mea.
|
--------------------
Renault
Fluence
2010 1.6 16v Evo Life Fieratanii dulci amare, va iubesc pe toate tare, fiare strambe drepte reci, sunteti viata mea pe veci!
|
|
kostin2579 |
12 Feb 2007, 19:22
Post
#12
|
Membru incepator Group: Members Posts: 28 Joined: 1 December 06 From: Colentina |
Ce se poate intampla daca unul (sau mai multe tampoane), este slabit/uzat? Cum se poate verifica starea lui si este dificil de inlocuit?
p.s. la fel se intampla si la mine daca iau piciorul brusc de pe ambreiaj (mai ales in treapta a 3-a)... |
--------------------
Renault
Symbol
2008/1,2 / 16V
- B-04-xyz
|
|
vyper |
14 Feb 2007, 11:01
Post
#13
|
speed_man Group: Members Posts: 257 Joined: 14 October 05 |
daca se aude bufnituri sub masina cand iei picioru brusc de pe acceleratie eu cred ca poate fi din 2 motive: ori vrun tampon rupt ori e posibil cum zice si EUROPE_ sa aibe joc grupul pe acolo sau ceva prin cutie...a mea face asa si n-am gasit nici un tampon rupt
|
--------------------
dacia
1310 TX
1986 berlina
- DJ-05-SGR nu da inapoi atunci cand ai dreptate...da nici n-o arde aiurea frate...
|
|
mirceas |
14 Feb 2007, 13:59
Post
#14
|
Membru autentic Group: Members Posts: 479 Joined: 4 July 06 |
tampon nu e ca le-am verificat. inseamna ca ramane sa fie ceva la grup. ceva timp in urma am schimbat rulmentii din cutie, cred ca mi-am facut de lucru...
|
--------------------
Astra 1.6
/ Ex-Dacia 1310 '84
/ Dacia 1310 TLX '89
|
|
bluevip3r |
3 Jun 2007, 14:54
Post
#15
|
Asi putea daca asi avea cu ce Group: Members Posts: 3 Joined: 25 November 06 From: pitesti |
Salut
mie imi patineaza ambreaju in veselie vreau sa stiu cum schimb si eu cum centrez discu intre volanta si placa si daca pot sa pun disc de 180 in placa d 170 p o dacie 1300 cu 4 trepte si cap p unde gasesc semeringurile sa le schimb si p alea pt orice eventualitate cam la c ar trebui sa fiu atent cand fac aceasta reparatie e prima data cand umblu la ambreaj multam fain |
--------------------
dacia
1300
1982 - Noroc ca sunt piesele ieftine...
- AG 07 MFG
|
|
mirceas |
3 Jun 2007, 15:14
Post
#16
|
Membru autentic Group: Members Posts: 479 Joined: 4 July 06 |
vreau si eu detalii, cred ca data viitoare imi schimb singur ambreiajul. ma rog, cu ajutor...
|
--------------------
Astra 1.6
/ Ex-Dacia 1310 '84
/ Dacia 1310 TLX '89
|
|
aalinte |
3 Jun 2007, 16:13
Post
#17
|
membru pasionat de daciute vechi Group: Members Posts: 102 Joined: 2 January 07 |
pai ar trebui putin ajutor in primul rand ca singur e cam greu dar nu imposibil. se da cutia sau motorul jos acum depinde cum preferati este cam la fel(io am dat cutia ca sa nu mai arunc antigelul din motor plus multe furtune..)se desface placa de presiune se scoate discul si se inlocuieste. aveti grija la montaj cum centrati discul si placa.exista o scula speciala dar daca nu o aveti io nu am avut-o am folosit un ax de cutie de viteze cel mai sfant. se baga akul se strange placa si se monteaza cutia. aveti grija sa montati spinturile la planetare. ambreiajul se regreaza sa debraieze cam pe la jumatatea cursei pedalei si cea mai sfanta reglare este in felul urmator: se strange cablul si se porneste motorul si se baga in marsarier daca nu caraie este ok daca caraie se mai strange. ATENTIE nu schimbati simeringurile daca nu curge pe langa ele. exista sansa sa curca dupa schimbare si ce rost a mai avut munca si banii cheltuiti. dava schimbati rulmentul de presiune (care daca nu are joc nu il schimbati) aveti grija cum il montati!! are doua urechi si daca nu vin exact la locul lor exista posibilitatea sa spargeri carcasa de la ambreiaj. io asa am patit pentru ca desteptul de mecanic l-a pus stramb si masina debraia de 2 ori si trebuia iar sa strang cablu...
