Ambreiaj Nova
Ambreiaj Nova
edu28 |
5 Nov 2004, 05:18
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 9 Joined: 24 October 04 From: Bacau |
|
||
--------------------
Dacia
Nova GTI '98
- BC 75 EDU
|
|||
RIon |
5 Nov 2004, 08:04
Post
#2
|
pasionat Group: Members Posts: 2.835 Joined: 22 May 04 From: CJ |
Nu se potriveste, e cam 1.3 milioane dar faza grea este ca trebuie dat jos motorul sa il inlocuiesti. Poate iesi in 2 milioane cu totul.
|
--------------------
Skoda
Octavia 2
2005, TDI 160CP 2008, Ford Focus 115 CP
- de CJ www.raresion.ro
|
|
driverx |
5 Nov 2004, 09:37
Post
#3
|
--- Membru cu ralanti --- Group: Members Posts: 7.656 Joined: 21 November 03 |
Daca desfaci suspensia stanga nu se poate trage cutia afara? Ca e naspa sa scoti motorul....
|
--------------------
Mitsubishi
Lancer
2008 Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
|
|
lucpes |
5 Nov 2004, 09:45
Post
#4
|
Membru incepator Group: Members Posts: 9 Joined: 22 October 04 From: Iasi |
Daca ambreiajul ramane cuplat permanent (problema nu e ca patineaza) atunci ti s-a dus cablul/furca de la ambreiaj (asa am patit eu acum cativa ani). Daca asta e probl si totusi ai un numar de km cu masina si nu ai schimbat ambreiajul pana acum, ai putea sa schimbi si ambreiajul cu totul (placa presiune, disc, rulment, furca SI cablu) ca sa faci o 'treaba gospodareasca'.
|
--------------------
Dacia
Nova GT (11/97)
- IS-O4-PES
|
|
ali73 |
5 Nov 2004, 11:55
Post
#5
|
Membru incepator Group: Members Posts: 81 Joined: 15 October 04 |
Poti sa adaptezi ambreiaj de 1300 cu conditia de a schimba volanta placa de presiune,si dicul de ambreiaj.Dai jos motorul si se rezolva.Important e sa stii ca fiind mai mic , discul va fi mai solicitat,deci tragi concluzii...
|
--------------------
Dacia
1310
- ph-73-ali
|
|
paulp |
5 Nov 2004, 15:31
Post
#6
|
Bagator de seama! Group: Members Posts: 3.098 Joined: 31 July 03 From: Iasi |
Edu, discul de Nova are 200 mm diametru (spre deosebire de 1300 care are 170 sau 1400 care are 180).
Trebuie dat motorul jos, n-ai altfel cum. Cumpara si un rulment de presiune daca tot umbli. Costul discului: cca 800 mii Rulmentul: 150-160 mii Manopera: 1.2-13. mil in service Recomand sa faci operatiunea intr-un service. Nu cumpara discul pina nu este diagnosticat ca el e buba. Sa nu trebuiasca doar furca. Roaga-te sa nu fie afectata si placa de presiune (costa in jur de 1.3 mil). |
--------------------
Fiat
Linea
Active, 2011
- PAD
|
|
edu28 |
5 Nov 2004, 19:04
Post
#7
|
Membru incepator Group: Members Posts: 9 Joined: 24 October 04 From: Bacau |
Multumec tuturor. Stiu ca treaba asta ma costa dar sincer nu vreau sa las masina cu motorul pe banc zile in sir prin service si eu sa umblu inebunit dupa piese ca au 'baietii'... 'grija' de ea acolo. Eu sunt din Onesti si aici daca cauti ceva de Nova se uita comerciantii de piese ca la un ciudat la tine. Acum cam stiu despre ce este vorba. Deci cred ca am nevoie de un disc, de o placa de presiune, de un rulment si mult curaj sa apelez la 'prietenii' de la service.
|
--------------------
Dacia
Nova GTI '98
- BC 75 EDU
|
|
RIon |
5 Nov 2004, 21:35
Post
#8
|
pasionat Group: Members Posts: 2.835 Joined: 22 May 04 From: CJ |
constat cu nervii la pamant, ca in orasul meu sunt toate mai scumpe, God Bless Rock'n'Roll...
|
--------------------
Skoda
Octavia 2
2005, TDI 160CP 2008, Ford Focus 115 CP
- de CJ www.raresion.ro
|
|
paulp |
6 Nov 2004, 07:36
Post
#9
|
Bagator de seama! Group: Members Posts: 3.098 Joined: 31 July 03 From: Iasi |
Edu, nu stiu serviceurile din Onesti, dar daca vrei, il intreb pe Liviu (ca el e con-onestean de pamint), aflu ce service e mai rasarit...
Ca sfat, vezi ce service e autorizat Dacia.. mergi la ei, pentru ca stiu cum se umbla la o Nova... iar daca fac fite, ai la dispozitie Vocea Clientului Durata operatiunii nu e mai mare de o zi (la mine a durat de la ora 12-1 pina la 6.30 seara). Pentru piese, poti apela cu incredere la forum si evetual ti le trimit cu un maxi-taxi de la Iasi (sau cu Liviu sau Gabi cind vin la Onesti). De asemenea poti incerca in Bacau, dar acolo tre sa aflu de la cumnata-meu sau de la Daddy unde sint magazine cu piese de Nova... Bafta. |
--------------------
Fiat
Linea
Active, 2011
- PAD
|
|
edu28 |
6 Nov 2004, 09:01
Post
#10
|
Membru incepator Group: Members Posts: 9 Joined: 24 October 04 From: Bacau |
Mersi Paul... esti un domn. uite eu am timp sa 'pun tara la cale' pana saptamana viitoare, oricum stau pe dreapta din motiv ca nu am numere de inmatriculare pana atunci. problema mea este legata de piese in principal. Cred ca daca voi demonta motorul nu am sanse sa rezolv cu piesele in aceeasi zi. Pe la iasi se gasesc piese de Nova si cam pe unde? am facut facultatea in Iasi , il cunosc si cred ca as putea face un drum acolo pentru asta. Da-mi te rog un nr. de tel sa mai discutam...
|
--------------------
Dacia
Nova GTI '98
- BC 75 EDU
|
|
paulp |
6 Nov 2004, 09:08
Post
#11
|
Bagator de seama! Group: Members Posts: 3.098 Joined: 31 July 03 From: Iasi |
Edu, piesele se gasesc in principa in 2 locuri: Autocenter (in Pacurari, pe soseaua Canta, inainte de Moara de foc, cum vii de la gara) sau Bras (linga podul de la Alexandru, cum mergi de la rodul de la Podul de Piatra spre gara).
La Bras, poti gasi unele piese un pic mai ieftine, dar nu "de origine". La Autocenter majoritatea pieselor sint "de origine" pretul fiind pe masura. Daca ajungi in Iasi, putem face in asa fel incit sa-ti arat exact locurile... mai ales simbata. Telefonul meu il ai pe MP. |
--------------------
Fiat
Linea
Active, 2011
- PAD
|
|
cristidb |
8 Nov 2004, 15:44
Post
#12
|
Membru Group: Members Posts: 1.462 Joined: 23 May 02 From: Bucuresti |
Nu se poate pune disc de 1300. Trebuie disc de nova (200) pentru ca priza de la cutia de nova e de doua ori mai groasa decat cea de la berlina. Placa de presiune e de 200 si se potriveste cea de berlina , papuc etc. Berlinele noi au ambreiaj de 200. A mea din 96 are de 200.