|
--------------------
dacia,opel
1304,astra G
1998 izoterma,2004 1,7CDTI
- il-03-tzt; il-03-mhr papucar
|
|
v_razvan_c |
3 Jun 2007, 22:31
Post
#18
|
Membru autentic Group: Members Posts: 665 Joined: 11 March 07 |
"si daca pot sa pun disc de 180 in placa d 170 p o dacie 1300 cu 4 trepte"
Asta stiu ca este posibil,dar trebuie schimbata si volanta. |
--------------------
-
-
-
|
|
autom |
4 Jun 2007, 05:49
Post
#19
|
membru pompier Group: Members Posts: 1.198 Joined: 8 January 05 From: Bucuresti-sa traiesti!!!! |
Disc de 170 merge pe placa de 180.
Asa am eu acum............ Cand am schimbat ambreajul era noapte si mizam pe faptul ca era de 180 discul dar.............era de 170 . Merge bine daar se va uza mai repede........... Cu stima........... |
--------------------
Dacia 1100
Berlineza
1971
|
|
ydaniel |
4 Jun 2007, 07:54
Post
#20
|
Adrenaline junkie! Group: Members Posts: 10.608 Joined: 11 August 04 From: black sea |
TAMpon cv-18 lei
tampon motor 30 lei |
--------------------
Oriunde,
oricand...
ARO! Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita! |
|
tgg2k |
4 Jun 2007, 08:44
Post
#21
|
fara carnet de membru Group: Members Posts: 677 Joined: 24 July 06 From: Metropola Cluj-Napoca City |
hai sa o luam cu inceputul:
placa+disc+volanta merg perfect daca sunt de 180 sau de 170, deci kit-ul ambreiaj sa aiba aceeasi dimensiune. daca nu ai chef si pofta sa schimbi volanta, poti schimba numai discul si placa de presiune(poate chiar si rulmentul). bufniturile de sub masina... motivul nu e neaparat un tampon rupt, poate fi slabit sau mai trebuie sa strangi piulitele. oricum, daca se rupe, cutia va sta intr-o parte si depinde de care tampon se rupe risti sa ramai fara unele din viteze. exemplu concret: mie mi s-a rupt tamponul din dreapta de la cutie si am ramas doar cu a I-a si a III-a, nu intra complet in a II-a, a IV-a si marsarier. daca se rupe un tampon de motor... e foarte nasoala situatia! bun. astea fiind zise, citeste postul asta si urmatorul (al lui EUROPE_) ca sa afli cum se schimba ambreiajul prin ambele metode (dat jos cutia sau motorul). eu de obicei dau cutia jos ca mi-e mai simplu, fara groapa. spor! |
--------------------
Dacia
1300/SupeRNova
1979 berlina/2003 Confort
- CJ-06-TXR/CJ-XX-XXX ... la tăți ni greu...
|
|
FLP |
4 Jun 2007, 09:09
Post
#22
|
Sef de trib Group: Members Posts: 1.120 Joined: 8 April 04 From: Bucuresti-Titan |
Salut, postez si eu problema mea :
Cred ca am o problema cu ambreiajul in sensul ca in momentul in care ridic de pe ambreiaj trepideaza masina ptr cateva secunda (se scutura masina din toate incheieturile). Partea mai funny e ca am observat ca nu face asa rau dupa ce se inclazeste motorul... Poate sa fie si de la altceva afara de ambreiaj ? |
--------------------
.
.
. Ex Dacia Berlina 1998 Carburatie
Half Man, Half Pig, Half Bear |
|
ydaniel |
4 Jun 2007, 09:12
Post
#23
|
Adrenaline junkie! Group: Members Posts: 10.608 Joined: 11 August 04 From: black sea |
nu stiu:) vino la mine.tot ai o tura datorie;)
|
--------------------
Oriunde,
oricand...
ARO! Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita! |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 19th June 2024 - 22:44 |