Rulmentul de presiune trebuie de nova, din aceleasi motive ca si discul. Furca de tabla are prostul obicei sa se rupa. Eu am pus una de GTI (turnata si galbena) dupa care nu am mai avut probleme. NU se poate scoate doar cutia. Am inteles ca se poate scoate doar motorul (trebuie scoasa fulia)dar eu le-am dat jos de fiecare dat cu totul. Daca se agata cu o macara ansamblul motor-cutie de urechile de prindere iese foarte frumos. Cumpara piese originale pentru ca e mult de munca daca faci operatia personal sau costa manopera semnificativ daca te duci in service si nu merita sa pui piese proaste si sa fii nevoit sa desfaci iarasi dupa cativa km. This post has been edited by cristidb: 8 Nov 2004, 15:48 |
--------------------
CBR 600 F4i ;
Astra GTC
Sport 124CP remap Superchips, K&N, Eibach.
- .
|
|
edu28 |
10 Nov 2004, 12:26
Post
#13
|
Membru incepator Group: Members Posts: 9 Joined: 24 October 04 From: Bacau |
Poate cineva sa-mi spuna cam ce greutate are motorul cu tot cu cv?
|
--------------------
Dacia
Nova GTI '98
- BC 75 EDU
|
|
dj_electric7 |
9 Feb 2010, 21:22
Post
#14
|
Membru incepator Group: Members Posts: 10 Joined: 4 February 10 From: Sibiu |
e foarte greu motorul de nova cu tot cu motor , nu sti cat aproximativ in kg.
pot sa iti spun doar ca eu cu fratele meu si cu mecanicul l-am pus sus pe o bara si cu lant dar lam luat de pe o "masa" nu direct de jos. e greu pana il centrezi totusi daca apelezi la varianta de a scoate tu motorul sa iti asiguri arilile sa nu le lovesti cu bara care \scoti mororul ca eu le-am zgariat pe amandoua |
--------------------
dacia
nova
1999
- OT 03 KXS
|
|
Cosmin.nova |
10 Feb 2010, 12:24
Post
#15
|
Membru autentic Group: Members Posts: 688 Joined: 20 April 09 From: Bucuresti |
eu l-am schimbat acu 1 saptamana
placa presiune: 145 RON dar mi-a lasat-o cu 120. Rulment: 20 RON Disc ambreaj: 90 RON Manopera 150 RON. Trebuie dat jos motorul ca altfel nu merge. Total: 380 RON ~ 400 RON. |
--------------------
Logan 1.6MPi 05'
/
Papuc 1.9D dropside 05'
|
|
Anonim5 |
10 Feb 2010, 15:23
Post
#16
|
Membru Group: Members Posts: 171 Joined: 21 October 07 From: Ploiesti |
cred ca omul din 2004 de la ultima postare, a mai schimbat un ambreaj pana acum.. ))
credeti ca mai are nevoie de sfaturile voastre dupa 5-6 ani?.. This post has been edited by Anonim5: 10 Feb 2010, 15:24 |
--------------------
Volkswagen Polo 6n2,
Opel
Astra F Doar prostii au noroc in viata...
|
|
Cosmin.nova |
10 Feb 2010, 17:00
Post
#17
|
Membru autentic Group: Members Posts: 688 Joined: 20 April 09 From: Bucuresti |
QUOTE(Anonim5 @ 10 Feb 2010, 15:23) cred ca omul din 2004 de la ultima postare, a mai schimbat un ambreaj pana acum.. )) credeti ca mai are nevoie de sfaturile voastre dupa 5-6 ani?.. Daca e membru din 2004 asta nu inseamna ca a umblat numai pe la masina in anii astia. Nu avem de unde sa stim. Din moment ce a deschis un topic e si normal sa se astepte la opinii si sfaturi..pentru asta deschizi topicul nu? QUOTE(Anonim5 @ 10 Feb 2010, 15:23) cred ca omul din 2004 de la ultima postare, a mai schimbat un ambreaj pana acum.. )) credeti ca mai are nevoie de sfaturile voastre dupa 5-6 ani?.. si cu ce-l ajuta postul tau? |
--------------------
Logan 1.6MPi 05'
/
Papuc 1.9D dropside 05'
|
|
Janel |
10 Feb 2010, 17:10
Post
#18
|
;)) Group: Members Posts: 130 Joined: 15 May 08 |
Si de cine-s facute componentele?
|
--------------------
Dacia
Nova GT GPL
'98
- AG 04 KJL Merge cu gaz, deci e aragaz!
|
|
Cosmin.nova |
10 Feb 2010, 17:12
Post
#19
|
Membru autentic Group: Members Posts: 688 Joined: 20 April 09 From: Bucuresti |
dai seama ca la banii astia sunt srl..sau cum spunea vanzatoarea "sunt facute in germania dar au stampila romaneasca"
|
--------------------
Logan 1.6MPi 05'
/
Papuc 1.9D dropside 05'
|
|
Janel |
11 Feb 2010, 18:41
Post
#20
|
;)) Group: Members Posts: 130 Joined: 15 May 08 |
Nu de alta,dar nu gasesc kit-ul complet de uzina,doar placa de presiune 160-170 lei.Am gasit doar discuri poloneze la 45 lei. Intr-un singur loc era disc facut de Fermit parca 90 lei.Sau asta e?!
|
--------------------
Dacia
Nova GT GPL
'98
- AG 04 KJL Merge cu gaz, deci e aragaz!
|
|
Executron |
31 Mar 2010, 22:56
Post
#21
|
Membru fan UAP Group: Members Posts: 2.060 Joined: 27 June 07 From: Bucuresti |
Puteti sa-mi spuneti caracteristicile tehnice ale kitului de ambreiaj pt Nova? Se gasesc mai multe variante?
Mie imi patineaza grav de tot (nu pot sa urc dealul), tot am amanat-o, dar acum ii dau masina unchiului meu si vreau s-o rezolv |
--------------------
VW Passat
1,9TDI/131HP/2002/Highline/Tiptronic ///
Dacia 1300 1974 Lux :) "The law, in its majestic equality, forbids the rich as well as the poor to sleep under bridges, to beg in the streets, and to steal bread." |
|
variable_dynamics |
1 Apr 2010, 01:10
Post
#22
|
Membru autentic Group: Members Posts: 976 Joined: 24 May 07 From: Bucuresti |
Discul de ambreiaj are diametrul de 200 mm.
Codurile de reper ale componentelor sunt: - disc frictiune 200 mm Nova - 6001 540 362 - rulment presiune Nova/Berlina 1.6 - 6001 539 190 Nu stiu codul de reper al placii de presiune, insa imi fac datoria sa te previn ca, mai nou, placile de presiune "de uzina" le face ASAM. Fii cu bagare de seama ce cumperi! Ca placi de presiune "aftermarket", RUEN sunt bunicele. Spor la reparatii! Numai bine. |
--------------------
EX Dacia
Nova GTi
2000 A little less conversation, a little more action.
|
|
freeman30 |
1 Apr 2010, 20:59
Post
#23
|
Membru autentic Group: Members Posts: 576 Joined: 31 May 04 From: Bucuresti |
QUOTE(variable_dynamics @ 1 Apr 2010, 02:10) Discul de ambreiaj are diametrul de 200 mm. Codurile de reper ale componentelor sunt: - disc frictiune 200 mm Nova - 6001 540 362 - rulment presiune Nova/Berlina 1.6 - 6001 539 190 Nu stiu codul de reper al placii de presiune, insa imi fac datoria sa te previn ca, mai nou, placile de presiune "de uzina" le face ASAM. Fii cu bagare de seama ce cumperi! Ca placi de presiune "aftermarket", RUEN sunt bunicele. Spor la reparatii! Numai bine. Eu am luat un rulment de presiune cu codul 539 063 ,nu e de nova?Intreb sa nu am surprize macar sa ma duc sa-l schimb. |
--------------------
Daewoo
Tico
SX 2000
|
|
Cosmin.nova |
1 Apr 2010, 21:28
Post
#24
|
Membru autentic Group: Members Posts: 688 Joined: 20 April 09 From: Bucuresti |
pei depinde..origine sau srl
|
--------------------
Logan 1.6MPi 05'
/
Papuc 1.9D dropside 05'
|
|
freeman30 |
1 Apr 2010, 21:45
Post
#25
|
Membru autentic Group: Members Posts: 576 Joined: 31 May 04 From: Bucuresti |
cred ca e de srl,cum se verifica?pot masura cu un subler pe cel vechi?
This post has been edited by freeman30: 1 Apr 2010, 21:47 |
--------------------
Daewoo
Tico
SX 2000
|
|
Cosmin.nova |
3 Apr 2010, 10:35
Post
#26
|
Membru autentic Group: Members Posts: 688 Joined: 20 April 09 From: Bucuresti |
pentru ce subler? vorbim de diametru care e de 200 mm (20 cm) il masori cu ruleta. Sau te referi la grosime? asta variaza la cat de tocit e discul. Iti dai seama singur daca trebuie schimbat sau nu.
|
--------------------
Logan 1.6MPi 05'
/
Papuc 1.9D dropside 05'
|
|
freeman30 |
3 Apr 2010, 15:33
Post
#27
|
Membru autentic Group: Members Posts: 576 Joined: 31 May 04 From: Bucuresti |
eu ziceam de rulment ,de dimensiuni daca difera cu ceva fata de cel normal de berlina
|
--------------------
Daewoo
Tico
SX 2000
|
|
Razvan_Ionut |
4 Apr 2010, 21:35
Post
#28
|
Distrigaz Jr. Group: Members Posts: 1.497 Joined: 31 March 09 From: Bucuresti |
mi-am schimbat si eu ambreiajul la nova mea....toata afacerea a costat 600 ron...
-250 RON setul de ambreiaj care consta in : placa de presiune , discul de ambreiaj si rulment -350 RON manopera eu zic ca a meritat sa platesc atat , a revenit acceleratia buna care o stiam eu |
--------------------
Dacia / Daewoo
Nova GT / Cielo Executive 8v
1999 / 2005
- B 62 MHL / B 989 XXX Mai bine fiare vechi decat plastice de ultima generatie.
"Un pacient bine fixat nu necesita anestezie." Respecta-ma si te voi respecta! |
|
apollo |
5 Apr 2010, 06:54
Post
#29
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.881 Joined: 20 August 05 From: Focsani |
am si eu o problema.
Nu mereu, se intampla ca in treptele a 1 a si a 2 a sa cârâie.NU CAND schimb , ci pur si simplu cand merg.Se aude ceva pentru o fractiune de secunda.Mie imi da de inteles ca ar patina rau in acea fractiune. Si inca ceva.Voiam sa fac o intoarcere pe un podet.Sa ma bag cu spatele si apoi sa plec.Ei bine, n-a vrut sa urce acel podet in marsarier.Nu era cine stie ce, dar de fiecare data murea motorul.parca n-avea forta.abia pe la 4000RPM am reusit sa urc dar aveam in masina un miros ingrozitor de la ambreaj.Asta s-a intamplat acum 2 seri. Ieri, acelasi podet l-a urcat fara probleme. Scuze de off-topic, dar am cumparat tot ansamblul unde vine pinionul de la kilometraj din cutie.Acel pinion cu ax si bucsa nu acele inele de cauciuc.Problema persista.Tot imi scoate ulei printre axul de la pinion si un inel de cauciuc. Ce pot sa-i mai fac?Sai pun dop acolo? |
--------------------
Ex - Dacia
Nova GT 1.6 L
1997
- VN - ?? - ???
|
|
vladut88 |
5 Apr 2010, 15:51
Post
#30
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.973 Joined: 22 May 09 From: Beius judetul bihor |
daCA ai nevoie de un disc de ambreiaj ,sa ma anuti prin pm discul este acesta http://www.daciaclub.ro/index.php?act=Atta...t&id=1627565425
|
--------------------
dacia ARO
SOLENZA scala 10,4 diesel 1,9 DRA
2004 1994
- bh 10 twa I hate BMW
|
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 22nd September 2024 - 13:52 |